
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jawa, Čz, a ostatní
-> Tommy017 29.04.12 21:41:34: Jak to svítí? 

-> shakal: :) ano
-> Tommy017: ale ...kolega z babett speaker fóra :)
Toto je moje hlavni priblizovadlo :) pak mam jeste pionyra 21 a babetu 207
já se pořád hrabu v tomto :D ...dá se na tom po městě celkem slušně dračit ...je tam jen pár jednoduchých úprav a nedávno sem na tom jel 70 :D
-> MATTESS: vidim že máš poškozenej rám 

-> RON: jo, je to tam nějaký utržený a předělaný. Tak už to je od nepaměti
-> MATTESS: ten pant sedačky je nějakej divnej, ne? jinak pěkné 

-> cPetan: omlouvám se za pozdní dodání, ale nějak jsem pozapomněl...
Jinak klucí děkuji za ohlasy! Kdyby někdo z vás věděl o 05, nebo 20 v pěkném stavu, tak mi můžete dát vědět. Díkes!
Jinak klucí děkuji za ohlasy! Kdyby někdo z vás věděl o 05, nebo 20 v pěkném stavu, tak mi můžete dát vědět. Díkes!
-> RON: Paráda, a díky za ty fotky 

-> RON:
tak ta je

-> RON 30.03.12 22:13:22: 

-> m8rinek: Nene prave proto je z toho KXa...je z tenkych trubek a cast je vyrezana a misto ni brisko z pincka...puvodne jsme to dělali z čínských pitbiku ale to bylo dost těžké...čínani totiz neumi ani udelat lehke predni tlumice
navic tam jde upravený motor takze nejake to kilo navíc zvládne 


-> Jimmi: a není ten rám zbytečně těžkej na fekála?
Taky se pochlubím
...bývalo to KX 85...převařený + prodloužený rám a je speciál na fichtl cupy
...už jenom dodělat motor



Tak se musím pochlubit - moto koupeno v těchto barvách s tím, že na něj nemusím sáhnout... opak byl pravdou, a toto je výsledek :) Díky žluto-černému zbarvení jsem z něj udělal edici "golden sport", která šla na vývoz
-> RON: Poslal bys mi to prosím na mail, až budeš mít čas? Mam tady zbytky jednoho pincka, co už teda původně skončily na hromadě železa, ale nějak se mi ho zželelo, a taky je to jedna z prvních jednadvacítek, což jsem nikdy neměl
Tak právě přemejšlím, že bych ho opravil a dal do tutý barvy, ta se mi vždycky líbila 


-> Boomber: no otvotene sanie je to že mas len drateny filter priamo od krabeca a a nas ty podedadlove plechy lomene nemas to zatvorene ako tu pisal kolega
-> cPetan: pokud neseženeš číslo barvy, tak mám nafocené detaily origo pincka v oranžový, tak by se to dalo později podle vzorníku domíchat
-> Suty: jsou to papíry na Jawa Pionýr typ 05, čili ne na 20, nebo 21 - ve výsledku bych se toho nebál a normálně na to jezdil.
05 je proti 21 oplechovaná (ročníkově nemusí sedět rám, což bych taky neřešil) a má jiný motor - pravé víko karteru je jiné, válec má malinko odlišné kanály (oproti 21 ještě menší výkon
). Sežeň si prázdný štítek, přeraž na něj správná čísla a jezdi
.
Pokud by si chtěl se papírů zbavit, ozvi se, mám zájem.
05 je proti 21 oplechovaná (ročníkově nemusí sedět rám, což bych taky neřešil) a má jiný motor - pravé víko karteru je jiné, válec má malinko odlišné kanály (oproti 21 ještě menší výkon


Pokud by si chtěl se papírů zbavit, ozvi se, mám zájem.
-> Boomber: Tak to nic, ja jestli nevis cislo ty oranzovy barvy.
A u 250 otevreny sani znamena, ze primo na karburatoru je nasazena dratenka, novejsi verze mely airbox pod sedlem.
A u 250 otevreny sani znamena, ze primo na karburatoru je nasazena dratenka, novejsi verze mely airbox pod sedlem.

