
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> Jirik_Tuňák1983: sakra ta 500vka laka ale vzdavam to 

-> Bukaj: Super,tak mám doma motor 742.136 s náhradním číslom z roku 85,favorit motor s číslom zo 105-ky a teraz už aj 130-ku prekabátenú
Chcel som to nahodiť do auta ale ako som zistil najprv sa to musí rozobrať
a vtedy uvidím že čo je to zač.


-> isti 13.02.16 18:31:52: Na té hvězdičce za číslem je jasně vidět, že je samodomo...

-> isti: Tak 130 to je, ale asi někdo legalizoval do 105ky...

-> RadovanSkodovkar: Iba takúto,štyfty vo výfukových zvodoch sú osmičky ale to nepovažujem za smerodajné,a hlava je prestiekaná u sviečok na striebro.
-> isti: Fotku rebra nemáš?
Bol som v tom že 130 motor má za lomítkom sedmičku.Tento podla rebrovanie vyzerá ako 130 ale za lomítkom má jedničku.Ak je to 130 tak čo je to za rv?
-> Jirik_Tuňák1983: Tak pircink do kundy

-> castrol 11.02.16 20:28:06: Nie, někdo další? Kdo to uhádne, tomu dám okopírovanou pětistovku. 

-> Jirik_Tuňák1983: pircink na pipiska 

Kdopak ví co to je? Já to vím, už to nosím v peněžence dobrých pět let.
Ale jenom skválně.

Ale jenom skválně.

-> Petr98: Jak psal PavelP. Novej není a tudíž je bezcennej.
-> Petr98: zamaštěnej a ve víku slušná usazenina a obtisknutý těsnění filtrboxu.. to fakt nový neni....
-> Pavel P..: prej nový je. Ale teď už je to fuk. Díky
-> Petr98: novej tak 1500,- ale to tenhle moc neni....
-> Pavel P..: Nevím, kolik stojí takové nové karbce, proto se ptám. Tak promiň.
-> Petr98: To jako vážně? Jestli dobře vidim je to 2931, takže SEDR na 105... a jetej má cenu asi tak 5kč/kg (zinkoslitina)

-> Lůďa: ahoj, díky moc, takže kompletní délka u užovky je cca 25cm.
takže je to tak, jak jsem si myslel
takže je to tak, jak jsem si myslel
-> David.: Ahoj, skočil jsem do garáže a u užovky jsem naměřil cca 24.8cm.
neměl by někdo prosím po ruce řídící tyče?
mám doma dva druhy a nevím zda je to na úzkou nápravu a širokou 742
nebo široká 742 a favorit felicia.
spíš si myslím tu druhou variantu,ale potřeboval bych potvrdit změřením.
kratší má 28,5cm delší 33cm.
je mi jedno jestli by někdo změřil užovku nebo emko, hlavně aby to věděl na 100% který typ to je.
mám doma dva druhy a nevím zda je to na úzkou nápravu a širokou 742
nebo široká 742 a favorit felicia.
spíš si myslím tu druhou variantu,ale potřeboval bych potvrdit změřením.
kratší má 28,5cm delší 33cm.
je mi jedno jestli by někdo změřil užovku nebo emko, hlavně aby to věděl na 100% který typ to je.
-> Pavel P..: jak říkám :) Octávia, 1203, atp. :) jsi milej ;) 

-> j_j: tak znova ty blbe.... zkopíruj to jak jsem ti to napsal v předchozim postu.... i s tou tečkou která tam je

-> Pavel P..: Octávka ! díky ;)
-> Pavel P..: to jsem dělal, bohužel mi číslo 02-914206 google nenašel, použil jsem i katalog ND pro škodovky skoda-katalog.eu/ , děkuji jinak za radu :) NENÍ na nějm klasický začátek 443....ale právě starší označení, které jak víme se přestalo používat někdy kolem roku 1970. Níže dávám údaje spouštěčů s novým označením.
Technické údaje spouštěče
PAL - Magneton 443.115-142.070; 443.115-142.071*); 443.115-142.110**)
Jmenovitý výkon (kW) 0,66
Záběrový moment (Nm) 12,25
Otáčky pro jmenovitý výkon (1/min) max. 1000
Napětí na svorce 30 při jmenovitém výkonu (V) max. 9,5
Proud spouštěče (bez zatížení) (A) max. 65
Směr otáčení vlevo
Počet zubů pastorku/modul 9/2,5
Tlak pružin kontaktů (N) 9,3 ± 10 %
*) Změna během výroby
**) Od 8. 1980
Technické údaje spouštěče
PAL - Magneton 443.115-142.070; 443.115-142.071*); 443.115-142.110**)
Jmenovitý výkon (kW) 0,66
Záběrový moment (Nm) 12,25
Otáčky pro jmenovitý výkon (1/min) max. 1000
Napětí na svorce 30 při jmenovitém výkonu (V) max. 9,5
Proud spouštěče (bez zatížení) (A) max. 65
Směr otáčení vlevo
Počet zubů pastorku/modul 9/2,5
Tlak pružin kontaktů (N) 9,3 ± 10 %
*) Změna během výroby
**) Od 8. 1980
-> j_j: jo nemáš zač...
možná zkus hledat "02-9142.06"

