![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> Bukaj 30.12.21 11:05:48: Mohol som sa stavit kto to vie...![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> SO545 30.12.21 10:48:48: Přední na 1000MB :)
-> Bukaj: Odložím
-> Hanz1912: Jo, to by dva výfukový ventily měli jinej zdvih. Z druhý sady vahadel se vezme jedno levý a jedno pravý a přehází se to.
-> stepan: a teď hloupý dotaz.. Ze 120 tam být nemohou ty krajní že? To nejde spasovat kvůli tomu zdvihu.. Prostě z favorita sehnat levý a pravý jako by to byly některé z prostředních. Nejsou ty krajní jiné než ty střední že?
-> SO545 28.12.21 12:44:22: zlepšovák pod karbec, údajně to mělo lépe promíchat směs, v praxi to bylo spíš k ničemu
-> isti 28.12.21 20:21:24: 1203 a 110R/LS - je to na DDSR. Pokud nevyužiješ, tak cokoli na karburátory mi schovej v jakémkoli množství![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bukaj 28.12.21 12:51:53: vdaka...tak manzetu pribalim istimu... a ostatne neriesim.
-> isti: DDSR bez ohledu na typ vozu.
-> isti: To nevím, asi jo. Mají jinou páku, takže se ventily víc otevírají.
-> stepan: A prepokladám že sa líší aj čap vahadiel päťkanál/osemkanál.Aký je prínos favo vahadiel na päťkanáli?
-> Hanz1912: Právě proto, že krajní dvě jsou rovný, a na 5k místo nich potřebuješ ještě jedno levý a jedno pravý.
-> SO545 28.12.21 12:44:22: "zlepšovák" pod jednokomorový karbec - dobrý tak jako dekorace do sbírky kuriozit
-> SO545 28.12.21 12:45:53: Posilovač 742![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> SO545 28.12.21 12:45:53: Posilovač 742
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bukaj: jo s tím C máš pravdu. Pak mrknu jestli tam je. Budu potřebovat dvě? Já myslel že potřebuji jen nový čep vahadel od roku 85 tuším. A na něj to přeskládat. Tak to jsi mě nepotěšil.
-> Hanz1912: Pokud vím, tak všechny 135/136 měly C vahadla, poznáš je podle toho, že zboku u červíka je na nich odlito písmeno C
Jinak na pětikanál budeš potřebovat dvě klaviatury z Fa, abys z nich poskládal jednu na 130![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Jinak na pětikanál budeš potřebovat dvě klaviatury z Fa, abys z nich poskládal jednu na 130
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jsou tohle C-vahadla? Podle čísla katalogu motor 135,136.. Krajní vahadla rovná. Chci použít do motoru 130 který se bude stavět. Díky za info
Veríte či nie ale toto -> isti 16.12.21 20:33:24: patrí do favo sania,dnes som to overil.
-> isti: Možné to je, ale mám dojem, že tisícovky měly na těch pouzdrech mazací drážky, ale možná se pletu. Převodovku 1000MB jsem měl rozebranou naposledy tak před 13 lety...
-> Bukaj: OK ,stovka či tisícka nemá toto?-> isti 21.12.21 10:26:10: minimálne tisícka malo na každom kole púzdro.
-> isti 20.12.21 20:11:00: Rovný je krajní...
-> isti 20.12.21 20:14:56: 1000MB a možná i Š100
-> isti 21.12.21 10:26:10: Jestli je to na škodovku, tak 1203/Octavia a starší...
-> isti 20.12.21 20:14:56: 1000MB a možná i Š100
-> isti 21.12.21 10:26:10: Jestli je to na škodovku, tak 1203/Octavia a starší...
-> stepan: OK,vďaka
-> ondie: Tieto veci sú ešte čerstvé tak skúsím či sa niekto nechytí že to nutne potrebuje![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> ondie: Tieto veci sú ešte čerstvé tak skúsím či sa niekto nechytí že to nutne potrebuje
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> isti: Taky mám doma asi dvě bedny tědlech všech divnejch novejch malejch divnověcí,ze kterejch ve finále třetinu nepoznávám... ale sílu si to smysluplně roztřídit sem ještě nenašel :)
Spíš se tím jen vždycky prohrabu,když zrovna něco potřebuju..a v minimální úspěšnosti (spíš ne) to tam i najdu..![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Spíš se tím jen vždycky prohrabu,když zrovna něco potřebuju..a v minimální úspěšnosti (spíš ne) to tam i najdu..
