skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Acka vs Vecka
17:04:38
21.11.2008
21.11.2008

dddd
jj díky za rady, už vím jak a budu na tom makat snad to můj problém vyřeší
11:14:24
21.11.2008
21.11.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> dddd: Jak už psali kluci propiluje se ta oválná díra na kozlíku za který drží na nápravnici.
21:57:51
20.11.2008
20.11.2008

Syny
-> dddd: Co by to udelalo? Mel bys kola v brutalnim zaklonu a jelo by te to defakto po hranach pneumatik, takze by to neslo v podstate ridit, nedrzelo by to na cesta a hlavne by ta guam moc dlouho nejezdila...
Ty kozluky musis propilovat dole - tu dolni ovalnou diru aby sli vic posunout vic smerem do napravnice a tim padem horni rameno vic zalezlo...
Ty kozluky musis propilovat dole - tu dolni ovalnou diru aby sli vic posunout vic smerem do napravnice a tim padem horni rameno vic zalezlo...
19:11:24
20.11.2008
20.11.2008

suri
20.11.08 19:09:06správne -> dddd: vyskúšaj zato nedáš nič
19:10:23
20.11.2008
20.11.2008

dddd
jo ještě malej dotaz , mi řekli, že uzké rameno by bylo moc, ale co by to v realu udělalo?
19:09:06
20.11.2008
20.11.2008

dddd
jo jestli chápu tak levé rameno a dva šrouby dolní propiluješ k pravé straně a naopak na druhém rameni? samozřejmě, že echci nic prasit,ale co mám dělat a jinak vařím Cočkem
18:58:06
20.11.2008
20.11.2008

suri
-> dddd: prepiluje sa oválna diera spodných šrobov hore pilovať nemáš čo a s varením ramena by som nevymýšlal mne stačí vidieť ako tu na virte bývajú zavarené niektoré výztuhy elektrikou a mám dosť a takto niekto spraví rameno ako ho poznám tak si niekde nabije hubu ...skús dať úzke rameno a budeš vidieť čo sú to Ačka
18:45:10
20.11.2008
20.11.2008

dddd
tak ted jsem čučel na obrázky přední nápravy páč si to už nepametám, a to propilování je zrějmě tech spodních šroubů, ale to taky o moc asi nejde
18:41:20
20.11.2008
20.11.2008

Syny
-> dddd: co by melo bejt spatne? Pokud to bude na prd svareny, tak te to povi prvni strom nebo auto po projeti mensi diry...
18:35:19
20.11.2008
20.11.2008

dddd
jj beru to,ale co by tak aspon přibližně mělo bejt špatně? to mi už neřekneš, myslíš, že budu celej radostnej z toho, že budu muset řezat ramena? to se sakra pleteš, rád bych to vyřešil normální cestou
17:13:26
20.11.2008
20.11.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: Proč by jsi tomu nevěřil, když to jezdilo?
-> dddd: Pokud máš pod kozlíkem alespoň 6mm a dole excentr na max. ven, tak tam musíš mít tak 0,5° do A. Kozlík se propilovává, aby se tam vešlo ještě víc podložek, ale pak už je problém s utažením těch šroubů a stejně doženeš tak 2mm víc ne.
-> dddd: Pokud máš pod kozlíkem alespoň 6mm a dole excentr na max. ven, tak tam musíš mít tak 0,5° do A. Kozlík se propilovává, aby se tam vešlo ještě víc podložek, ale pak už je problém s utažením těch šroubů a stejně doženeš tak 2mm víc ne.
17:11:16
20.11.2008
20.11.2008

Syny
-> dddd: Bezpecny to je mozna kdyz to nekdo udela profesionalne... Ale kdyz ani nevis proc se pilujou kozliky a kde, tak pak to bude uprava o hubu... Piluje se ta spodni drazka, aby bylo mozny ho posunout dal nez je jeho originalni doraz...
17:08:42
20.11.2008
20.11.2008

