Identifikace dilu...

prohledat
11884 příspěvků (zobrazeno 1351 až 1400) od 04.02.2009 do 26.11.2024, založil/a Targa
řadit dle data
16:12:47
15.04.2020
castrol
prosim pekne neviete niekto k akemu stroju je tento karbec
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od castrol vložen 15.04.2020 16:12:47
15:42:54
15.04.2020
isti
-> Jozka: Je to 0,4-0,5mm hrubé.Keby si to potreboval napíš,môžem to poslať.4
14:23:42
15.04.2020
Jozka
-> isti: Tak zrovna těfnění ti vyšly mooc pěkně.. 3 4

Dělá to dojem dost tenkýho papíru i nepoužitý, domníval jsem se, že před slisováním a smáčením byl matroš alespoň 0,4 mm tlustej.
15:49:29
14.04.2020
isti
-> Jozka: Mám len tú fotku s ktorým to inzerujem4
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 14.04.2020 15:49:29
14:51:12
14.04.2020
Jozka
-> isti: Vlastně už ani nevím, jak tahle origo podložka vypadá nepoužitá.. Pošli alespoň fotku.. i když.. 3
10:30:04
14.04.2020
isti
-> Jozka 13.04.20 22:17:43: Mám z tých blbostí tolko že trvalo by hodinu to zrátať3

-> Bukaj 13.04.20 22:51:13: Ano mám viac kusov bez ventilov ale našťastie nie som v situácii že by som to musel nutne riešiť1 Keby ma to včas napadlo mohol by som ti poslať pár dkg podložiek.1
23:30:33
13.04.2020
Jozka
-> Bukaj: Přesně.. vloni jsem dával ventilky do jednoho vrchu tak po 20-ti letech.. vzít jinou pumpu bývalo i pro mě snazší..5
22:52:31
13.04.2020
Bukaj
-> Jozka 13.04.20 22:17:43: Nejsi sám. Já taky v minulosti, když jsem ventilky měnil, zachraňoval původní papírky. Dneska už měním jen celé části čerpadel nebo rovnou komplet3
22:51:13
13.04.2020
Bukaj
-> isti 13.04.20 21:09:20: Jo aha, Ty máš neosazené ty vršky pro zalisované ventily? Tak to netuším, jak to půjde. Ale u klasických vršků s příložkou na 2 šrouby byly oba ventilky stejné, jen sací byl zapuštěný hlouběji a přes něj byla vymezovací podložka ("prstýnek"). Ty nerozebirací jsem nikdy rozebrat nezkoušel...3
22:17:43
13.04.2020
Jozka
-> isti 13.04.20 21:09:20: A já nemám ani jedno jediný.. 8 3
22:15:23
13.04.2020
StepaNoFUN
-> isti: dle me suvne, zespoda utesnit a zaklepnout.

Kdysi jsem ty nevymenitelny ventily menil. Sehnal jsem nekde sadu novejch. Ale uz si to fakt nepamatuju.
upraveno 1x, naposled 13.04.2020 22:17:08
22:09:22
13.04.2020
isti
Vyskúšal som to a pasuje ten ventil aj opačne ale volne zapadnú na miesto čo asi nie je ok.Má to tam ísť natesno?
22:07:27
13.04.2020
StepaNoFUN
-> isti: nikdy jsem to detailne nezkoumal. Jen postuju co kdysi probehlo literatutou od cloveka, kterej nekdy skodovku asi uz videl a neco malo o nich vedel.
21:09:20
13.04.2020
isti
-> SO545: OK

-> Bukaj: Papierových tesnení mám na desať životov3 Teoreticky by sa to dalo osadiť tými ventilmi ale obávám sa že v opačnej polohe by to zavadzalo membráne8
20:59:07
13.04.2020
Bukaj
-> isti 13.04.20 20:45:52: Oba ventily jsou stejné, jen v tělese opačně - jeden je "sací" a druhý "výtlačný".

