skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kamioňáci :-)
11:36:06
24.03.2011
24.03.2011
Martin/125/
Rapid135 - doktor 21.03.11 17:22:44 napsal: → Martin/125/: jak seš s tim Ivecem spokojené? já s tím nikdy nejel ale slyšel sem o tom že sou to „lepší liazky“ no oproti dafu ati je to kočár :-D
19:50:13
23.03.2011
23.03.2011
Enggik
Tak asi ,,největší" náklad, co jsem zatím vez
-> Bobesh: Chtěl jsem se jen zeptat, co jsou zač ty modrý značky, na kterejch to většinou převážíš?
-> Bobesh: Chtěl jsem se jen zeptat, co jsou zač ty modrý značky, na kterejch to většinou převážíš?
17:22:44
21.03.2011
21.03.2011
Rapid135
-> Martin/125/: jak seš s tim Ivecem spokojené? já s tím nikdy nejel ale slyšel sem o tom že sou to "lepší liazky"
12:37:59
21.03.2011
21.03.2011
David29
-> Martin/125/: Buhehe, to stojí u nás v Michli - odstavený
20:14:00
13.03.2011
13.03.2011
Bobesh
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Fuckt nevím...
15:54:10
13.03.2011
13.03.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Bobesh: Tak jsem si přiřadil jednotlivé smajlíky k otázkám a ty odpovědi dávají smysl. Jediné na co jsem tam nenašel odpověď je, co na tom bylo za UN kód?
03:24:06
13.03.2011
13.03.2011
David29
-> Bobesh 12.03.11 20:24:57: Uáááá.... paráda
Koukám, cisterna v chromu. Libovka
Koukám, cisterna v chromu. Libovka
23:40:51
12.03.2011
12.03.2011
Bobesh
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) :
23:30:23
12.03.2011
12.03.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Bobesh: Vypadá to jako samolepka, takže to asi sundávací nebylo. Ale stejně by to podle mě mělo být zakrytý když je cisterna čistá. Co na tom bylo za čísla (kódy)? To je dobrý tak někam na letiště taková konfigurace, ne? Asi to bude jezdit někde po dvorku.
12.03.11 23:19:05: Jak jsi to fotil? To sis musel ukroutit ruku, ne? :)
12.03.11 23:19:05: Jak jsi to fotil? To sis musel ukroutit ruku, ne? :)
23:24:16
12.03.2011
12.03.2011
Bobesh
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Tak to chlapče fakt nevím,ADRku nemám a dělat si ji nehodlám,jinak to byla funglovka panna,takže nepoužitý. Vezl jsem to z Terstu do Salzu,pak to vezli dál k zákazníkovi někam pod Hannover.Ale nechtěl bych to ani zadarmo,dílenský zpracování děs-běs. Výrobce "Ali Riza Usta" by se měl stydět,co vypouští z fabriky,učnák hadr. Navíc to ani nemělo ABSku,což na ADRko snad ani nejde. A návěs na pérech a ne na měchách,to je už spíš do muzea.
23:19:05
12.03.2011
12.03.2011
Bobesh
-> pinokio110: Čoveče ale v globále,když to srovnám,i když je mercedes "řechtáto-hrkáto&quo
t; tak místa a odkládacích ploch dost a kupodivu na nalitý kafe,co mám coby seismometr,tak je snad klidnější,než celý Volvíno i Skanča. Vše po ruce,ovládání pochopí i debil(což u Dafa jsem měl problém s některými spínači),uživatelsky přívětivý. Jen mě vadilo,že ta blešárna nemá pána,což podle toho vypadalo ale jinak proč ne. A my co trochu pamatujem,tak když vzpomenu časů Ávií,Matýsků a Lián,tak je to furt Rolls Royce
22:39:32
12.03.2011
12.03.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Bobesh 12.03.11 20:24:57: Ten je fakt pěknej! To se v našich končinách jen tak nevidí.
-> Bobesh 12.03.11 20:21:35: Neříkal jsi že to byla prázdná nová cisterna? Jak to, že na ní máš tu ADRku (UN+Kemler kód), nemělo by to být zakrytý když je čistá?
