-> Enggik: tak nadmer je cosi ineho ... tam je to v klude, ale na beznu prepravu nemozno pouzit vozidlo nadstandardnych rozmerov ... toto sa zial nezmesti dlzkou ...
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): Preťažené kedy ako, ale pomerne stále keďže len auto má 13t. Ja na ňu natiahnem najviac 18t viac už hydraulika nezvládne.
-> mathew144: O kolko zvyknu byt tieto auta pretazene? Videl som par krat, ako natahovali nalozeny kontajner.... a nenatiahli.... predok meter vo vzduchu.
Nakoniec mu zo zadu pomahal bager a nejako to na auto dostali... a potom este trosku prilozili
-> conscript2: Je to označení emisí a hlučnosti. V některých zemích (hlavně Rakousko) podle toho na příklad (ne)můžeš jezdit v noci. Něco málo z vyhledávače:
Písmeno L znamená, že nákladní vozidlo má odhlučněný motor a proto může v Rakousku jezdit i v noci (z Lärmarmes Kraftfahrzeug)
číslo označuje, jakou evropskou emisní normu auto splňuje. Pro každé číslo jsou u každé kategorie vozidel definované maximální emise škodlivin (oxid uhelnatý, oxidy dusíku, nespálené uhlovodíky, pevné částice). Hodnot je spousta, ale obecně platí, že čím vyšší číslo, tím přísnější norma a ekologičtější provoz.
Písmeno G je německá obdoba téhož, nehlučné vozidlo (z Geräuscharmes Fahrzeug). Požadavky nejsou tak přísné jako u L.
Písmenem S jsou označena „superekologická“ vozidla, splňující alespoň normu Euro 2 (platí v Rakousku)
Písmeno U označuje tiché a málo emitující náklaďáky, tedy nahrazuje kombinaci L a S (také Rakousko)
A na závěr písmeno K, cit.: „Nákladní vozidla určená na dodávku nebo vyzvednutí vyměnitelných nástaveb (kontejnerů) nebo přípojných vozidel, která jsou užita v rámci kombinované dopravy“