Pokud budeš osazovat do nového vršku ventily, tak nezapomeň na papírová těsnění těchto ventilů, to ostatní je snad jasné.

A před montáží zkontroluj u těch ventilů s gumovou těsnicí plochou, jestli nejsou po obvodu prasklé - to by netěsnily a byly by na vyhození (viz níže popsaný jev)4
20:54:53
13.04.2020
SO545
-> isti 13.04.20 20:45:52: jeden je saci a druhy vytlacny
20:47:56
13.04.2020
isti
-> vaclav785: Je to GLS ale rok neporadím.Tieto sedačky boli ako nové čierné a vplyvom uv žiarenia sa z nich stali fialové.
20:45:52
13.04.2020
isti
Jednu fotku čerpadla s otázkou mám aj ja3 Akú funkciu má pravý a lavý ventil?Mám tie ktoré sú mimo tela a mám vršky bez ventilov,môžem či nemôžem dať dve rovnaké ventily?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 13.04.2020 20:45:52
20:43:11
13.04.2020
vaclav785
tyto sedačky jsou z gls? věděli by jste od jakého roku?

dík za odpověď
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od vaclav785 vložen 13.04.2020 20:43:11
20:42:12
13.04.2020
isti
-> StepaNoFUN 13.04.20 12:14:08: To nie je pravda že u trojdierového čarpadla môže presakovať olej u páčky?
20:40:08
13.04.2020
isti
-> stepan 12.04.20 20:12:43: Pre mňa by to možno malo nejakú hodnotu1
20:39:49
13.04.2020
Jozka
-> Bukaj: O to větší sranda je dneska číst / poslouchat diskuse, kterej odstín že je ten úplně nejsprávnější nebo dokonce "hledat přesnej eqv. RAL".. A ta (docela odolná) barva na skeletech kil a embéček, ta měla rozptyl určitě ještě větší.. od skoro žlutý až skoro po hnedle "kafe-blondo-do-zele na".. Ale jak pravíš - tak nějak na tom nesešlo..3
20:32:45
13.04.2020
Bukaj
-> Jozka 13.04.20 20:30:22: Tak přesný odstín té barvy asi nebyl nikterak důležitý, neboť to byla barva základová4

...koneckonců ¨dosti podobným odstínem základové barvy byly lakovány i karoserie 1000MB/100 před nástupem forézy u 105/1205
20:30:22
13.04.2020
Jozka
-> MATTESS: Dokonce jde i přečíst..4



-> StepaNoFUN: Tak to pak sedí - jsem to původně blbě pochopil..



-> Bukaj: Jasně - já jen narážel na to, že tahleta barva měla docela slušnou paletu kolísavých pododstínů (nebo jak tomu tehdy říkali, když to netrefili)..
20:18:33
13.04.2020
Bukaj
-> StepaNoFUN 13.04.20 14:03:39: Takže už záhy byl materiál baňky změněn na plast. Proto není tak často k vidění. Ani u naší bývalé užovky (1978) už nepamatuji kovovou baňku, ale kdy a kdo ji vyměnil, to už se nedopátrám...6



-> Jozka 13.04.20 18:25:34: Tak pokud se nepletu, touto barvou byly lakované všechny originální disky, jen ty montované na vozy v AZNP byly z čelní strany fouklé stříbřenkou, nicméně z rubu byly také jen béžové...6
18:57:42
13.04.2020
StepaNoFUN
-> Jozka 13.04.20 18:25:34: Tak vzhledem k tomu, že začátek výroby "120" byl 1976 a na plast se přešlo koncem roku 78 (pokud tedy Cedrych nekecá), tak to skoro sézónní výstřelek byl. :-)
18:39:00
13.04.2020
MATTESS
-> Jozka: tyhle mají vyražený rok 92
18:25:34
13.04.2020
Jozka
-> MATTESS 13.04.20 13:16:37: Mám hodně podobně vybarvený dva 14" disky, koupený 1991 nebo 92 jako ND.. "vročení" z NHKG bych musel dohledat..



