
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jawa, Čz, a ostatní
-> El_Burro: výbrus, píst, kroužky a segrovky seženeš bez problémů - každá firma, která dělá výbrusy ti to dodá ráda komplet ;)
pro představu na rakouského Pucha jsem taky nikde nic nedohledal a po zadření kliky jsem sehnal chlapíka, který vymenil ojnici za novou (tvrdil, že dokáže sehnat jakoukoli), a výbrus, píst, vše se dožene nové
pro představu na rakouského Pucha jsem taky nikde nic nedohledal a po zadření kliky jsem sehnal chlapíka, který vymenil ojnici za novou (tvrdil, že dokáže sehnat jakoukoli), a výbrus, píst, vše se dožene nové

Tak lidi trochu to tu oživím už na Jaře jsem si pořídil tohoto mopeda je to německý Kreidler MF 4 ,je to dvourychlostní automat.Co jsem koukal tak v ČR jich moc není,je plně pojízdný ale stejně bych chtěl udělat GO motoru a výbrus a tak aby to jelo jako nové po zajetí.Díly nejspíše od sousedů v ČR jsem zatím nic nenašel

-> doly120: vyhodit to škoda určitě je...prodat se to buď musí povíst a nebo to ani moc nemá dle mě smysl....uložit a čekat
koukni do inzerce

Když to tu takhle vidím,má nějakou hodnotu čz175 více méně kompletní (není přední světlo a klakson) Motor ok ale dlouho nejela. Vyhodit je to myslím škoda. Díky :)
-> koate: Simson fůj je,ale jako denní přibližovadlo byl lepší než Pincek,dokud se teda něco nepo
Neni na to doba a asi jen tak nebude..ovšem z důvodu toho že nebylo místo na škodovky a díly moto ustoupilo,a na tom aukru i pár korun vyděláno,lepší když to poslouží jiným než to zahodit do šmelcu..Pincka a 350 a bábu nedám ani za nic...Na 350 musim koupit pneu a udělat technickou,včera jsem po roce neodolal a musel koupit i baterku,tak ať to dotáhnu do konce


-> skodovak: Simpson fůj...nejhorší motorka na světě..jezdí ale jeto hnus...už nikdy víc :D...já sem prodal jen 353jku cosem měl v 16,pak 21tku a bábetu jednokvaltku..jednou začas mito chytne že něco z toho prodám..ale neni nato dobrá doba..aty prachy semi nevrátěj
-> koate: Já toho měl taky hromadu,ale všechno se prodalo a zbytky padly minulej rok na aukru,teď mě to trošku se** ,mám už jen tu třiapůlu níž,k tomu jednu komplet na díly,Pionýra 21,babettu,Simsona :-)) ničeho už se zbavovat asi nebudu...max Simson
-> skodovak: todle je výběr...mám ještě origo jawa 50/555 dochovalku...50/21 50/23 a vraky a kůlnu dílů :D...já si od jawek a číz dal nachvilku pauzu s rapidem ale hodlám k francouzce dokoupit sajdu
-> koate: jooo,kde jsou časy co se mi toho doma taky tolik válelo 

634..u jawy wyskákaný povolení na zástavbu motoru 638 s 12V...takle prej chodily do ruska
Moje čůza...250/455 1961..ale okurwená na 1962 a trošku na sportku...
Moje Jawa 350/634-4-03 1977 Stará Policejní(žlutobílá s kufrem) po menší úpravě...
-> Motomaniak: já jí koupil s čerstvým řidičákem, a tenkrát mi stačila bohatě. Teď už je jen na neděli, když je hezky.
Jinak lak i chromy jsou původní. Vlastně až na bezkontakt je celá originál.
Jinak lak i chromy jsou původní. Vlastně až na bezkontakt je celá originál.
-> Luboš: Nadherný zachovalý kousek.Před rokem jsem ji měl taky, neni to vůbec špatná motorka ale nedostačovali mi brzdy s kotoučem by to bylo o něčem jinym.
-> Luboš: libova
-> Luboš:
fešanda


A pro takovéto domácí žvýkání... 250 něco 513, motor 997, pětikvlat
-> Kaprof: Záleží na úhlu pohledu, za socanů to nebylo ideální ale ty fabriky aspoň vyráběly, po 89 jich většina zkončila díky privatizaci za nesmyslných podmínek. O Jawu i ČZ mělo zájem BMW, Honda atd. jenže vše se vleklo až ztratili zájem. Třeba Liaz v 87-88 roce jednal s Volvem o spolupráci a po 89 to schodili ze stolu a jak dopad. Dalo by se pokračovat. Ještě dodatek před 48 tady těžkýho průmyslu moc nebylo hodně vybudovali socani podle SSSR, tady byl silnej lehkej průmysl textilky, sklárny ty systém defakto potopil.
Mohu mít tuto Hondu je to prý podle papírů AC01 Junior,asi si jí koupím je velice za levno ale má rozebraný motor a je potřeba výbrus.Potřeboval bych někde sehnat katalog dílů,nevíte kde je na netu?
-> red.bill: docela pekny na tohle tema je film Petistovka, jestli jste videli, je to sice trochu pritazeny za vlasy a celkove prospikovany socialistickou ideologii, ale i tak myslim, ze vystihuje problem...
-> red.bill: Bohužel z tech Sra*ek z prominutim do kterych srp a kladivo českou strojařinu poslal se dlouho vzpamatovava nebo už dovzpamatoval..

