skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> suri: to mi je jedno, dôležitá je funkčnosť a spoľahlivosť.
-> el.tomas:
Jak se pozná origo Castrol?
Já co beru oleje tak maj různý značky německý potisky. Ale zatím se nic nezadřelo.
Jak se pozná origo Castrol?
Já co beru oleje tak maj různý značky německý potisky. Ale zatím se nic nezadřelo.
-> minno 20.12.16 10:45:13: ale ak nepodporovať origo japonca tak tam dám radšej BRISK
-> darklord 17.12.16 15:38:26: Rovnaká skúsenosť s NGK France. NGK mi vždy všade vo všetkom rovnako dobre fungujú ako Japan, tak aj France....
-> isti 16.12.16 18:04:51: Hlavně vlečkové tlumiče poznáš podle označení činné délky - 200 jsou vlečkové ;-)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 17.12.16 14:02:16: Až na jaře budu měnit olej, tak filtr hodně prozkoumám, protože VW filtr z Plovární byl vždy 100%. U Škoda-dílů jsem bral i olej od Castrolu a při přebírání jsem ho radši hodně dlouho prohlížel. V garáži jsem pak porovnával i ostatní kanystry z jiných zdrojů a byl to naštěstí pravý Castrol.
-> Tuner#2: OT: NGK made in france som pred dvomi tyzdnami vyhadzoval z auta po 58000km (2x interval vymeny skoro) a nebol s nimi jedniny problem, keby mi neodislo cidlo klukovky, tak na nich najazdim hadam to iste co na predoslych (tiez france, cca 80000km). A teraz som v eshope takisto dostal tie same francuzske.
-> el.tomas 17.12.16 10:53:56: Může to být kus od kusu. Loni jsem měl na Žlutce MANN a taky to drželo tlak hůře a ten letošní super. Přitom je kupuju v ProTrucku na Borech po 10ti jednou za dva roky a nikdy nebyl problém. Ale pokud by se prokázalo, že sem fakt tahají čínu (to by vysvětlovalo v některých případech lepší cenu než mě dá Jirka za jeho režii) tak by tohle bylo na udání ČOI, protože tohle je fakt nechutný prodávat fake v krabičce vypadající jako origo.
-> Tomaso435 17.12.16 11:03:51: To motáš dve různý věci dohromady a nikdy nevíš jak to vlastně je, protože v procesu výroby a let se to může dost zásadně měnit. Mnohdy výrobce dělá ten samý produkt a jen že ho zabalí do jiné origo VW krabice, tak je díky distribuci přes autorizák dražší. Pak jsou ale případy, kdy opravdu kvalita výroby je jiná pro díl do krabice VW a jiná do krabice té konkrétní značky výrobce součátky. Ale jak píšu, tohle se může v letech měnit a je prakticky bez šance se v tom vyznat a je třeba mít lidi na správných místech. Třeba teď svíčky do O2. V origo balení jsou to NGK a rozdíl v ceně asi 20,- od těch co má na krámu v krabičce NGK. Měl jsem je v ruce a jsou úplně identické, stejně vyražené a oboje made in Japan. Pak ale narazíš na prodejce co má NGK třeba z jiné série a jsou made in France a už stojí za hovno. Takže tady opravdu nejde vinit prodejně, takhle to s dílama bohužel je.
Co je problém je vidět na videu, krabice podobná origu, ale vevnitř čína, která je buďuž na první pohled zpracováním jiná a nebo dokonce vypadá jako origo i s potiskem toho co falzifikuje. Tohle je obrovský problém a je na to na netu řada návodů jak co poznat, ale i tak můžeš naletět a co mě nejvíce štve, tak bohužel už i v ČR. Dokud si někdo fejky třeba kamery SJ dotáhnul z číny a pak brečel nad kvalitou, tak jsem se mu jen vysmál jak je blbej a ať si dál v číně nakupuje, ale v době, kdy jde naletět i českých prodejců, to už je na pováženou a je to něco co by se mělo řešit ČOI! Ne to, že obchodník nechce zkrachovat díky českým nenažraným bankám...
