roky možná dohledám
vše archív táty co sem dostal
přefoceno mobilem z papírovejch fotek cca 10x13
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kamioňáci :-)
-> Radek Retro eLeSo: určitě:)
dotaz
můžu sem nasázet asi 10 hodně starejch fotek z tátovýho archívu co mám??
můžu sem nasázet asi 10 hodně starejch fotek z tátovýho archívu co mám??
Co smůla nechtěla, vyfasoval jsem jediný starý auto co tam je - skříňová dodávka, Renault Mascott
Strašný
Ale jeden kolega, by chtěl z Iveca skočit na tohle malý - práce omezená kapacitou vozu a jezdí hlavně Prahu, takže člověk je brzy doma.
Už byl za panem vidoucím a tenhle tejden bychom se měli na autech prohodit
Tak snad brzy na to dojde a já budu moct připojit onboard kameru


Ale jeden kolega, by chtěl z Iveca skočit na tohle malý - práce omezená kapacitou vozu a jezdí hlavně Prahu, takže člověk je brzy doma.
Už byl za panem vidoucím a tenhle tejden bychom se měli na autech prohodit

Tak snad brzy na to dojde a já budu moct připojit onboard kameru
-> haso: a za tie prachy ? komplet zariadene s pračkou atd

-> Matthes, záškodník z TechWebu: ludia ktori stym nechcu mat starosti, zaveze do srotu a ma pokoj
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: ale velmi pekne to je vnutri
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: ale velmi pekne to je vnutri
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Co to je za trotla, ze chce dat liazku do srotu. Dyk by ji nekdo koupit treba, kdyz jezdi.
sem nebo do zajímavého zboží ?
alternativa když vás vyhodí z domu pro škodovky
auto.bazos.sk/inzerat/...
/obytne-automaringotka.php


Když vše vyjde a nepudu na malou mrdku (2ks) půjdu na jedno z těhlech - 6ks (+1 stejný Atego)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: i tak se dá říct 

-> Rapid135 - doktor: Nojo no, pro nezucastneneho to je komicke.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to je bohužel k pláču a zamyšlení dotyčných zedníků nad sebou.vidím u nás ve firmě co dokáže zednická skupina a do avie mají zákaz vstupu byť jeden jediné z nich má řidičák a kartu
-> Pipo26: tak přesně takle sem se už párkrát tahal akorát sem měl dycky kontejner na sobě
.jinak je to dobrý pro vyděšení čumilů kteří nechápou co se vlastně bude dít

-> Don Carlos: O tomhle jsem slyšel na podvozku T148 Dempr. Měli to v Žatci na letišti... Záklaďáky napadnul super nápad - kolik udělá Tatra s leteckým motorem? Nevíme, ale zkusíme... Co brzdy? No ty to asi nedaj. Ale na konci dráhy je rollstop. Tak jdem na to. No nedopadlo to dobře. Ten kšilt byl skoro na korbě a to co znich zbylo částečně umyli wapem, protože toho od pasu nahoru moc nebylo. Všechno šlo podle plánu, i to, že ty brzdy shořej. A ten rollstop fungoval spolehlivě. Jenomže trefili jeden z jeho sloupů. :-/
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ty woe vtipy... Bohužel holá realita. Bych Standu zabil. Nejhorší na tom bylo, že přes půl hodiny nakládal 6 palet na Iveco, pak se s ním popojelo asi 150m, on si přejel s čelňákem (o něco starší verze toho, kterej se mě snažil vyprošťovat napoprvé, jenom s nasazenejma videlma) a zase to tam půl hodiny skládal. Místo druhý fúry přejížděl rovnou s napíchnutejma paletama a bylo to určitě rychlejší, i když vynechám to vyprošťování... :-/
-> Stepan FUN:
Vtipy sou jinde





