
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kamioňáci :-)
-> Stepan FUN: i spojka na furgonu nebyla problém,já a pan paleťák

-> bibendum30: jo,to jo...on u má tu f12 jen jako fanda,občas nám převáží za tím na podvalu bagry...
-> myschaak AZNP K.Hora: Koukal jsem,pěknej kousek,i ten vyproštovák mají fajnovej

-> myschaak AZNP K.Hora: woe. :-) O avii mi nemluv... Tam je alternátor nejlepší vyndavat autogenem... Celý to pokrátit na 1,5 metrů dlouhý kusy a odvýzt to tam, kde to už pár let mělo bejt. :-D
-> Stepan FUN: "při takový výměně čerpadla, nebo alternátoru"....nemě
l jsem problém

-> bibendum30: www.hnilicka.eu/fotogaler
ie
tam je vidět F12ka....není to nic extra starýho jako si sem dal ty ale je to krasavec,
tam je vidět F12ka....není to nic extra starýho jako si sem dal ty ale je to krasavec,
aceboss 09.12.10 21:37:21 napsal:
20.11.10 09:26:12 Tuto masku Avií jsem nikdy nepochopil co tím chtěl
dotyčný(navrhář)vyjádřit …
Nechtěl tím vyjádřit celkem nic. Tahle maska byla z nouze ctnost. potřebovali posadit světla o kousek blíž ke kraji kabiny, protože se rozšiřovala korba a už to na tu úzkou kabinu nevycházelo kvůli legislativě.
Hurdis 11.12.10 17:50:35 napsal:
→ David29: Motorizovat uzavřený trh lehkých nákladních
automobilů v ČSSR.
Bez letňanských Avií by prostě to plánované socialistické hospodářství
nemohlo tak dlouho bezvadně fungovat.
Dneska už je fajn snad jen turbo s kontejnerem.
Tak je pravda, že na svoji dobu udělali naši celkem dobře, že tu licenci od francouzů koupili. Jenom to auto nemuseli v podstatě beze změn vyrábět 30 let. :-D Nebo do něj mohli dát alepoň v rámci renovace motor a udělat k němu trošku přístup. Ne nadarmo se tomu říká modrá brzda provozu a mezi námi mechaniky pak ještě modrá pomsta z Letňan, protože při takový výměně čerpadla, nebo alternátoru když vynechám sprostý slova, tak vlastně celou dobu jenom mlčím...
Ale turbo s kontejnerem (nejlépe ještě EUROII s intercolerem) je opravdu už slušný auto. ;-)
20.11.10 09:26:12 Tuto masku Avií jsem nikdy nepochopil co tím chtěl
dotyčný(navrhář)vyjádřit …

Hurdis 11.12.10 17:50:35 napsal:
→ David29: Motorizovat uzavřený trh lehkých nákladních
automobilů v ČSSR.
Bez letňanských Avií by prostě to plánované socialistické hospodářství
nemohlo tak dlouho bezvadně fungovat.
Dneska už je fajn snad jen turbo s kontejnerem.
Tak je pravda, že na svoji dobu udělali naši celkem dobře, že tu licenci od francouzů koupili. Jenom to auto nemuseli v podstatě beze změn vyrábět 30 let. :-D Nebo do něj mohli dát alepoň v rámci renovace motor a udělat k němu trošku přístup. Ne nadarmo se tomu říká modrá brzda provozu a mezi námi mechaniky pak ještě modrá pomsta z Letňan, protože při takový výměně čerpadla, nebo alternátoru když vynechám sprostý slova, tak vlastně celou dobu jenom mlčím...
Ale turbo s kontejnerem (nejlépe ještě EUROII s intercolerem) je opravdu už slušný auto. ;-)
-> myschaak AZNP K.Hora: Fákt?Fotky asi nemáš co?pokud jo poslal bys mi je na maila prosím??

-> bibendum30: jo,tady u nás co maj borci jednu kamionovku tak taky maj pár starších kousků,taky volvo...jednoho kozla v top stavu asi z r 85,pak nějakej kloubovej nakladač taky volvo...
-> myschaak AZNP K.Hora: Měl ještě jeden...ten samej,ale v červený barvě-s podobným osudem(vzkříšení z vraku).Prostě blázen do Volva,co ale vím zbylo mu jen tohle-to červený byl nucen prodat z důvodů finančních potíží jinýmu nadšenci tohodle typu

-> bibendum30: luxus kára!
-> bibendum30: to je spravny tahac, dve napravy vzadu, na zimu ideal ... jo holt ti zo severu sa nam smeju, ze sa tu jazdi s dvojnapravakami ...
Jeden "legendární" stroj...mýho kamaráda z Moravy
Rok výroby 1975,po vytažení z "kopřiv" a rekonstrukci....jezdí tohle VOLVO F89 dodnes v plném nasazení