-> Tomaso435 17.12.16 11:03:51: To motáš dve různý věci dohromady a nikdy nevíš jak to vlastně je, protože v procesu výroby a let se to může dost zásadně měnit. Mnohdy výrobce dělá ten samý produkt a jen že ho zabalí do jiné origo VW krabice, tak je díky distribuci přes autorizák dražší. Pak jsou ale případy, kdy opravdu kvalita výroby je jiná pro díl do krabice VW a jiná do krabice té konkrétní značky výrobce součátky. Ale jak píšu, tohle se může v letech měnit a je prakticky bez šance se v tom vyznat a je třeba mít lidi na správných místech. Třeba teď svíčky do O2. V origo balení jsou to NGK a rozdíl v ceně asi 20,- od těch co má na krámu v krabičce NGK. Měl jsem je v ruce a jsou úplně identické, stejně vyražené a oboje made in Japan. Pak ale narazíš na prodejce co má NGK třeba z jiné série a jsou made in France a už stojí za hovno. Takže tady opravdu nejde vinit prodejně, takhle to s dílama bohužel je.
Co je problém je vidět na videu, krabice podobná origu, ale vevnitř čína, která je buďuž na první pohled zpracováním jiná a nebo dokonce vypadá jako origo i s potiskem toho co falzifikuje. Tohle je obrovský problém a je na to na netu řada návodů jak co poznat, ale i tak můžeš naletět a co mě nejvíce štve, tak bohužel už i v ČR. Dokud si někdo fejky třeba kamery SJ dotáhnul z číny a pak brečel nad kvalitou, tak jsem se mu jen vysmál jak je blbej a ať si dál v číně nakupuje, ale v době, kdy jde naletět i českých prodejců, to už je na pováženou a je to něco co by se mělo řešit ČOI! Ne to, že obchodník nechce zkrachovat díky českým nenažraným bankám...
-> Tuner#2: No to mají, ale nikdy sem neodklik čínu nebo cokoliv co by nebylo originální díl. Kdysi sem zjišťoval palivový filtr v originále. škoda-díly za 480,- přesně ten co sem potřeboval a autorizák u nás 715,- no vychcal sem nad tím a koupil ve škoda-díly . Přišlo něco (tuším že ufi na kterým bylo natištěný divný logo vw) v krabičce co vypadala jak origo ale nebyla, a nebylo vní vubec to co to bejt mělo. Po emailu se na stránkách na místo originální díl oběvilo - prvovýroba. Což není prvovýroba jak máme zažito, že je to to co se vyrýbělo v originálě v době zahájení výroby toho auta, ale je to prvovýroba, který se začala vyrábět po ukončení výroby toho auta bez podpory škodovky. Celý tohle je založený jen na neznalosti a klamání zákazníků. stejně jako OBčka kde je plnej krám bílejch krabiček s velice podobným potiskem originálního dílu, lidi to berou pač cena a nepoznaj že to není origo a přitom to je levnej šit.... Pamatuju slova kdy mi za pultem bylo sděleno že Champion dělá pro škodovku originály a že tohle je champion kterej neprošel skrze škodovku a proto ta cena. Ano ale proto taky ta kvalita která s championem co jde skrze škodovku je uplně jiná.. tehdá šlo tušim že o vzduchovej filtr... už nevím, bylo to krátce po tom co sem koupil fabii. Nakonec sem za cenu origo papíráku sehnal KN vč nové čistící sady a sem spokojenej i když ho v autosalonu pohanily :-D
E: ještě měděný kroužky pod vložky válců. Obědnám originál a došlo něco v sáčku zatavený co sem u nás v prodejně raději nechal na pultu a nechal si poslat origo v sáčku..... To bylo také psané jako originální díl. Je to slovíčkaření. Svojím způsobem je i ten čínskej díl, dílem originálním. Protože se ještě nikdo nepokusil napodobovat čínskou kvalitu :-D Tímto jsem s nima ukončil veškerou spolupráci.
