skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Poslední A&T
prohledat
67 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 03.11.2004 do 14.11.2004, založil/a Jirik [toreádor] - zrušená registrace
16:33:15
14.11.2004
14.11.2004

kirri - zrušená registrace
-> juris: jojo nejní zač
16:13:22
14.11.2004
14.11.2004

juris
-> kirri: jj dík. super
12:16:54
14.11.2004
14.11.2004

kirri - zrušená registrace
-> juris: images.google.com/imgres?
imgurl=htt...
12:05:25
14.11.2004
14.11.2004

juris
-> Tuner#2: jj já myslel rallye verzi.Jinak Pikes peak tam to bylo jiný kafe,masakr byla i ta 405 s Ari vatanenem, ta měla 600Hp.Jo a jak píšeš o tom ubytku koní,tak to je masakr,ale ono při tom převýšení se není čemu divit
jo a v roce 1985 s tím Audi vyhrála ženská, Michele Mountonová.Rekord drží Rod Miller s Celicou 10minut 4 sec.To je slušnej čas na 19.9km a 156 zatáček
jinak to escudo fakt jezdilo a mělo to dva motory a 1100Hp
jinak dost dobrej film je Climb Dance,tam je právě ten Vatanen..........kdo to má at to pošle
jo a v roce 1985 s tím Audi vyhrála ženská, Michele Mountonová.Rekord drží Rod Miller s Celicou 10minut 4 sec.To je slušnej čas na 19.9km a 156 zatáčekjinak to escudo fakt jezdilo a mělo to dva motory a 1100Hp

jinak dost dobrej film je Climb Dance,tam je právě ten Vatanen..........kdo to má at to pošle

21:28:20
12.11.2004
12.11.2004

Honzik
mě dostal tenhle Fordík. výkon sice jen 420 oslíků, ale zase bez turba nebo kompresoru
www.rsportscars.com/eng/. ../focus_rs8.asp tady je trochu víc údajů
www.rsportscars.com/eng/. ../focus_rs8.asp tady je trochu víc údajů
16:29:45
12.11.2004
12.11.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen: 

16:28:44
12.11.2004
12.11.2004

U-Geen
-> Tuner#2: no ze je DSP Digital Sound Processor vim, ale ze se tak rika SPL resp dB Drag Racingu slysim prvně. Hasui nejaka noovinka.
14:35:42
12.11.2004
12.11.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen: Procesor na úpravu signálu... (Digital Signal Procesor) 

14:33:28
12.11.2004
12.11.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Borin: Určitě myslíš DB drag a nebo SPL viď. 

14:24:02
12.11.2004
12.11.2004

Borin - Král tuzerů
Nebo jak se to jmenuje... no myslím ty mrchy co maj podlahy vylitý betonem a používájí se na soutěže v max Db.....

21:30:12
11.11.2004
11.11.2004

U-Geen
-> Borin: co to je DSP?
18:24:55
10.11.2004
10.11.2004

Borin - Král tuzerů
Hmm klasika DSP. Ten tam má dobrejch 5 gelovejch baterií.....
12:14:00
10.11.2004
10.11.2004

VeTeV
-> Honzul: PSAL SEM TI MAIl tak mi posli adresu - ctyrlistek zaslu .-)
08:24:01
10.11.2004
10.11.2004

Milošek
ty kravo tak to je hukot chtel bych videt toho frajera kdyz to da do plnejch-musisosat energii uz ale externiho zdroje pochybuju ze mu to utahne 44ah akuma:))
22:20:46
09.11.2004
09.11.2004

kirri - zrušená registrace
link





22:20:21
09.11.2004
09.11.2004

kirri - zrušená registrace
dobrá zástavba repro do dodávky:
www.sound-tuning.borec.cz /autohifi/Ahifi066.jpg
P.S.: obr mi sem nešel tak aspoň kink:-)
www.sound-tuning.borec.cz /autohifi/Ahifi066.jpg
P.S.: obr mi sem nešel tak aspoň kink:-)
22:13:25
09.11.2004
09.11.2004

Milošek
-> kirri: moje rec golf ee
22:11:44
09.11.2004
09.11.2004

kirri - zrušená registrace
já má doma video jak jezdí na okruhu, akcelerace, zrychlení z 0-100km/h jojo brutální, ale golf se mi nelíbí, poslední co se mi líbyl byl dvojkovej
21:29:30
09.11.2004
09.11.2004

Milošek
-> sep: on myslel urcite olej:))))))))

21:22:39
09.11.2004
09.11.2004

sep
Aladin:120 na 100?No to asi ne.....
20:05:55
09.11.2004
09.11.2004

Honzul
-> VeTëV:
dik moc! Tak se pak ozvi na ten mail...
btw: me stejne dycky nejvíc bavil ten ctyrlistek. Ty ostatni byly takovy divny... :-)
dik moc! Tak se pak ozvi na ten mail...
btw: me stejne dycky nejvíc bavil ten ctyrlistek. Ty ostatni byly takovy divny... :-)
19:21:16
09.11.2004
09.11.2004

