skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> Vojťas: Vyměním za kyvkové 742 (jen je nejdřív musím koupit)![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> RadovanSkodovkar: Něco staršího, ale teď tu nemám literatůru...
-> Bukaj: Diky, dalsi kram co je mi k nicemu
![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Bukaj 30.09.13 22:49:05: No myslel som si, tak copak to bude?
-> RadovanSkodovkar: Tohle není 105 - koukni na dosedací plochu pro klínky...
-> Vojťas: Jo, MB měly měkčí pružiny (a dle Bati měly kila stejné - alespoň první ročníky) než 742...![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Priemer 31,4mm, 105ka sacie?
-> Bukaj: tak ze teoreticky kdyz bych je dal na auto, s kyvkou, tak pujde zadek kousek niz a bude perovani mekci nez 105/120 pruzinama z uzky, je to tak? Jen abych si to predstavil, je skoda je davat na moje auto :D
-> Vojťas 26.09.13 20:44:35: Zajímavej MB rozdělovač, těch se asi moc nevyrobilo..
-> Bukaj: a probrus... tak to fakt vypada na MB co sem tak hledal
jestli je to tak tak jsou vlastne mekci nez pruziny z uzky kyvky ze...
jestli je to tak tak jsou vlastne mekci nez pruziny z uzky kyvky ze...
-> Bukaj: presne takovejhle lak, jsou tam kapky barvy, ale ne moc
-> Vojťas: Nejvíc mi to sedí na MB kyvku...
Jakou mají povrchovou úpravu? Bez laku, polomatný lak (tenkovrstvý nanešený máčením), nebo lesklý silnovrstvý?
Jakou mají povrchovou úpravu? Bez laku, polomatný lak (tenkovrstvý nanešený máčením), nebo lesklý silnovrstvý?
Tak borci, mam novy pruziny co vypadaj jak kyvkovy, ale... nejak mi nesedi na tabulkovy rozmery, tak sem zvedavej co si myslite vy...
Prumer dratu: 13 mm
Vnejsi prumer zavitu: 111,8 mm
Volná délka: 310 mm
nejak z toho nejsem moc chytrej, nejvic se to blizi uzky kyvce, coz by odpovidalo i ostatnim dilum se kterejma to bylo v bedne, ale ty odchylky se mi zdaj nejaky velky :D
mereno posuvnym meridlem a metrem, foto mam ale nemam kabl k mobilu
jo a na jednom konci zavernyho zavitu ovalna prohluben, na druhym konci nejaky znaky, ale nepodarilo se mi to identifikovat
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=228
Prumer dratu: 13 mm
Vnejsi prumer zavitu: 111,8 mm
Volná délka: 310 mm
nejak z toho nejsem moc chytrej, nejvic se to blizi uzky kyvce, coz by odpovidalo i ostatnim dilum se kterejma to bylo v bedne, ale ty odchylky se mi zdaj nejaky velky :D
mereno posuvnym meridlem a metrem, foto mam ale nemam kabl k mobilu
jo a na jednom konci zavernyho zavitu ovalna prohluben, na druhym konci nejaky znaky, ale nepodarilo se mi to identifikovat
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=228
-> James1991: Dle popisu ( H4 24V) na nějakej náklaďák, nebo autobus.
Ale vypadá, jako klasika dvouoko 100/105/120, nicméně více zjistíš, když zadáš do vyhledávače ten kód dílu (443......)
Ale vypadá, jako klasika dvouoko 100/105/120, nicméně více zjistíš, když zadáš do vyhledávače ten kód dílu (443......)
Netuší někdo na co by mohla být tahle parabola PAL? Průměr 18cm.
-> Bukaj: Křečku ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Vojťas: Za co vyměníš? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Vojťas: Teď koukám, že má tu hroznospojku... To leda nějakýmu litristoj ;)
-> m8rinek: vymenim ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Vojťas: Dáš? :D
-> Pavel P..: fajne, diky, neco takovy jsem nasel v historii no...
Ale co s nim? chcete ho?![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Ale co s nim? chcete ho?
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Vojťas: měl by to bejt náhradní za malej litrovej z prvních modelů co nemaj dole klasickou spojku.
-> Vojťas: jj počkáme na místní ESO !
prave sem taky prd nasel, jen ze snad udajne nahrada na litrovej no
pockame na Pavla :D
a dole je zavlacka
pockame na Pavla :D
a dole je zavlacka
-> Vojťas: nn, litry měly pouze malý rozdělovače, průměr těla 54mm, tohle je ten větší, kdy koncový . 34 měly kila/110L, .38 erka/110LS, ale co je tohle to nevím....
-> Jozka: Nevím... někde už jsem to logo viděl, ale co je to zač...
-> dragon_cb_cz: Že by nějaká evoluce loga Kolbenschmidt, resp. KS motor ?
www.ksmotor.cz/cs/histori e
www.ksmotor.cz/cs/histori e
-> Kilián: Dají, ale úplně levné nejsou...
-> dragon_cb_cz: dají se ještě někde takhle sehnat samostatný LS písty?
Nevíte někdo co je tohle za výrobce pístů? Nevím jak moc je to z fotky poznat, logo jsou písmena S a P, s tím že horní oblouček P se překrývá se spodním u S... právě je posílám do Norska (jsou to 120LS písty) tak by mě zajímalo, co vlastně posílám.
-> Tomaso435: Ok, ještě nikdy sem to neviděl, ale o kila se moc nezajímám.
-> stepan: repliky na kilo. něco jako hirscar na emko
Na co jsou zadní světla s černym rámečkem? skoda-virt.cz/cz/.../1641
22-nove-zadne-lampy-100-11
0
-> cPetan: takovýhle mlhovky se u nás nikdy nedělali... sklo tvarem sedí na jawu kývačku, velorex, zetor... bohužel skla se v průběhu výroby mohli měnit podle předpisů a vývoje....
podle webu www.spartaky.cz by to mělo být konkretně na vývozního spartaka..
www.spartaky.cz/obrazky/. ../Esv.jpg
www.spartaky.cz/Content/p id=24.html
podle webu www.spartaky.cz by to mělo být konkretně na vývozního spartaka..
www.spartaky.cz/obrazky/. ../Esv.jpg
www.spartaky.cz/Content/p id=24.html
-> Breakz: nemůže to bejt z nějaký mlhovky?
nemůžu dohledat z čeho by to bylo.. traktor má jiné, trabant také ne, Jawa kývačka i panelka má jiné, stadion, pionýr také nic.. je to autopal a číslo tam je 03-9315.10
-> m8rinek: ne takhle jsem si jí už tenkrát přivezl
-> Pavel P..: jasně. To asi do erka nebudu dávat![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> J.T.: je to tak jak píšu... ten kotouč má bejt gumotex, něco jako z pásových dopravníků, vrstvený guma s plátnem, aby to zabíralo o tu hliníkovou řemenici.... je tam u toho držáku pružina a za tu kuličku to přimáčkneš k řemenici a foukáš![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Pavel P..: no nevím zda ten kotouč byl gumovej, ale tento je klasicky kovovej. Ze začátku mi bylo řečeno, že to má být na litra
-> J.T.: je to přídavnej kompresorek na dofukování kol, montovalo se to do starých octávek, felicií a stejšnů, je k tomu potřeba držák s objímkou na dynamo a dvojitá řemenice na dynamo v který běhá ten gumotexovej kotouč.
je to celkem ceněná věc, prodávaj se kolem 3-5tis podle kompletnosti.
je to celkem ceněná věc, prodávaj se kolem 3-5tis podle kompletnosti.