
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jawa, Čz, a ostatní
-> El_Burro: vyndat motor a poslat do hutí...
-> El_Burro: Starší typy tam měli, pokud se nepletu kuželovej kolík a později "činky" jak píše -> Kuba105:
-> El_Burro: myslím že tam mají být takový válečky ve tvaru kosti aky nevypadly. A ta guma to netuším možná to tam jen narval aby tam kolem tej hříedle netekl olej.
Jo a ještě kapal olej u krytu spojky tak jsem ho sundal a tam na mě vykoukl takový hubený drátek jako jištění
nevíte co tam má být originál zatím sem si jenom vystřihl nové těsnění z těsnícího papíru tloušťky asi 1mm a potom kam příjde ta guma jak jsem an ní udělal tu šipku?

Nejhorší asi že nemá zadní tlumiče je to řešeno takto na jedné straně,na druhé je utrhlý držák na kyvce tam není nic
Jízda na tom je mazec a zvuk taky parádní jenom to má pár nedostatků co se musí pořešit
Tak nový přírůstek do rodiny,motor Jawa 250/353,prostě se mi to líbí a bývalý majitel to zachránil z eko likvidace bohužel musel zrušit papíry a údajně to bude problém znovu dostat to na kývačkovské

občas se svezu na nějakém fichtl-cupu :) je v tom zapalko vape, válec 4kanál nebo klapka, podle nálady na 50ccm to jede slušně.
Mám na pozemku téměř kompletního Mustanga Jawa 23, snad i nějaké nové ND by se našly (řetěz apod.). Moto stojí tak 15-20 let v kůlně, kterou budu demolovat.
Kdyby měl někdo z okolí východních čech zájem použít na ND v rámci úklidu.
Kdyby měl někdo z okolí východních čech zájem použít na ND v rámci úklidu.
Taky jsem dnes v rámci vyklízení nevlastních skladových prostor musel vytáhnout něco málo co mi zbylo a to Jawu 21,Simsona S51e,Babettu 2kvalt najeto podstivých 2tiskm a Jawu 350/634/4 a druhou po dílech..
Nechcete někdo rám po GO na 634ku? nemám to kam dát a je mi líto to vyhodit,bylo by to asi bez vidlí ty bych si alespoň s motorem rád nechal jako náhradní na svojí..
Nechcete někdo rám po GO na 634ku? nemám to kam dát a je mi líto to vyhodit,bylo by to asi bez vidlí ty bych si alespoň s motorem rád nechal jako náhradní na svojí..
-> Lukaso358: Ten asi ne tenhle měl tmavě zelenýho Kombi a ten můj Golden Sport nevypadal tak jak ho tam má na foto před renovací
-> El_Burro: Nebyl to tenhle blázen? www.pajka.info/moje-auta-
wartburg-353.1-de-luxe-197
1.php
Jo a ještě něco za těch 1500 to bylo hned pryč přijel si takovej týpek s Wartburgem v kombíku a ani ho nezajímalo jestli motor běží nejspíš sběratel tak aspoň že je v dobrých rukách

Fotka nejsou moc kvalitní v té době sem měl jen 1.3Megapixel

-> RON: Takového Mustanga jsem měl když mi bylo tak 16 koupil sem ho od spolužáka ze Zš za 500,- a jezdil,později přestal řadit šlo jet jen na 1 stupeň
to jsem se ještě nechtěl pouštět do půlení motůrku tak jsme ho za 1500,- prodal.Nevím jestli to byl přímo Golden Sport ale pod tou černou šťětkovou barvou byl žlutý a byl to vývozní typ měl maskou jako Jawa 90 a tachometr v Mph,držáček na baterii pod nádrží tady fotka.Ten výfuk teda origo nebyl.Mít ho v tuhle dobu tak si ho nechám no dřív sem takhle neuvažoval o raritě

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Hehe, když bych sečetl objemy všech motorů, které se teď flákají v garáži, tak by mě možná i vzali 

Form rikal, ze se chce dat k Hells Angels



-> MartinSmolka: Dneska jsme u muzea potkali nějaký komorní sraz prskoletistů.
-> Šulda: ČZ 175/505.03 rykša. Prostě zprasené prase :-)
Dnes jsem vytáhl naše stroj na sluníčko, ta 555ka vlevo je komplet jen rozebraná, schází ještě pio 21 která se právě renovuje a 20 kterou mám v Brně
-> FORM: prase :D
-> Tommy017 29.04.12 21:41:34: Jak to svítí? 

