
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> Lubes120: Nějaká hardyspojka? A dobré by bylo nějaké měřítko pro porovnání velikosti - takhle nepoznám, jestli ten trám je 80, nebo 200 

Neviete mi poradit čo môže byť toto za diel? Telo gumene a vnutri kovove uloženie
-> rsvancara: Už rozumiem



-> rsvancara: O čom je reč?

-> isti: Dokud nemáš pětadvacet desek Poustevníka od Bedřicha Nykodéma, tak je to ještě dobrý :D
-> skodoukolemsveta.cz: Že ja kupujem stále zbytočné kraviny

-> Bukaj 29.01.17 20:27:20: Takže to čo mám ja je len polotovar a v tomto stave je k ničomu?Toto nie je možné
mám doma asi 10 kusov



-> isti 21.01.17 16:39:24: Používali se už na autech před válkou a pokračovalo to někdy do 50 let.
-> rsvancara: 

-> Bukaj: Šmarjá, proč hroch? Protože Rubena vole :D
-> Bukaj: díky, hrocha si tedy budu pamatovat

-> Zeke-ten šestý 28.01.17 19:33:18: PAL/Fragokov. A na tom Rubena logu je hroch

-> isti 28.01.17 15:25:07: Tohle je dvojdílnej regler CS/DDR - spodek (to, co je na Tvé fotce) byl PAL a na tom má být nasazen druhý díl východoněmecké výroby.
Na foto jedna z verzí (byla i verze DLR2, dokonce i samotný regulátor s integrovanými uhlíky na altík ve stylu Favorita apod):
Na foto jedna z verzí (byla i verze DLR2, dokonce i samotný regulátor s integrovanými uhlíky na altík ve stylu Favorita apod):
-> isti 28.01.17 15:22:14: ano vypada tak
-> Jozka: na veteránforu na facebooku se zatím nikdo neozývá, přinejhorším tu cívku vždycky můžu zkusit strčit do Stejšny, ta nějakej ten voltík navíc zvládne :)
-> MisakusX: Někdo možná dohledá, detaily DDR povozů moc neumím. Ale jako ND pro škodovky se vozily dobově podobný černý cívky z obou částí Německa . Tyhlety od těch hodnejch Němců z východu a pak dost podobný i od těch zlejch západních - ty měly navíc červenou nálepku a byly Bosch / W.Germany.
-> Jozka: Díky, no to to trochu upřesnilo na všechny východoněmecké vozy s paubním napětím 12V, ale těch asi taky pár bude, budu hledat dál.
Prostě cívka, značení je ZS 12/4 10/66, gougl nic nenapadá
Ahojte všichni, potřeboval bych pomoct s identifikací zapalovací cívky, byla sice mezi věcma na oužovku, ale něco mi říká, že bude asi na něco západoněmeckého.
-> Durnbach: Nojo, ale G/R čelo je 114-... a ty čela 113-... jsou na sedany.
Ale pravdou je, že zrovna v zadních čelách v katalogu nejsou všechny vyráběné varianty pro užovky, lišící se v detailech, takže je možné, že se G/R čelo liší třeba v dirkách na ty dorazy, nebo mne napadá ještě, že by mohl být jiný kryt zámku, ale to jsou domněnky. Nicméně díry na držáky nárazníku jsou na 99,9% stejně - možná koupil zmetkové čelo, nebo má hnutou kastli po bouračce...
Ale pravdou je, že zrovna v zadních čelách v katalogu nejsou všechny vyráběné varianty pro užovky, lišící se v detailech, takže je možné, že se G/R čelo liší třeba v dirkách na ty dorazy, nebo mne napadá ještě, že by mohl být jiný kryt zámku, ale to jsou domněnky. Nicméně díry na držáky nárazníku jsou na 99,9% stejně - možná koupil zmetkové čelo, nebo má hnutou kastli po bouračce...
Mě se právě taky zdá, jen mám nějaká nové čela na Rapid/Garde a jeden člověk mi píše, že je tam rozdíl protože nějaké Garde čelo koupil u autotypautodíly a na jeho Garde mu prý nepasuje na rozteč nárazníků a čelo musí nechat upravit. A bylo mu řečeno, že je to čelo na Rapid protože Garde se v detailech liší. Operuje tím, že v katalogu jsou 3 druhy čel pod číslem začínajícím na 113- ale v katalogu Garde/Rapid je jen jedno s číslem 114-
-> Durnbach 21.01.17 23:22:10: Je to blbost.
Nosníky, ve kterých drží nárazník mají stejnou rozteč u všech 742, koneckonců možná i u MBček (stejný rozměr příčky motoru).
Je možné, že se čela lehce lišila v průběhu výroby třeba v nějakém nabodovaném plechu, ale jakožto díl je to zcela záměnné a ani katalogy neuvádějí jinou verzi pro G a R.
Ještě mne napadá, jestli náhodou G nemělo jinou rozteč děr pro gumové nárazníčky kapoty, jako tomu bylo u užovek...?
Nosníky, ve kterých drží nárazník mají stejnou rozteč u všech 742, koneckonců možná i u MBček (stejný rozměr příčky motoru).
Je možné, že se čela lehce lišila v průběhu výroby třeba v nějakém nabodovaném plechu, ale jakožto díl je to zcela záměnné a ani katalogy neuvádějí jinou verzi pro G a R.
Ještě mne napadá, jestli náhodou G nemělo jinou rozteč děr pro gumové nárazníčky kapoty, jako tomu bylo u užovek...?
-> isti 21.01.17 16:39:24: Myslím, že jsem to viděl i u starších škodovek (50. léta) tyto buřtíkové pojistky