-> Suty 09.03.12 17:46:24: to je na 05 coz je predchudce 20. Vzhledove totozny az na pravy viko motoru. Jinak motor je celej jinej od 20

-> Suty: mas k tomu aj stitok ?
-> cPetan 09.03.12 08:40:12: Vlevo je po kompletní GO, včetně nového laku. V pravo je bez papírů, jen na lítání po poli, natíraný štětkou, jen světlo a přední blatník mají původní barvu. Ale toho jsem tak již koupil.
Jinak, ta 250 je z roku 1958, kdy opravdu bylo možné všechno :-)
Mám otázku, Jawám moc nerozumím. Co se myslí pojmem otevřené sání? To, že kolem karburátoru není ten hliníkový žebrovaný kryt?
Jinak, ta 250 je z roku 1958, kdy opravdu bylo možné všechno :-)
Mám otázku, Jawám moc nerozumím. Co se myslí pojmem otevřené sání? To, že kolem karburátoru není ten hliníkový žebrovaný kryt?
-> Suty: koupím 

Zdravím, dostaly se mi do ruky papíry,
Tovární značka : Jawa
Typ:05
Obchodní označení: 50 Pionýr
Celková délka : 1780
Rozvor: 1210
a v malém TP:
Tovární značka : Jawa 50
Max. výkon: 3 K/6 000
Zdvihový objem : 49.9
A teď dotaz - měli by to být doklady na jawu 20 je to tak ?.
A co se stane když tyto doklady budu mít na 21. ?
Tovární značka : Jawa
Typ:05
Obchodní označení: 50 Pionýr
Celková délka : 1780
Rozvor: 1210
a v malém TP:
Tovární značka : Jawa 50
Max. výkon: 3 K/6 000
Zdvihový objem : 49.9
A teď dotaz - měli by to být doklady na jawu 20 je to tak ?.
A co se stane když tyto doklady budu mít na 21. ?
-> Boomber 07.03.12 15:37:32: Ty pionyry maji puvodni barvu, nebo jsou strikany? 

To uz ja jak na jawamanii a i tam se shodli, ze rok 58 je prelomovej a je mozna v podstate snad jakakoliv kombinace 

-> Boomber: nejsu povodne otvorene sanie tam idu ribiny dutniky nikdyyy RON ma pravduuu
-> Boomber: doutníky nesedí k otevřenému sání a ampármetru na nádrži 

Pánové, máte pravdu, světlo není původní. Něco na něj spadlo a toto světlo je ze Spartaka. Nějak jsem to zapoměl zmínit. Ale těmi výfuky jsem si na 100% jistý, že jsou původní!!!!!!
Jinak, první jarní starty a zkoušky dnes ve stodole. Za chvíli nebylo vidět na krok.....
Jinak, první jarní starty a zkoušky dnes ve stodole. Za chvíli nebylo vidět na krok.....

-> Vopalda: dobre kraviny to su ale bolo to tak a mam to uplne v p cele neohanam sa knihama je to tam tak a kuni sa tam no dobre prehliadol som svetlo a ? co ? a odbornikmi lebo ti ludia sa v tom vyznaju viac ako ti a kaslem už na tom nebudem tu riesit somariny s tebou
-> Vopalda: bod pro Tebe;).
-> jawa250: řešíš kraviny, zrovna rok 1957 byl přelomovej, takže takováhle kombinace je víc než možná, prostě se montovalo co bylo na skladě, spíš mně zaráží,že jsi neupozornil na to neorigo přední světlo z oktávky..když se tu tak oháníš těma knihama a rozhovory s odborníky 

