skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> Bukaj 28.02.22 08:03:07: ďakujem, triedim tu hromadu veci a niektore veci holt nepoznám. Skrutky podtlaku na karburatory nepotrebujes ?
-> Bukaj: Tak ten karb nenapadl zase mně..
-> Jozka: To mne nenapadlo, ale možná nějaká náhrada pro použití v kombinaci se závitořezným šroubem nebo vrutem by to být mohla. První, co napadlo mne, byl "kámen" táhla karburátoru BS...
-> Bukaj 28.02.22 08:03:07: Že ty kameny vypadají skoro stejně jako "matice" u spon 100/1000 chladiče, resp. manžet poloos ?![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> radekra 26.02.22 17:19:47: Třecí pánvičky k řídícím tyčím 1000 MB a možná první kila. U novějších se pak vyráběly celoplastové (bílé).
-> MISCHO 26.02.22 14:02:23: To největší jsou špunty - záslepky nepotřebných děr na pásy užovkového horního obkladu B sloupků (do modelu tuším 80 měly užovky dvě kotevní místa horního držáku bezpečnostního pásu), vlevo jsou držáčky ozdobného krytu/mřížky větracích otvorů v C sloupku (užovka a Mko do modelu 88), dole jsou vložky příchytek věšáčků a podobně v interiéru, nahoře nevím. Kdyby to bylo kovové, tak bych věděl, ale plast netuším.
-> MISCHO 26.02.22 14:04:00: Věšáček na madlo nad dveřmi užovka, začišťovací plastíky k ozdobnému klínku těsnění čelního a zadního skla Mko, zarážka (zasouvací jazýček držáku) krytu hadic a kabelového svazku od tunelu k topení.
-> MISCHO 26.02.22 14:04:00: Věšáček na madlo nad dveřmi užovka, začišťovací plastíky k ozdobnému klínku těsnění čelního a zadního skla Mko, zarážka (zasouvací jazýček držáku) krytu hadic a kabelového svazku od tunelu k topení.
-> radekra: to su puzdra do hlavice na spojovaciu tycku pre snekove riadenie
-> j_j: Posli sz a domluvime se
-> ulicek: ahoj já bych třeba 4 ks využil, protože pak přijde Bukaj a vezme to všechno :)
Dekuji za identifikaci, kdyby to nekdo vyuzil, tak by to bylo k nabidce.
-> ulicek: ac pumpa MB a 100/110.
Prosim o identifikaci techto sítek nebo co by to mohlo byt? Dekuji
-> Bukaj 21.02.22 07:30:50: To jsem tam také viděl ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Bukaj: uzovku nemam. Ale kilo s 35A alternatorem jo.
-> StepaNoFUN: Jako náhrada do užovky asi dobrý![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Bukaj: Dekuji. Takze je to v podstate k nicemu. No necham ho v regale. Treba se nekdy hodi.
-> StepaNoFUN: Jinak nějaká US firma je repasuje a je tam seznam použití - vesměs různé průmyslové motory (lodní, zemědělské, nástavby náklaďáků apod.)
www.filterspro.com/WILSON -90-21-4507_p_1796976.html
www.filterspro.com/WILSON -90-21-4507_p_1796976.html
-> StepaNoFUN: Tak nejpravděpodobnější určení mi vychází, že se to používalo v lodních motorech Volvo Penta ve Švédsku...![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> StepaNoFUN 20.02.22 21:02:08: Je na tom otočená škodovácká řemenice, takže to asi někdo používal do škodovky. 35A altíky byly v užovkách...
-> Milan 136: Až na to použití v tabulce - tohle je něco ze 70. let a ne Iveco nebo Nissan z tohoto tisíciletí ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jen kdyby nahodou nekdo poznal... Vypada to montazne jako do skodovky, ale ma to vestavenej regulator.