Syny
-> dddd: A ty budes asi ten drifter zejo? Pokud si na tolik veris, ze si riznes predni ramena, svaris je a budes s tim jezdit, tak preji hodne stesi...
Jo a pokud mas maximalne podlozeny kozliky a mas furt V tak bude nekde asi chyba...
Jo a pokud mas maximalne podlozeny kozliky a mas furt V tak bude nekde asi chyba...
21:37:15
19.11.2008
19.11.2008

dddd
mohli byste prosím, vysvětlit polopatě pro mě lempla, jak to udělat s těma kozlíkama? co tam jako a proč pilovat?
Syny: vychladni, drifteři maj ačka jak kráva taky a já mám max podložený kozlíky a mám véčka, takže tam jako dávat 5cm podložek by bylo OK jo? to by nebylo nebezpečný? jo a myslíš si, že rozřízlé a znovu svařené a vyztužené horní rameno je nebezpečnější než zrezlé rameno u nějakýho starýho vraku?
Syny: vychladni, drifteři maj ačka jak kráva taky a já mám max podložený kozlíky a mám véčka, takže tam jako dávat 5cm podložek by bylo OK jo? to by nebylo nebezpečný? jo a myslíš si, že rozřízlé a znovu svařené a vyztužené horní rameno je nebezpečnější než zrezlé rameno u nějakýho starýho vraku?
13:24:24
16.11.2008
16.11.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: Dát horní úzký, to by byl extrém, ale řezané, svařené a přeplátované horní rameno jsem už viděl. Měl to třeba ten Modrý Rapid se světlama z Peugeota, byl na Hrocháči 05-6? Neříkám, že to je to co bych já udělal, ale jezdilo to už na víc autech.
12:58:09
16.11.2008
16.11.2008

Syny
-> Tuner#2: Tak ty ses taky pripad
Ale myslim, ze rezani ramene nebo dat horni uzky rameno te jeste nenapadlo, nebo jo? 


10:36:17
16.11.2008
16.11.2008

havlik
-> Tuner#2: tak taky Ty

23:43:20
15.11.2008
15.11.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: Nebude tak to mám a je to málo 

22:02:38
15.11.2008
15.11.2008

Syny
-> suri: jj to je taky pravda... Ale jako ja myslim, ze to maximum co pujde posunout ten kozlik bude az az... Pokud teda nechce mit kola vodorovne se zemi...
21:11:52
15.11.2008
15.11.2008

suri
-> Syny: šrouby nutné nebude dá tam aj tak maximálne x mm podložky a jednu mmovú ak chce viac musí sa prepilovať diera v kozlíku
21:08:24
15.11.2008
15.11.2008

Syny
-> dddd: Tyvoe zamysli se nad tvym dotazem... Jesti ses takovj magor, ze bys rezal rameno nebo si dal spodni siroky a horni uzky, tak to chran buh nas vsechny okolo... Dostal si tady radu podlozit kozliky, nevim co vic bys rad... Samozrejme, ze asi bude nutny dat dlesi srouby zejo...
21:01:36
15.11.2008
15.11.2008

suri
-> dddd: sám sis odpovedel
20:47:38
15.11.2008
15.11.2008

havlik
-> dddd: 

20:45:53
15.11.2008
15.11.2008

dddd
Neporadil by mi nekdo, jak udělat na přední M nápravě místo véček áčka? řezat horní rameno? Nebo tam dát z ouský?díky znova a zas
19:40:37
08.11.2008
08.11.2008

dddd
jo ptam se konkrétně na ten od Ludánka
19:36:44
08.11.2008
08.11.2008

Nwkt
-> dddd: Nebo pokud to chceš víceméně legálně tak tu 1,4 8V implementovat do 742.136 bloku
19:33:49
08.11.2008
08.11.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> dddd: Ulozeni neni problem pokud mas svarecku... Predpokladam ze se neptas konkretne.
19:07:03
08.11.2008
08.11.2008

dddd
Zdravím mistři dvou stop, jak to vidíte s implantací motoru 1.4i Fabie do Rapida, je to dobrá věc nebo budou těžké problémy? nemyslím s předěláním,ale s uložením a tak.
18:00:35
07.11.2008
07.11.2008

dddd
to je situace, já jezdil kopretiny,ale ty se mi nelíbí a mangelsy jo,ale bral bych 14", ale ty se asi ani nedělaj, takže vlastně nevím co bych chtěl