Vyprošťování carga - to je kapitola sama pro sebe. Ale tentokrát v tom já nemám prsty. Měl jsem to auto jenom "vyzvednout", ovšem nikdo mi neřekl, že je zapadlý v louce. :-/ Takže z toho byla akce na hodinu. Nejdřív pokus o rozjezd, nehnulo se to ani o milimetr a nešlo točit volantem. Jenom kvílelo servo a "nic". Pokus o odstrčení kontejnerem, nepomohl... Ten předek byl zapadlej moc. Tak dorazil kolega s čelňákem. (Terex 634)... Nejdřív dozadu - zahrabal se i on. Pak dopředu a po několika pokusech tam byl taky. Ale po odpražení vyjel asi tak za 30sec. Ten kloubák má něco do sebe. :-) Pak znovu dozadu, přes hydrauliku - zapřenej lžící o zem, uvázaný auto... No čelňák byl zadní nápravou asi metr nad zemí a Iveco se ani nehnulo. Tak jsme to "stopli", dojeli na dvůr pro 3CX a na třetí pokus (2x se přitáhnul) bylo Iveco venku. Až ho zase zedníci budou chtít půjčit, tak dostanou maximálně po hubě a ne klíče od auta...
-> myschaak AZNP K.Hora:
Predok bol v blate a snehu a zadok zase na lade takze marna snaha...
-> Petrson: Strom je pasak, zvladol to bez ujmy na zdravi


-> Petrson: Strom je pasak, zvladol to bez ujmy na zdravi

-> Pipo26: lepší je zapnout předek a všechny uzávěrky

-> Pipo26: 

-> Pipo26: Hezký
Ale ten strom to musí vydržet






Ked clovek zapadne da sa pomoct aj svojpomocne, staci dlha gurtna, strom a na aute natahovak na kontajner... 

-> haso 12.02.13 11:41:04: To má nabouranej čumák nebo mu svítí jenom jedna parkovačka? Podle sněhu tam asi stojí dlouho. Taky si na tý Fábii mohli rožnout ty majáky, když už je tam maj. Chce to jen na chvíli bloknout provoz a on už by se otočil...
-> myschaak AZNP K.Hora 12.02.13 19:36:26: To je dobrej ježeček. 

-> myschaak AZNP K.Hora 12.02.13 19:36:26: Toho řidiče asi rovnou zastřelili... Předpokládám, že se jedná o foto z Německa... :-D
-> MOLSO:
-> castrol: kamarat my to poslal doobeda, takze asi vtedy
-> robinho130: neviem, vid. castrol

-> castrol: kamarat my to poslal doobeda, takze asi vtedy
-> robinho130: neviem, vid. castrol
-> haso: nemal na ťahači NDF ?
-> haso: kedy to bolo ?
-> haso: tak a mam dokaz ze sa najde aj zmatenejsi clovek v BA ako ja 

-> Jožynek : hej vosiel cez vjazd pre zjazd udrzby ciest rovno do protismeru
-> haso: Chlapec je neak mimo....či?
-> Stepan FUN: pěkně 

A při vyprošťování jsme urvali i spodní závěs. Nějak to nevydržely sváry. Ale je fakt, že tam držel už jenom na půlce. Když uletěl, tak to bylo krásně vidět. Až potom mi kolega poradil, že tam mám couvat. A to fungovalo. Koleje tak, že jsem trubkou hrnul hlínu, ale kupodivu to jelo. A zpátky prázdnej malá 3 a plnej. To mě bavilo. :-D
No odpoledne šla Tatra na dílnu, závěs dovařen zpět, vytvořen novej kolík a hlavně vyměněný cívky na uzávěrku a předek a uzávěrka zapojená na vypínač místo tlačitka. Jak jsem totiž na dílně zjistil, tak předek chodil jenom někdy (cívka někdy sepla, někdy ne a kontrolka není), špéry vůbec... :-/
No odpoledne šla Tatra na dílnu, závěs dovařen zpět, vytvořen novej kolík a hlavně vyměněný cívky na uzávěrku a předek a uzávěrka zapojená na vypínač místo tlačitka. Jak jsem totiž na dílně zjistil, tak předek chodil jenom někdy (cívka někdy sepla, někdy ne a kontrolka není), špéry vůbec... :-/
Předek už byl opřenej o spodní čepy a vzadu to leželo na trubce.
Já a Tatra asi kamarádi prostě nebudeme. :-/ Byl jsem tam dneska 2x... :-/ Poprvý to vyfocený nemám. Si takhle jedu, velká 2, a najednou bez výkonu. Musel jsem do spojky a to byl konec. Prostě to zasetý pole bylo v některejch místech příliš měkký, aby to uneslo plně naloženou Tatru a na cca metru si to tam sedlo. O 2 fůry dýl to zase trošku povolilo a to jsem tam byl "natvrdo".
-> palinator:
Som velmi rad, ze nase TKcko ma normalnu H kulisu, kde su vsetky kvalty tam, kde maju byt
Som velmi rad, ze nase TKcko ma normalnu H kulisu, kde su vsetky kvalty tam, kde maju byt