Te´d mám vásnivou debatu, kde je mi tvrzeno, že čelo pro Garde a pro Rapid je jiné.
Prý má jinou rozteč držáků pro nárazník, co je na tom pravdy?
Prý má jinou rozteč držáků pro nárazník, co je na tom pravdy?
-> isti: Myslím, že takové jsem měl kdysi na staré ČZ u baterky.
-> Bukaj: Díky já si to myslel.
-> Durnbach 20.01.17 17:26:28: Fa/Fel má o jedno těsnicí žebro víc, než 120...

-> Nwkt: Vďaka,tak je to normálné.
-> isti: www.skoda-dily.cz/nahradn
i-dil/113430210-predni-brz
dovy-kotouc-252x9mm-ferodo
-416.html 9 a 130 má origo 9,5 

-> Nwkt:
Aj ja to viem tak že majú byť 8mm-ové a nechápem to.

-> isti: Teď si mě rozhodil
radši to ověřím 


-> Nwkt: Tak to nechápem,mám dva páry 252 kotúčov ale sú 9 mm-ové.
-> isti: jo
To viem že priemer brzdového kotúča na 120 je 252mm,ale aká je hrúbka,8mm?
Pánové.
Identifikace gum kolem zadního skla. Bezklínek, délka 3150mm jedny gumy mají ze spodní části ke kasli dvě žebra a druhé mají 3 žebra.
Které jsou na Š120?
A ty druhé jsou zadek na Favál?
Identifikace gum kolem zadního skla. Bezklínek, délka 3150mm jedny gumy mají ze spodní části ke kasli dvě žebra a druhé mají 3 žebra.
Které jsou na Š120?
A ty druhé jsou zadek na Favál?
-> Bukaj: ok. dík
-> Kilián: Myslim, že kila a novější MB. 105/120 klikovky na sobě měly odlitý křížek (plus)...
-> m8rinek: O tomto som hovoril.
-> m8rinek: skvelé ! 

podložkové skoda110r.eu/kola/loukotp
odl-detail.jpg
bezpodložkové skoda110r.eu/kola/loukotb ezpodl-detail.jpg
bezpodložkové skoda110r.eu/kola/loukotb ezpodl-detail.jpg