Vlečka nebo kyvka?

prohledat
107 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 16.06.2008 do 23.06.2008, založil/a Herbi
řadit dle data
09:09:42
17.06.2008
Shade Nouf
zaujala mě vlečko-kyvka, co takhle na nechat kyvku ale příčku přichytit na vlečkovou příčku i se silentem??? Áčka by nehrozily a zmizela by hlučnost, šlo by to provést???
23:28:18
16.06.2008
Syny
-> vhml: je fakt ze nechapu proc na kyvce taky neudelali naboj kterej by se utahnul na kuzel a na to se pak daval buben ve stylu vlecky... Ale jak rikam, na bezny jezdeni je kyvka postacujici, na zavodni ucely nebo tak je ta vlecka temer nutnost...
23:26:26
16.06.2008
gabo000000 - zrušená registrace
LR alebo L/A1
23:19:38
16.06.2008
vhml
Já prostě na kyvce nepřenesu přes srdce ty brzdy. Gufera můžu měnit jak chci a stejně to prosakuje pořád a když se chci jen tak pro pořádek do brzd podívat tak musím vzít stahovák atd. Na vlečce vezmu šroubovák, povolím dva šroubky a hned vidím do brzd který jsou krásně suchý...
23:00:24
16.06.2008
Syny
-> Tuner#2: tak ja jezdil na uzkej kyvce, sirokej kyvce a sirokej vlecce jako ty, a jak uz sem psal tak sem zase zasadni rozil emkovy vlecak/kyvka nevidel. Ale s tou vleckou sem nekravnul, takze nemuzu soudit v extremnich pripadech. Jinak ta Molcanovo jde z vlecky ale prave ze ma mensi uhel kyvani a pevnejsi ulozeni tak to je uplne jinde myslim.
22:57:11
16.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: No jinde, vždyť je to skoro stejné, jen s pevnějším uchycením v kasli a menším úhlem kývání, ale jinak všechno je z vlečky. A co se týče jízdních vlastností, tak mám najeto dost jak z úzkou, tak Mkem, tak vlečkou a pokaždý to byl krok kupředu směrek k lepším jízdním vlastnostem a předvídatelnosti ovládání. Kdo nezkusil, bude pořád vychvalovat kyvku1 nadruhou stranu neříkám, že kyvka je snad špatná a dá se s ní i jezdit bokem viz. mr. Eidy, ale tam je to o jiných pružinách a tlumičích, kdy má ta náprava jen minimální zdvih.
22:52:26
16.06.2008
Řízek
-> Syny: No profil mam 60. A jel sem z Rapidem a po ty sami ceste jako s moji skoduli a neuskocilo ani ň.
22:49:47
16.06.2008
Honza M
-> Syny: ja neříkám že nejde :) Taky jsem jezdil na kyvce (úzké) rychle. Ale vlečka je podle mě zase o kousek dál...
22:46:07
16.06.2008
Syny
-> Tuner#2: Tak to uz sou napravy uplne jinde :)





-> Řízek: Taky na to ma vliv profil gumy. Ale jinak to zaplave pac to je mekky uchyceni a je to takovy jako proste - no skodovka :) Dela to i vlecka, ale min...



-> Honza M: poprvy mi na kyvce ulit zadek kdyz sem ve 120ti bral prudkou zatacku na malinko podhustenejch kolech... A to tam sou tlumice se 130ti tisicema a sedly pruziny... Takze rychla jizda jde i s kyvkou :)
22:40:51
16.06.2008
petr s
-> Tuner#2: Tak měla vlečka vypadat
22:34:37
16.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: a proto dáváš Molčanovo svařenec, což je taková vylepšená vlečka 5
22:34:28
16.06.2008
Řízek
-> Syny: Pruziny a tlumice sem mel novy a pri vymeteni diry mi to odskocilo ale ne jako ze mi prdel ulitne pul metru do vzuchu a 30 cm do boku ale proste sem cejtil ze mi ta pzdel trosku nekam odplavala.
22:33:34
16.06.2008
Honza M
-> Syny: ještě že jsi to zkrátil. Něco dlouhýho by se mě nechtělo číst 1 Máš pravdu že kyvka je jednoduchá, ale tím všechny výhody končí 1

