Identifikace dilu...

prohledat
11875 příspěvků (zobrazeno 3701 až 3750) od 04.02.2009 do 05.10.2024, založil/a Targa
řadit dle data
12:25:39
01.06.2017
James1991
takže asi ta 1203 že?
21:40:28
31.05.2017
James1991
tak rozteč upevňovacích děr je 65mm
19:24:11
31.05.2017
miguelias
-> James1991: A co taková Tatra 603 ? :)
17:02:55
31.05.2017
havlik
-> darklord: no špatně jsem to formuloval myslel jsme 1000MB-136, zbytek nemůžu soudit
upraveno 1x, naposled 31.05.2017 17:03:07
16:25:24
31.05.2017
darklord
-> havlik: ja by som to tipoval na trosku z trnavy, tie mali 4 diery na zotrvak a ozubenie od motora
16:08:30
31.05.2017
havlik
-> minno: to nebude na škodovku páč ta má ozubení přesně z druhé strany než tohle
15:24:28
31.05.2017
minno
-> James1991: Zmeraj rozteč upevňovacích dier, takéto zotrvačníky na 190 mm spojku mali všetky škodovky od Š105 až po karburátorový favorit.... Rozdiel je práve len v tej rozteči na upevnenie a potom vo venci. Z fotky ťažko poznať.
upraveno 1x, naposled 31.05.2017 15:26:00
14:36:16
31.05.2017
James1991
druhá strana
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od James1991 vložen 31.05.2017 14:36:16
14:35:57
31.05.2017
James1991
poradíte někdo s tímhle setrvákem? na škodovku to bude, ale netušim na jakou.. průměr pro přítlačák 195mm.. díky
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od James1991 vložen 31.05.2017 14:35:57
09:20:34
31.05.2017
isti
-> ulicek: Prvý rad z lava tretí,bielý by mohol byť do zetora 25,ja by som to užil len tie hranice8
13:47:44
30.05.2017
Petrson
-> ulicek: z leva tatra 138/148 tlakoměr na vzduch, tlakoměr 110R,ten bílej nevím zčeho, sdružený nejsou ze zetoru ten má jinak kontrolky,a zbytek nevím
23:28:01
29.05.2017
ondie
i Tatra 613 má dost podobný,ne-li stejný..

Viz: www.tatra-club.com/graphi cs/.../860276_383409641756 216_340127209_o.jpg



Miguelias by mohl vědět.
23:00:34
29.05.2017
castrol
-> ulicek: tie zdruzene kontrolky budu najskor zetor
22:25:28
29.05.2017
ulicek
Hosi mam tu par budiku...

Ty v zadni rade jsou jasny, ale u tech ostatnich si nejsem jist, plno jich je novych...
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od ulicek vložen 29.05.2017 22:25:28
17:00:24
29.05.2017
James1991
Díky, parabolu nikdo neví?
12:54:37
28.05.2017
Pavel P..
12:27:15
28.05.2017
James1991
12:27:07
28.05.2017
James1991
a ještě by mě zajímala tahle těhlice.. díky
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od James1991 vložen 28.05.2017 12:27:07
12:26:46
28.05.2017
James1991
12:26:33
28.05.2017
James1991
Poradí někdo toto přídavné světlo? mělo by to být na 110r a tatru, ale ta má 4 otvory do kterých se zacvakne gumový kroužek po obvodu, toto světlo to nemá..
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od James1991 vložen 28.05.2017 12:26:33
00:26:17
27.05.2017
Jozka
-> isti 26.05.17 21:00:00: S úplnou jistotou neumím říct, ale od roku 1967 bych tovární výskyt vyloučil.
22:23:06
26.05.2017
11mAjA11
4 90451750, Píst
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od 11mAjA11 vložen 26.05.2017 22:23:06
22:22:19
26.05.2017
11mAjA11
22:21:41
26.05.2017
11mAjA11
22:15:46
26.05.2017
MOLSO
22:15:28
26.05.2017
MOLSO
Dostala sa ku mne nejaká piestna sada na dákeho fiata, číslo sady som na krabičke nenašiel, nevedel by niekto z toho identifikovť čo je to zač ?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od MOLSO vložen 26.05.2017 22:15:28
21:00:00
26.05.2017
isti
-> Rudá Máňa: Ja som sa pítal na malý a to na pumpu nepatrí,aspoň nie u 105-1364

-> Jozka: Takže ako originál to nie je ani na staršie skodovky?Môžeme vyhlásiť že je to na hocičo iné len nie na naše stroje.
19:32:00
26.05.2017
Jozka
-> isti 26.05.17 17:10:12: Na každým třetím embéčku byla (většinou) taková doplněná na přimazávání ložiska ventilátoru.. ale tos asi slyšet nechtěl..2
17:28:25
26.05.2017
Rudá Máňa
-> isti:
17:27:13
26.05.2017
Rudá Máňa
-> isti:
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Rudá Máňa vložen 26.05.2017 17:27:13
17:25:03
26.05.2017
Rudá Máňa
-> isti: x
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Rudá Máňa vložen 26.05.2017 17:25:03
17:10:12
26.05.2017
isti
K čomu je menšia maznica?K vodnej pumpe asi nie.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 26.05.2017 17:10:12
12:28:51
26.05.2017
Jozka
-> Vojťas 26.05.17 09:27:55: Pokud tenhle průměr, tak jak napsal -> Eidy 26.05.17 09:52:52: : co nejmíň a radius. Nechával jsem stáčet kdysi kvůli nějakejm Apollo kolům a i když nedriftuju apod., tak fakt jen minimálně, aby kola vlezly - to zesilování průřezu bubnu směrem k náboji je dobrý co nejvíc zachovat.



