cau hoší, potrebuji poradit ohledně techto poziček nebo zadnich světel, nebo co to je...
Plech je chrom, silné sklíčko (červene) s ornamentem viz foto
dik za rady
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
Přesunuto z tématu Identifikacia dielu...
Dakujem,za objasnenie nečakal som taku presnu a rychlu odpoved... no na silnicu stym nechcem ist kupoval som to pre rallycrosovu škodovku.
Dakujem,za objasnenie nečakal som taku presnu a rychlu odpoved... no na silnicu stym nechcem ist kupoval som to pre rallycrosovu škodovku.
Přesunuto z tématu Identifikacia dielu...
-> LUKAS 08.03.16 19:13:34: Na 99% je to pružina dle L/A což je ale šotolinová měkká verze a stojí to na silnici za nic jak už psal minno. Ta měla průměr drátu 12mm a 260mm volnou délku.
Jinak série nemá 13, ale drát 12,5mm.
-> LUKAS 08.03.16 19:13:34: Na 99% je to pružina dle L/A což je ale šotolinová měkká verze a stojí to na silnici za nic jak už psal minno. Ta měla průměr drátu 12mm a 260mm volnou délku.
Jinak série nemá 13, ale drát 12,5mm.
Přesunuto z tématu Identifikacia dielu...
-> LUKAS 08.03.16 19:13:34: To budú L/A pružiny, rovnaká tuhosť ako sériová, len kratšie. Tenší drôt je práve z dôvodu, aby na kratšej pružine bola zachovaná rovnaká tuhosť. Teda myslím
Mal som ich aj ja, je to blato, to už sú lepšie skrátené sériové, skrátením ich tuhosť ešte zvýšiš.
-> MOLSO: Máte uhel beta. No to nemám. Máte uhel beta, stranu "a" a stranu "b", sestrojte trojuholník
-> LUKAS 08.03.16 19:13:34: To budú L/A pružiny, rovnaká tuhosť ako sériová, len kratšie. Tenší drôt je práve z dôvodu, aby na kratšej pružine bola zachovaná rovnaká tuhosť. Teda myslím

Mal som ich aj ja, je to blato, to už sú lepšie skrátené sériové, skrátením ich tuhosť ešte zvýšiš.
-> MOLSO: Máte uhel beta. No to nemám. Máte uhel beta, stranu "a" a stranu "b", sestrojte trojuholník

Přesunuto z tématu Identifikacia dielu...
-> MOLSO: ja som sa na speedpro pruziny postavil a nestalo sa nic
teda stalo, ale ta odchylka merania
-> MOLSO: ja som sa na speedpro pruziny postavil a nestalo sa nic

teda stalo, ale ta odchylka merania
Přesunuto z tématu Identifikacia dielu...
-> LUKAS: vestecka gula sa mi pokazila, ale tuhost si zmerias aj sam
zatazis pruzinu znamou hmotnostou a zmerias o kolko sa znizila ....
-> LUKAS: vestecka gula sa mi pokazila, ale tuhost si zmerias aj sam

Přesunuto z tématu Identifikacia dielu...
Ahojte,objednal som pružiny "športove" s bazosa na 742 dopredu ... vynutie je z drotu o hrubke 12mm (seria 13mm) volna dlžka je 260mm...pružiny červenej farby...neviete niekto vyrobcu alebo tuhost alebo nemate niečo podobne ? som dost sklamani že to ma drot tenšieho priemeru ako seriova struna
Ahojte,objednal som pružiny "športove" s bazosa na 742 dopredu ... vynutie je z drotu o hrubke 12mm (seria 13mm) volna dlžka je 260mm...pružiny červenej farby...neviete niekto vyrobcu alebo tuhost alebo nemate niečo podobne ? som dost sklamani že to ma drot tenšieho priemeru ako seriova struna
-> Bukaj: A tak..
Mě to sklo bylo povědomý taky a kdyby bylo "kilí" info, určitě by mě došlo, o jaký světla se jedná, dobově se s H4 pro Š100 provozovaly jako přídavný dálkový i na osobních vozech.

-> Jozka 05.03.16 12:29:12: Nojo, ale já tu kilí parabolu vyštrachal až dneska ráno a zjistil, že velikost sedí
-> Pavel P.. 05.03.16 13:13:39: Děkuji pěkně

-> Pavel P.. 05.03.16 13:13:39: Děkuji pěkně

-> Bukaj: ¨jen ty pášky s dvěma klouby jsou mi povědomý z karbců na T603
-> Bukaj: Měls rovnou napsat, že sklo by pasovalo na kilí parabolu..

Nemáte někdo fotku rozdílu trubky od hrdla k nádrži mezi vlečkou a kyvkou? Nebo stačí rozměr zhruba trubky na vlečku.Dík.
-> Bukaj 04.03.16 10:53:58: tohle sklo je z hlavních světel na S5T, V3S, traktor nebo kombajn...
-> Bukaj: Jo takhle.. Teď už to vidím..
Ten černý prostřední pruh mi připadal jako součást zbytku stínítka..