Jezdíl jsem na obojím. Na kyvce pomaleji. Vlečka snese víc a když jsou tam ještě tvrdší péra tak je to 2

Ložiska jsem zatím neřešil a nemyslím že to je takovej problém. Nic nehučí... A pochybuju že ten předemnou je měnil
22:32:32
16.06.2008
Eidy
-> Syny 16.06.08 20:16:15: 171 171 171 171 142 52 156
20:57:09
16.06.2008
minno
-> petr s: 3
20:40:15
16.06.2008
suri
-> Matthes z TechWebu: nikam nam synyho neber-> Syny: pekne a pravdivo napisane
20:37:32
16.06.2008
petr s
-> Matthes z TechWebu: Nech nám ho tady nikam ho netahej
20:28:21
16.06.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Tak pod na TW ... si tam napsal jen jeden prispevek zatim 3
20:24:31
16.06.2008
Syny
-> petr s: krasne dlouhy a plny chyb :) Ale snad to prelouskate ;)
20:22:01
16.06.2008
petr s
-> Syny: To je krásně dlouhý proslov ale máš pravdu
20:16:15
16.06.2008
Syny
-> Nwkt 16.06.08 15:52:15: Ale picu, jen mi nebavi pak poslouchat debilni narazky. Takze to tady hodne omezim.



Jinak k tematu - ano vlecka je konstrukcne lepsi. Ale kdyz si clovek predstavi co vsecko tam je, miliok kulicek nebo jehicek, sami manzety, silentbloky a lziska, ktery furt huci a podobne + se k tomu pripocte dostupnost novejch dilu, tak pro me byla kyvka jasna volba. Ten kdo pise o padani kola je fakt blazen a mel by se semnou svezt a videt co provadim s kyvkou a nikdy se nci nestalo. Zadny kolo neupadlo, nazacalo tect gufero, proste nic... Gufero mi teklo akorat na cervenej po "odbornem" stahnuti bubnu v servisu velkou palici - takze vyskocila pruzinka z gufera.

Kdyz se nad ti mclovek zamysli, tak vlecka je lepci v tom ze min meni geometrii pri propruzeni, coz se hodi hlavne pro prasojizdu nebo zavody. Pokud to je na obyc jezdeni tka bohate poslouzi kyvka s tim, ze se na ni vsecko da sehnat novy (alespon ty podstatny dily jo) a neni to vubec slozita naprava. Ac sem teda ze zacatku s tim bojoval a nevedel co a jak, tak ted se toho fakt nebojim. Zkratka kdyz se kyvka dobre vymezi u prevodovky a dobre se utahne buben a obcas se to vsechno zkoukne, tak si myslim ze to je naprost pohodava naprava. To uskakovani zadku co popisuje Rizek je pravda, ale hodne v tom maj prsty tlumice. Pokud sou novy tlumice, pruziny buchty a kyvka je v dobrym stavu tak uskakovani zadku temer nehorzi pokud se s tim nevymetaj metrovy diry nebo se s tim neskace na rally. To je to sami jako kdybych tu furt predhazoval ze u vlecky vyskakujou tripody nebo huci loziska a tak dale.

Ale pokud sou obe napravy tip top, tak je pravda ze kyvka ma vetsi hlucnost. Pokud vlecka nema na sracku loziska (jako ze 99% vlecek je na sracku ma), tak je opravdu tissi. A co sem sledoval tak i po vymene je otazka chvilky a ty loziska huci zas. Je to totiz debilne vymsleny, pac to vnitrni lozisko mam dojem, ze tam je nalisovany z obou stran - jak ze strany hridele, tak ze strany vnejsiho ulozeni a to vnejsi je taky tak, takze uz to je pouzakza do riti podle me, pac kdyz se hridel vlivem teplot malinko roztahne nebo smrsti, tak se to hejba prave v tom lozisku a to se znici. Je to takova moje teorie, takze za to ruku do ohne nedam a nehodlam to tvrdit, ale myslim, ze by na tom neco bejt mohlo.

