skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Erupce idiocie, nebo technický problém ?
10:57:29
09.01.2009
09.01.2009
Trax
-> Hrabosh: Já bych to viděl tak, ze ti zamrzly trubky pod autem. Jak jedes, tak je dam daleko větší zima, nez je okolní vzduch.
10:51:17
09.01.2009
09.01.2009
ondie
kolikrát se udělá mrazovej špunt v ropovodech,co vedou pod autem..a chladící kapalina nemůže kolovat..
10:50:40
09.01.2009
09.01.2009
vhml
Jj, je to možný, já to dokonce měl dotažený k dokonalosti tak, že hadice před topením jsem měl teplý a za topením studený. Tipoval jsem na nějakej krystalek ledu co ucpal kohout...
10:46:13
09.01.2009
09.01.2009
Hrabosh
Zdravím.
Sem dnes ráno ( -15 st. Celsia ) chtěl jet do práce autem. Garde s favomotorem a LEKRem chytlo okamžitě naprosto bez problémů.
Ujel jsem asi 5 km, teplota motoru 90 st. Celsia, topení studený ... za další 3 km už sem skoro vařil, topení pořád studený.
Mačkal sem hadice topení v interiéru (prasečí kolínko) a zamrzlý nebylo ...
Je možný, že krystalky ledu ucpaly topení, takže voda neproudí ... ale nevytvořil se tak "konzistentní" led, aby ztvrdly hadice a všechno ? Protože pak už to vidím jen na zničenou vodní pumpu a tak je půl roku stará a navíc nevím, co by se jí mohlo stát ?
Sem dnes ráno ( -15 st. Celsia ) chtěl jet do práce autem. Garde s favomotorem a LEKRem chytlo okamžitě naprosto bez problémů.
Ujel jsem asi 5 km, teplota motoru 90 st. Celsia, topení studený ... za další 3 km už sem skoro vařil, topení pořád studený.
Mačkal sem hadice topení v interiéru (prasečí kolínko) a zamrzlý nebylo ...
Je možný, že krystalky ledu ucpaly topení, takže voda neproudí ... ale nevytvořil se tak "konzistentní" led, aby ztvrdly hadice a všechno ? Protože pak už to vidím jen na zničenou vodní pumpu a tak je půl roku stará a navíc nevím, co by se jí mohlo stát ?