skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
22:42:42
27.05.2013
27.05.2013
suri
-> Gryzly: -> Gryzly: pretože sa to inak ako komplet ani nedá
22:37:49
27.05.2013
27.05.2013
Gryzly
-> suri: A na co měnit šroub za 3€ když je blbá jen guma za 20 centů?
22:18:08
27.05.2013
27.05.2013
suri
-> Gryzly: malo by to byť sučasť skrutky 06b103831h
18:49:02
27.05.2013
27.05.2013
Gryzly
Kamarád má OII a trochu mu teče olej pod šroubem co drží ventilové víko. Je tam takový gumový kroužek, který tam někdo křivo dotáhl, zkroutil se a netěsní. Když se byl ptat v autorizovaným servisu, tak mu nabídly jen celý šroub s tím gumovým kroužkem za 70Kč kus. nevíte jestli se to dá sehnat zvlášt? Nechce se mu kupovat zbytečně šrouby. Je to 1,6MPi a kod motoru BSE.
18:35:50
26.05.2013
26.05.2013
RadovanSkodovkar
-> stepan: tak to asi bude Fabia 1.4
18:30:48
26.05.2013
26.05.2013
stepan
-> RadovanSkodovkar: Yes.
18:25:13
26.05.2013
26.05.2013
RadovanSkodovkar
-> stepan: Kuželove pružiny?
18:08:00
26.05.2013
26.05.2013
suri
-> m8rinek: ten plech nie ale na tej prvej malej fotke mi tá pružinka tak pripadala
17:52:47
26.05.2013
26.05.2013
m8rinek
-> stepan: To fakt vypadá na měrku :D
17:45:57
26.05.2013
26.05.2013
stepan
Hlavně teď koukám, že to nevypadá jako něco z továrny. Svár je na tom hnusnej, omlácený důlčikem nebo čim, takže možná tim někdo fakt měřil hladinu oleje.
17:40:10
26.05.2013
26.05.2013
stepan
-> m8rinek: Tak to je uplně něco jinýho.
17:35:26
26.05.2013
26.05.2013
m8rinek
-> stepan: tak to přeci není pístní kroužek. Tohle je origo stírák pro Fobii. skládanej ze 3 kroužků
17:28:36
26.05.2013
26.05.2013
stepan
-> m8rinek: Nepoznám, je to péro s menšim pérem uvnitř a ten plíšek k tomu byl přivařenej, to je vidět.
17:22:44
26.05.2013
26.05.2013
m8rinek
-> stepan: tak stírák poznáš, jestli má takovej profil jakej má mít...
-> suri: neřikej, že ten plíšek je díl kroužku?
-> suri: neřikej, že ten plíšek je díl kroužku?
17:21:14
26.05.2013
26.05.2013
stepan
-> suri: A ku*va, to moh s pístem udělat slušnou paseku, co?
17:18:06
26.05.2013
26.05.2013
suri
-> stepan: stierací piestny krúžok
17:05:30
26.05.2013
26.05.2013
stepan
-> Kuba105: To ze stahovačky je větší si myslim a nemá se tam jak dostat pokud by ho tam někdo nehodil naschvál.
16:59:14
26.05.2013
26.05.2013
Kuba105
-> stepan: nu mě to péro připomíná péro ze stahovačky na okno. ale jak by se dostalo do motoru??
16:55:36
26.05.2013
26.05.2013
stepan
-> Kuba105: Měrka asi nemá takový péro.
16:52:01
26.05.2013
26.05.2013
Kuba105
-> stepan: možná měrka?
16:49:43
26.05.2013
26.05.2013
stepan
Původně to k sobě bylo evidentně přivařený.
16:49:11
26.05.2013
26.05.2013
stepan
Co to může bejt? bylo to zkroucený v olejový vaně motoru fabia ve favoritu:
00:25:25
15.05.2013
15.05.2013
colaczech
-> stepan: ok, uz mlcim
00:12:04
15.05.2013
15.05.2013
stepan
-> colaczech: Auta s pravostranym řízenim maj stejnou kulisu řazení jako s levostranym.
23:54:40
14.05.2013
14.05.2013
colaczech
-> stepan: no jo mas pravdu. Tak jedine do auta s pravostranym rizenim.