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> isti: chápu,že přehled "ve skladu" je třeba mít,ale stejně obdivuju,že máš sílu brodit se touhle drobotí
já bych na to neměl trpělivost..
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> isti 20.12.21 20:11:00: Rovný jsou krajní na osmikanálech.
Vraj čap páky ručnej brzdy ale 742 má dlhší a s závlačkou a toto je pre segrovku.S100?
Prikladám pomôcku,toto -> isti 16.12.21 20:17:37: je označený ako pružinka brzdových čelustí favorit,je to možné?
toto-> isti 16.12.21 20:33:24: je vraj hrdlo predhrievača sacieho a výfukového potrubia favorit,číslo 115 054140 (číslo googl nenájde).To by znamenalo že je to do sania pre hadicu z pumpy ale s tak malou dierou?
-> isti 16.12.21 20:37:51: Väčší čap je podla štítku čap rozperný zámku dverí fav,to by asi znamenalo čap pantu dverí ale kam patria menšie?Malo by to byť na 742.
toto-> isti 16.12.21 20:33:24: je vraj hrdlo predhrievača sacieho a výfukového potrubia favorit,číslo 115 054140 (číslo googl nenájde).To by znamenalo že je to do sania pre hadicu z pumpy ale s tak malou dierou?
-> isti 16.12.21 20:37:51: Väčší čap je podla štítku čap rozperný zámku dverí fav,to by asi znamenalo čap pantu dverí ale kam patria menšie?Malo by to byť na 742.
-> isti 16.12.21 19:58:37: "třecí" podložka axiálu. Z hlavy nevím rozměry, ale když to srovnáš s axiálem, tak buď 105/120 nebo 130/136...
-> isti 16.12.21 20:06:00: dvoudílný axiál měly snad 1203 a starší verze tohoto motoru...
-> isti 16.12.21 20:06:49: netuším, ale mám dojem, že jsem něco takového někde už viděl a celkem mne překvapilo, že je tam toto zajištění
-> isti 16.12.21 20:07:46: ano, "záslepky" vývrtu kanálů trysek karburátoru DDSR a prvních EDSR
-> isti 16.12.21 20:17:37: tuším do zámku dveří, ale nevybavuju si model, možná do zadního zámku k dětské pojistce?
-> isti 16.12.21 20:27:00: pod nějaké ložisko - určíš dle průměru (vnějšího) - startér, altík, atd.
-> isti 16.12.21 20:32:17: Zřejmě nějaký elektromotorek (pouzdro rotoru) - nejspíš topení či sahara, ale model netuším...
-> isti 16.12.21 20:33:24: rozměry to má jaké? Tipoval bych nějaká část hydrauliky brzd (něco z HBV ?)
-> isti 16.12.21 20:06:00: dvoudílný axiál měly snad 1203 a starší verze tohoto motoru...
-> isti 16.12.21 20:06:49: netuším, ale mám dojem, že jsem něco takového někde už viděl a celkem mne překvapilo, že je tam toto zajištění
-> isti 16.12.21 20:07:46: ano, "záslepky" vývrtu kanálů trysek karburátoru DDSR a prvních EDSR
-> isti 16.12.21 20:17:37: tuším do zámku dveří, ale nevybavuju si model, možná do zadního zámku k dětské pojistce?
-> isti 16.12.21 20:27:00: pod nějaké ložisko - určíš dle průměru (vnějšího) - startér, altík, atd.
-> isti 16.12.21 20:32:17: Zřejmě nějaký elektromotorek (pouzdro rotoru) - nejspíš topení či sahara, ale model netuším...
-> isti 16.12.21 20:33:24: rozměry to má jaké? Tipoval bych nějaká část hydrauliky brzd (něco z HBV ?)
-> MOLSO 16.12.21 21:54:40: Sú väčšie ako samotné vahadlá
,asi to nebude na skodu.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Shatter: S tak malou dierou to na vodu nebude a na podtlak do sania je to šrobované si myslím.
-> Shatter: Najskôr na podtlak s tou malou dierkou.
-> isti 16.12.21 20:33:24: To nieje ústie na hadicu vody do sania? resp. podtlakova hadica brzd, a pod.
-> MOLSO: To sú také velké?
-> isti 16.12.21 20:27:00: podložky na klaviatúru - na osku medzi koníky a kozlíky
niečo ako čap pantu dverí ale menšie.Menší má priemer 5,4mm,dlžka 35mm,väčší 8,3mm a 45mm
??vnútorný priemer cca 14mm,vonkajší cca 16mm,dlžka 17mm,vnútro nie je hladký