skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
10:24:07
11.12.2012
11.12.2012

Jozka
Je tohle kus na 110L, potažmo 1100MB ? (ten s metrem)
10:20:49
11.12.2012
11.12.2012

afro100
-> Jozka: pokial je znak modry - 110
10:19:27
11.12.2012
11.12.2012

Jozka
Už jsem jak ten důchodce z toho vtipu s rohlíkama, chlebem a mlíkem.. Jsem do tohohle tématu šel ověřit hlavu..
12:03:02
10.12.2012
10.12.2012

Jozka
-> Bukaj: I mě MB kusy šly a jdou sundavat parádně - zaviklám a je dole, div mi zuby nevyrazí.. Ale krom kratší tý doby spočinutí na hřídeli - není ten vnitřní kužel náby KN i kratší než byl origo..?
11:43:54
10.12.2012
10.12.2012

Bukaj
-> Jozka:
Tak kolíňáky mi zase šly z MB dolů líp, než origo volanty - což zase může být buď tím, že na autě nebyly tak dlouho, nebo že origo volant má nějakej jinej 1000ihran
Tak kolíňáky mi zase šly z MB dolů líp, než origo volanty - což zase může být buď tím, že na autě nebyly tak dlouho, nebo že origo volant má nějakej jinej 1000ihran

11:40:08
10.12.2012
10.12.2012

Jozka
-> afro100: Jo, je to náhoda.. stačí flíček rzi na kuželi a je problém.. ale ve svěráku se mi zatím povedlo dříve nebo později sklepnout z hřídele každej volant. Ony ty kolíňáky kilí možná víc zlobí navíc i proto, že svar, dělanej patrně až ve finále výroby náby, zřejmě kužel deformoval - jen dohad.
11:05:08
10.12.2012
10.12.2012

afro100
Ze vam do toho kecam, ale zhodit volant z kila je niekedy tiez slusna pakaren .. Zvlast kolinaky tam drzia ako privarene. V svojom aute som mal nábu s docela hrubou dosadackou pre volant, tak sa podarilo ho vytiahnut klasickym trojramennym stahovakom. Volantovku z eRka mám asi tri roky pod ponkom, prave kvoli nabe na kolinak, ktora nejde zhodit bez toho, aby som ju poohybal/znicil.
10:52:15
10.12.2012
10.12.2012

Jozka
-> Bukaj: Jo, nába Š100 končí trubkovou částí na který je vnější závit M - hodně velkej, věděl jsem, zapomněl jsem..
A důvod odhadu stejnej jako ty.. MB stahovák je fajn, ale funguje spíš teoreticky, přilnavá síla bývá větší, nežli pevnost hliníku
. A možná je to časová záležitost, nejlíp se mi sundavaly volanty 105/120 zpravidla..
A důvod odhadu stejnej jako ty.. MB stahovák je fajn, ale funguje spíš teoreticky, přilnavá síla bývá větší, nežli pevnost hliníku

10:46:06
10.12.2012
10.12.2012

Bukaj
-> Jozka:
Takže na kilím volantu je zespoda závit, pokud to dobře chápu?
Asi byl u MB problém s nedestruktivním sundaváním volantu z hřídele, tak to u stovky přepracovali...
...tedy alespoň já jsem měl smůlu na sundavání volantů - u 742 povolím matici , zacloumám volantem a je dole, kdežto u MB rajbluju volantem co mi síly stačí a nic
Jeden volant se mi podařilo sundat stahovákem bez poškození, do volantu u jedné 65ky se zuby stahováku zakously 1cm do hliníku, nepomohlo ani mlácení palicí - drží jak přivařenej
Nevím, jestli je to tím, že volanty na MB jsou na hřídeli dvojnásobnou dobu, než na 742, nebo je jinak tvarovaná dosedací plocha volantu/hřídele...
Takže na kilím volantu je zespoda závit, pokud to dobře chápu?
Asi byl u MB problém s nedestruktivním sundaváním volantu z hřídele, tak to u stovky přepracovali...
...tedy alespoň já jsem měl smůlu na sundavání volantů - u 742 povolím matici , zacloumám volantem a je dole, kdežto u MB rajbluju volantem co mi síly stačí a nic

Jeden volant se mi podařilo sundat stahovákem bez poškození, do volantu u jedné 65ky se zuby stahováku zakously 1cm do hliníku, nepomohlo ani mlácení palicí - drží jak přivařenej

Nevím, jestli je to tím, že volanty na MB jsou na hřídeli dvojnásobnou dobu, než na 742, nebo je jinak tvarovaná dosedací plocha volantu/hřídele...

