-> Matthes z TechWebu: ten navrh je taky uchylarna... :o), zas tam cpat tohle lozisko, ale pro eventuelni home made upravu ma jednu obrovskou vyhodu - resi obtizne resitelny poroblem sousosoti lozisek.....
Mimochodem, jak moc to lozisko kvrdla (vyuziva moznosti kyvani hridele) na kyvce? Napada me totiz, ze by to mohl byt duvod proc na vlecce odchazi - tam hridel urcite "nekvrdla" a kulicky bohuzel bezi stale na stejnych drahach, ale na kyvce, pokud ta polosa trochu lita vlivem horniho ulozeni v kamenech, by behaly po vice drahach... Tady ale asi stejne odesla nejdriv ta kulicka, tak by to bylo fuk.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
2306 po cca 40tkm
btw ja som vyndal z vlecky ukrainske a su kupodivu peken

-> COL: On má kyvku, toho neřeš 

-> Syny: Tak ja ti vyfotim jak tam ta CSSR dopadnou, jo :o)... ? Mam jedno puvodni ve skrini jeste s hridelem. No vlastne to fotit nemusim, ta vyjeta drazka je tam uplne stejna, akorat, ze se udelala u vnejsi rady kulicek. Jestli je tam take rozpadla kulicka jsem se nekoukal.
-> Eidy: jestli to neni tim, ze bejvaji n x drazsi nez loziska, ktera bezne v automotive veceh vydrzi.
Ja jsem od konstrukteru i ruznych prodejcu lozisek slysel, ze pokud jde o max. kvalitu tak jedine NACHI nebo SKF.
Ja jsem od konstrukteru i ruznych prodejcu lozisek slysel, ze pokud jde o max. kvalitu tak jedine NACHI nebo SKF.
Ja bych sehnal CSSR :) Ja to tak udelal, tak doufam, ze mi nezklamou :)
2306 je made in Sweden
6205 je made in France
6205 je made in France
-> petr s: Fakt jo? No je pravda, že SKF je tam už asi 3 roky a drží, ale pokud mezi tím je výroba i někde jinde a kvalita šla dolů, tak to je teda peklo... Bohužel si to "děláme sami" když se pořád honíme jen za cenou a i kvalitní firmy jsou nuceni přesunout výrobu a tím dojde někdy i k porušení kvality.
-> Tuner#2: Ale už mě přišly do ruky ložiska SKF poland a životnost 2 měsíce
-> Eidy: Tak zrovna Kelly bych prozměnu nevěřil já. Táta vyzkoušel se strejdou do spodní frézy snad všechny možný ložiska a jediné které tam drží těch asi 11000ot/min. je SKF.
Co se týká SKF tak jim moc nevěřím. Třeba na autokelly.cz NEBEJVAJ doporučený jako náhradní díl.
-> COL: super uz len keby mi niekto povedal ze budu zarucene dobre
-> Syny: A doprdele
Průser, a zase se to týká mě 


-> Jakub M.: Depa - menilo se te na Gardeckach z BAZu... To tam odflakli...
-> Jakub M.: BAZ a věř tomu že si to pamatuji
-> petr s:
to se měnilo na garančkách u prvních Gardes z AZNP Kvasiny... bylo tam málo mazacího tuku.
to se měnilo na garančkách u prvních Gardes z AZNP Kvasiny... bylo tam málo mazacího tuku.
Je teda fakt ze ta kuzelikova by se davala do ramen blbje, ale coz tkhle na vnejsi cast hridele valeckove a na vnitrni takoveto kulickove naklapeci? 

-> COL: Kdyz jsem navrhoval zmenu tak me nektery virtaci poslali do rite



-> petr s: nebo je proste pouziti tohohle loziska na vlecce konstrukterska chyba a lozisko je pretizeny. S loziskama na vlecce jsou problemy furt. Srovnej to s predkem, na lehkem predku jsou celkem velka kuzelikova loziska (tedy primkovy styk) na tezkem zadku kulickova (bodovy styk na 2 kulickach).... Mozna si meli dat praci a dat i za cenu slozitejsi konstrukce kuzelikove lozisko - napr. v kombinaci s valeckovym (tj. obdobne jako je to v prevodovce na hnanem hrideli). Valecek vne na radialni sily, dvojity kuzelik dovnitr na axialni sily, a bylo by to nesmrtelny....
-> suri: Nepovedlo se to a na některých se dávali celé nápravy
no pekne pekne :/
-> petr s: tam sa aj hriadele menily nie? co to bolo chyba materialu alebo co?
-> COL: BAZ rapidy a garde se ložiska měnily při první garančce
-> COL: ale myslim ze na tie jeho vyjazdy mu postaci aj zkl
-> suri: no ono tech 40tkm je tak hranice, kdy se zacne vlecka se ZKL srat resp. hlucet. Tohle hlucelo uz asi od 5tkm, ale ne moc, rapidne se to zhorsilo vloni pri odjezdu na dovcu a od ty doby to nalitalo jeste dalsich 10tkm...
-> gabo00000:
2306 SKF asi 970,- bez dph, 6205 SKF asi 150,- bez dph, mazivo LGWA-2 200g tuba asi 250,- bez dph.
2306 SKF asi 970,- bez dph, 6205 SKF asi 150,- bez dph, mazivo LGWA-2 200g tuba asi 250,- bez dph.
-> gabo00000: toto bolo nejaky vadny kus najzdil 40 000km a ty na svojom ak najazdis 10 000 za cely zivot
-> petr s: nj ..takze vadny kus

-> gabo00000: Jedna kulička byla překalena jak se takhle drobí
-> COL: tak na to ze sme skodovkary by sme mali uz konecne najst nieco spolahlive
mna to docela sere btw kolko stali SKF?

gabo00000 27.06.08 18:25:03 napsal: oh cipana...cim to bolo mazane? vlecka?
vlecka, ze by ta loziska nejak moc odchazela na kyvce jsem neslysel.
mazano necim od mogulu, ale si nepamatuju cim, ale melo to stacit.
ted jsou tam SKF a mazivo taky SKF (LGWA-2, jestli si to pamatuju dobre), vic se uz udelat neda.
vlecka, ze by ta loziska nejak moc odchazela na kyvce jsem neslysel.
mazano necim od mogulu, ale si nepamatuju cim, ale melo to stacit.
ted jsou tam SKF a mazivo taky SKF (LGWA-2, jestli si to pamatuju dobre), vic se uz udelat neda.
-> charon: Oboje kyvka i vlečka
-> gabo00000: 2306 je kyvkove lozisko, ne?
oh cipana...cim to bolo mazane? vlecka?
Zapoměli zakalit