-> Bobesh 12.03.11 20:21:35: Neříkal jsi že to byla prázdná nová cisterna? Jak to, že na ní máš tu ADRku (UN+Kemler kód), nemělo by to být zakrytý když je čistá?
21:17:17
12.03.2011
12.03.2011
pinokio110
Ten Axor je stejně šílenost,máme tam jednoho,když jsem to měl na prohlídce,měl jsem jet s tímhle zázrakem,radši jsem si vzal volno ,to samý s Premiem,do něj mě dostali jen jednou ,to jsou vozy za trest.
20:53:08
12.03.2011
12.03.2011
WMA - navigátor :)
-> Bobesh: ten je moc peknej ten freight...
20:23:23
12.03.2011
12.03.2011
Bobesh
A tohodle mazlíka jsem vezl z fabriky v Eindhovenu do Salzburgu:
15:30:41
12.03.2011
12.03.2011
Bobesh
-> pinokio110: Tak to jsem sr.čka,přes 70% jsem se nedostal. Ale každý auto má něco dobrý a něco ne,třeba u Skanči je dobrá ta polička okolo pravýho panelu,je kam dát konev i hrnek s kafem,vše po ruce. Jen zásuvek by neškodilo víc,to má Volvo vymakaný. Jinak teď jsem měl půjčenýho Axora,jel jsem na otočku do Trieste do přístavu pro novou tureckou cisternu. Chvíli trvalo,než jsem se skamarádil s fofrklackem s dvojitým "háčkem" ale pak to šlo. Ale ta cisterna byla děs,dvojos na pérech,na "panelbahnu" Villach-Salzburg to skákalo tak,že na mě okolo blikali,mysleli že jedu na hranatejch gumách
15:24:32
12.03.2011
12.03.2011
David29
-> pinokio110: Pak mě to napadlo, podle toho sloupku (Lidl má jiný šafrování), ale na Penny mi ten barák prostě nepřišel-)
EDIT: A pak ještě podle dopravce, nevim nic o tom, že by Esa jezdila pro Lidly..
EDIT: A pak ještě podle dopravce, nevim nic o tom, že by Esa jezdila pro Lidly..
14:00:13
12.03.2011
12.03.2011
WMA - navigátor :)
-> pinokio110: to jako ze 30,5l na 100km? To je teda spotreba.
12:17:06
12.03.2011
12.03.2011
pinokio110
Davide Penny,tohle zrovna bylo v Novém Městě n.M
Bobeš-Daf je taky auto proti Scanii,tady je ouzký lehátko,jinak auto dobrý,jako vše nové.Na tom PC-měli bychom jezdit nad 85procent,člověk musí na to furt myslet,jezdím piánko,kolem 90procent,nesmí se spěchat,stejně máme normu 30,5 litru
Bobeš-Daf je taky auto proti Scanii,tady je ouzký lehátko,jinak auto dobrý,jako vše nové.Na tom PC-měli bychom jezdit nad 85procent,člověk musí na to furt myslet,jezdím piánko,kolem 90procent,nesmí se spěchat,stejně máme normu 30,5 litru
09:54:42
12.03.2011
12.03.2011
Soptikmartin
Řazení Nogreen je takovej poloautomat.Buď si řadíš po půlkách nahoru a dolu nebo ti to nabízí kvalty dle předem stanoveného jízdnímu režimu a ty jen šlapeš na spojku.
03:34:35
12.03.2011
12.03.2011
Bobesh
-> pinokio110 11.03.11 20:12:31: Ale zrcátka máš v elektrice obě,ne? Turci jen pravý. Zlatej DAF,ten má všechny 4. A jeho brzdy,kam se švédi serou... Jinak se Skančou se zle nejezdí. Taky palubní PC umí češtinu,ty tipy pro jízdu,bezva zábava. Posledně jsem se v celkovým skóre dostal na 70% a párkrát mě zasvítilo 5 hvězd s textem "příkladná jízda!" Sem se tetelil blahem
21:51:06
11.03.2011
11.03.2011
Hřib
-> pinokio110: ale ty máš zase míň přídavných svjetílek f nárazníčku
21:51:00
11.03.2011
11.03.2011
David29
-> pinokio110: Jinak koukám, LIDL. Kterej konkrétně to je? A za jakýho DC jezdíš...