Rok výroby 1975,po vytažení z "kopřiv" a rekonstrukci....jezdí tohle VOLVO F89 dodnes v plném nasazení

Tak u tahaču na místo vítězí jednoznačně Daf.Stralis je na uložáky bezvadnej,ted mám letos už 2novou Scanču G,ale Scania at R nebo G je na místo bídná,5měsícu jsem jezdil v D chemii,plná ADR-cisterny mimo tř.1a2,všechny přechodky,redukce a hadice v kabině,žádnej zázrak v té kabince.
Ale co si stěžovat,v Matesu místo lehátka byla ta volejbalová sít,a jak jsme za to byli rádi
Ale co si stěžovat,v Matesu místo lehátka byla ta volejbalová sít,a jak jsme za to byli rádi

Iveco zase až taková tragedie není. Takové 180 HR valníky jsou k nezaplacení, Trakker 8koly a 6koly kromě pár drobných dětských nemocí a občas prasklých listů na zadních nápravách jdou, 160 kontejner je nezmar.
Nejhorší jsou asi modernizované 160 v podobě 150tek. Taky odvedou spoustu práce, ale těch závad a nedostatků. Elektrika celkově, řemenice, spojky. Po loňské zimní reklamaci rok starých aut, novém SW se letos budou měnit kompletně celé diferenciály a převodovky se změněnými parametry, které měli být uvedeny do výroby od začátku.
Jinak jsou to fajn stroje, pokud se od nich neočekává práce mimo zpevněnou komunuikaci, pak už je nahradí dvojnásobný počet 815tek.
Nejhorší jsou asi modernizované 160 v podobě 150tek. Taky odvedou spoustu práce, ale těch závad a nedostatků. Elektrika celkově, řemenice, spojky. Po loňské zimní reklamaci rok starých aut, novém SW se letos budou měnit kompletně celé diferenciály a převodovky se změněnými parametry, které měli být uvedeny do výroby od začátku.
Jinak jsou to fajn stroje, pokud se od nich neočekává práce mimo zpevněnou komunuikaci, pak už je nahradí dvojnásobný počet 815tek.
Hurdis 11.12.10 17:50:35 napsal:
→ David29: Bez valníku by se nedali převážet vypůjčené trámy, cihly a palety cementu. :o)))
→ David29: Bez valníku by se nedali převážet vypůjčené trámy, cihly a palety cementu. :o)))
-> David29: Motorizovat uzavřený trh lehkých nákladních automobilů v ČSSR.
Bez bednabusu by se nedostali jézeďačky do kolchozu, esenbáci by neměli kam zavírat demonstranty a příživníky, dělnické party montérů, spojařů, plynařů apod. by neměli čím jezdil ráno pro svačinu a po obědě na rum a fernet.
Bez valníku by se nedali převážet vypůjčené trámy, cihly a palety cementu.
Bez kukaní by nebyly gumové rohlíky a zelenina, nebýt mrazíren nemohli by řezníci dovážet kotlety a svíčkovou pod pult a načerno zbouraná prasata na objednávku.
Bez letňanských Avií by prostě to plánované socialistické hospodářství nemohlo tak dlouho bezvadně fungovat.
Dneska už je fajn snad jen turbo s kontejnerem.
Bez bednabusu by se nedostali jézeďačky do kolchozu, esenbáci by neměli kam zavírat demonstranty a příživníky, dělnické party montérů, spojařů, plynařů apod. by neměli čím jezdil ráno pro svačinu a po obědě na rum a fernet.
Bez valníku by se nedali převážet vypůjčené trámy, cihly a palety cementu.
Bez kukaní by nebyly gumové rohlíky a zelenina, nebýt mrazíren nemohli by řezníci dovážet kotlety a svíčkovou pod pult a načerno zbouraná prasata na objednávku.
Bez letňanských Avií by prostě to plánované socialistické hospodářství nemohlo tak dlouho bezvadně fungovat.
Dneska už je fajn snad jen turbo s kontejnerem.
aceboss 09.12.10 21:37:21 napsal:
20.11.10 09:26:12 Tuto masku Avií jsem nikdy nepochopil co tím chtěl
dotyčný(navrhář)vyjádřit …
Já jsem nikdy nepochopil, co chtěl výrobce vyjádřit celou serií Avia, takže tak
20.11.10 09:26:12 Tuto masku Avií jsem nikdy nepochopil co tím chtěl
dotyčný(navrhář)vyjádřit …

