skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
Nebo třeba ševcovská podkovička
neni to nějakej vehement na naklepávání kosy?
Není to sice díl na auto, ale potřeboval bych zjistit co to je. 

Jo, dík všem

-> Zeke-ten šestý: To by měl bejt 8mi ventil. Aneb klasickej motor...
-> Zeke-ten šestý: normální škoda OHV podle zapalovací lišty ne?
-> Zeke-ten šestý: česká 1.4 takže 8 . ta folksvágňácká je 16
1.4 8 ventil nebo 16 ventil? v TP udávaj výkon 50kw.
hmmmmmm ... mam taky pocit, ze to je prechodka elektriky na kilo, vlavo hore v stene medzi kufrom a pristrojofkou .. ale momentalne si tym isty nie som, kazdopadne som to uz niekde na kile videl ..
-> Petr98: asi škodovka.. mám doma stejný.
-> Pavel P..: Nevím vůbec. A jaké auto?
-> Petr98: náhon tachometru?
-> James1991: Moje záznamy tvrdí, že 1976 určeno pro: Š120 (742.12) + Garde (742.12X).
Poradí někdo s rozdělovačem PAL 443 213 204 460? Díky
-> Bukaj: diky za nabidku, podivam se do zasob a kdyztak se ozvu, tyhle jinak vypadaji slusne, mozna sem mel i za to ze jsou nove. Az na to prohnuti nic takoveho na nich videt neni
-> Vojťas: Všechny škodovácké poklice, které drží na kole přímo matice za plastovou část, jsou háklivé na přehřátí brzd - plast se v místě uchycení vytaví a poklice se uvolní a začne drnčet, případně ji ztratíš úplně...
...kdyžtak těchto pokliček na 13" disky beru pár nových sad na Pohofest
...kdyžtak těchto pokliček na 13" disky beru pár nových sad na Pohofest

Ahaaa, tak diky, no bohuzel bud mam spatny spunty na matice, nebo spatny poklice, proste porad drcej, tak sem je tam nedal a je to 

-> Enggik: Stále se nestačím divit, co vše se kdysi vyrobilo

-> Bukaj: Sice šedej, ale ano




-> Enggik: Jsi sehnal z bílého plastu?

-> Vojťas: Jak píše -> Jozka: , ale kdyby se ti nechtěli otáčet, tak 14nemají ty díry na šrouby zapuštěné
Tady 14"ky pro porovnání 
-> RoboSK: : I 14ky drží jen na dvou šroubech.


-> RoboSK: : I 14ky drží jen na dvou šroubech.
-> Vojťas: 14tkové majú všetky diery také isté , 13tkové majú 2 diery vačšie a 2 menšie 

-> Jozka: aha diky, zevnitr jsem je nikdy nezkoumal, kouknu odpo

-> Vojťas: Detailní rozdíly někdo vědět bude (já se ještě nikdy nedostal k tomu, dát si je vedle sebe), nicméně netřeba předpokládat - originály 14" mají zevnitř odlitý označení, že jsou pro 14", anebo nemají žádný a pak jsou pro třináctky.
Jaky je vlastne rozdil v plastovych poklickach na plechotrony 13 vs. 14 ? Hrozne mi drncej, jsou volny, ale predpokladam ze jsou to spravny, tak je podlepim penovkou a bude
-> PICK-UPEK 12.06.16 18:57:08: zezačátku dávali hadice stejný s favoritem
asi jich měli moc na skladě 


-> PICK-UPEK 12.06.16 18:22:57: je to originál, kvuli univerzálnosti už ty krátký nedělaji 

-> Bukaj: skrabance ani oxidaci nemam, jsou potreba jen srovnat a pokud to klempir dojebe ze to je pak na brouseni tak to neni klempir... sam uz jsem takovejch list vyrovnal dost, ale nikdy to nebylo 100% protoze s plechem neumim takze tam obcas nejaky ten mensi dulek zustal... je potreba pracovat na drevene podlozce s drevenou palickou nebo hranolkem, pak listy vyrovnas a nijak je neposkrabes... ale koukam ze si to budu muset udelat zase sam...
-> Sejki: Tak pokud jsou jen pomuchlané, tak ano, ale za práci áš víc, než za nové či zachovalé a po zásahu klempíře je budeš muset brousit a leštit a už nebudou vypadat jako když byly nové. A navíc často mívají vytrhané díry na šrouby, hluboké škrábance či oxidací vyžrané mapy...
-> Bukaj: proc nema smysl? zkuseny klempir si s tim musi poradit...
-> Sejki: ...nebo spíš sehnat zachovalé z vraku - opravovat nemá moc smysl

-> Sejki: To radšej nechať vyrobiť nové a zo silnejšieho plechu.
-> Bukaj: hm takze je necham opravit...
-> Sejki - zrušená registrace 09.06.16 20:46:45: recyklované hadry
-> Sejki - zrušená registrace 12.06.16 16:41:55: vnitřní prahové lišty, nebo oficiální název "práh ozdobný".
Sehnat jdou spíše náhodou, letos jsem jednu sadu na sedana koupil v krámě asi za dvě kila, občas se objeví na Aukru kolem tisícovky. Jinak se spíš vyskytujou kusově a hlavně zadní...

-> Sejki - zrušená registrace 12.06.16 16:41:55: vnitřní prahové lišty, nebo oficiální název "práh ozdobný".
Sehnat jdou spíše náhodou, letos jsem jednu sadu na sedana koupil v krámě asi za dvě kila, občas se objeví na Aukru kolem tisícovky. Jinak se spíš vyskytujou kusově a hlavně zadní...
-> PICK-UPEK: tyhle byly na pickupu origo a nový co jsem dával byly taky takový
-> PICK-UPEK: ako pisu kluci dat a neriesit
-> PICK-UPEK: Hm, tak to už nevim čéče. Ale nemá smysl řešit, funguje to normálně
.
Třeba to tu zahlídne suri, ten bude určitě vědět, kde je pravda

Třeba to tu zahlídne suri, ten bude určitě vědět, kde je pravda

-> PICK-UPEK: neřeš.. ja to mam i na favu.
-> Tomaso435: -> krtik: diky hosi za reakce, ale podle Etky byl ale na Felicie jen jeden typ hadicek po celou dobu vyroby, stejne jako byl i jenom jeden trmen, bez ohledu na ABS... Takze to bude nejaka Urban Legend 

-> krtik: hm 

-> PICK-UPEK: tam bude rozdíl felda a felda abs. takže toto bych řek že je abs. ale je to jedno. tohle dlouhý použiješ na vše.
-> PICK-UPEK: Ten dlouhej začátek je tuším origo pro Feldy s ABS. Zároveň je to teď jako originální náhrada za klasický krátký. Klidně to tam dej, jezdím to a žádný problém
.

Je to na Feldu nebo neni? Prijde mi ten natrubek na strane do brzdice nejakej dlouhej...
-> Tuner#2: aha, ale pod nazvem prahove listy mi to najde listy co jsou v prahu :) A nekdo kdo je renovuje? Potrebuju je dat do late:) Ted jsou prohybane...
-> Sejki - zrušená registrace 12.06.16 16:41:55: Prahové lišty, ale ty nové jen tak neseženeš...
Jak se jmenuji ty listy co jsou v interieru na prahu a kryjou koberec a tesnici gumu? Potrebuju sehnat nove a nevim pod cim je mam hledat...
-> Lukaso358: pjet tysyc !