-> Kocvin: Kapsa na zrcátko by ty chlopně měla opačně - tady to možná není vidět, ale ty modré kraje kapsičky nejdou odchlípnout jako u MB/ stovky a vsunout mezi ně zrcátko - tady lze pouze vsunout něco do toho tunelu...
-> Bukaj 04.03.16 11:02:15: To je spíš kapsa na zrcátko..
Měl jsem ty samé stínítka v garde..

A nakonec tu mám věc, nad kterou jsem už několikrát přemýšlel, zda má vůbec souvislost s auty, ale včera na mne vypadl už třetí sáček s těmito plastíky a každý byl z jiného zdroje (z jiného nákupu dílů), takže tam souvislost jistě bude. Tím kulatým plastíkem s drážkou se něco (plachta? Koženka?) přitahuje k tomu druhému pootáčením. Je tam několik aretačních poloh (pro různě tlustý materiál?). V těch zapečetěných sáčcích jsou vždy tři páry těchto sponek (sada?).
Jinak těch plíšků na závačíčka kol si nevšímejte, ty se vysypaly z jednoho otevřeného pytlíku s těmi plastíky...
Jinak těch plíšků na závačíčka kol si nevšímejte, ty se vysypaly z jednoho otevřeného pytlíku s těmi plastíky...

Dále stínítko - tvarem by téměř odpovídalo 742, ale materiál je jiný a v kraji, směřujícím k zrcátku, je identický závit, jako u 1000 MB. Šroubek a podložka odpovídají ČS produkci - stejné se používaly ještě u 742.
...pak nějaká táhélka - zřejmě ke karburátorům - tvar a velikost díry odpovídá Jikovácké osičce...
Edit: Tak dle Pavla P. z karburátoru T603 - děkuji :)
Edit: Tak dle Pavla P. z karburátoru T603 - děkuji :)
Tak přidám dalších pár dílů, které mi zamotaly hlavu.
První je sklo - větší, než MB/Octavia apod. a podle čísla skla 7600.44 bych jej datoval do začátku 60. let.
První je sklo - větší, než MB/Octavia apod. a podle čísla skla 7600.44 bych jej datoval do začátku 60. let.
-> OTA-MTX: těsnění na stodvácu a bez silikonu. jen ho namázni olejem. a mělo by to sedět i těsnit
-> m8rinek: zběžně jsme zkoušel a vypadá, že ho, nemá to drážku pro těsnění, budu to muset dát na silikon
-> OTA-MTX: a půjde tam? Hádám, že to je na litinu...
-> Tomaso435: půjde na mtx, pro tu prdel

-> OTA-MTX: pěkné. koupím

-> OTA-MTX: Suchej karter...
že by centrálně plánované hospodářství naplánovalo doživotní náplň motorového oleje?
-> Bukaj 28.02.16 10:38:10: No jo, u mě je na 100% jistotu už nejmíň 10 let pozdě..

-> Zeke-ten šestý 25.02.16 20:49:04: Možná, kdybys nám netajil rozteč šroubů na uchycení, průměr vrtání prasátka, připojovací závit na hadici/trubku a průměr kulatého osazení na uchycení ke štítu, pravděpodobnost identifikace by se zmnohonásobila. Ale u těchto moderních dílů, pokud k nim není obal s kódem, je to i tak těžké, neboť je mraky různých vozů a mraky jejich variací...
Můj tip je nějaký Fiat z přelomu tisíciletí
Můj tip je nějaký Fiat z přelomu tisíciletí

-> Jozka: Jo, všechno je z BSka

-> isti 26.02.16 21:05:32: Jo, BS/T = 1k na kilo/MB
-> MOLSO: -> StepaNoFUN: Naozaj,mám nejaké pozostatky štartérov a pozrel som si na ta.
-> isti: Ty podložky s "oválnou" dírou jsou taky do starteru. Myslím že k tomuhle účelu budou všechny na foto. Měla by to bejt součást "brzdy"...
-> isti: cervene plastove su v 742 starteroch
nejaké podložky
v hornej krabici sú:vonkajší priemer36,5mm,vnútorný je oválný 20/23mm,hrúbka 1,5mm
v spodnej krabičke:ocelové podložky 37/24,5/0,80mm a červené plastové alebo niečo podobné37/24,5/2,1mm
Na čo to je?
v hornej krabici sú:vonkajší priemer36,5mm,vnútorný je oválný 20/23mm,hrúbka 1,5mm
v spodnej krabičke:ocelové podložky 37/24,5/0,80mm a červené plastové alebo niečo podobné37/24,5/2,1mm
Na čo to je?
-> Jozka: Tak považujem tú záhadu za odhalenú,bude to na BS-ko.To je jednokomorák na stovku?
-> isti 26.02.16 10:35:55: Všechny ty díly znám, možná i stejnej sáček jsem měl - ale musel bych to vzít do ruky bohužel (nebo vykuchat BS a pofotit si to, to by možná pomohlo
).

-> Zeke-ten šestý: když sme u toho, tak pro přiblížení to bude nejake auto s bubnovýma brzdama

-> Zeke-ten šestý: Auto,povedzme že osobné auto
Nechceš k tomu ruské šroby?


-> OndraKrupi: Ano, to bych bez tebe nevěděl
A dál?


-> Jozka: Netuším,možné to je.
-> Zeke-ten šestý: asi na auto



-> Zeke-ten šestý 25.02.16 20:49:04: Nikdo nic jo 