-> palinator: Pragu UV80 na Tebe. :-D Tam bez zaškolení (nebo půl dne laborování) nezařadíš nic... Jednou v životě jsem na STK musel technikovi zařadit, aby mohl na lince zajet do válců. A to bylo právě u tohohle stroje. :-D Ono to "auto" bylo celý takový divný. Například VIN byl o znak kratší. :-D
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí) 09.02.13 01:18:56 napsal:
Ako laika by ma velmi zaujimalo, preco je to tak, preco na nakladiakoch su
tie stupne rozne usporiadane? Raz jednotka vpredu, inokedy vzadu.......
No co u náklaďáků, ale ještě u ostatních strojů. Podivný tříkvaltový převodovky třeba v Destě, domorobo třeba ležatý Hčka, přehozený kvalty na převodovkách traktorů, že se prohoděj třeba trojka se čtyřkou, do toho ještě řazení v mezikulise další řady, pak někde štelovat půlky... je to legrace. A jezdi na tom bez "zaškolení"...* 3*
Ako laika by ma velmi zaujimalo, preco je to tak, preco na nakladiakoch su
tie stupne rozne usporiadane? Raz jednotka vpredu, inokedy vzadu.......
No co u náklaďáků, ale ještě u ostatních strojů. Podivný tříkvaltový převodovky třeba v Destě, domorobo třeba ležatý Hčka, přehozený kvalty na převodovkách traktorů, že se prohoděj třeba trojka se čtyřkou, do toho ještě řazení v mezikulise další řady, pak někde štelovat půlky... je to legrace. A jezdi na tom bez "zaškolení"...* 3*
-> Don Carlos 09.02.13 20:19:48: Kdybych si tak vzpoměl, co to bylo za pořad na Discovery, ve kterým to bylo...
Nevím, tohle už tu bylo?
Začátek je moderna, ale pak tam jsou nějaký historický záběry a něco z Dakaru (ještě se starým Lopraisem).
http://www.youtube.com/wa tch?v=qTT09WP51X0
Nevím, tohle už tu bylo?
Začátek je moderna, ale pak tam jsou nějaký historický záběry a něco z Dakaru (ještě se starým Lopraisem).
http://www.youtube.com/wa tch?v=qTT09WP51X0
-> Stepan FUN: Na 22m. 850kg.

afro100
Holt, zaciatky su tazke a ta 480konova Scania s tym hrnula jak sam satan


Holt, zaciatky su tazke a ta 480konova Scania s tym hrnula jak sam satan




-> Enggik: v zime to prave nebolo, to uz by som tam isto lezal aj s rolami :D :D Az do Fr na vykladku som s tym ptm siel zo zmacklou zadnicou .. sa dalo spocitat kolko tam je gurtni bez toho, aby clovek odplachtoval ..
Holt, zaciatky su tazke a ta 480konova Scania s tym hrnula jak sam satan
Holt, zaciatky su tazke a ta 480konova Scania s tym hrnula jak sam satan

-> afro100:
A že to bylo v zimě, přiznej se
Tak na tohle jsem měl zatím štěstí. Vozím je relativně často, ale ještě se mi nikdy nehnuly. Zato se mi ,,rozmočily"







