-> Lamac 07.07.20 17:19:33: asi predchozi model
cdn4.pelicanparts.com/tec
harticles/.../Pic1.JPG
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> James1991:
ty s dříkem 7,5mm jsou sací š 100
s dříkem 7,94mm sací š 120
ty s dříkem 7,5mm jsou sací š 100
s dříkem 7,94mm sací š 120
-> Lamac 07.07.20 17:19:33: z fava to urcite neni, patri to k tomu bovdenu a je tam debilni spoj...
Odlomený plast držiaku madla z dverí favorita?
Poradíte s ventily?
Ty vlevo: talíř 31,2mm, dřík 7,4mm, výška 99,9mm
Ty vpravo: talíř 32mm, dřík 7,9mm, výška 100mm
Děkuji
Ty vlevo: talíř 31,2mm, dřík 7,4mm, výška 99,9mm
Ty vpravo: talíř 32mm, dřík 7,9mm, výška 100mm
Děkuji
-> hans1: Kilo první model, levý zadní zámek (s dětskou pojistkou)![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Z čeho to je?
-> Bukaj 18.06.20 18:46:20: Kápl jsem na ještě jeden smotanej pár šedých lan na užovku - na jednom dokonce klasika mototechna štítek, že jde o levé lano (113 322 751 / za 38 Kčs). Obě dva ochranný plechy, hadice.. a vykoukal jsem jen to, že jsou stejný, akorát oštítkovaný je o 10 mm delší.. A 2nd plech a hadice jsou posunutý - taky cca o tolik.
Pokud je to ten rozdíl, tak furt nerozumím (když vahadlo), taky mi to přijde spíš jako rozptyl výrobní tolerance - a když jsem jukl do dvou příruček vč. originál tovární, nikde o tom není zmínka resp. upozornění, že by se L/R neměly zaměnit.
Pokud je to ten rozdíl, tak furt nerozumím (když vahadlo), taky mi to přijde spíš jako rozptyl výrobní tolerance - a když jsem jukl do dvou příruček vč. originál tovární, nikde o tom není zmínka resp. upozornění, že by se L/R neměly zaměnit.
-> radekra: Spartak má vlastně bílý. Tak Octa nebo 1202.
-> Eidy: Je to možné, že 1202 dík
-> radekra: Stará Octavia nebo Spartak.
-> Bukaj: shodou okolností jsem to probíral v pátek s kamarádem a on mi řekl jednu věc, která by mohla být důvodem rozdílných délek lanovodů užovka a MI a od MII stejné délky. A to co bylo změněno u všech modelů od MII je mělký kastlík baterie, aby bylo možné montovat vlečku do jakékoliv kastle.
-> Bukaj: Nic navíc mě nenapadá..
-> Bukaj: Aký by bol dôvod na rozdielnu dĺžku lán medzi P a L stranou na uzovke? Vstup do kasne je v strede, ramena so štítmi sú rovnako od seba ... pri 4q prevodovke dokonca idu krásne popod prevodovku v rovnakom mieste
-> Jozka: Přemýšlím, jestli rozdíl nebyl právě v tom dvojitém ochranném prstýnku pro průchod ramenem - že by to bylo "univerzální lano" jak na užovky, tak na Mka - třeba je opravdu jediný rozdíl v poměru délek před/za podélným ramenem. A Mko tedy bude mít ten prstýnek umístěný dále od bubnu, než ouža. Protože se mi zdá divné, že bych mezi sysláty (cca 7 párů šedých lan) neměl žádné užovkové...
Nebo v čem jiném, kromě délky by mol být rozdíl? Koncovky lanovodů a bowdenů jsou sice lehce rozdílné, ale jen změnou technologie výroby, na funkci to vliv nemá, taktéž pružiny mi přijdou stejné (detailně jsem nezkoumal) a drobné nuance v gumových návlečkách pro ochranu bowdenu kolem příčky převodovky považuji za výrobní tolerance (je to jen "kus hadice" navlečený na bowden)...
