![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> m8rinek: spíš na octávku/trosku.. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Fávo forever: pravá je kovaná, levá vypadá jako obráběná. Neni to nějaká druhoška?
-> Fávo forever: ľavá nie je podľa mňa do žiadnej Škody 1000 - 120. Ešte som takú nevidel. Tá pravá je úzka škodovácka poloosa.
Vím, kam to patří, jen bych byl rád za upřesnění, která patří do kterého auta?
Levá užovka a pravá stovka?
Levá užovka a pravá stovka?
-> m8rinek: www.autoopravy.eu/foto/30
6-16.jpg to bude ono , je tam silnejšie čerpadlo kvôli hydroštelom
-> suri: myslel jsem si to, jen mě zmátlo to čerpadlo...
-> m8rinek: 1,4fab
Sry za fotku, ale má to nějak pochybně vysunutej housing olejovýho čerpadla
Ve škole na technologii máme vzorky, odlitků, krom škodováckejch bloků a vík jsou tam tyhle prsa, z čeho jsou?
-> Pavel P..: dík
já na ně skoro zapoměl že je mám z vrákáče tak sem je trochu oživil no![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Radek Retro eLeSo: tutově pozdní výroba...
ale i tak jako dobrý![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Pavel P..: u toho druhýho neni ale zrcátko jako takový je taky Engelmann![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Radek Retro eLeSo: to je podložka mezi tu nohu a zrcátko... nevim jestli u polskýho je.
sorry sem debil,měl sem namysli ten děravej plast na mojí první fotce a ten patří k originálu
jinak na fotce je vidět jak za ty roky vypadal vnitřek-už odvrtáno a opraveno,sice jen do vitrýny ale proč to neopravit že??![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
jinak na fotce je vidět jak za ty roky vypadal vnitřek-už odvrtáno a opraveno,sice jen do vitrýny ale proč to neopravit že??
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Radek Retro eLeSo: kterej plast? ta samotná nožka vpravo? ta je právě origo a pasuje na škodovácký dveře místo původního, kdežo ta široká vlevo je právě alá Wessem, Szmejd in Poland a je to univerzál.
-> Pavel P..: ku*va,tyhle otec chtěl tak až je nikdy neměl
mě to modrý sklo vždycky fascinovalo,pěkná sbírka-to sem žabař se svejma třema použitejma a né kompletníma
hele a ten plast jak mam vedle je fakt už z kopie??mě přídou všechny origo![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![12](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/12.gif)
![12](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/12.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Radek Retro eLeSo: tady jsou vidět funglový engelmanny taky s tou širokou nohou, asi nějaká pozdější výroby kterou pak poláci obšlehli.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Radek Retro eLeSo: jasně že byli.. s mrtvym i živym:-) namodralý i kouřový, s malou i velkou nohou ale origo a dobový jsou s tou menší nohou.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Pavel P..: určitě je to polský??tyhle zrcátka sou sakra starý,celkem mam tři a z toho jen jedno má tu velkou nohu,ale co je mi to vcelku jedno-budou jen ve vitrýně
i když jako malej kluk sem několikrát od táty slyšel že je moc chtěl,byly i s mrtvym úhlem??nějaký sem taky kdysy dávno viděl
i když jako malej kluk sem několikrát od táty slyšel že je moc chtěl,byly i s mrtvym úhlem??nějaký sem taky kdysy dávno viděl
-> Radek Retro eLeSo: velkej je z polskýho, ovšem mám dva nový engelmanny asi pozdější výroby a maj taky tuhle velkou nohu takže těžko říct, ale s tou menší to vypadá rozhodně líp![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
dostal sem se konečně k očištění a rozebrání Engelmannů co sem sundal onehdá na vrakáči
tak chci vědět co řeknete na ty držáky,i u toho velkýho byla přiložená ta malá origo podložka
tak chci vědět co řeknete na ty držáky,i u toho velkýho byla přiložená ta malá origo podložka
-> El_Burro: viděl bych to na sunny n14....
Nevíte s čeho je toto topení?Je na něm Nissan ale model ne šlo by to identifikovat podle čudlů na regulaci teploty
Nechci tu z toho dělat inzerci, ale kdo by měl zájem o ty držáky, hodil sem 4ks do inzerce, tak kdo dá víc, bere:
skoda-virt.cz/cz/.../1407 94-nove-dily-na-vozy-s100- 105-120-fav-fel-atd
skoda-virt.cz/cz/.../1407 94-nove-dily-na-vozy-s100- 105-120-fav-fel-atd
-> Luky.:
-> TTomas:
Dík chlapci, ok, hodim to do inzerce(dostalo se mi do ruky víc ks), co já s tim na Favorita..
-> TTomas:
Dík chlapci, ok, hodim to do inzerce(dostalo se mi do ruky víc ks), co já s tim na Favorita..
-> James1991: Drazak silentbloku(buchty) podelneho ramene zadni napravy na Skodu 100/110.
-> James1991: úchyt podélného ramena v kastli. Celkem nedostatková záležitost, určitě to nevyhazuj ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jo ty nový pumpy (jeden odlitek,stále maznice) sou výborný,problémy s destičkou mě taky vždycky nebavily...spíš se divim,že ta evoluce nepřišla dřív..
-> David.: dávaly se tyhle pumpy v posledních letech už z serie,anebo to je jen vylepšenej porevoluční ND?
