V čem je to nesmyslný? V Říčanech naložím a pojedu do Křenic (ty jsou na tý mapě).
Což znamená, že bych projel zakázanou zónou (jsou to dvě a betonárna je v tý bližší k dálnici). Dle jejich nápadu bych měl z těchhle Říčan do Křenic jet přes Prahu - tzn. z 10min jízdy je rázem hodina a z cca 5km je 50km.
Včera byl na Novinkách řidič s kamionem, co jel ze Slovenska do Kozojed - což znamená na D1 sjet, projet Říčany a je tam (je to vesnice hned vedle). Dle jejich nápadu má jet přes Prahu. Jako fakt má jezdit sem a tam?
Nehledě na to, že když sjíždí z dálnice - opravdu ten řidič nemá tušení, jakou oblastí je ten tranzit zakázanej. Jestli tam může když jede do vesnice za Říčanama nebo ne, to prostě neví a z tý značky to nevyčte, kam ta zóna sahá...
To mi logický nepřijde. Chápu tranzitující kamiony, který si zkracují cestu na Hradec, Mladou Boleslav... Ale když tam někam jedu, pár metrů za zónu - tak kvůli tomu jet do Prahy a zase zpátky mi nepřijde logický. Nemluvě o tom, že o to víc to vzroste i v Praze - a nejen ty tranzitující doslova, ale i ty co jedou někam okolo těch Říčan a nyní musejí do Prahy a pak zpět...
Takže můžem takovýdle zóny dát vlastně všude a pak je budou ty kamiony co - přeskakovat? Nebo když pojede ze slovenska do Mělníka, tak pojede přes Polsko a Německo...?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kamioňáci :-)
-> David29: v com konkretne je to nezmyselne? Ze ludia nechcu aby im popod domy po 3 triednych cestach chodili nakladaky?
-> David29: Což ovšem není vina Říčan u Prahy, že neexistuje něco, o čem se 20 let diskutuje a doteď tomu bránila skupina (dle netu) míň jak 20 lidí, to jest celé 0,00019% obyvatelstva ČR.
Někomu by se mohlo hodit, ale mohl bych to dát i do "Nesmyslné dopravníznačení" 
Aneb Říčany u Prahy udělali optaření, za chybějící pražský okruh...

Aneb Říčany u Prahy udělali optaření, za chybějící pražský okruh...
-> Antony: -> Jarda/felda: Aha :) Díky chlapci, já jezdím občas jen ČR jako záskok, nikdy jsem to moc nezkoumal..
-> David29 22.09.17 04:44:13: Jinak jedině tak:
www.vrtulnik.cz/civil4/he
lo6541.jpg (z jednoho z filmů s 'Vaškem' T. Holým)

-> Mr._Nosferatu: A k čemu ti to bude?
Podle našich zákonů tam je max. konstrukční rychlost. Ale když dojedu traktor, co tam má 40 a jede 30 - tak těch 30 prostě jede dál a je mi houby platný, že konstrukční má 40, když mu to tolik nejede
To samý já - já tam taky mám 80, a jezdím 90. Takže tak
Podle našich zákonů tam je max. konstrukční rychlost. Ale když dojedu traktor, co tam má 40 a jede 30 - tak těch 30 prostě jede dál a je mi houby platný, že konstrukční má 40, když mu to tolik nejede
To samý já - já tam taky mám 80, a jezdím 90. Takže tak
-> Mr._Nosferatu: nn. ze zakona musíš mít označený vozidlo max. povolenou rychlostí. A to splňuješ. Že jich tam máš vic, to se nevylučuje.
-> Antony: -> Jarda/felda: Jak teda poznám aktuální ? neměli by být výměnný jako ADR cedule a měnit je na hranicích ?
-> Kocvin 22.09.17 10:40:28: různý státy maji povolený různý rychlosti 

-> Kocvin: max povolená rychlost v jednotlivých zemích 

Dělám si tak přestávku u čendy a přemýšlím proč mají ty návěsy vždycky čtyři nebo více těch koleček s max rychlostí
Neví někdo?