-> StepaNoFUN: / -> Bukaj: Zajímací.. Z toho novějšího vršku (přilisovaný ventilky, tj. bez příložnýho plechu uvnitř) jsem včera akorát nátrubek vytáhl (držel v tělese míň, než hadice na něm) a kovový nádobky odkalovače jsem považoval za "sezónní výstřelek".. Mám sice doma dva, ale potkával jsem se vesměs s plastovejma bílejma žloutnoucíma anebo řidčeji černejma - v drtivý většině prostě plast..
14:03:39
13.04.2020
StepaNoFUN
-> Bukaj: ...
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od StepaNoFUN vložen 13.04.2020 14:03:39
14:02:43
13.04.2020
StepaNoFUN
-> Bukaj: Snad to bude citelny.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od StepaNoFUN vložen 13.04.2020 14:02:43
13:57:09
13.04.2020
Bukaj
-> StepaNoFUN: Se zinkovým odkalovačem jsem se naživo setkal snad jen jednou v životě9

A výměnné ventilky mělo i novější provedení čerpadla s nátrubky v ose, ty nevýměnné ventilky přišly až později, nevím přesně kdy...
13:37:42
13.04.2020
StepaNoFUN
-> Bukaj 13.04.20 13:21:14: To tam Cedrych nezmiňuje. :-( Jen že u novějšího provedení jsou ventilky už zalisovaný (a nevýměnný) a že odkalovač byl nově plastovej. :-)
upraveno 1x, naposled 13.04.2020 13:38:04
13:23:08
13.04.2020
Bukaj
-> MATTESS 13.04.20 13:16:37: Vypadá to tak. S černou kataforézou přišli až někdy v první půlce devadesátek, do té doby tato béžová...4
13:21:14
13.04.2020
Bukaj
-> StepaNoFUN 13.04.20 12:14:08: Tak, tak 4

Ještě tam zapomněli zmínit toto vylepšení:5
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Bukaj vložen 13.04.2020 13:21:14
13:16:37
13.04.2020
MATTESS
To je originál barva?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od MATTESS vložen 13.04.2020 13:16:37
13:14:04
13.04.2020
Bukaj
-> Jozka 13.04.20 09:35:23: Výstupní nátrubek směrem nahoru měla dvouděrová čerpadla 742 od užovky po model 86 včetně, od modelu 87 už byly tříděrové pumpy s protilehlými nátrubky, což pokračovalo až po Favorita jen se silnějším vstupním nátrubkem...

Vršky a spodky čerpadel byly v prodeji jako díl a porůznu se to kombinovalo, ale z výroby to bylo tak, jak píši výše.

-> Jozka 13.04.20 12:08:06: Právě od toho roku 86 přešli na lepší zalisování nátrubků a k vypadávání nedocházelo. Nicméně sáknutí paliva mezi odlitkem a nátrubkem nevychytali nikdy, i u nových kusů to občas slzí po první jízdě - u 130LPG to byl běžný jev - má to na svědomí rozdílná tepelná roztažnost oceli (nátrubek) a zinkové slitiny (těleso čerpadla) v kombinaci s pohonem na LPG, kdy nedochází k ochlazování čerpadla protékajícím palivem...7
12:53:32
13.04.2020
Jozka
-> StepaNoFUN: Díky moc.. tím se mi vyjasňuje - vč. toho roku 1987 = na mě moc horká novinka.. 3
12:14:08
13.04.2020
StepaNoFUN
-> Jozka:
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od StepaNoFUN vložen 13.04.2020 12:14:08
12:08:06
13.04.2020
Jozka
-> StepaNoFUN: Já už v tomhle mám dokonalej baseball - embéčkový původní "v ose" jsou jistý, tu šikmou jsem viděl / měl na 110R kdysi.. možná naše 77 užovka šikmouše taky měla z výroby..