-> StepaNoFUN: -> Bukaj: dakujem velmi pekne
-> Bukaj: Tipuju podle 12V. Na Karosu by to bylo 24V
-> MISCHO 19.02.22 21:39:36: Pokud je to parabola s průměrem menším, než -> MISCHO 19.02.22 21:41:00: , tak to bude dálková na čtyřoko Škoda/Lada/Tatra, pokud je stejného průměru, tak je to dálková na karosu Šx.
Ta druhá parabola je náhrada ze 70. let pro Octavie, 1000MB apod.
Ta druhá parabola je náhrada ze 70. let pro Octavie, 1000MB apod.
-> MISCHO: To H1 vypadá jako vnitřní na čtyřoko.
Nevie niekto s coho je táto parabola ?? hladal som podla cisla ale nic som nenasiel .
-> hans1:
činčila.. dost dobrý. A jo, činčila by měla být původní, jenže ta je v zabahněným stavu s neznámou funkčností tak od tří litrů výš.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jozka: vzhledem ke stáří těchto vozidel předpokládám že pal rozdělovač bude spíš náhrada original bude nejspíš bosch nebo činčila.
-> hans1 14.02.22 16:30:11: To on by asi právě nechtěl, aby mu tam něco takovýho trčelo - navíc nespěchá, mám z toho nákupu tak trochu "investiční" pocit.
-> Bukaj: díky, já ho vezmu pokud bude za rozum :)
-> j_j 14.02.22 16:39:48: 3151 myslíš, předpokládám, na 1202? Pokud Ti nevadí, že 3151 má difuzor 23 mm a 1202 by měla mít 24 mm, tak je to snad jen o správném natryskování...![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> hans1: jj, my ty karbece a rozdělovače občas moc řešíme podle originality a přitom je to dost záměnný všechno...
-> Jozka: nevíš, zda má smysl kupovat nový Jikov 3151 na Destu pro naše škodovácké účely ? díky
-> Jozka 13.02.22 22:33:32: Na tatře 57 funguje normální rozdělovač ze škody 120 s tím jsem si kdysi hrál protože kamarádovi někdo ukradl byl to boj nastavit polohu ale nakonec to normálně jezdilo.A to jsem automechanik amatér...
-> Jozka: já jí dal na bazoš včera, ale zatím se nikdo neozval :D
-> j_j: Zkusím poptat toho novopečenýho tatrováka - třeba se "chytne".
-> Jozka: v pohodě :) trošku jsem doufal, že bude na 450 / Felicii a něco za něj dostanu :D
-> j_j: Inu, autojeřáb.. Jsem tady tu možnost nezmínil?
Nakonec možná ne, teď mi dochází, že jsem se zapomněl u příslušnýho chlapíka zastavit.. Kamarád totiž opatřil Tatru 57, rozdělovač ale PAL a s prasklým víčkem, hledal náhradu. Dopátral jsem, že malý Tatra motory se i po válce dávaly do nástaveb u Tatry 111 (snad i 138) a místní pamětník mi slíbil, že se podívá po nějaký literatuře/ tabulkách.. možná jsem s příspěvkem čekal, až budu mít info..
Kamarád se ale nepřipomněl, tak na dohledání nedošlo - možná sehnal, možná ho pohltilo něco jinýho..
Nakonec možná ne, teď mi dochází, že jsem se zapomněl u příslušnýho chlapíka zastavit.. Kamarád totiž opatřil Tatru 57, rozdělovač ale PAL a s prasklým víčkem, hledal náhradu. Dopátral jsem, že malý Tatra motory se i po válce dávaly do nástaveb u Tatry 111 (snad i 138) a místní pamětník mi slíbil, že se podívá po nějaký literatuře/ tabulkách.. možná jsem s příspěvkem čekal, až budu mít info..
Kamarád se ale nepřipomněl, tak na dohledání nedošlo - možná sehnal, možná ho pohltilo něco jinýho..
Bukaj & Jožka....po dlouhém empirickém výzkumu jsem se konečně dopídil....rozdělovač je na.....chvilka napětí............Tatra D 52....asi náhražka
-> isti: mam one strany . Aj Mkove , aj paraboly a xy dalsich chujovin