Já jsem nikdy nepochopil, co chtěl výrobce vyjádřit celou serií Avia, takže tak

-> Pivodak: Nazývat Iveco Liazkou, mi příde přinejmenšim tak trochu urážka pro Liazku...
Elektrika se sere, hlavně elektronika na těch novejch... Ale co se starejch týče, tak ty jakžtakž jdou... A Rencka jsem taky neslyšel snad ještě nic dobrýho...
-> Stepan FUN: Volva maj malý kabiny... ale jinak svezení pěkný to jo... To spíš tu Scanii nebo Dafa - místa habakuk
Elektrika se sere, hlavně elektronika na těch novejch... Ale co se starejch týče, tak ty jakžtakž jdou... A Rencka jsem taky neslyšel snad ještě nic dobrýho...
-> Stepan FUN: Volva maj malý kabiny... ale jinak svezení pěkný to jo... To spíš tu Scanii nebo Dafa - místa habakuk
Renaulty nevím... Nikdy jsem neměl tu čest se v kindercamionu týhle značky svýzt (snad i naštěstí - já ty francouze opravdu nerad). Ale když mám porovnat třeba Iveco a DAFa z hlediska oprav, tak zlatý Iveco. Na DAFu jsem už viděl i prohnilou olejovou vanu a to už je celkem mazec... :-/ A třeba novej Stralis - tomu bych rozuměl. :-) Nedávno jsem se svezl s tím předposledním modelem a svezení je to moc hezký. O dost lepší, než v Magnumu... Ale zase takový Volvo, nebo Scania... :-D
-> David29: Jj, zlatý Iveco oproti tomuhle autu na p*ču... 

-> afro100: přesně tak
zlatej mates nebo tatramatka


-> Pivodak: ved tam tiez su kable tenucke ako vlasky ...
-> David29: Iveco to je hrůza Italská Liazka hnijou a odchází na nich elektrika.
-> Pivodak: Bože, Rencek
To je snad ještě horší, než Iveco...

-> aceboss: vypadá to jako nějaký živočich

20.11.10 09:26:12 Tuto masku Avií jsem nikdy nepochopil co tím chtěl dotyčný(navrhář)vyjádřit.
..

-> afro100: koníků to má 150 a je to už motor dci R.V.2001
-> pinokio110: co ja by som za to dal moct jazdit aspon takym niecim ...
-> Pivodak: kolko to ma koni ? 180 ?
-> Pivodak: kolko to ma koni ? 180 ?
-> pinokio110: mnohokrát lepší než avia

Pivodak 09.12.10 19:03:17 napsal: tímto se pohybuju v práci
Pletete si téma,chlapci,tyto věci patří do Aviatiku
Pletete si téma,chlapci,tyto věci patří do Aviatiku

-> afro100: rozvoz olejů a maziv Paramo
-> Pivodak: co vozis ?
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 04.12.10 22:45:17 napsal:
→ WMA – navigátor :): Protože předek je zatíženej
motorem a zadek jen váhou tý nápravy, tak to nemá žádnej záběr a
prokluzuje. Asi jako žigulík, proto se do kufru dával pytel cementu.

No, to jsem řekl taky...
→ WMA – navigátor :): Protože předek je zatíženej
motorem a zadek jen váhou tý nápravy, tak to nemá žádnej záběr a
prokluzuje. Asi jako žigulík, proto se do kufru dával pytel cementu.

No, to jsem řekl taky...
-> Petrson: Myslíš kartu řidiče do tachografu? Pokud máš profesák tak si o ni zažádáš na příslušném úřadu, kam si chodíš pro řidičák nebo přepisovat auto. Stojí 700,-.
Jinak "kartu řidiče" má každý řidič automaticky - to je to místo, kam se ti zapisují přestupky apod. Na úřadě si pak můžeš požádat o výpis z ní, pokud to máš bez přestuplu tak je za 15,- a pokud tam už nějaký přestupky máš tak to je 15,- za každou další stránku.
Jinak "kartu řidiče" má každý řidič automaticky - to je to místo, kam se ti zapisují přestupky apod. Na úřadě si pak můžeš požádat o výpis z ní, pokud to máš bez přestuplu tak je za 15,- a pokud tam už nějaký přestupky máš tak to je 15,- za každou další stránku.
-> David29: A jak jí získám? školením? bo jak.
-> Petrson: Velikost jako ŘP, šedivá....
Máte někdo z vás kartu řidiče? jak to vypadá?
-> retropetro: Solidní výběr trucků, díky za odkaz
Akorát za to chtějí celkem palby 


-> Mr_Kubas: zapátrám

Když tu vidím ten odkaz na modely.. Ví někdo, kde sehnat podobné modely ale starších amerických trucků? Známý kdysi jezdil, tak by to bylo vhodné jako dárek třeba pod stromeček 

Krapet modelů: www.kovovemodely.cz/index
.php 

-> Bobesh: A nebo že ona řídí tebe. 

-> David29: To už je pak zase to samý jako cisterna. 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Stejně jako kozel sólo,na sněhu to je takový "Tancuj,tancuj,vykrú
caj"...
a máš pocit,že řídíš spíš výletní loď


-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Plnej? Mám ti říct, co se mnou udělali tři plný - tj. 3000l kapaliny?
Šláp jsem na brzdu a pak hup o metr dopředu-)
Šláp jsem na brzdu a pak hup o metr dopředu-)