Takže je to možný - ale i v tomhle je jako ve všem něco za něco - ten vodorovnej nátrubek zas nejspíš mnohem líp vystartuje z tělesa pumpy i s hadicí..3
10:13:36
13.04.2020
StepaNoFUN
-> Jozka: Šikmo vzhůru bylo podle mě dříve a pak se přešlo na rovně dozadu a tak už to zůstalo. Sice delší hadice, ale odůvodňovali to tím, že nestříkal případně benzín na zapalovací kabely, ale rovně na čelo.
09:35:23
13.04.2020
Jozka
-> Bukaj: Tož hodně štěstí s tým pertinaxom.. roztržení bobtnáním pryže ? Nu, jsem na "dotlakování" před jízdou celkem zvyklej..

V tý spodní variantě jsou děrovaný "zátky" hliníkový, skoro vyvolávají dojem ruční domácí výroby - spodek pumpy byl dvojděrovej s kratší pákou (ale to nic moc neznamená)..

Ta horní měla tříděrovou přírubu, páku pro nejsilnější podložku a na 99% byla koupená jako kompletní a rozebraná vůbec prvně - stejnej vršek jsem ale našel i na jednom dvojděrovým základu..

Mejlí mě i výstupní nátrubek - 120 přešly ve finále na šikmo vzhůru a favo se zas vrátilo k nátrubkům v ose ?
08:44:47
13.04.2020
Bukaj
-> Jozka 12.04.20 22:37:34: Tohle (pokud ty ventilky jsou mosazné) měly favorití pumpy, to druhé jsem ještě neviděl, ale je to asi evoluce téhož.

Každopádně tyto novější ventilky s pogumovanou těsnicí plochou byly oproti původním pertinaxovým o mnoho lepší - lépe těsnily a "nepadal benzín"4

Nicméně pogumované ventilky byly i v klasickém "rozebiratelném" ; provedení, jen měly jednu ošklivou vlastnost, že (na rozdíl od staršího provedení) u nich velmi často podélně (ve směru toku paliva) praskla obvodová mosazná část (kterou je ventilek slisován dohromady) a prasklinou palivo vesele protékalo...8 A toto se stávalo nejen u namontovaných ventilků v čerpadle, ale především u nových skladovaných - cca 80% všech, které jsem kdy sehnal jako N.D., bylo prasklých8
22:41:13
12.04.2020
Tom Troll
-> stepan: Asi ellri, to bude každopádně někde napsaný, tyhle prahy jsou i fajn protože se daj použít k různejm podnárazníkům a nebijou do očí jako příšernej duzing. 1
22:38:46
12.04.2020
Jozka
Tady mi dokonce dle otisků přišlo, že vlevo něco chybí, ale patrně neee..
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Jozka vložen 12.04.2020 22:38:46
22:37:34
12.04.2020
Jozka
Jsem včera laboroval.. co je tohle za kraviny ? Nějakej pozdní sběr ?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Jozka vložen 12.04.2020 22:37:34
20:12:43
12.04.2020
stepan
Má tohle nějakou hodnotu, nebo noname tuning?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od stepan vložen 12.04.2020 20:12:43
15:47:20
11.04.2020
Eidy
Jeden vstup a dva výstupy (jeden zaslepený). Jikov.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Eidy vložen 11.04.2020 15:47:20
15:46:22
11.04.2020
Eidy
Mám tady palivový čerpadlo, který se tváří jako stará Octavia, ale není.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Eidy vložen 11.04.2020 15:46:22
22:46:30
09.04.2020
Jozka
-> Bukaj 09.04.20 22:12:47: Nízká vana u Garde mě velice potěšila - mám jí (s velkým protišplouchacím plechem místo původního "heliportu") nachystanou na MBX.. když už mě tu origo odnesl snědý sbrač kovů.
22:33:44
09.04.2020
Jozka
-> StepaNoFUN 09.04.20 22:02:34: / -> Bukaj 09.04.20 22:13:49: Volové..3 A jo, teď jsem se vrátil jí skouknout (nebo zkouknout?) a je tam ta správná okyslá..

-> Bukaj: "M" měrka je už ta "špuntovací", což?
Extreme Tyres