Gryzly
Tak jsem si včera stáhl přes DC++ tři videa ztohodle Dahlbäcka jedno je burnout, pak je tam akcelerace a pak asi 8mi minutovej dokument z nějaké televize. Ale kecaj tam asi švédsky. Protahujou to po okruhu, a pěkně tomu dávaj. Kolem celýho motoru a zespod je trubkovej rám a a motor končí těsně za logem VW na masce. Dost brutus.
A jak jsou tu ty fotky tak na tom videu je ještě z boku polep Dahlbäck .
A jak jsou tu ty fotky tak na tom videu je ještě z boku polep Dahlbäck .
18:48:47
09.11.2004
09.11.2004

Aladin
Ta spotreba nic moc, Nikimu to vzalo 120litru na 100km. Měřili jsme to spolu na Rozkoši
17:34:04
09.11.2004
09.11.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milošek: Já taky... 

17:32:38
09.11.2004
09.11.2004

Milošek
-> Tuner#2: nic jen jsem si rejpnul


16:53:32
09.11.2004
09.11.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milošek: Tak vymysli brzdu na který mu to ve Švédsku změří - co Ti na to mam říct...

16:37:21
09.11.2004
09.11.2004

Milošek
-> Tuner#2: kdyz ja tak nesnasim vyraz CCA pokud jde o vykon


15:46:47
09.11.2004
09.11.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
Jo když kliknete na Dyno tests, tak jsou tam grafy z brzdy - Saky je chtěl minule vidět, tak tady je má. Upozorňuju, že od 5.800 rpm už nebyli schopni zajistit přenos síly na válce, takže max. výkon je někde kolem 8.000 rpm a to je těch cca. 900 HP
15:40:02
09.11.2004
09.11.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
Jinak v galerii jsou o moc lepší fotky - podvozek, motor a spousta jinejch hezkech aut s výkony při kterých se tají dech...
15:35:34
09.11.2004
09.11.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majkl: Pěkný bludy.......
Proč by asi ten úpravce měl švédskou verzi stránek??? protože pochází ze Švédska a úzce spolupracuje s Audi a MTM - doporučuju kouknout na stránky: www.dahlbackracing.se/
Snad jedině v tom slovenským Autotuningu o tomhle autě psali pravdu a i to jak vznikalo, takže se jen směju tomu, že je z USA a že zrychluje "jen" za 4,5 sekundy z 0-100km/h...
Proč by asi ten úpravce měl švédskou verzi stránek??? protože pochází ze Švédska a úzce spolupracuje s Audi a MTM - doporučuju kouknout na stránky: www.dahlbackracing.se/
Snad jedině v tom slovenským Autotuningu o tomhle autě psali pravdu a i to jak vznikalo, takže se jen směju tomu, že je z USA a že zrychluje "jen" za 4,5 sekundy z 0-100km/h...
14:44:40
09.11.2004
09.11.2004

Jirik - zrušená registrace
No co, běžný opotřebení, jako když reklamuješ holínky - neměl jsi v nich chodit do mokra. 

13:25:56
09.11.2004
09.11.2004

Milošek
predstavuju si ten motor v shade:)))plnej plyn se rovna totalka kastle akorat nevim co by na to rekl pojistovak:)))
12:56:34
09.11.2004
09.11.2004

Majkl
Tento úctyhodný kousek má na svědomí americký úpravce vozů Audi, Porsche a Volkswagen z Philadelphie.
Kromě magického vzhledu patrného z fotografíí dokládajících jeho extrémní charakter, si přibližme spíše jeho technické parametry, které rozhodně v ničem za jeho vzhledem nepokulhávají.
Jako hnací agregát je zde použit 5-ti válec o obsahu 2110 kubických centimetrů, twin turbo. Dle nastavení a zvoleném turbu se výkon této střely pohybuje kolem 600 až 900 koní !!!. Vrchol tocivého momentu je při 5250 otáčkách a dává to uctyhodných 920 Nm.
K přenesení ohromného výkonu na vozovku je také samozřejmě zapotřebí pneumatik úctyhodných rozměrů. Tady jsou čísla předního a zadního obutí. Pneu 285/30 ZR 20 značka Bridgestone.
Aby byl využit maximálně výkon této kárky, bylo nutné také patřičně provést odtučňovací kůru. Nyní je váha pouhých 1440 kg:-).
Akcelerace z 0-100 km/h je obdobná jako třeba u Mitsubishi Lancer EVO6, tedy její hodnota se uvádí zde kolem 4,5 s. Maximální rychlost však dosahuje mnohem výšší hranice a to něco přes 300 km/h. Samozřejmě že takto nadupaný agregát si vezme svůj řádný příděl benzínu. Tak se ani není co divit, když stanovená spotřeba dosahuje 50l/100 km.
převzato z www.auto-tuning.cz
Kromě magického vzhledu patrného z fotografíí dokládajících jeho extrémní charakter, si přibližme spíše jeho technické parametry, které rozhodně v ničem za jeho vzhledem nepokulhávají.
Jako hnací agregát je zde použit 5-ti válec o obsahu 2110 kubických centimetrů, twin turbo. Dle nastavení a zvoleném turbu se výkon této střely pohybuje kolem 600 až 900 koní !!!. Vrchol tocivého momentu je při 5250 otáčkách a dává to uctyhodných 920 Nm.
K přenesení ohromného výkonu na vozovku je také samozřejmě zapotřebí pneumatik úctyhodných rozměrů. Tady jsou čísla předního a zadního obutí. Pneu 285/30 ZR 20 značka Bridgestone.
Aby byl využit maximálně výkon této kárky, bylo nutné také patřičně provést odtučňovací kůru. Nyní je váha pouhých 1440 kg:-).
Akcelerace z 0-100 km/h je obdobná jako třeba u Mitsubishi Lancer EVO6, tedy její hodnota se uvádí zde kolem 4,5 s. Maximální rychlost však dosahuje mnohem výšší hranice a to něco přes 300 km/h. Samozřejmě že takto nadupaný agregát si vezme svůj řádný příděl benzínu. Tak se ani není co divit, když stanovená spotřeba dosahuje 50l/100 km.
převzato z www.auto-tuning.cz
12:55:47
09.11.2004
09.11.2004