Ty vole, přesně tohle bych potřeboval... Protože to co po mě chtěj "domkaři" při vylejvání základů/desky, kdy si myslí, že to auto přenesu... 
www.auto.cz/tatra-phoenix -euro-6-krab-osmikolovy-ri ditelna-kola-110033

www.auto.cz/tatra-phoenix -euro-6-krab-osmikolovy-ri ditelna-kola-110033
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 30.08.17 15:10:45: ještě je "zvláští užívání komunikace" kde máš vypsanej úsek kde můžeš jezdit strojem klidně bez značek
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : To nevím, já psal o fotce.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Pokud máš povolení (stojí celkem balík a trvá dlouho), tak smíš za Tatrou táhnout i 28t nebržděnej jeřáb naprosto bez značek. A klidně i po silnici 1. třídy. Máš tam akorát napsanou přesnou tasu a přesnej datum (například rozmezí 5ti dnů), + podmínky (doprovod atd.).
-> bouchy: A ve kterém kraji se vydávají červené tabulky se žlutým písmem?
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Ty cirkusový maj a dnešní "vlečky" většinou taky...
-> bouchy: Zajímalo by mě, jak mohou mít zapsané něco v TP něčeho, co nemá ani registrační značky? Předpokládám, že kdyby to mělo TP, bude to mít i registrační značku. 

-> Pavel P@nkáč: Existuje, za předpokladu, že traktory to mají podobně (musí být povoleno v TP taktoru i 1. vleku). Právě světský, i včetně tý jedný menšiny chtěj mít problémů co nejmíň, takže snad mívaj vše (to povinný) v pořádku snad až takovým tím patolízalským způsobem. No, je to jejich živobytí. Na některejch větších poutích jsem viděl, jak dobře udržovaný (aspoň zvenku; např brzdy neumím posoudit) maj auta, velmi často starý Liazy a věkem odpovídající vleky atd. Teď nedávno jsem ovšem z hrůzou zjistil (po reportáži o úrazu na atrakci, jak atrakce spadla z podpěr a lidi si polámali nohy), že "technický" kontroly atrakcí jsou dobrovolný!! A teď myslím kontrolu zařízení, nikoli podvozku, na kterým to přivezou, tam platí samozřejmě to obvyklé.
Jinak pro traktory je to prý hmotnost traktoru * 2.5
Jinak pro traktory je to prý hmotnost traktoru * 2.5
-> Mr._Nosferatu: dle me vyjímka neexistuje, prostě stím jezděj neřešej prostě světský mají trochu jinou mentalitu...
-> Nwkt: Tak tak a nejen cirkusy. Občas vidím, že se "vrátilo do módy" tahání dvou vleků za traktorem - je to legální, vše musí být odbržděno, osvětleno a ten první musí mít logicky oko i vzadu (což není až tak běžné). Jednu dobu to legální nebylo. Jinak, nechtěl bych se pouštět do diskuse, jestli součet max/okamžitých hmotností těch dvou přívěsů musí být takový nebo makový. U traktoru to asi splnit nejde (dvě desetituny za určitě nebude míň jak koef. * xy tun traktoru, jestli tam teda platí odbobné koeficienty na spojování). Jak čtu jinde na foru, musí to být povoleno v TP traktoru. Takže u konkrétního náklaďáku (jeho spojovacího z.) asi taky. Hustý, jak to táhne za dumperem i s bagříkem
-> Nwkt: Alespoň na to mají světla a značky, já potkal kolotočářskou Liazku se třemi vleky a světla a značku měl snad jen ten karavan, ostatní měli červenožlutou značku s názvem atrakce. 

-> Nwkt: Cirkusy na to mají vyjímky.
Odbočoval s tím do centra, tak by mě docela zajímalo jak se tam s tím vymotával
-> bouchy 05.08.17 09:54:49: Já myslím, že celý Ify, jen trochu poameričtěný... Ale ty hranatý světla jí slušely...:-). Asi NDRáci kdysi vyváželi v rámci internacionální pomoci...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Kdyztak cerny holcici volvo... :-D
-> skodoukolemsveta.cz: Bouda z Ify?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Joo, to je možný
Jsme jezdili ze Zapy z Kačerova na Waltrovku

