skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
15:49:00
15.03.2014
15.03.2014
cPetan
Dneska jsem něco hledal a narazil jsem na tuto. To je na levou šipku na MB?
14:30:21
15.03.2014
15.03.2014
Gryzly
-> isti: Podle toho držáku je to právě rozpínací relé. Však sundej víčko a podívej se v jaké pozici jsou kontakty.
13:54:17
15.03.2014
15.03.2014
isti
-> Bukaj: Je to 12V
00:06:17
15.03.2014
15.03.2014
Bukaj
-> isti: A je to 12V, nebo 24V? Řekl bych, že to bude spíš 24, ne?
22:22:39
14.03.2014
14.03.2014
isti
-> Stepan FUN: Práve že ten držiak je na skodováckej iný.
21:04:05
14.03.2014
14.03.2014
StepaNoFUN
-> isti: Klasický spínací relé... Fa nic takovýho nemělo... Ale ten držák "nahoru" mi nějak nic neříká...
13:10:21
09.03.2014
09.03.2014
m8rinek
-> Martinbrno: dvojity sani nabízel kámoš, kdyžtak napiš.
10:15:48
09.03.2014
09.03.2014
Bukaj
-> Martinbrno: Což o to - dvojitý sání se sehnat dá relativně snadno (neříkám, že levně), hůř se shání právě to výfukové potrubí, které na tom motoru máš a pak další drobnosti (pokud jsi originalista) jako rozdvojka paliva, čepíky táhel, trubičky k termosytiči atd.
09:04:22
09.03.2014
09.03.2014
Martinbrno
Dík kluci, chtěl jsem se jen ujistit. Motor si zatím nechávám, stejně bych ho nerad prodával aniž by vrčel, takže minimálně rozborka, přeměření a podle stavu oprava a načančání...jen ještě sehnat dvojitý sání...
22:41:15
08.03.2014
08.03.2014
Jozka
-> j_j: Já už ne, ale ten co se ptal na motor ji má.. Moje už se dávno odpařily v hutích..
22:34:16
08.03.2014
08.03.2014
j_j
-> Jozka: ty máš stodesinu jo? jakto, že nemá kartu ?
22:27:38
08.03.2014
08.03.2014
Jozka
-> Bukaj: Hodnej.. Že by chtěl postavit záložní motor pro svou 110L ?
21:37:42
08.03.2014
08.03.2014
Bukaj
-> Jozka:
Ano, s vanou jsem myslel na Tebe
Ovšem myslím, že tazatel má s motorem jiné záměry a jen se chtěl ujistit, že je to to, co to je
Ano, s vanou jsem myslel na Tebe
Ovšem myslím, že tazatel má s motorem jiné záměry a jen se chtěl ujistit, že je to to, co to je
21:34:52
08.03.2014
08.03.2014
Jozka
-> Bukaj: No jo, píšeš, ale moc rychle..
E: vanu chceš určitě pro mě, že ano ?
E: vanu chceš určitě pro mě, že ano ?
21:33:39
08.03.2014
08.03.2014
Jozka
-> stepan: No jednak velký, jednak divnej font, třeba ta pětka mi přijde dobově úplně mimo.. Jestlipak je tam i hvězdička ?
21:32:28
08.03.2014
08.03.2014
Bukaj
-> j_j: -> Jozka:
No však píšu, že je to přeražený. Asi nějaká čorka ještě z dob socialismu...
No však píšu, že je to přeražený. Asi nějaká čorka ještě z dob socialismu...
21:28:55
08.03.2014
08.03.2014
stepan
-> j_j: Taky jsou ty čísla nějak moc velký, ne? Takže asi přeražený.
21:27:58
08.03.2014
08.03.2014
Jozka
-> Bukaj: To číslo na přírubě pumpy je trochu divný, ne?
21:27:14
08.03.2014
08.03.2014
j_j
-> Bukaj: blok nemá / 3 ale....