Nebo v čem jiném, kromě délky by mol být rozdíl? Koncovky lanovodů a bowdenů jsou sice lehce rozdílné, ale jen změnou technologie výroby, na funkci to vliv nemá, taktéž pružiny mi přijdou stejné (detailně jsem nezkoumal) a drobné nuance v gumových návlečkách pro ochranu bowdenu kolem příčky převodovky považuji za výrobní tolerance (je to jen "kus hadice" navlečený na bowden)...
-> Bukaj: Někde mám nějaký poznámky.. ale roztočil jsem pár lan, koupenejch v dobách užovek tátou na užovku v Mototechně a připadají mě obě úplně stejný..![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Bukaj 14.06.20 16:10:32: Nikdo netuší?
-> dragon_cb_cz 15.06.20 21:14:16: pro mě také, ale povedlo se domluvit vyzvednutí.
-> ondie 16.06.20 01:29:12: super, díky.
-> ondie 16.06.20 01:29:12: super, díky.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.06.20 21:12:39: Taky jsem na ní dneska koukal, ale vyhodnotil jsem to jako příliš dlouhý výlet...
-> Tom Troll 15.06.20 21:07:43: Díky myslel jsme si to.
-> Čokin 15.06.20 21:09:24: novou? Tahle je krapet dražší.
-> Čokin 15.06.20 21:09:24: novou? Tahle je krapet dražší.
-> Tuner#2: Jo je, minulý týden jsem taky jednu kupoval na sklad za 200,- ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Tuner#2: 4q má vršek rovnej, 5q má uprostřed oblouk na špajzku jako na foto. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Je to 5q nádrž? Už přesně nevím jak vypadá 4q...
-> David. 14.06.20 20:46:57: Užovka určitě nebude stejná jako kilo - je to úplně jiná karoserie a jiné délky. Navíc v katalogu kila je bowden uvedený stejný pro levou i pravou stranu (číslo dílu začínající 111-) a v katalogu 105/120 je pro užovky a M1 uveden rozdílný levý a pravý lanovod (přičemž pravý užovkový má stejné číslo dílu, jako Mkový, ovšem ostatní jsou jiné:
-> Bukaj: eMko a užovka nemá stejnou délku. Emko má těch asi 148cm, užovka by měla být stejná se stovkou (úzká náprava) a nepamatuji si teď přesně délku.
Reorganizuju trochu skladové zásoby a chtěl bych se zeptat, jak je to s lanovody ruční brzdy na zadohraby?
Jasné je mi snad pouze MBčko s kladkou a Mko...![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Zmátl mne katalog náhradních dílů, kde je pro užovky a M1 rozdílná levá a pravá strana... :-O
Mé domněnky, prosím o potvrzení/vyvrácení - bráno odshora:
1) černý bowden, délka bowdenu cca 84 cm, celková délka lana cca 120 cm - předpokládám, že to není na zadomotor, ale třeba 1203?
2) totéž co 1), ale bowden šedý
3) černý bowden, délka bowdenu cca 105 cm, délka lana cca 132 cm - poslední MBčka a stovky?
4) černý bowden, délky cca 111/148 cm - užovky?
5) šedý bowden, délky cca 120/148 cm, oproti ostatním má dva plechové chránící "prstýnky" - Mko?
6) totéž, co 5), ale jen jeden kovový prstýnek - Mko
7) totéž, co 6), ale černý bowden - druhovýroba na Mko...
Jasné je mi snad pouze MBčko s kladkou a Mko...
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Zmátl mne katalog náhradních dílů, kde je pro užovky a M1 rozdílná levá a pravá strana... :-O
Mé domněnky, prosím o potvrzení/vyvrácení - bráno odshora:
1) černý bowden, délka bowdenu cca 84 cm, celková délka lana cca 120 cm - předpokládám, že to není na zadomotor, ale třeba 1203?
2) totéž co 1), ale bowden šedý
3) černý bowden, délka bowdenu cca 105 cm, délka lana cca 132 cm - poslední MBčka a stovky?
4) černý bowden, délky cca 111/148 cm - užovky?
5) šedý bowden, délky cca 120/148 cm, oproti ostatním má dva plechové chránící "prstýnky" - Mko?
6) totéž, co 5), ale jen jeden kovový prstýnek - Mko
7) totéž, co 6), ale černý bowden - druhovýroba na Mko...