-> David29: Dneska jsem te videl na radlicky, kdyz si jel nahoru. Chtel sem zamavat ale pak sem si rikal ze bys nevedel kdo to je, kdyz neznas moje vozidlo... :-)
A jedu stopem na projížďku Kenworthtí mrchou do nějaké dílny... Kolumbie
Věřte, nepředjíždí se to po státovce dobře... a to jsem jich předjížděl asi 5 za sebou... Jižní Kolumbie
Přemýšlím, že na tenhle pseudotruck potřebuje člověk asi nejspíš možná všechny kategorie řidičáků..:-)
-> Tomaso435: dezen tam je tak ano

.. tohle je přípustný ? :-D s tim vozí borec k nám díly ..
-> StepaNoFUN: Ve Středoklukách je obalovna a betonárna, kam vedou koleje. Kdysi tam jezdil materiál (štěrk, kačírek, písek...) vlakem, přímo do areálu. Přímo z vagonů se to sypalo na dopravník a z toho to padalo do kojí...
Objednal se toho celej vlak, a klidně tam matroš stál tejden (vím z vyprávění) Dneska ty koleje jsou zrezlý a zarostlý a leta je nikdo nepoužil... Bezdůvodně to asi nezrušili, a nehodili to na kamiony
-> Jarda: A jaká by byla představa? Že by s Postřižína (centrální sklad Tesca) najel kamion na vlak a u nádraží by sjel?
Jako věř, že samotnýmu řidiči kamionu by se to líbilo...
Jenže nedokážu si představit, že ten kamion by se tam dostal za 2h jako ted (nevím odkud jsi). A ty chceš ty pomeranče mít co nejčerstvější... Zboží se objednává na půl den přesně. Navíc by se cena promítla i od těch pomerančů (nevěř že by to Tesco dodotavlo).
Vlaky třeba využívá elektrárna, kde jezdí pravidelně +/- stejný množtsví a je toho hodně, tak to není problém. Ale těžko ti bude jezdit lokomotiva s jedním kamionem přes půl republiky. To by muselo bejt těch kamionů třeba třicet, aby se to vyplatilo - a těžko naplánuješ, aby 30 kamionů potřebovalo do stejný cílový stanice + skládání kamionů na vlak a pak vykládání - to by doba dopravy byla mnohonásobně vyšší, než 2h jako ted
Třeba betonárny jako ted, kde se pohybuju
Obejdnaj se dva kamiony cementu, ten den se to třeba zruší - v případě kamionu ho může chtít ten den někdo jinej, tak prostě přejede a hotovo.
V případě vlaku by dělali co? Nešlo by to den den zrušit nebo najednou ráno objednat s tím, že odpoledne to potřebuješ. A objednávat si cement na tejden dopředu nejde - navíc by si nemohli dovolit mít zpoždění, což prostě dráha neumí dodržovat časy ani u osobních vlaků, natož u nákladních....
A cement se objednává na hodinu přesně, záleží dle výroby betonárny....
A co s vyloženými kamiony? Vyloží se kamion, a za dvě hodiny má nakládku na další fůru. Za ty dvě hodiny by se po kolejích těžko dostal přes půl republiky zpět, aby včas naložil....
S vlakem to prostě nejde zkloubit časově. Jak dlouho může trvat, než se naloží vlak 30 kamiony? Hodinu, dvě? A nesměl by nabrat žádný zpoždění...
Jak jsem psal, to se dá použít tam, kde objem materiálu se počítá na desítku vagonů denně a jezdí to tam pravidelně - jako třeba elektrárna, škodovka v MB (export) atd.
Objednal se toho celej vlak, a klidně tam matroš stál tejden (vím z vyprávění) Dneska ty koleje jsou zrezlý a zarostlý a leta je nikdo nepoužil... Bezdůvodně to asi nezrušili, a nehodili to na kamiony
-> Jarda: A jaká by byla představa? Že by s Postřižína (centrální sklad Tesca) najel kamion na vlak a u nádraží by sjel?
Jako věř, že samotnýmu řidiči kamionu by se to líbilo...
Jenže nedokážu si představit, že ten kamion by se tam dostal za 2h jako ted (nevím odkud jsi). A ty chceš ty pomeranče mít co nejčerstvější... Zboží se objednává na půl den přesně. Navíc by se cena promítla i od těch pomerančů (nevěř že by to Tesco dodotavlo).
Vlaky třeba využívá elektrárna, kde jezdí pravidelně +/- stejný množtsví a je toho hodně, tak to není problém. Ale těžko ti bude jezdit lokomotiva s jedním kamionem přes půl republiky. To by muselo bejt těch kamionů třeba třicet, aby se to vyplatilo - a těžko naplánuješ, aby 30 kamionů potřebovalo do stejný cílový stanice + skládání kamionů na vlak a pak vykládání - to by doba dopravy byla mnohonásobně vyšší, než 2h jako ted
Třeba betonárny jako ted, kde se pohybuju
Obejdnaj se dva kamiony cementu, ten den se to třeba zruší - v případě kamionu ho může chtít ten den někdo jinej, tak prostě přejede a hotovo.
V případě vlaku by dělali co? Nešlo by to den den zrušit nebo najednou ráno objednat s tím, že odpoledne to potřebuješ. A objednávat si cement na tejden dopředu nejde - navíc by si nemohli dovolit mít zpoždění, což prostě dráha neumí dodržovat časy ani u osobních vlaků, natož u nákladních....
A cement se objednává na hodinu přesně, záleží dle výroby betonárny....
A co s vyloženými kamiony? Vyloží se kamion, a za dvě hodiny má nakládku na další fůru. Za ty dvě hodiny by se po kolejích těžko dostal přes půl republiky zpět, aby včas naložil....
S vlakem to prostě nejde zkloubit časově. Jak dlouho může trvat, než se naloží vlak 30 kamiony? Hodinu, dvě? A nesměl by nabrat žádný zpoždění...
Jak jsem psal, to se dá použít tam, kde objem materiálu se počítá na desítku vagonů denně a jezdí to tam pravidelně - jako třeba elektrárna, škodovka v MB (export) atd.
-> StepaNoFUN 29.04.17 06:41:10: njn, debilita CD, ale to je o vedeni

