Omezovac tlaku na skodovce

prohledat
24 příspěvků (zobrazeno 1 až 24) od 18.04.2008 do 30.03.2018, založil/a COL
řadit dle data
17:21:17
30.03.2018
zabiakPUK
ono bez tých omezovákov, to funguje aj zo štandardnými brzdami vpredu, -na rovine bez problémov. horšie to je ked trochu nedobrzdíš a púštaš brzdu až v zákrute. to sa celkom pobavíš. (zapotíš) alebo keď v nejakej rýchlejšej zákrute musíš nečakane dupnúť na brzdu.
15:43:24
30.03.2018
Milan 136
-> Lamac 30.03.18 13:09:04: jenze ty experti bez tech omezovaku mivaji vepredu misto plnych 238 chlazeny 260 treba
13:09:04
30.03.2018
Lamac
Tiež som si to myslel,a to som mal brzdy zrepasované.Ked budeš mať čas a chuť,vyskúšaj.Zase na feliciaklube sú experti,čo jazdia bez obmedzovákov,ale to už je asi o to utrhnutie,čo spomínaš.Takto je funkcnosť a princíp obmedzovačov zachovaná,len sa mierne posunie celá ta krivka na grafe mierne vyššie,resp na dovolené maximum.
12:59:24
30.03.2018
Tomaso435
-> Lamac: tyjo já nevim, mě příjde že zadek brzdí uplně akorát, že když bych po tom musel někde skočit do zatáčky, že prostě to uthnu a votočím
12:42:43
30.03.2018
Lamac
Ano,a do šmyku to ešte nejde..
21:45:34
29.03.2018
Tomaso435
-> Lamac: jako aby brzdil víc zadek?
21:43:28
29.03.2018
Lamac
Na favorite stačí podložiť pružinu o 1mm,alebo použiť obmedzováky z formana.Rozdiel je citeľný.
21:37:46
29.03.2018
zabiakPUK
-> vhml: ked zoženieš knihu škoda favorit, čiernu šalatovu,nie andrta, tam je popísaná funkcia. čo si matne spomínam funguje to na princípe rozdielných priemerov vstup. a vystup. piestika. a doregulováva to pružina ktorá tlačí na ten menší, a tak reguluje výstupný tlak.

edit: malo by to fungovať aj z lacnými regulátormi. je to veľmi primitívne
upraveno 1x, naposled 29.03.2018 21:41:52
21:31:10
29.03.2018
vhml
21:30:08
29.03.2018
vhml
-> zabiakPUK 29.03.18 18:59:25: mě právě není jasný jak by to bylo vevnitř zkonstruovaný, aby se to dokázalo takhle chovat. A jestli tohle umí i ty levný, nebo jen Tilton apod za 3000 a víc.



Mazdá má právěže ventil, do kterýho je přiveden i tlak z předních brzd, kterej se pak přetlačuje s pružinkou. A dokud se brzdí málo, tak zadek má plnej tlak, protože tlak v okruhu předních brzd nepřemáčkne pružinu.



Potřebuju právěže dozadu přidat tlak, s novýma pružinama se předek tak netopí a můžu si dovolit chtít po zadku víc. Druhá varianta je zahodit víčko co drží tu pružinku ve ventilu a udělat si to štelovací.
upraveno 1x, naposled 29.03.2018 21:31:31
20:38:50
29.03.2018
Eidy
-> zabiakPUK: Takže je to od obojího trochu. Díky za odkaz.
18:59:25
29.03.2018
zabiakPUK
tu je nejaký graf, ako to asi funguje: www.2racing.cz/TILTON-Ome zovac-regulator-brzdneho-u cinku-pakovy-M10x1-brzdy-z avodniho-auta-d24569.htm

a ešte v prvej favoritackej knižke bol nejaký popis funkcie, a možno aj graf. nejak to nepamätám.
upraveno 1x, naposled 29.03.2018 19:00:58
17:50:22
29.03.2018
George88
Já ho dával jednou, na tátovo závodního fiata místo sériového zátěžového regulátoru, protože po odlehčení auta se zablokovala zadní náprava dřív než přední. Na válcích jsme to naladili, aby se to blokovalo později než přední kola a od té doby to jezdí. Máme kolečkovou verzi ze speedpro asi za 1300,- brzdový válec sériový
17:37:05
29.03.2018
vhml
-> Eidy 29.03.18 16:36:24: ja si prave vzdycky myslel ze to pouští jen pomernou cast...
16:36:24
29.03.2018
Eidy
-> vhml: Já si vždycky myslel, že omezí jen maximální tlak. Ale rád si přečtu nějakou odbornou odpověď.
15:49:09
29.03.2018
vhml
Blbej dotaz, na kterej jsem ale nedokazal odpovedet : jak funguje zavodni omezovac brzd? Jen limituje maximalni tlak, ale nastup brzdy je stejnej, nebo nebo vzdy pousti nejakou cast tlaku v okruhu?
15:11:35
22.04.2008
Gryzly
-> COL: sem si ten vzpomněl že tu kdysi tak pul roku zpět byla dizkuze a nějakej závodník tam psal že si koupil nastavitelný omezovač do interiéru. cenovka byla někde kolem 4000,- a měl tam i odkaz na stránky kde to prodávali a bylo tam víc verzí.
14:42:29
21.04.2008
COL
-> Saky: to "lip brzdi" neztratim u toho "lip brzdi" je puvabny jen ten zacatek, pak je treba, aby se tlak zvysoval v zadnich brzdach mene nez v prednich...



Ptam se, jestli to nekdo pouzil ve skodovce nejlip v konfiguraci s prasatky, v nouzi s kotouci.... proste kdo ma co vyzkouseno, abych nemusel zacit z nuly.
14:17:05
21.04.2008
Saky
-> COL: nerozumim.. ale kdyz pouzijes omezovac tak zase to ze to lip brzdi ztratis.. jinak nejak nechapu tvoji otazku na co se ptas, jestli nekdo pouzil omezovac.. ano pouzil jsem-) ale ne v Tebou popisovane konfiguraci..
23:07:07
20.04.2008
COL
jo, to je reseni, ale me se libi ten nastup brzdeni.... a neme dojem, ze to brzdi jen predkem.

Ale tady si s omezovacem nikdo zatim asi nehral...
23:01:23
20.04.2008
Syny
-> COL: tak tam dej 19ky a kasli na 22ky ne...
22:51:44
20.04.2008
COL
k tomu, aby se neblokoval zadek s 22mm valeckama, ale aby se stejny nastup brzd...
13:39:15
19.04.2008
Syny
A kcemu by to bylo dobry?
22:00:03
18.04.2008
COL
Protoze tema valecky 22mm je uz dost zasr. a otazky tam zanikaji, napisu to znova:



Ma nekdo zkusenosti s pouzitim omezovace brzdneho tlaku na skodovce? Nebo nevite o nekom?
Extreme Tyres