skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> David.: super. dík :)
-> Tomaso435: favorit felicie je snad stejný a měl by přijít k synchronní spojce z obou stran tak jako u 742
-> David.: pasuje i na favorita? . . . případně kam konkrétně? to se nějak dělí na každou rychlost zvlášť ?
-> Tomaso435: tipuju synchronní kroužek převodovky felicia
.. kampak tenhle kroužek bude pasovat?
je na něm 247D (nebo 2470) a 0 a 00 a slepice škoda
je na něm 247D (nebo 2470) a 0 a 00 a slepice škoda
-> havlik: jsou stejny jak všechny kyvkové,už je to na autě,jen mě zajímala ta tuhost,ale rozdíl proti těm starým vyjetým netlumícím je masakr,konečně si pripadam jak v autě a ne v houpačce při přejetí nerovností
Jen jestli si nové origo spotřebak zaslouží![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![136](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/136.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
to bude spíš 1203
-> Mil@n: je to možný... koukni do elektronickýho katalogu..vpravo je odkaz.
-> Pavel P..: Mam pravě katalog jen do 85 roku a tam to není,ještě prolezu něco snad najdu podle mě jedny z posledních kyvkových někdy kolem 87.88 roku
-> Don_pepe: mozno nejaky starsi model
-> Mil@n: Katalog a podle toho zjistit jestli Š100 nebo 105-120 ouzká nebo Mko...bylo jich víc typů podle tuhosti.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Dneska sem probíral zadní tlumiče a zjistil že mám jedny a zajímaly by mě jejich parametry označení mají 443.621-247.003 T26x175 jsou podle mě kyvkové ale mate mě to koncové 003,ostatní končí bud 001 nebo 002 u těch mám jasno.
Moc díky za více informaci jestli někdo budete vědět....
Moc díky za více informaci jestli někdo budete vědět....
připadá mi to jako motorek ze stahování oken z feldy... je to tak?
Nevíte někdo kam se dává tato manžeta? Menší průměr cca od oka 1,5 cm a na druhý straně cca 2,5 cm. Neni to na tyč řazení k převodovce? Bude to na něco staršího jak Favorit, protože na Favorita k řazení tohle není..
-> Star LC20:
A jo, vidím, že příště budu muset aktualizoavt stránku, jestli někdo něco nenapsal, než odešlu půl hodiny rozepsanej příspěvek![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A jo, vidím, že příště budu muset aktualizoavt stránku, jestli někdo něco nenapsal, než odešlu půl hodiny rozepsanej příspěvek
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> 1560:
Vždyť Ti píšu, že jsou to vratný kroužky na přední masku užovka, a jak píše Afro, tak i na uchycení kapes, ale to mi nic neříká
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
dík
to první možná ani není na auto, já nevím :-D
to první možná ani není na auto, já nevím :-D
aha mam monitor s nic moc rozlisenim tak mi to tak prislo
-> Minik03: urcite nie su
-> Star LC20: a tiez sa s tym prichytavaju kapsy za tapecy na 105/120 :P
1. nejsou to nahodou misky pruziny co drzi zadni paknu?
-> 1560: první - kroužky k uchycení lišt do přední masky užovka
-> 1560: 2 gumy do prasátek, 3 zásuvka do auta, 4 těsnění termostatu
-> 1560: první - nějaká pičovina
druhý - manžety do prasátek, starší typ
třetí - zásuvka montážní lampy
čtvrtý - těsnění pod víko termostatu
druhý - manžety do prasátek, starší typ
třetí - zásuvka montážní lampy
čtvrtý - těsnění pod víko termostatu
to tesnenie s troma dierkami by malo byt na domček termostatu ak sa nemylim :)
-> Kaprof: Dík Já ted koukal doma že mám ten blaták a nevěděl jsem k čemu ho přiřadit
-> Mejot: M1
Mám dotaz která škodovka měla eMkový blatníky bez díry na boční blinkr?
Na každém pístu je velmi lehoučce, skoro neznatelně ručně vyryto 1 (2, 3, 4). To by u nových asi nemělo smysl značit. Jinak vložky vypadají nové.
Pisty/valce tridy C maj nejvetsi objem motoru
Vyssi vykon.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Hurdis: to výbrus nebude ak sú tie valce pekné odvonku
normoš sada na 105ku.. výbru to asi nebude.
Šéf mi dnes přinesl pístní sadu, kterou našel při úklidu. Údajně na Š100. Což se mi nezdá.
Vrtání je 68 mm.
Pístní čep 20 mm.
Pouze tři kroužky.
Písty jsou označeny číslem válce, třída C.
Dle mého výbrus 105, je to tak?
Vrtání je 68 mm.
Pístní čep 20 mm.
Pouze tři kroužky.
Písty jsou označeny číslem válce, třída C.
Dle mého výbrus 105, je to tak?
-> Tomaso435: mám taky na novém motoru takovou hlavu....nejspíš stejný původ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tomaso435: Ale treba ji nekdo ukrad a nic ji neni.
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
jo takhle se čořilo
mě to teda napadlo, jestli to není vadný . . . tak to mu na ni asi seru
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tomaso435: Cervena prej driv znamenala vadny dil. Resp se tak vynasely dily z fabriky ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> 4dams: tak to 603 nebude
-> suri: dole su styfty na uchytenie a hore vyvody na hadice
-> Pavel P..: ak tie šrouby sú na uchytenie a nie je to priechodze cez celý chladič tak to 603 nebude , ale podľa vzhľadu 603 ee
-> 4dams: tatra 603/805 nejspíš.