O taktice kdy na eshopu svítí že maj poslední kus, kterej nutně potřebuju, tak ho odkliknu a když už tam nakupuju, tak vemu ještě něco za jedno poštovný i když to uplně nepotřebuju.... Pravidlo po dni od obědnání - email a v něm že díl není dostupný a že nevědí kdy dostupný bude (nejspíš nikdy pač ho ani nikdy neměly) a že posílají jen to ostatní (co sem ale vubec nepotřeboval a naházel to tam jen proto že to bude za jedno poštovný). Takhkle mě vypekly už dva eshopy.
E: ještě měděný kroužky pod vložky válců. Obědnám originál a došlo něco v sáčku zatavený co sem u nás v prodejně raději nechal na pultu a nechal si poslat origo v sáčku..... To bylo také psané jako originální díl. Je to slovíčkaření. Svojím způsobem je i ten čínskej díl, dílem originálním. Protože se ještě nikdo nepokusil napodobovat čínskou kvalitu :-D Tímto jsem s nima ukončil veškerou spolupráci.
O taktice kdy na eshopu svítí že maj poslední kus, kterej nutně potřebuju, tak ho odkliknu a když už tam nakupuju, tak vemu ještě něco za jedno poštovný i když to uplně nepotřebuju.... Pravidlo po dni od obědnání - email a v něm že díl není dostupný a že nevědí kdy dostupný bude (nejspíš nikdy pač ho ani nikdy neměly) a že posílají jen to ostatní (co sem ale vubec nepotřeboval a naházel to tam jen proto že to bude za jedno poštovný). Takhkle mě vypekly už dva eshopy.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 17.12.16 10:30:37: Já konkrétní budu. Nouzově jsem musel vzít olejový filtr ve Škoda-dílech místo v Plovární a i když se to tváří jako originál, tak z něj mám smíšené pocity, neb funkce zpětného ventilu není jako z Plovární. Po 4 týdnech stání trvalo dost dlouho, než zhasla kontrolka mazání.
-> Tomaso435 17.12.16 10:25:44: Můžeš být konkrétní? Zrovna skoda-dily tam přece mají na výběr co chceš za kvalitu/zboží.
-> Tuner#2: ještě se mi to nestalo protože moc toho po eshopech nenakupuju, jen kdydž něco hoří a jinde to nemaj.
takže obautodíly.cz a skoda-dily.cz bacha na to. AMD autodíly - tuto věc alespoň neprezentují jako orginál, nýbrž jako země původu česko.
takže obautodíly.cz a skoda-dily.cz bacha na to. AMD autodíly - tuto věc alespoň neprezentují jako orginál, nýbrž jako země původu česko.
-> Tomaso435 17.12.16 10:13:31: To už je ale x let známý fakt přece... Podívej se hned na začátek videa.
Proto nakupuji u člověka, kterému věřím a vím, že to je na 100% ze škodovky.
Proto nakupuji u člověka, kterému věřím a vím, že to je na 100% ze škodovky.
dva eshopy v cz ti jako originální díl pošlou tohle. celkem dost podobná kopie krabičky origo koncernu, ve který je nějakej polskej šit. to už hraničí s podvodem.
-> afro100: Ďakujem
skoda-katalog.eu/ekatalog
-105-120/.../58-vzpery-zad
ni-napravy--perovani-p2
polozka c25, 25A kyvka, 25B a 25R vlecka ..
polozka c25, 25A kyvka, 25B a 25R vlecka ..
Dámy a páni pomôžte mi.Aké je označenie na originál zadnom tlmiči kyvka/vlečka?
