
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> Mejot: 

-> Bukaj: ok dík
-> Mejot 10.03.19 11:24:39: Těch 8, respektive 8,5 mm je maximální přípustné opotřebení kotouče 

Tak je to v pohodě mám tam 252/9 a 247/9
Díky všem
-> Mejot: 9 a 9,5 ale druhoška na 130 se dělala taky 9mm
-> Mejot: -> Mejot: Jo 252mm je průměr.Slyšel jsem,že ty 8mm byli na škodu 100,ale nikdy jsem se s tím nesetkal.Standartní nový 120kový kotouč má 252mm a tlouštku 9mm
-> MOLSO: právě mám jedny 120 a tam je leták a tam píšou že tlouštka na 105/120 je 8mm a na 130 je 8.5mm a kotouče mají 9mm proto se ptám a pak mám ještě jedny měly by být na 130 a tlouštka je taky 9mm ještě kouknu na ten průměr
-> MOLSO: 252 je průměr?
-> Mejot: v délce a tlouštce.120 má 252mm a 130 má 247mm.Tlouštku už dnes moc nevyřešíš zaleží na výrobci co seženeš.
-> Mejot: 252 /9 mm vs 248 / 9,5 mm
Mám dotaz: Jakej je rozdíl mezi kotoučema škoda 120 a 130?
Díky
Díky
takže 1989 1990 štítky z košic. takže dobový doplněk :) fajn a mám sadu :)))
-> RadovanSkodovkar: písmeno O které kopíruje znaky na alu plechu. takže si myslím že tyhle štítky pocházej z doby kdy o plastovém nikdo neměl ani šajnu že by mohl být... jo a je to ze slovenska... bádám dál
-> Tomaso435 07.03.19 17:31:30: Iné písmeno O?
-> RadovanSkodovkar: no právě že ne :)) koukni pozorně :)
-> Tomaso435 07.03.19 17:24:16: Klasika na kufor 93+ nie?
-> Bukaj:
tak to teda na rosničku nedám
a já myslel, že je to někde mezi ty blatníky..mělo to podobný tvar..páč na tom pytlu to nebylo napsaný...je tam akorát, že to vyrobil Barum v Otrokovicích 



-> Pavel P.. 04.03.19 08:39:51: 6 vteřin...

-> krtecek: Tohle je univerzální gumový profil k nalepení na boky auta jako ochrana před odřením... 

-> krtecek: nikam..... to je dobová ochranná lišta na dveře.
Kucíí...kam patří tohle těsnění do MBčka/100ky ??
našel jsem celej kotouč v darované krabici dílů...


-> Tomaso435: TRW se už sehnat nedaj? Dával sem pár let a 90 tisíc kilometrů zpátky nový origo ramena a na čepech byl přiznanej výrobce TRW a stále je to tichý, nic nemlátí.
Tyto dvě lišty - předpokládám, že by mohly být na stejšn - může mi to někdo, kdo má 1202 (případně předchůdce) potvrdit či vyvrátit?
Ta delší (88 cm) je lisovaná z plechu, stejně, jako lišty na škodovky z přelomu 50. a 60. let a novější, ta kratší je opracovaný blok hliníku (podobně jako různé lišty nábytku, kování, profily a další obrobky éry 50. -80. let). šířka obou lišt je cca 1,6 cm.
Ta delší (88 cm) je lisovaná z plechu, stejně, jako lišty na škodovky z přelomu 50. a 60. let a novější, ta kratší je opracovaný blok hliníku (podobně jako různé lišty nábytku, kování, profily a další obrobky éry 50. -80. let). šířka obou lišt je cca 1,6 cm.
-> stepan: to bych asi neřešil.... to je kvůli naklápění, ještě to může být Spartak standart.
-> Pavel P..: motorky.bazos.cz/inzerat/
.../Svetlo-perak--kyvacka.
php
To má jednu pružinku dole podle tohodle člověka.
To má jednu pružinku dole podle tohodle člověka.
-> stepan: tipuju to na poslední jawu perák nebo první kývačku, obojí mělo tenhle typ bez toho seřizovacího šroubu nahoře.
-> Tomaso435: to ma ale z hora srobik na sklon svetla ne?
-> stepan: na pincka to není?
Neporadil by někdo toto soukolí diferáku? průměr talíře cca 17cm, zuby 38/9
Díky
Díky
-> Dušan 24.02.19 19:09:01: DAS jsou "originální" čepy (Dačické strojírny) z let devadesátých. Ještě předtím byly originály označené písmenem "J".
A poslední dobou se vyrojily kuláky nově vyrobené, které vypadají stejně, jako originály, ale nemají na sobě nic a prodávají je jako "originál", ale ty ještě nemám otestované...
A poslední dobou se vyrojily kuláky nově vyrobené, které vypadají stejně, jako originály, ale nemají na sobě nic a prodávají je jako "originál", ale ty ještě nemám otestované...

-> Tomaso435: ako hovorím , bral som ich za 150e kus kedysi , tieto ceny či je to 25 či 30eur je ako zadarmo
-> suri: tak za 450 bych si vzal, ale co koukám tak kolem 650 kus je nejmín :-D a kvuli čepu ... :-D
-> suri: zkusim se zejtra optat jestli umí a za kolik, ale tady to bude za 2 - 3x tolik pač marže. Takže si asi zajedu někam dál a i tak se to vyplatí :D
-> Chali: no.. ted ta kvalita šla rapidně dolu...
-> Tomaso435: Ne, já je mám se žlutým zinkem.
-> Tomaso435: 6U0407151A/152A sa dá stále v autorizáku objednať v tej cene , kedysi som ich menil ešte v pôvodnej cca 150€ kus , sú to originál ramená 2009-10 výroba nitované čepy , držia mne super , ak vymlátim čepy tak to vymením s ramenami
-> suri: originály tam byly taky dlouho... ale to co se prodává pak to je konec
-> Chali: to asi nebudou ty se stříbrným zinkem ale ne ?
-> Tomaso435: No zajímavý je, že mě na obou autech drží už víc než 10000km.
-> Tomaso435: dal som nové ramená ktoré stoja 450kč kus a pokoj , už mám 88tis km a ok
by mě zajimlao co kdo používá za čepy ramen na feldu.. já stále das a výdrž je asi 3 měsíce než ser začnou ozejvat. a celkově do 10 000km než je to fakt už na kaši na výměnu... a docela mě to sere pač už nestojej 79kč ale 200 a kvalita se vyrovnala čepum vika..
-> suri: takze dnesni TRW. To by mohlo byt pouzitelny.
-> Dušan: dačické strojírny
kdo vyrabel rejdovy cepy na 742 s oznacenim DAS ?