-> shakal: :) ano
-> Tommy017: ale ...kolega z babett speaker fóra :)
Toto je moje hlavni priblizovadlo :) pak mam jeste pionyra 21 a babetu 207
já se pořád hrabu v tomto :D ...dá se na tom po městě celkem slušně dračit ...je tam jen pár jednoduchých úprav a nedávno sem na tom jel 70 :D
-> MATTESS: vidim že máš poškozenej rám 

-> RON: jo, je to tam nějaký utržený a předělaný. Tak už to je od nepaměti
-> MATTESS: ten pant sedačky je nějakej divnej, ne? jinak pěkné 

-> cPetan: omlouvám se za pozdní dodání, ale nějak jsem pozapomněl...
Jinak klucí děkuji za ohlasy! Kdyby někdo z vás věděl o 05, nebo 20 v pěkném stavu, tak mi můžete dát vědět. Díkes!
Jinak klucí děkuji za ohlasy! Kdyby někdo z vás věděl o 05, nebo 20 v pěkném stavu, tak mi můžete dát vědět. Díkes!
-> RON: Paráda, a díky za ty fotky 

-> RON:
tak ta je

-> RON 30.03.12 22:13:22: 

-> m8rinek: Nene prave proto je z toho KXa...je z tenkych trubek a cast je vyrezana a misto ni brisko z pincka...puvodne jsme to dělali z čínských pitbiku ale to bylo dost těžké...čínani totiz neumi ani udelat lehke predni tlumice
navic tam jde upravený motor takze nejake to kilo navíc zvládne 


-> Jimmi: a není ten rám zbytečně těžkej na fekála?
Taky se pochlubím
...bývalo to KX 85...převařený + prodloužený rám a je speciál na fichtl cupy
...už jenom dodělat motor



Tak se musím pochlubit - moto koupeno v těchto barvách s tím, že na něj nemusím sáhnout... opak byl pravdou, a toto je výsledek :) Díky žluto-černému zbarvení jsem z něj udělal edici "golden sport", která šla na vývoz
-> RON: Poslal bys mi to prosím na mail, až budeš mít čas? Mam tady zbytky jednoho pincka, co už teda původně skončily na hromadě železa, ale nějak se mi ho zželelo, a taky je to jedna z prvních jednadvacítek, což jsem nikdy neměl
Tak právě přemejšlím, že bych ho opravil a dal do tutý barvy, ta se mi vždycky líbila 


-> Boomber: no otvotene sanie je to že mas len drateny filter priamo od krabeca a a nas ty podedadlove plechy lomene nemas to zatvorene ako tu pisal kolega
-> cPetan: pokud neseženeš číslo barvy, tak mám nafocené detaily origo pincka v oranžový, tak by se to dalo později podle vzorníku domíchat
-> Suty: jsou to papíry na Jawa Pionýr typ 05, čili ne na 20, nebo 21 - ve výsledku bych se toho nebál a normálně na to jezdil.
05 je proti 21 oplechovaná (ročníkově nemusí sedět rám, což bych taky neřešil) a má jiný motor - pravé víko karteru je jiné, válec má malinko odlišné kanály (oproti 21 ještě menší výkon
). Sežeň si prázdný štítek, přeraž na něj správná čísla a jezdi
.
Pokud by si chtěl se papírů zbavit, ozvi se, mám zájem.
05 je proti 21 oplechovaná (ročníkově nemusí sedět rám, což bych taky neřešil) a má jiný motor - pravé víko karteru je jiné, válec má malinko odlišné kanály (oproti 21 ještě menší výkon


Pokud by si chtěl se papírů zbavit, ozvi se, mám zájem.
-> Boomber: Tak to nic, ja jestli nevis cislo ty oranzovy barvy.
A u 250 otevreny sani znamena, ze primo na karburatoru je nasazena dratenka, novejsi verze mely airbox pod sedlem.
A u 250 otevreny sani znamena, ze primo na karburatoru je nasazena dratenka, novejsi verze mely airbox pod sedlem.

-> Suty 09.03.12 17:46:24: to je na 05 coz je predchudce 20. Vzhledove totozny az na pravy viko motoru. Jinak motor je celej jinej od 20