17:37:40
07.11.2008
07.11.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> dddd: Mangels jsou hrozný kola, jsou těžký jak prase a ani nejsou na Škodovce hezký (můj názor), ale pár jedinců je tady má i na sériových motorech a tak jako rozjede se to, ale dynamika (zrychlení a brždění) bude horší a samozřejmě to zas změní chování auta. S 15" a širokou se jezdí úplně jinak než s 13". Na 13 jsi v pernamentním driftu :-) kdežto trhat 15 na běžné silnici, to většinou už končí špatně. Bavíme se optět o sériových gumách s normální směsí. Navíc každýmu vyhovuje prostě něco jiného a každý si svým nastavením auta, pokud to bere vážně musí projít sám. Obecné nastavení neexistuje.
17:23:47
07.11.2008
07.11.2008

dddd
No konečně, díky moc za normální názor toho si moc cením a souhlasím s navrhovanýma změnama, jinak OR 34 jsou v zadu ve předu je něco jinýho, jenže já bych chtěl ještě Mangelsy 4x130 asi 7J ET0 co ty na to?rozjedu se vubec potom? jo pneu bud 185 nebo 195 nejlepe 45 a patnáctky. Serivej motor 130.
17:05:28
07.11.2008
07.11.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> dddd: Když jsem měl na sériových gumách vzadu 28mm podložky, tak mě to hlavně na mokru taky vubec nezatáčelo, předek se hrnul. Pokud máš sériové gumy OR 34 (což je sériová guma pro Rapida), tak určitě to chce jiné gumy s profilem alespoň na 70% a uvidíš, že to najednou začne poslouchat. Další problém vidím jak už jsem psal v tom předku jako beton a měkém sériovém zadku. Takže přední tlumiče poslat na úpravu pro běžné ježdění a na zedek dát to samé, opět pružiny a tlumiče upravené pro běžný provoz. Tohle jsou totiž závodní tlumiče a to bez závodních gum, které mají úplně jinou přijnavost a tvrdost boků a správně nastavené geometrie fungovat nebude.
P.S. S tou gumou to byl JOKE dle vzorku to není, ale tak platí to co píšu.
P.S. S tou gumou to byl JOKE dle vzorku to není, ale tak platí to co píšu.
16:52:42
07.11.2008
07.11.2008

dddd
4
16:52:18
07.11.2008
07.11.2008

dddd
3
16:50:57
07.11.2008
07.11.2008

dddd
obr. 2
16:50:25
07.11.2008
07.11.2008

dddd
obr.
16:49:57
07.11.2008
07.11.2008

dddd
tuner2: dobře jezdím s tím do práce abys dal konečně pokoj nikam jinam, no když se zatíží předek to je mi jasné o baterce v předu jsem taky uvažoval.
Podložky v zadu mám páč mám seriový plecháče, a seriový gumy v zadu a vepředu asi taky. V zadu -35mm speed pro pružiny, už jsem objednal HP tlmiče a prižiny,ale mail se mi vrátil asi nejakej antispam. Ale to píšu kvuli tomu, že jsem pak začal přemejšlet o Protlumu.
Podložky v zadu mám páč mám seriový plecháče, a seriový gumy v zadu a vepředu asi taky. V zadu -35mm speed pro pružiny, už jsem objednal HP tlmiče a prižiny,ale mail se mi vrátil asi nejakej antispam. Ale to píšu kvuli tomu, že jsem pak začal přemejšlet o Protlumu.
14:04:41
07.11.2008
07.11.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> dddd: Pořád nevím co s tím chceš jezdit? To je jak debata se slepým, který neumí číst zkus si znova přečíst co jsem Tě psal... Stabík 21mm v kombinaci s tvrdýma pružinama a neméně tuhýma tlumičema nebude na normální nerovné silnici fungovat. To je na pěkný asfalt, kde to bude jak motokára. Pokud chceš lepší zatáčení, tak změnit odklony a třeba i zatížit předek. Já tam mám baterku a zesilovače a proti sérii to daleko lépe brzdí a zatáčí.
12:19:47
07.11.2008
07.11.2008

minno
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): lenze Vcka na prednej naprave = normalny seriovy odklon kolies