21:27:06
08.03.2014
08.03.2014
Bukaj
Tedy nejsem schopen určit, co je to za blok, nicméně výfukové potrubí a rozdělovač jsou z 1000MBG/MBX, pravděpodobně i vana a blok. Číslo je přebroušené a přeražené, hlava je 120. Podivná to skládanka Měl bych kdyžtak zájem o výfukové potrubí, vanu a rozdělovač.
Edit: tak na to koukám a hlava bude původní, jen někdo obarvil slepici na žluto.
Takže na 90% celý motor 1000MBX (MBG).
Edit: tak na to koukám a hlava bude původní, jen někdo obarvil slepici na žluto.
Takže na 90% celý motor 1000MBX (MBG).
21:23:17
08.03.2014
08.03.2014
Bukaj
-> Martinbrno: Hele, to je motor z MBG a hlava na něm je 120...
Jestli je motor na prodej, měl bych zájem...
Jestli je motor na prodej, měl bych zájem...
21:15:36
08.03.2014
08.03.2014
Martinbrno
Prosím o identifikaci motoru, na 90% jsem si jistej. Ale ještě jestli je to litr nebo jedenáctka. Dík za odpovědi.
21:34:15
06.03.2014
06.03.2014
isti
-> Kocvin: Vďaka
20:50:13
06.03.2014
06.03.2014
Kocvin
-> isti: Jo je to na žigula..
19:49:11
06.03.2014
06.03.2014
isti
Keďže bolo spomenuté žiguli ,toto potrubie by molho byť na žigu?
18:46:56
06.03.2014
06.03.2014
Jozka
-> Petr98: Každej holt někdy "střelí kozla"..
16:25:57
06.03.2014
06.03.2014
Petr98
-> j_j: Tvl, fakt ne Až teď dva jste se shodli, já si to taky říkal, ale prostě jsem si myslel, že blatník je kratší... Tak jsem nelenil a šel jsem to přirovnat
16:22:37
06.03.2014
06.03.2014
j_j
-> Petr98: Ty známej karosář embéček, co má Sodomkovu školu a nepoznal to
16:21:45
06.03.2014
06.03.2014
Petr98
-> Pavel P..:
-> j_j:
Tak sorry kluci, je to na MB Já byl líný zajít to porovnat a na oko se to zdálo delší. Červenám se
-> j_j:
Tak sorry kluci, je to na MB Já byl líný zajít to porovnat a na oko se to zdálo delší. Červenám se
16:16:11
06.03.2014
06.03.2014
Petr98
-> j_j: -> Pavel P..: no to prave není. je to mnohem delší...
16:14:21
06.03.2014
06.03.2014
Pavel P..
-> Petr98: embéčkář a nepozná to? horní část předního blatníku na litra
16:13:52
06.03.2014
06.03.2014
j_j
-> Petr98: vrch předního blatníku MB, ne ?
22:08:59
05.03.2014
05.03.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kocvin 05.03.14 22:06:27: Super, díky moc
22:06:27
05.03.2014
05.03.2014
Kocvin
-> Tuner#2: Levé i pravé je stejné, a délka od díry po konec je cca 383mm.
22:03:04
05.03.2014
05.03.2014
MOLSO
dakujem pani
21:54:25
05.03.2014
05.03.2014
Kocvin
-> MOLSO: Všechny stejné
21:52:50
05.03.2014
05.03.2014
Pavel P..
-> MOLSO: asi ano.... tyhle dlabaný ingoty neznám tak detailně.
20:52:11
05.03.2014
05.03.2014
MOLSO
-> Pavel P..: 2101 - 2107 ? vsetky to mali rovnake ?
20:33:01
05.03.2014
05.03.2014
Pavel P..
-> MOLSO: žigulik
12:00:35
04.03.2014
04.03.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
Jak se pozná raménko stěrače na eMko? Jakou má délku ve sklopené stavu od středu díry za kterou je uchycené? Může mě to někdo změřit? L a P strana je stejná? Díky.