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 13.12.16 21:36:42: Vlevo 15, (nebo 16)" na novější Octavii/1203 a to vpravo ani nejsou škodovácké disky. Tedy 13" v době těchto disků na škodovkách nebylo a střed disku neodpovídá škodováckým tvarům. Je to 4x130?
-> Pavel P..: OK, díky. Ty velké budou nejspíš z Octavia Combi. Našel jsem k tomu motor, převodovku a nějaké další díly. 

-> Petr98: Tak měl ZdrubT pravdu :) Díky pane.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: ta 15" bude 1203 nebo octávka... to druhý jestli je 13" tak netušim, to jsem nikdy neviděl... možná na nějakej vozejk
-> Eidy: Převod ovládání dveřní západky 1000 MB
-> Pavel P..: OK, díky. A ty spodní stříbrný?
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: takový kola bývaly např na autogenních soupravách nebo žebříkách
www.vojenskatechnika-plze n.cz/stroje-a-technika/... /mobilni-zebrik-vysuvny-pr odej.htm
www.vojenskatechnika-plze n.cz/stroje-a-technika/... /mobilni-zebrik-vysuvny-pr odej.htm
A pak jsem našel jseště tyto 2 kola včetně pneu. Nemám vůbec tušení co to je a k čemu. Neví někdo?
Předpokládám, že jsem našel 15ky plechny na Octavii a vedle 13ky plechy na 1000-ovku?
-> Eidy: díky...
-> Lůďa: To nevím, ale podle těch růžků, kde se to spojuje nahoře s blatníkem, se to dá. Kilo má růžky ohnutý nahoru, eRko tak nějak rovný. A taky ta okapnička má být trochu jiná, ale nedokážu říct v čem přesně.
-> Eidy: Takže se dá eRkové čelo poznat i dle umístění držáčku bovdenu otvírání kapoty?
-> Lůďa: 110R.
-> Bukaj: hmm no bylo to ve vecech od znamyho co jeste ma par motorek, tak se ho preptam jestli to nema do jawky, tak diky 

-> Dušan 07.12.16 15:59:40: To není ono. Tu 6ku jsem celkem zoufale sháněl a vyhrabal jsem tuším stejné kroužky, jako má na fotce Vojťas, ale ty do převodovky jsou větší - tuším nějakých 48mm vnější průměr...
Edit: tak ta 6ka má rozměry cca: vnější 51,4 mm, vnitřní 44 mm
A to, co chtěl Vojťas identifikovat, tu mám taky, ale vyhrabal jsem to u známého z hromady vymezovacích kroužků na různé stroje, takže to vůbec nemusí být na škodovku...
Edit: tak ta 6ka má rozměry cca: vnější 51,4 mm, vnitřní 44 mm
A to, co chtěl Vojťas identifikovat, tu mám taky, ale vyhrabal jsem to u známého z hromady vymezovacích kroužků na různé stroje, takže to vůbec nemusí být na škodovku...
-> Eidy: :díky moc.
-> Dušan 07.12.16 15:59:40: no tlouska je tak 0,1-0,2, ale ten prumer mi nesedi na to lozisko, ktery sem se nekde docetl ze je vnitřní průměr 25 mm, vnější průměr 52 mm.
No ale zas na tom tak nesejde no, az budu nekam davat prevodovku tak to pridam k tomu, jinam to asi nebude.
No ale zas na tom tak nesejde no, az budu nekam davat prevodovku tak to pridam k tomu, jinam to asi nebude.
-> sep: Něco z těch menších věcí. Musíš to stáhnout na hřídel a opřít o to matku. Tu pak povolovat.
Do typů 100-110 moc nevidím,je na fotce něco co by pomohlo při stažení volantu?
-> minno:



-> Tabi 04.12.16 22:57:35: Je to ovládací jednotka klimatizace 

-> minno 08.12.16 10:52:46: Docela riskuješ čéče
.

-> isti 07.12.16 19:09:24: kto by to bol povedal, na takýto moderný voz ako je favorit, takéto obaly :))