10:23:17
10.12.2012
10.12.2012

Jozka
-> Bukaj: Tisícihrany od MB po první Fa se fakt liší jen svou délkou.. A na poslední odchylku Š100 jsem zapomněl - hřídel má drážku, do tý zapadá dělenej kroužek a o něj se opírá převlečná matice (zajištěná pojistkou), která zespoda natahuje volant na kužel - anebo volant při jeho snímání nahoru vytlačuje.. Snad jsem popsal dobře.. -> m8rinek: ?
Jinak to není špatnej systém, teda pokud funguje - když se segementy sesmeknout, je to dost pakárna..
Jinak to není špatnej systém, teda pokud funguje - když se segementy sesmeknout, je to dost pakárna..

10:04:32
10.12.2012
10.12.2012

Bukaj
-> m8rinek:
aha
Dík.
aha

Dík.
10:02:32
10.12.2012
10.12.2012

m8rinek
-> Bukaj: Tisícihran tam je, ze spoda volantu je matice, která stahuje objímku.
09:55:14
10.12.2012
10.12.2012

Bukaj
-> Jozka:
Stovková nemá závit na matici? A jak je tam tedy uchycen volant?
Myslel jsem, že od MB až po Fa byl princip uchycení volantu stejnej a se stejnym tisícihranem...
Ale stovky vůbec neznám, tak se ptám...
Stovková nemá závit na matici? A jak je tam tedy uchycen volant?

Myslel jsem, že od MB až po Fa byl princip uchycení volantu stejnej a se stejnym tisícihranem...

Ale stovky vůbec neznám, tak se ptám...
09:03:36
10.12.2012
10.12.2012

Jozka
-> J.T.: Je blbě vidět, zda je zámek řízení proti navařenému kusu na hřídeli, ale zdá se, že jo.. jestli šlo řízení zamknout, byla hřídel 100% z embéčka.. Klasická hřídel kila se od MB liší jen absencí závitu na matici a posunutím reakce pro zámek řízení (ne-klasická má návíc dole zeslabený deformační díl..).
Jo a volant z kila na MB taky namontovat jde..
E: další jemný rozdíl u Š100 je, že svorníky pro pružnou spojku nemají zpravidla dírky na závlačky.. :-).
Jo a volant z kila na MB taky namontovat jde..
E: další jemný rozdíl u Š100 je, že svorníky pro pružnou spojku nemají zpravidla dírky na závlačky.. :-).
15:06:08
07.12.2012
07.12.2012

J.T.
Původní tyč řízení. Lepší foto nemám. Jinak to byla škoda 1000 r.v.1966 karoserie Š100 tak to nějak je v TP zapsané
13:16:16
07.12.2012
07.12.2012

Jozka
a tatéž nába na hřídeli 1000 MB..
13:15:11
07.12.2012
07.12.2012

Jozka
-> J.T.: Já mám taky před barákem šeřík z půlky růžovej a z tý druhý bílej..

Jinak jsem si loni zdokumentoval rozdíl horněmaticových tyčí Š1000 vs. 105/120 - kvůli objasnění legendy, že jsou jejich volanty 100% záměnný...
Kolíňácká nába pro 105/120 na tyči 105/120..


Jinak jsem si loni zdokumentoval rozdíl horněmaticových tyčí Š1000 vs. 105/120 - kvůli objasnění legendy, že jsou jejich volanty 100% záměnný...
Kolíňácká nába pro 105/120 na tyči 105/120..
13:10:56
07.12.2012
07.12.2012

afro100
-> J.T.: to je nejaka blbost ne? z vyroby to tak hadam nikdy ani neslo ..
12:54:27
07.12.2012
07.12.2012

J.T.
-> afro100: jj bylo to tam nějak tak, že to byla kastle z kila a nějaké ND z litru. Přímo z výroby, ale i tam to blo něco. původně kilo a na předku s bubny
12:34:18
07.12.2012
07.12.2012

afro100
-> J.T.: lenze mobagi, pokial ja si pamatam, malo litriu spinacku .. tym padom bola z litra asi aj ta tycka ...
12:31:17
07.12.2012
07.12.2012

J.T.
a já měl na kilu matici ne vrchu... a tyčka byla bez úprav
08:43:40
07.12.2012
07.12.2012

m8rinek
-> J.T.: však...1000mb matice hore
100-110r ze spodu
100-110r ze spodu
08:36:31
07.12.2012
07.12.2012

J.T.
-> m8rinek: 1000MB má matici z vrchu a kolega na kilu a já na erku měl matici zespodu
, ale já u Mobagiho měl matici z vrchu.