-> m8rinek: ja neresiem povod tvojej motorky mam ho uplnev p vieš kde ja len hovorim ako sa to robilo v jawe takto to bolo je to pisane v knihach aj dobove vieda ked kuknes je to tak a je mi to jedno
-> jawa250: byla to jedna z prvních motorek s doutníkama a ještě asi jely Ametry, nevim co řešíš, původ motorky znám a je mi dost blízkej...
-> castrol: presne len sa natuknu čisla podla tp, v motorene to natukavaju tie čisla na tie štitky
-> Boomber: no ale ked kuknes jawa knihu a pital som sa vela ludi a vela odobornikov a rok 57 bol ampermeter otovrene sani a rybyni ale mali by tam byt ribiny ale nebudeme sa tu hadat no -> m8rinek: ked sa prehupol rok 58 este zo zaciatku roka isli ampermeter rybiny a otovorene sani a až od maja 58 boli dutniky teda cigara bošksa v maske a zatvorene sanie a no aže ma 354 dutniky a ma ampermeter v nadrži tak robili sa aj vyvozne verzie no
Tak jsem sehnal dokaldy na pionýra.
Ale bez šťítku :-( je problém ho "sehnat " ?
Popřípadně byl by někdo schopen ?
Ale bez šťítku :-( je problém ho "sehnat " ?
Popřípadně byl by někdo schopen ?
-> jawa250 21.02.12 22:20:33: Opravdu nemáš pravdu, dědova 350/354 z roku 58 má ještě Ametr, ale už má doutníky a je to motorka, kterou měl od novoty...
-> jawa250: 

jawa250 21.02.12 22:20:33 napsal:
→ Boomber: trochu ta sklamem ale neni uplne v povodom stave,lebo to mas
rok 57 alebo posledne 58 co boli ampermeter v nadrzi a otovrene sanie a
rybyni a ty ta mas dutniky teda cigara a maju tam bit rybiny okrem vyfukov
vyzera byt origo zozen si naike rybiny lebo to neni origo
www.motoren.sk/shop/.../4 8
tytok tam maju byt ne dutniky ale je origo okrem vyfukov ale pavik pekny
Nechci se s tebou hádat, ale jedna věc je, co mělo být a druhá, co se montovalo. U téhle mašiny vím na 99%, že se na ni nikdy nic neměnilo a neopravovalo. Původní majitel si ji moc pochvaloval, že na ni nikdy nemusel nic měnit a opravovat, jen že výfuky začaly rezivět, tak je začal natírat stříbřenkou 2x za rok.
Jinak, je to rok JAWA 250-353 rok 1957. Ampérmetr s klíčkem na nádrži a na světle tachometr.
→ Boomber: trochu ta sklamem ale neni uplne v povodom stave,lebo to mas
rok 57 alebo posledne 58 co boli ampermeter v nadrzi a otovrene sanie a
rybyni a ty ta mas dutniky teda cigara a maju tam bit rybiny okrem vyfukov
vyzera byt origo zozen si naike rybiny lebo to neni origo
www.motoren.sk/shop/.../4 8
tytok tam maju byt ne dutniky ale je origo okrem vyfukov ale pavik pekny
Nechci se s tebou hádat, ale jedna věc je, co mělo být a druhá, co se montovalo. U téhle mašiny vím na 99%, že se na ni nikdy nic neměnilo a neopravovalo. Původní majitel si ji moc pochvaloval, že na ni nikdy nemusel nic měnit a opravovat, jen že výfuky začaly rezivět, tak je začal natírat stříbřenkou 2x za rok.
Jinak, je to rok JAWA 250-353 rok 1957. Ampérmetr s klíčkem na nádrži a na světle tachometr.
-> castrol: však hej uvidiš žre čo a ako
-> jawa250: nastriekame doma
ale ne uvidime co vymyslime

-> castrol: ale jedno tieto nove farby nemaju,kamoš dal lakovat kyvu do jednej lakierne,a dost za to zacvakal,a nemal ten lak moc kvalitni trochu sa mu niako supalo a ked to lestil tak take akoby rihi tam mal, stare laky vydržali vela ,ale ked das dobry kvalitny tak je to fajn
-> jawa250: jj pravdu mas
-> castrol: hej lebo original na tom vyzera dobre a hnusit to niakov inu farbou je oničom ked origo tak origo, a na veteranovy to robi velmi vela