-> Kaprof: Ono v těch 50. 60. letech sme byli na špičce, japonci ty byli teprve v plenkách... Největší problém byl že systém rozhod že do socialismu se pojede autem né na motorkách, tim ty fabriky odepsali... Potupa pro ČZ dělat Jawácký motory ale za to Jawa nemohla. Na obou stranách se dost projektů zastavilo, spíš se na to chce koukat co se za těch podmínek dokázalo vymyslet a to se netýká jen motorek... Když se na to podíváš z druhý strany komanči měli rádi západní měnu a výrobky který jim ji mohli přinýst poslali do kopru
-> red.bill: No pred onim neštastnym okamžikem sloučení se ČZ a JAWA se pravidelně v prodejich stridali bohužel asi někdo z Jawy měl delší prsty
- nejdřív zakázala ČZ zavodit ač neměl model 860 konkurenci- čimž utekli i Japoncum o dobrych pár let a potom nejvetší potupa pro ČZ- dělat motory pro Jawu navíc jen predložené na papíru... Hold bylo ve Strakonicích málo levicové vedení jenž se na ÚV nelíbilo a proto radši chrlily pionyry a ostatni šilenosti




-> RON: jj, v poho, v pravem vrchnim rohu ji vidím

-> Apple STS Chvojkovice-Brod: to vis, ze jsem na to zapomnel
utery, nebo streda tam jedu znova, tak na to mrknu... ted ale koukam na fotky, ktery jsem kdysi fotil ve "skladu" a naka panelkova rozeta tam je (foto dokladam, ze jsem se na to nevykaslal :-D)

-> RON: kolego, nedíval ses mi po té rozetě, vid
-> Kaprof: Určitě se schodnem že bylo dost nešťastný sloučení obou fabrik to dvakrát neprospělo ani jednomu. Jawa při reorganizaci ztratila motorárnu (podle některých zdrojů to byl nejmodernější závod na výrobu motocyklových motorů na světě) a výroba se přesunula do Strakonic.
Jawa měla patent na samočinou spojku za kterou jí platila Honda, vyvinuli nový řešení šoupátkovýho motoru za ten jim platil Rotax. V ČZtách moc přehledu nemam takže se nechám klidně poučit
Jawa měla patent na samočinou spojku za kterou jí platila Honda, vyvinuli nový řešení šoupátkovýho motoru za ten jim platil Rotax. V ČZtách moc přehledu nemam takže se nechám klidně poučit
-> kobli: muzu ti poskytnout fotky z renovace... spise tedy z opravy, nez renovace...
já tu mám nějaký návody, katalogy atd na ČZty ale něco anglicky, francouzky a něco snad i rusky

-> kobli: někde něco leží na rikšu ale jestli je návod katalog nebo dílenská příručka nevím
No skútry ČZ by na mých stránkách také měli být, protože mají motor 175 a podle mě se jednalo o nejstylovější ČZ vůbec. No zkusím nějaké info sehnat, poptat se a klidně i vy můžete pomoct pokud něco zajímavého máte nebo víte. Budu je rád , kdyžtak pište na mail: cezety175@gmail.com

-> red.bill: Tak když se tu začneš ohánět tak rekni nejaky priklad aspon

-> kobli: a co řada 501/502/503/505 ?
-> Kaprof: tim bych si nebyl tak jistej ale s nikym se hádat nemínim, tvůj názor ti neberu
-> Kubina AVTOBA3 CCCP 21.12.08 11:33:39: ta máš to grade pořád na značkách? ( dopozit neuznáváš? )
-> kobli: A prasata tam nepridas?
Zítra proběhne aktualizace stránek!!!! Budou přidány články v sekci údržba, nová fota, článek o Jaroslavovi Faltovi a ČZ 175 Standart a Special. Dále budou upraveny a rozšířeny stávající články. Navíc pod články v tématu údržba půjdou formou diskuzního fóra přidávat vaše rady a názory.
cezety175.webnode.cz/
cezety175.webnode.cz/
-> sliwowitz: ked to puzdro nalisujes vnutorny otvor sa trošičku stiahne a treba ho prebehnuť vystružníkom. Asi by nebolo príjemné keby sa to po par kilometroch zadrelo v puzdre však ?
-> sliwowitz: no možná bych to lechce líznul výstružníkem, ale popravddě jsem si nechával dělat go na eRko - nové písty, tudíž i čepy a k tomu mi dělal ojnice. a 2 písty šly zlehka, jeden ztouž a třetí hodně ztuha...těžko říct, ale zorvna u stadiona, kterej výkonem moc neoplívá bych to udělal tak, aby to šlo akorát.
-> Kaprof: přesně ČZ ďála krásný a spolehlivý motorky všech kategorii , jawa jen změnila emblem a pak začla dělat fichtly

-> red.bill: A co je na nich silneho ČZ uměla motocykly světové urovně a tvorila sve motorky srdíčkem (napriklad pan Pudil ma muj obdiv za to co dokázal) Jawa udelala jen co dostala na papire z vrchu