Majkl
5
12:55:33
09.11.2004
09.11.2004

Majkl
4
12:55:24
09.11.2004
09.11.2004

Majkl
3
12:54:49
09.11.2004
09.11.2004

Majkl
2
12:53:08
09.11.2004
09.11.2004

Majkl
tak tady je ten golfik
11:47:19
09.11.2004
09.11.2004

VeTeV
-> Honzul: ok ja to najdu ve svem zmatku cd a poslu - ale jak rikam sou to jen pribehy 4listku..zadny ty dasli pricmrndavky, ale je to od cisla 1 az do roku 2000 myslim :-)
21:26:32
08.11.2004
08.11.2004

Honzul
-> VeTëV:
jůůůů, čtyrlístek fakt miluju... Myslíš, že bys mi ho mohl poslat? Klidně na dobírku za CD + práci... jůůůů
piš, prosím na skabrada@seznam.cz
Dík moc!
jůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů ůůůůůůů!!!!
jůůůů, čtyrlístek fakt miluju... Myslíš, že bys mi ho mohl poslat? Klidně na dobírku za CD + práci... jůůůů
piš, prosím na skabrada@seznam.cz
Dík moc!
jůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů ůůůůůůů!!!!

20:01:28
08.11.2004
08.11.2004

Milošek
-> Tuner#2: kdyz jsme u toho kopce taky tam jezdilo suzuki escudo to melo taky kolem 1500koniku teda alespon v grand turismu na PSX:)))
11:22:06
08.11.2004
08.11.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> juris: Pro rally ano, ale pro závod do vrchu Pikes peak měla podstatně více - dole na startu asi 1100HP a nahoře tuším, že 900HP - jednou jsem o tom četl článek ve starým světě motorů.
08:40:54
08.11.2004
08.11.2004

juris
-> kirri: jj to už jsou dobrý prasečiny.na to bych asi neměl ruce

08:04:29
08.11.2004
08.11.2004

kirri - zrušená registrace
-> juris: tak dneska sem viděl na netu (už bohužel nevím kde) ale snad to někdo viděl tky a potvrdí, BMW 4oko trojková řada a měl asi 1100koníků, ty bláho gumoval na trjoku čtverku i pětku, prostě progumoval celej okruh, sem ještě nic takovýho neviděl

22:20:24
07.11.2004
07.11.2004

juris
Audi S1 měla v nějsilnější verzi 620hp a co se týče toho golfu,tak jsem viděl video kde opravdu brutálně zrychloval až se tomu nechtělo věřit!
20:42:44
07.11.2004
07.11.2004

Fifa
-> Jirik: Pche kupovat. Mate to delat jako ja. Kamos je kupuje a ja si vsechny pekne pujcim
Magazine i autoaport.Obcas i SM nebo automobil.
Magazine i autoaport.Obcas i SM nebo automobil.10:08:15
05.11.2004
05.11.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milošek: Není za co se omlouvat - ale nejde porovnávat atmosférický motor s turbem...
07:15:24
05.11.2004
05.11.2004

Jirik - zrušená registrace
Jj, úspěch to nemělo. 

18:27:44
04.11.2004
04.11.2004

Milošek
-> Tuner#2: tak to jo uz jsem ti psal hluboce se omlouvam
jinak ty sestikolky jsem taky videl ale v televizi na kabelovce-na spectrum hééééč
jinak ty sestikolky jsem taky videl ale v televizi na kabelovce-na spectrum hééééč
16:52:35
04.11.2004
04.11.2004

Boris S
jj 6 kolesové Formelu začal robiť Lotus,ale myslím že s tým nebol žiadny úspech.