09:26:10
07.11.2008
07.11.2008

MATTESS
-> dddd: nemáš v zadu podložky?
09:24:39
07.11.2008
07.11.2008

havlik
-> dddd: a co tlumiče a pružiny? kola gumy atd?
09:22:04
07.11.2008
07.11.2008

dddd
no já tam dával výztuhy dle LA a nějaký tvrdý silentbloky do ramen a 21 mm stabilisator a asi jsem něco zprasil, nebo žeby ten stabec byl už moc, fotky dodám
09:07:57
07.11.2008
07.11.2008

havlik
-> dddd: mě to normálně zatáčí. Musíš kroutit tim kolečkem co je v interieru

09:03:21
07.11.2008
07.11.2008

alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> dddd: Sice mam erku, ale na seriovej zrepasovanej naprave som nikdy nemal problem zatacat, takze neviem, co riesis.. Mozno by si sem mal hodit par fotiek tej napravy, lebo priznam sa, Vcka som na prednej naprave na skodovike este nevidel
08:56:03
07.11.2008
07.11.2008

dddd
no, když blbé otázky tak mi řekni jak to máte dělaný vy ostatní, že vám Mko zatáčí nebo taky nezatáčíte?
18:41:40
06.11.2008
06.11.2008

havlik
-> dddd: ty woe to sou otázky :D
18:38:34
06.11.2008
06.11.2008

dddd
Jj, já chci jen zatáčet, jezdit nechci nic na to nemám prachy, a asi je něco špatně páč na dorazech neležím ani omylem, doraz zabroušen a na ten to práskne, jen ve veliké teda obrovské díře jinak ne.Jinak díky za rady. Jo ještě jak je to se strmým řízením je to znát? mě se někdy zdá, že ten volant prostě nestíhám chytat.
17:57:41
06.11.2008
06.11.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> dddd 06.11.08 17:12:17: Praktické tady asi jen pistaa, ale už se chystá i do pár dalších aut.
-> dddd: Tak pokud by ta pružina byla sériová a měla 220mm, tak ležíš na zemi, respektive na dorazech - což je španě. Pokud chceš alespoň nějaké rozumné jízdní vlastnosti, tak není dobré mít podvozek na dorazech, to tam pak pružiny nemusíš dávat vůbec. Vyjímka jsou okruhy a vrchy na rovných tratích, kde to může fungovat s pořádnýma tlumičema. Pořád nevíme co chceš jezdit a proč třeba nezavoláš Huškovi, aby Tě tlumiče upravil.
-> dddd: Tak pokud by ta pružina byla sériová a měla 220mm, tak ležíš na zemi, respektive na dorazech - což je španě. Pokud chceš alespoň nějaké rozumné jízdní vlastnosti, tak není dobré mít podvozek na dorazech, to tam pak pružiny nemusíš dávat vůbec. Vyjímka jsou okruhy a vrchy na rovných tratích, kde to může fungovat s pořádnýma tlumičema. Pořád nevíme co chceš jezdit a proč třeba nezavoláš Huškovi, aby Tě tlumiče upravil.
17:18:06
06.11.2008
06.11.2008

dddd
jo a ještě já myslel, když vyměním seriový pružiny za 220tky tak budu,až na zemy,ale vono hovňo, je to vysoký jak prase:(
17:12:17
06.11.2008
06.11.2008

dddd
a má někdo z vás zkušenost se štelovákem od Protlumu?