Když jsem před lety dělal v uhelnejch skladech, tak jsme si párkrát nechali to uhlí přivázat vlakem. Cena dopravy vycházela o něco líp, než kamionem. ALE... Sklad samozrejme nebyl na nádraží, takže na nádraží jsme museli mít další nakladač. A odtamtud to převážet nakladakama do skladu. To by ještě šlo. Nicméně dráha přistavila vagon(y), když jí to zrovna vyšlo. Takže i třeba v 6 večer. Negarantovali žádnou dobu, kdy to dorazi. A ani strojník z nakladace, ani řidiči třeba už nebyli v práci. Ale dráha nám dávala 6hodin na složení. Pak zaplať navic za nájem vagónů. Vagóny jsme vymetli, ale dráha stejně řekla, že to bylo vymezeny špatně a nauctovala úklid vagónů... Po tom, co se nekolikrat stalo, že "naše" vagóny dorazily i s 4dennim spozdenim (někdo je blbě připojil a poslal na druhou stranu republiky) - dráhu samozřejmě nezajímá, že nemáš co prodávat a o nějaký finanční kompenzaci si člověk může nechat zdát, jsme se vrátili k celkem bezproblémový dopravě kamionem...
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Tak to je úplnej nesmysl - on mluví především o tranzitu...
Ale nějak jsem proti, abych takovou dopravu platil a navíc - kdyby to tak udělali všichni - určitě nebudu mít blbý čestvý ovoce, protože prostě dráhy tak rychle fungovat nemůžou
-> Jirik_Tuňák1983:
Ale nějak jsem proti, abych takovou dopravu platil a navíc - kdyby to tak udělali všichni - určitě nebudu mít blbý čestvý ovoce, protože prostě dráhy tak rychle fungovat nemůžou
-> Jirik_Tuňák1983:

-> David29 28.04.17 21:26:25: Uvidíme uvidíme, jednou to bude na silnicích vypadat takhle i s tím tykadlem.
Od osobáku, přes dodávky, nákladní vozidla až po kamjóny.

-> Tomaso435: na chvíli se zkus zamyslet, co by po tý tvojí myšlence nastalo.... nádraží u každýho tesca? hromady dodávek, který by to z tech vagonů museli pak rozvozit tam kde zrovna vlak nejede?....
-> Jirik_Tuňák1983: Tak mě by se to určitě netýkalo 