Pozdějc mi přišly do rukou podložky na novější provedení náprav a když nesedly, raději jsme srazili hrany na nich.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Jozka vložen 26.05.2017 12:28:51
11:46:33
26.05.2017
ZdrubT
-> Eidy 26.05.17 10:30:22: Jojo, tak to bylo.
11:35:48
26.05.2017
isti
-> Eidy 26.05.17 09:52:52: Bubon sa dokáže zlomiť?9 9 Ja som jazdil s prevrtaným bubnom na 4x100 a s kolesami 9j 14.A to auto u predošlého majitela precestoval krížom krážom celé Česko a Slovensko.
10:30:22
26.05.2017
Eidy
-> Vojťas: Měl to myslím na 57.
10:23:07
26.05.2017
Vojťas
-> Eidy: Jo jasny Zdrubovy, no prave by me zajimalo na jakej prumer to mel stazeny, abych se tomu moc nepriblizil. Nebo zkusim nekde najit podlozky a dam je dozadu. Problem solved 3
09:52:52
26.05.2017
Eidy
-> Vojťas: Zdrubákovi se to loni stalo 3x. Když už soustružit, tak co nejmíň a hlavně bych doporučil mít v koutě radius a ne hranu ;)
09:27:55
26.05.2017
Vojťas
-> Jozka: -> Bukaj: Jojo jasne ze mluvim o "konci" soustruzene celni plochy bubnu, na zadni naprave. no a nebude problem v tom kdyz to necham stahnout? Vybavuju si tady ulomenej buben pri prevrtani roztece na 4x100 a prave tomhle osoustruzeni na kuzelu 1
08:00:54
26.05.2017
Jozka
A teď si ani nejsem jistej, jestli to nebylo naopak (že starým kolům se nechce na novější nápravy), už to doma mám všechno poladěný strašně dávno tak, aby pasovalo - takže možná kecám.
07:57:00
26.05.2017
Jozka
-> Bukaj 25.05.17 22:24:39: Vzadu ne ? Nu, mě tyhle pozdní keply zas až tak nezajímaj, ale že u novějších AL kol a "kalibrovaných" 13" plecháčů byl s nasazováním na moje vozy stejnej problém vpředu i vzadu, předpokládal jsem úpravu průměru nákružku i na příslušných bubnech.. (navíc já z tý fotky ani nepoznám, jestli jde o bubny přední nebo zadní 4).
07:39:29
26.05.2017
Jozka
-> Bukaj 25.05.17 22:24:39: Vzadu ne ? Nu, mě ty pozdní keply zas až tak nezajímaj, vycházel jsem jen ze zkušenosti, že novější hliníkový kola ani "kalibrovaný" 13" disky mi na moje auta (a mám dojem, že vždycky) nešly nahodit ani vzadu - anebo když šly, tak pak nešly sundat, což mi signalizovalo, že nákružek byl kvůli nim zmenšenej i vzadu.
23:15:29
25.05.2017
isti
-> Bukaj: Podla mňa je reč o tom,raz som riešil aj ja sústruženie kvôli elektronom.Odkial sa ku mne také riadenie pritúlilo to netuším.
23:03:46
25.05.2017
Bukaj
23:03:14
25.05.2017
Bukaj
-> isti: Jestli je řeč o konci stružené čelní plochy bubnu u náběhu kužele, tak tam budou rozdíly i v rámci jednoho typu bubnů...
23:00:51
25.05.2017
isti
toto riadenie je na faborita?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 25.05.2017 23:00:51
22:50:07
25.05.2017
isti
-> Vojťas 25.05.17 20:53:13: Toto som ešte neskúmal ale je to možné že priemer stredenia ktoré ani nie je stredenie sa menilo počas výroby
22:24:39
25.05.2017
Bukaj
-> Jozka: Ale Vojťas psal o bubnech, nikoli o předních nábojích. Bubny nikdy středěné nebyly, zadní kola u škodovek byla vždy středěna maticemi, přední náboje měly středicí nákružek (a k němu příslušící nové disky s přesnou středicí dírou) od náběhu hřebenového řízení a pneumatik s testem uniformity...
21:19:03
25.05.2017
Jozka
-> Vojťas: Jasně že měnilo - původně byly disky středěný pouze maticema.. Nechce se mi hledat od kdy (ale změna až pro 13" kola) a rozměr si už taky nepamatuju, ale je rozdíl v spíš v desetinách mm, určitě ne 10 mm.
20:53:13
25.05.2017
Vojťas
-> Vojťas 17.05.17 23:39:06: Tak pokracujem, v prubehu vyroby... menil sem nejak prumer "stredeni" na bubnu? na techno bubnech je tam rozdil skoro 10 mm 9 Dost mi to ted zkomplikovalo kola, protoze sem si zmeril jeden buben a podle toho zvetsil stredovy diry na kolech, a ted sem zjistil ze na kazdym bubnu je ten rozmer trochu jinej....
Extreme Tyres