21:49:06
11.03.2011
11.03.2011
David29
-> pinokio110: Ty máš na zrcátka europředpis - ten se překvapivě na Turecko nevztahuje...
20:14:23
11.03.2011
11.03.2011
jok3r
-> Soptikmartin: muzu mit amaterskej dotaz? co to je to razeni nogreen?
20:12:31
11.03.2011
11.03.2011
pinokio110
Ted koukám i zrcátek má ten Turek mín.Ta moje je výroba 06.2010 , ted mám výrobu 09.2010,to samý,pouze Kogel místo Krone,už né bílej,ale v barvách
20:06:50
11.03.2011
11.03.2011
pinokio110
Bobši,oni to pro ty Turky šiděj o poklice?S mým Šemíkem docela podoba.
12:09:38
06.03.2011
06.03.2011
myschaak AZNP K.Hora
-> Soptikmartin: jo,něco takovýho jsem zahlídl asi dvakrát i u nás v kh
09:09:39
06.03.2011
06.03.2011
Soptikmartin
Před měsícem nám na hasičárně přibyla tato krasavice.Řazení Nogreen a čerpadlo Godiva.Na řazení si člověk zvikne skoro hned ale stejně si myslim že klacek je klacek.
20:37:28
05.03.2011
05.03.2011
Bobesh
Další kus na obnovu tureckého autoparku,Scania Castor a Krone Cooler před naloděním v Trieste.
19:30:21
02.03.2011
02.03.2011
Enggik
-> David29: no tak to je život, to se někdo má
19:52:34
27.02.2011
27.02.2011
David29
soubory.proridice.eu/aetr
_narizeni561_2006/561_graf
icky_SR2011.pdf
Jo, s tim nahrazováním jsem se sekl. Nemám to nějak extrémě naštudovaný, nějak to nepotřebuju - jsem odpoledne doma
Jo, s tim nahrazováním jsem se sekl. Nemám to nějak extrémě naštudovaný, nějak to nepotřebuju - jsem odpoledne doma
15:38:49
27.02.2011
27.02.2011
StepaNoFUN
Tak jsem se dneska byl kousek svýzt tímhle. Bez návěsu. Ten jsem jenom pak zapřahal. No svezení hezký. Jenom by mě asi štvala nutnost si skoro vykloubit rameno při řazení osmičky a to že dráhy řazení ve velký řadě nejsou rovně, ale dozadu jdou mírně vpravo... Ale jde nejspíš o zvyk...
10:26:10
27.02.2011
27.02.2011
Enggik
-> David29: nemusíš nic nahrazovat. 15h hodin výkonu můžeš v klidu udělat třikrát do týdne. je to vlastně jen jinak řečený to, že třikrát v týdnu stačí jen 9h pauza.
00:40:28
26.02.2011
26.02.2011
David29
-> Enggik: Možná to mám blbě... ale vim, že když máš výkon 15h, tak si to pak musíš nějak vynahrazovat nebo co...
21:24:34
25.02.2011
25.02.2011
Enggik
David29 24.02.11 23:10:52 napsal: → haso: Jinak můžeš řídit 9h denně a pak 11h odpočívat. Doba celkového výkonu (řízení+práce [vykládka/nakládka, údržba, papírování]) je 13h
Denní odpočinek se dá dělit na dvě části – 3h a 6h
Jinak 2× do týdne můžeš řídit 10h ale pak musíš 13h odpočívat (to myslim nejde dát na dvě části) a doba celkového výkonu je pak 15h.
A jednou za týden musíš mít volno celý den, a jednou za 14 dní dva dny po 10h. jízdy můžeš mít v klidu jen 9h pauzu. nikde není napsáno že musí být 13h. Pravda, policajt na to může koukat blbě, ale nemůže říct ani Ň. A to samí po 15h denního výkonu. Vždyť ti pak do 24h zbyde jen 9h !
Denní odpočinek se dá dělit na dvě části – 3h a 6h
Jinak 2× do týdne můžeš řídit 10h ale pak musíš 13h odpočívat (to myslim nejde dát na dvě části) a doba celkového výkonu je pak 15h.