Měl jsem ho na erku '77 taky, ovšem kupoval jsem ho okolo roku 1994 jako ND buď v podnikové prodejně v Kvasinách nebo v obchodě v RK.
-> Negr: Zírám - 110 R/LS volant jsem nikdy jinej, než tvrdej s vroubkama neviděl..
Co se toho středu týče, najdou se i tací, co navzdory ročnímu "prokluzu" tvrděj, že byl v erku z výroby.. kdo ví?
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Co se toho středu týče, najdou se i tací, co navzdory ročnímu "prokluzu" tvrděj, že byl v erku z výroby.. kdo ví?
To jo!! Ipura Garde ( a údajně i poslední erka), ale ten volant má zadek jak na erko (s maticí) a věnec volantu není z plastu s výstupky na zadní straně věnce , ale z materiálu podobného jako na ipuře a bez výstupků na zadní straně věnce.
-> Negr: -> Kocvin: Převlečná matice pokud vim znamená kilo/erko, na pozdější volantovku se musí část tisécihranu uříznout.
Ipurovej střed je ovšem garde.
Ipurovej střed je ovšem garde.
-> Negr: Garde.. eRko mělo uprostřed jen takový obdélník z ipuru a kov přiznaný tuším..
-> Negr: 110R myslím
(prípadne Garde)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Pekný večer všetkým...
Vie niekto,ako sa presnejšie nazýva tento volant (kto ho vyrábal)
Poprípade mal by niekto na predaj ?![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Vie niekto,ako sa presnejšie nazýva tento volant (kto ho vyrábal)
Poprípade mal by niekto na predaj ?
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Pavel P..: dekuji, myslel jsem si to take, ale nebyl jsem si jisty.
Vlezl jsem si pod rapida (kastli na koleckach) a hledal kam by to mohlo padnout...![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Vlezl jsem si pod rapida (kastli na koleckach) a hledal kam by to mohlo padnout...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> ulicek: ty dva rezatý jsou na 120, mezi podlahu a práh... ty šedivý asi fáčko.
Ahoj lidi, poprosim o identifikaci techto plechu. Zda-li jsou na skodovku nebo na facko? Dekuji za odpovede
-> RoboSK: Bývaly dostupný volně, ale v minulým století - aktuálně netuším, jen odhaduju, že někdejší "nadnormativní zásoby" už budou dávno vyšrotovaný. Ty příruby ne že by se neprohýbaly (nedaly prohnout), ale chtělo to fakt echt debila utahovacího..
Ke kompletnosti si netroufám nic říct, začala mě pobolívat nějaká 6 či 7 vpravo nahoře a půl hlavy mám jak střep..
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Ke kompletnosti si netroufám nic říct, začala mě pobolívat nějaká 6 či 7 vpravo nahoře a půl hlavy mám jak střep..
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bukaj: -> Jozka: a pani ked vas tu uz mam tak sa opýtam, viem ze to je "prvý" troskový karbec ale je to nejak cenené alebo je toho kopa ? a nakoľko je komplet podla fotky ? nikdy som s takýmito karbecmi nebol v styku tak neviem , a neviem či sa krútila priruba ako u sedra ale táto je každopádne tiptop ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jozka 04.06.20 09:42:24: Jo, to máš pravdu - to jsem si vůbec neuvědomil
Kila už mají úchyt filtrboxu pod šrouby hlavy od počátku výroby
Ale i tak podle letopočtu na odlitku je datace přesnější![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Bukaj 04.06.20 09:16:53: Nedá se to zúžit jen na MB podle extra svorníčků pro uchycení držáku filtrboxu ? Vůbec si kilí způsob nevybavuju - nebo "velkej" držák až 742/3?
.
-> RoboSK: Bych nevyhazoval a prozkoumal, na pohled to vypadá, že kdosi potřeboval do jinýho motoru vytěžit ventily a může být OK.. I když to může být zbytečná práce, "oblíbený" trhliny u výfukových ventilů okem moc vidět nejdou
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> RoboSK: Bych nevyhazoval a prozkoumal, na pohled to vypadá, že kdosi potřeboval do jinýho motoru vytěžit ventily a může být OK.. I když to může být zbytečná práce, "oblíbený" trhliny u výfukových ventilů okem moc vidět nejdou