UTFG

ahoj, dnes jsem koupil tento startér, ale nevím na co jest :) děkuji - čísla patrná z fotek
-> MISCHO 08.02.16 19:15:32: Víka převodky maticového řízení, ostřikovací kroužek na klikovku pod řemenici 105/120/130..., to kulaté plastové nepoznávám...
-> MISCHO 08.02.16 19:24:34: Bomoro na kilo...
-> MISCHO 08.02.16 19:15:32: Vlevo přední a zadní víčko na maticový řízení a to třetí je pod řemenici klikovky.
Vnutorny cca 19mm. vsetky podlozky boli pri veciach z napravy.
-> s.w.a.tsvk: NDR výroba.... prodejný tak za 1500CZK
Přesunuto z tématu Prídavné svetlá...
Zdravím.chcel by som sa spýtať či by ste mi nevedeli poradiť čo sú toto za prídavné svetlá prípadne akú majú hodnotu .
Sú úplne zachovalé na aute neboli nikdy nahodené.Majú len pár oderkou od skladovania ,nič vážne
Zdravím.chcel by som sa spýtať či by ste mi nevedeli poradiť čo sú toto za prídavné svetlá prípadne akú majú hodnotu .
Sú úplne zachovalé na aute neboli nikdy nahodené.Majú len pár oderkou od skladovania ,nič vážne
-> Borderer 04.02.16 23:49:08: Proč se tak divíš,mě ta myšlenka taky prolítla hlavou.
Jestli to je opravdu dělané na škodovku?Samozřejmě nemůže nikdo čekat,že když dá na auto tohle sání,že mu auto pojede jak střela a bude mít max.krouťák tam kde ho nejvíc potřebuje.Je to jedno k druhému,musíš sladit všechno,aby se s těchto motorů dostalo opravdu max.Podívej se na různé závodní motory do škodulí,jiné sání bude u auta primárně určeného např. na sprinty,kopce nebo na rallye,nebo na okruhy.U každáho sání máš max. kroutící moment posazený v jiných otáčkách a má trochu jiný průběh.
Takže to nebyla od papa otázka nebo úvaha skrze krouťák kvůli té délce toho sání,tak úplně mimo.



-> Bukaj:
Zdá se..

-> Lůďa 05.02.16 10:38:42: Aha, tak to neznám, nicméně proto jsou u toho nového svazku ty konektory z jedné strany upilované - aby šly napojit vedle sebe, jako origo

-> Lůďa:
Jo ! Tohle jsou tovární origo i s originálně vypálenou partií kolem připojení přepínače světel.
Otázka je, co se dávalo na samým konci výroby anebo do svazků, umotaných posléze jako ND..

Otázka je, co se dávalo na samým konci výroby anebo do svazků, umotaných posléze jako ND..
-> pap: ...smysl kvůli krouťáku..., to aby se to sání omotalo 2x kolem auta, aby tyhle motory nějaký měly. :-D
Nevím, kde a kdo na takovou kravinu přišel, ale bohužel "puklice" píšou i Češi.
Ale na zrdcádtko a sylemblock to nemá...
Ale na zrdcádtko a sylemblock to nemá...

-> Chali 04.02.16 21:52:40: Tyto konektory jsou nějaké divné - z jedné strany klasické a z druhé strany jakoby upilované - na té levé straně (na foto) mají ostré hrany a chybí osazené pro jazýček protikusu.
Stovky neznám - někdo by se mohl vyjádřit, jestli je to standardní, nebo nějak doupravené...
-> minno: Nevím, ale to, že na SK jsou to "puklice" jsem se dozvěděl až nyní
Stovky neznám - někdo by se mohl vyjádřit, jestli je to standardní, nebo nějak doupravené...
-> minno: Nevím, ale to, že na SK jsou to "puklice" jsem se dozvěděl až nyní

Za tie "puklice" už aj mňa kedysi niekto z CZ občanov na tomto webe zjazdil a nechcel veriť, že je to naozaj tak.-> Bukaj: Nebol si to ty?