Ale pocitej s tim, ze pokud nedas vlecku, tak nejsi skodovkar 3
19:53:57
16.06.2008
Řízek
-> minno: No ja nevim no ale s kyvkou nemam dobry zkusenosti. 2x mi padalo kolo a to ve spatnym stavu nebyla, je to vevnitr hlucny a kdyz vemes nejakou nerovnoust tak ta prdel odskakuje, no je to asi kazdyho vec ale kyvka78
19:52:09
16.06.2008
MOLSO
-> minno: suhlasim 4
19:49:36
16.06.2008
minno
-> Řízek: alebo aj kyvku by mohol dat6
19:27:44
16.06.2008
Řízek
-> Herbi: Jednoznacne zvol vlecku jestli je v dobrym stavu4
18:08:37
16.06.2008
Pavel P..
-> minno: ano ano... vlečku plnu novejch poloos kdyby praskla na cestě a upadlo kolooo3 3
18:02:41
16.06.2008
minno
teda napravu nech da kyvku ale nech vlecku zapoji za auto na tazne - s kopou dielov keby sa mu to rozsypalo3
18:02:01
16.06.2008
minno
-> Pavel P.: suhlas4
17:46:50
16.06.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
Vlecko-kyvka 88
17:41:28
16.06.2008
Pavel P..
-> Herbi: dej vlečku.... 1
17:32:55
16.06.2008
suri
-> Herbi: tak tak na kyvke mas lacne diely jednoducha konstrukcia vydrzi tiez dost nevypadavaju polosy nerobia sa acka nekrutia pozdlzne ramnea a diely zozenies v kazdej prhlave
17:29:06
16.06.2008
minno
-> Herbi: nie, ale vážne, daj kyvku, je lepšia



-> Nwkt: 128
17:27:26
16.06.2008
suri
-> Nwkt: tiez kyvka
17:26:24
16.06.2008
Nwkt
-> minno: A je to 1:1 3
17:26:09
16.06.2008
Nwkt
Herbi 16.06.08 17:11:24 napsal:

tak já mám doma obojí ještě uvidím ale asi vlečku
dej vlečku
17:25:10
16.06.2008
minno
Herbi 16.06.08 17:11:24 napsal: tak já mám doma obojí ještě uvidím ale asi vlečku

daj kyvku...
17:11:24
16.06.2008
Herbi
tak já mám doma obojí ještě uvidím ale asi vlečku
17:10:29
16.06.2008
suri
-> Nwkt: asi jo :)
17:04:23
16.06.2008
Nwkt
-> suri: že prodá škodovku a koupí si normální auto
17:03:51
16.06.2008
suri
-> Herbi: a co si si vybral nakoniec?
17:02:59
16.06.2008
Herbi
tak zatím díky za rady hoši6
16:27:25
16.06.2008
aceboss
Matthes z TechWebu 16.06.08 16:08:39 napsal: A co udelat kompromis a dat na jednu stranu auta vleckove zaveseni a na druhou stranu kyvkove? Pricka se da vleckova, prevodovka vleckova, akorat se da jedna priruba kyvkova ... a diferak taky tak 3 3 3 3
16:13:16
16.06.2008
suri
-> Herbi: kyvka inak kolko kolies ti odpadlo?
16:08:39
16.06.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
A co udelat kompromis a dat na jednu stranu auta vleckove zaveseni a na druhou stranu kyvkove? Pricka se da vleckova, prevodovka vleckova, akorat se da jedna priruba kyvkova ... a diferak taky tak 6
15:52:15
16.06.2008
Nwkt
-> vhml: Syny je uraženej a odmítá přispívat kamkoliv mimo svoje auto a pár dalších známejch 3
15:45:35
16.06.2008
vhml
Kyvku??? Nikdy víc :-D

Tady ještě poteče krev, jen co se objeví Syny :-D
15:39:36
16.06.2008
petr s
-> Herbi: Jestli máš kompletní novou tak ji tam klidně dej
15:35:44
16.06.2008
Pavel P..
-> Herbi: Ačka jsou produkt zanedbaný udržby..... a neni to problem jen vlečky ale kyvky, vyhoda vlečky je že se ti nezlomí poloosa ale kolo ti upadnout taky může a na vině je opět udržba.1 ale vlečka je rozhodně lepší volba než kyvka 4
15:33:01
16.06.2008
sep
Obě stojí za pendrek.
15:21:35
16.06.2008
minno
3 tu ešte dnes bude bitka, uvidíte3
Extreme Tyres