A jednou za týden musíš mít volno celý den, a jednou za 14 dní dva dny po 10h. jízdy můžeš mít v klidu jen 9h pauzu. nikde není napsáno že musí být 13h. Pravda, policajt na to může koukat blbě, ale nemůže říct ani Ň. A to samí po 15h denního výkonu. Vždyť ti pak do 24h zbyde jen 9h !
21:19:29
25.02.2011
25.02.2011
Enggik
-> David29: Neuchladí. Vez jsem pod tím v létě banány, když bylo 25stupňů. ty vepředu to ještě zvládly, ale ty zadní už chytaly takovou divnou barvu Mi to používáme jinak. Máme stálou práci z německa, vozíme průmyslový barvy a abych je mohl vozit i přes zimu, tak pod tím topím. Na to nepotřebuješ nějakou přesnou teplotu v rozmezí třeba dvou tří stupňů. Já tam nastavím třeba 12stupňů a vím že na předku bude 11 a vzadu třeba 5. A to mi bohatě stačí,vím že už nezamrznou.
23:28:02
24.02.2011
24.02.2011
adamisko
-> haso: vikendy jsem mel vzdycky napsany na malym papirku v penezence mozna je tam i najdu :-D ja to totiz nemam jako stalou praci tak jsem si t vsechno nepamatoval. Jinak da se to na netu samozrejme vsechno pohledat
23:24:19
24.02.2011
24.02.2011
adamisko
-> David29: to je primo vynatek z ministerstva, a vzhledem k tomu ze oni zpravidla po sobe nic nectou, muze t byt spatne, jak prijedu domu kouknu se na to poradne, mam to presne nekde rozepsane.
23:22:19
24.02.2011
24.02.2011
haso
-> David29: jo uz som si to precital na tom odkaze co tu bol dany...
a jak je to o weekendoch? ci sa nemoze jazdit uz od piatka poobede?
a jak je to o weekendoch? ci sa nemoze jazdit uz od piatka poobede?
23:10:52
24.02.2011
24.02.2011
David29
-> haso: Jinak můžeš řídit 9h denně a pak 11h odpočívat. Doba celkového výkonu (řízení+práce [vykládka/nakládka, údržba, papírování]) je 13h
Denní odpočinek se dá dělit na dvě části - 3h a 6h
Jinak 2x do týdne můžeš řídit 10h ale pak musíš 13h odpočívat (to myslim nejde dát na dvě části) a doba celkového výkonu je pak 15h.
A jednou za týden musíš mít volno celý den, a jednou za 14 dní dva dny
Denní odpočinek se dá dělit na dvě části - 3h a 6h
Jinak 2x do týdne můžeš řídit 10h ale pak musíš 13h odpočívat (to myslim nejde dát na dvě části) a doba celkového výkonu je pak 15h.
A jednou za týden musíš mít volno celý den, a jednou za 14 dní dva dny
23:06:25
24.02.2011
24.02.2011
David29
-> adamisko: Nenapsal si to trochu blbje?
Po 4,5h řízení musí mít řidič bezpečností přestávku, pokud nenásleduje doba odpočinku. Přestávka může být rozdělena na dvě části, přičemž první část má 15min a druhá 30min
Po 4,5h řízení musí mít řidič bezpečností přestávku, pokud nenásleduje doba odpočinku. Přestávka může být rozdělena na dvě části, přičemž první část má 15min a druhá 30min
23:05:37
24.02.2011
24.02.2011
haso
-> adamisko: Ď
22:44:43
24.02.2011
24.02.2011
adamisko
-> haso: jinak kdyz pohledas dozvis se.
www.mdcr.cz/cs/.../V+r%C3 %A1mci+EU+a+vnitrost%C3%A1 tn%C3%AD+doprava+%28561-20 06%29
www.mdcr.cz/cs/.../V+r%C3 %A1mci+EU+a+vnitrost%C3%A1 tn%C3%AD+doprava+%28561-20 06%29
22:43:27
24.02.2011
24.02.2011
adamisko
-> haso: Po 4,5 hod. řízení musí mít řidič nepřerušenou přestávku nejméně 45 minut, pokud mu nezačíná doba odpočinku.Tato přestávka může být nahrazena přestávkou v délce nejméně 15 minut, po níž následuje přestávka v délce nejméně 30 minut.