23:39:38
14.05.2013
14.05.2013
stepan
-> colaczech: Nechápu jak bys to chtěl otočit? U škodovky je kulička nad tou tyčí a tady pod ní, z toho vyplývá, že se dráhy zrcadlově otočej.
23:25:17
14.05.2013
14.05.2013
colaczech
-> stepan: Tak rozebrat tu konzolu a otocit tu tycku na kterou se sroubuje tahlo prevodovky snad nebude problem. Stejne na tu tycku musi privarit pasovinu se sroubem, jako ma s120. Vidim to jako dobry zaklad pro upravu drah razeni.
22:38:20
14.05.2013
14.05.2013
pepelopes
-> stepan: To je taky možný..zejtra na to kouknu.
22:01:00
14.05.2013
14.05.2013
stepan
-> pepelopes: Hlavně bych si ale podle tvaru tipnul, že by se ti řazení zrcadlově otočilo, takže jednička by byla napravo od sebe, ... Což by asi nebylo moc praktický.
22:00:40
14.05.2013
14.05.2013
pepelopes
-> m8rinek: Ok.Zkusím.
21:54:29
14.05.2013
14.05.2013
m8rinek
-> pepelopes: tak to zkus a neptej se..
21:52:41
14.05.2013
14.05.2013
pepelopes
-> m8rinek: No,pravě si myslím že né..jako že ta moje kulisa,je víceméně to samý co ta obyč po úpravě.(prodloužení tyčky pod koulí)
21:42:15
14.05.2013
14.05.2013
m8rinek
-> pepelopes: Stejně na to potřebuješ ty konzoly dvě. Jednu jako základnu a druhou jako uložení koule...
21:35:04
14.05.2013
14.05.2013
pepelopes
-> dragon_cb_cz: -> m8rinek: JJ,je mi jasný,ze to je vyší a jiné napojeni. To by nebyl problém ..Vono to není úplně obyč kilo. Jde mi o to..,že teoreticky by to mělo být jak viz.skoda-virt.cz/cz/.../2192
-uprava-kulisy-razeni
21:21:23
14.05.2013
14.05.2013
m8rinek
-> pepelopes: je tam jiný napojení na tyč, jediný co z toho jde použít je páka, kterou nemáš :))) skoda110r.eu/1150rr/listo
pad1280002.jpg
21:18:55
14.05.2013
14.05.2013
dragon_cb_cz
-> pepelopes: Řekl bych že se ti to do kila ani nevejde... myslím pouhým okem ověřitelné, zabralo by míň času než to fotit
21:05:47
14.05.2013
14.05.2013
pepelopes
-> m8rinek: Ne 1203?Nebo nejde do kila?
21:03:21
14.05.2013
14.05.2013
m8rinek
-> pepelopes: ne
20:28:18
14.05.2013
14.05.2013
pepelopes
Sorry za kvalitu.. Š1203?? Dá se použít jako zkrácené do š100?
00:25:29
14.05.2013
14.05.2013
srdcar 120L
-> Elvis: Jak už bylo řečeno, je to doplňkový cyklovač ke stěračům Š 120, který se dá plynule nastavovat. Pokusím se najít schéma připojení na přepínač stěračů, někde ho snad ještě mám. Š 100 měla skokově nastavitelný cyklovač. Pokud ti nefunguje, může být jedna závada, která se dá celkem snadno opravit a to je vypálená cestička na plošňáku uvnitř cyklovače od relátka ke kabelovým vývodům. Mě to takhle shořelo v zimě, když mi přimrzly stěrače a nechtíc jsem hrknul s páčkou. To potom většinou nejde doběh stěračů. Stačí nahradit vypálené cestičky izolovaným kablíkem a je klid. Mě to běhá dodnes.
22:11:27
13.05.2013
13.05.2013
dragon_cb_cz
-> haso: O to vubec nejde...
22:10:19
13.05.2013
13.05.2013
haso
-> dragon_cb_cz: kup EPDM hadicu novodobu a mas vystarane, par korun to stoji
22:07:22
13.05.2013
13.05.2013
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Hmm, tyhle vypadají že mají obě stejný, takže je to asi benzín