Anebo jak říká Eidy že ta destička měla na začátku důvod clony..ale časem se to asi stalo přežitkem a "zbytečným problémem" ,když výkon zvětšovali většíma lopatkama..
Ale tenhle fragment asi z dob š1000/100 zbyl..
-> David.: dávaly se tyhle pumpy v posledních letech už z serie,anebo to je jen vylepšenej porevoluční ND?
Anebo jak říká Eidy že ta destička měla na začátku důvod clony..ale časem se to asi stalo přežitkem a "zbytečným problémem" ,když výkon zvětšovali většíma lopatkama..
Ale tenhle fragment asi z dob š1000/100 zbyl..
-> Eidy: asi to tak najskôr bude. Keď mi to zatiaľ stačí, nebudem kvôli tomu rozoberať pumpu, ale keď budem vodnú pumpu znova repasovať, dám tam tu podložku.
-> Kurier Grobar: vodné pumpy bez mazničky majú kryté ložíská čo asi veľa vydržia. Ja mam síce dieru na mazanie a mazničku, ale maznička je suchá. Keď som skladal pumpu dal som do nej najlepšie ložiská čo mali a kryté.
To že mi chýba tá podložka, som zistil až keď bola pumpa namontovaná, a už som to nechcel celé znova rozlisovať....
-> Kurier Grobar: vodné pumpy bez mazničky majú kryté ložíská čo asi veľa vydržia. Ja mam síce dieru na mazanie a mazničku, ale maznička je suchá. Keď som skladal pumpu dal som do nej najlepšie ložiská čo mali a kryté.
To že mi chýba tá podložka, som zistil až keď bola pumpa namontovaná, a už som to nechcel celé znova rozlisovať....
-> Kurier Grobar: nepodavaj mylne informacie ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Pavel P.. 10.10.11 09:33:29: Na embech a stovkách byl fakt tmel a nikdy to tam neteklo - spíš byl problém tu pumpu sundat, byla jak přivařená.. Takže ta podložka byla výhodná, při "odsekání" pumpy šla do kopru, při zpětný montáži se tam dala nová (při repasi čerpadla). Čímž netvrdím, že tam byla na tenhle účel...
-> Pavel P..: asi jak kde, co jsem měl/viděl já tak tam byl opravdu tmel, bílej a nějakej červenej
-> David.: nebyl tam tmel, ale nějakej sprostej chemopren, dvakrát jsem dával novou pumpu a vždycky to mezi tim chcalo... a bylo to tak z výroby ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> VeTeV: původně není tato destička součástí(napevno) a bylo mezitím těsnění - někdo dával tmel, ale poslení rok již byly vodní čerpadla na škodovky kde byla tato destička součást skříně čerpadla (jeden odlitek)
-> 4dams: ja mam pumpu i bez tohodle v zakladu - stara vyroba se slepici
-> castrol: skusal som vytvarat teorie :D nepodlozene
-> Kurier Grobar: pumpu nasrobujes aj bez podlozky
a to ci je tam alebo nieje maznicka je jedno to na prirube nic nemeni
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> 4dams: presne tu to je vidno: pumpa bez maznicky je to celok z telom pumpy thumbs.autobazar.eu/702/2
340642_big.jpg, a pumpa s maznickov www.bazos.sk/obr/.../1015
4975.jpg bez tej podlozky by su ju nenamontoval....mozno mas pumpu bez maznicky a mas tam aj tu podlozku zbytocne
-> 4dams: bez nej nenašrubuješ pumpu, je to ako redukcia, keď máš pumpu bez mazničky tak ti ju netreba ale ak z mazničkov tak ju potrebuješ, bez nej ju nenamontuješ
-> 4dams: Řekl bych, že ta podložka zvětšuje výkon čerpadla. Kolem vrtule není místo a tak má větší účinnost než bez ní. Něco na způsob pístních kroužků nebo ještě lépe, bez ní je to jako když dáš hodně papírových těsnění pod olejové čerpadlo. Vznike mezera a hůř to saje. Že ti to nevaří neznamená, že je k ničemu. Ale když ti to jezdí...
-> 4dams: Řek bych, že je to aby proud vody od vrtulky nenamáhal tolik těsnění.
Viem čo to je a kde to ide, ale načo to presne slúži? Ešte keď som na prvej Škodovke repasoval vodnú pumpu a nahodil ju na motor, zabudol som tam dať túto podložku. Odvtedy je táto vodná pumpa už v tretej Škodovke a nikdy som nemal problém s chladením ani pri vytáčaní motora do dlhého kopca a ani s kúrením som nikdy nemal problém.
Tak ma len napadlo že čo táto podložka vlastne ovplyvňuje
Tak ma len napadlo že čo táto podložka vlastne ovplyvňuje
Nevěděl by někdo na jaký motor to jsou ventily?
číslo. 114-020 066
jsou to vyfukové,ale na jaký motor nevím. Děkuji předem
číslo. 114-020 066
jsou to vyfukové,ale na jaký motor nevím. Děkuji předem
-> alpin: jo
-> havlik: to je na radenie pod volantom nie ?
-> 4dams 02.10.11 14:32:00: Měls tam dát něco kvůli měřítku, ale dle těch na AC pumpu soudím, že trojice fíbrových vlevo dole by mohla být pod smyčku sytiče na 1000 MB.. obdobný symetrický některý možná pod komínek rozdělovače ???
-> havlik: ok diki za identifikáciu![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> xerox422: já myslim že je to slušnej prodejný obvzláště jeli to nový