08:13:36
07.12.2012
07.12.2012

m8rinek
-> OJOUCH: nemá náhodou 1000Mb matici z vrchu? Na 100-110R je určitě...
01:17:49
07.12.2012
07.12.2012

ondie
-> OJOUCH: Díky!
01:08:00
07.12.2012
07.12.2012

Bukaj
...
01:07:09
07.12.2012
07.12.2012

Bukaj
Do čeho by mohl být tento termostat?
STAS 8060 - 71
71-83°C TC650
STAS 8060 - 71
71-83°C TC650
00:59:28
07.12.2012
07.12.2012

OJOUCH
-> ondie: jo to je na 1000-100 -110r
00:54:35
07.12.2012
07.12.2012

ondie
tisícihran je alá 742.
Díky.
Díky.
00:53:23
07.12.2012
07.12.2012

ondie
Mám tu nábu na kolíňáky...tahle patice je na 1000MB-110R ?
20:07:55
06.12.2012
06.12.2012

SexyStroj
-> Stepan FUN:
Díky!
Díky!
20:07:30
06.12.2012
06.12.2012

SexyStroj
-> afro100:
ok . Díky.
ok . Díky.
20:01:59
06.12.2012
06.12.2012

StepaNoFUN
-> SexyStroj: www.kraupner-auto.cz/deta
il.asp?czbozi=121...
20:01:33
06.12.2012
06.12.2012

afro100
-> SexyStroj: netusim, na wessem strankach to najdes ..
19:52:06
06.12.2012
06.12.2012

SexyStroj
-> afro100:
díky ... typ? Cena? ... Nevěděl bys?
díky ... typ? Cena? ... Nevěděl bys?

19:50:33
06.12.2012
06.12.2012

afro100
-> SexyStroj: wessem
19:49:38
06.12.2012
06.12.2012

SexyStroj
Kamarádi nemáte typ, co je tohle za světla? ... fotka je od jednoho člena Virtu, jsem mu psal, ale reakce žádná (se omlouvám za půjčení fota)
Líbí se mi jak jsou malá a že nezasahují moc do přední masky!
Děkuji za info.
Líbí se mi jak jsou malá a že nezasahují moc do přední masky!
Děkuji za info.

20:13:18
27.11.2012
27.11.2012

Karlos (WIO46)
-> myschaak AZNP K.Hora: Pak jsem v koncích.
20:04:35
27.11.2012
27.11.2012

myschaak AZNP K.Hora
-> Karlos (WIO46): to plochý sklo mě taky napadlo ale ty jsem na šáde měl a přes klasický obroučky ale
17:28:22
27.11.2012
27.11.2012

škoda caddy
Z čeho sou tyhle díly?Díky.
22:54:08
26.11.2012
26.11.2012

Karlos (WIO46)
-> su.tech: Pokud vím, tak jo. Já si ozobnul H4 paraboly z Žíga 2101 a byly identický s užovkovejma. Jestly tyhlety nebudou třeba na avii, nebo 1203, jak se tam pak dávaly ty s plochým sklem.
22:51:49
26.11.2012
26.11.2012

su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Radek Retro eLeSo: Na žigula se dodávaly světla z autopalu přímo do výroby ne?
22:50:38
26.11.2012
26.11.2012

macko KE
-> Radek Retro eLeSo: mám také isté, sú užšie ako na Š105-120. Na mojich bola aj visačka z mototechny RAMČEK ÚZKY 113 - 930 190 . Ale z čoho sú netuším, mne sú tiež nanič
Na dvojoko nepasujú, sú hodne užšie a diery na skrutky sú trocha mimo

Na dvojoko nepasujú, sú hodne užšie a diery na skrutky sú trocha mimo

13:44:34
26.11.2012
26.11.2012

Radek Retro eLeSo
-> Pavel P..: ok,tak je nabídnu jako žigulácký,nemam žádný dvouoko na vyzkoušení
13:38:19
26.11.2012
26.11.2012

Pavel P..
-> Radek Retro eLeSo: asi pujde ale nevim jak to bude sedět, jsou nižší..
13:37:02
26.11.2012
26.11.2012

Radek Retro eLeSo
-> Pavel P.. 25.11.12 21:37:56: tak dvouoko beru jako samozřejmost s litrem a kilem
možná to bude žigulík neb to bylo v bedně s věcma z USSR
a na šáde to myslíš nepude použít?
možná to bude žigulík neb to bylo v bedně s věcma z USSR
a na šáde to myslíš nepude použít?
22:48:47
25.11.2012
25.11.2012

Pavel P..
Zilincan 25.11.12 22:39:24 napsal:
Pomohol by mi niekto s urcenim tychto dielov?
Na ake auto to patri?
1. Klaxon Belma. Iba nahradny diel,alebo sa to aj do niecoho montovalo?
klaxony belma jako tenhle byli vždy v páru jako dvoutónové.. mám je na autě ale origo tam nebyli.
Pomohol by mi niekto s urcenim tychto dielov?
Na ake auto to patri?
1. Klaxon Belma. Iba nahradny diel,alebo sa to aj do niecoho montovalo?
klaxony belma jako tenhle byli vždy v páru jako dvoutónové.. mám je na autě ale origo tam nebyli.
22:41:17
25.11.2012
25.11.2012

Zilincan
3. Prerusovac
22:40:35
25.11.2012
25.11.2012

Zilincan
2. Zrejme, zakladna doska z rozdelovaca