skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Souosost?
23:10:23
24.04.2008
24.04.2008
Syny
-> Majkl: jenze kdyby si nasel neco po ohledani, tak uz by bylo pozde
16:57:51
24.04.2008
24.04.2008
Majkl
-> minno: vies co muze mit taky cikan penez?
16:51:15
24.04.2008
24.04.2008
minno
-> Majkl: a on: "No prosim, ja muzu odejit kdykoli. Host vyhozuje vrchniho, ja odchaazim. Nová doba, ja odcházím"
16:41:55
24.04.2008
24.04.2008
Majkl
-> minno: a ja: a mozem k tomu vyuzit vas servis? :)))
16:38:46
24.04.2008
24.04.2008
minno
-> Majkl: Majkl v servise: "Štartuje sa tým čudlíkom na palubke, ale pozor, okolie je z bielej kože, nechytať! neumazať! Pred sadnutím do sedačky prosím vymeniť zababrané montérky za nedeľný oblek! Dverami nebúchať príliš silno, pozor na nerez! Tyče riadenia sú lakované, nechytať priamo do čeľustí klieští! Matice na guľákoch nedoťahovať príliš silno, aby sa neodrela farba, ani príliš slabo, aby sa časom neuvoľnili!"
Servisák: "Nechcete si to zrobiť radšej sami?"
Servisák: "Nechcete si to zrobiť radšej sami?"
16:28:29
24.04.2008
24.04.2008
Majkl
-> minno: jj to asi jo no :) ale ja jsem /ty a dalsi asi taky/ trochu jiny typ zakaznika :) nez jsem mu sveril klid od auta, tak jsem mu dal 10minutovy briefing jak zavirat dvere, jak startovat, jak nic neposkrabat atd :) mel ze me celkem velkou hlavu ale vzhledem k tomu autu to chapal :)
16:26:04
24.04.2008
24.04.2008
minno
-> Majkl: veď to, že niečo sa doma zrobiť nedá.... Ono keď sa človek vyzná a povie v servise konkrétne svoje požiadavky a upozorní ich na to, aby to zrobili poriadne tak ešte celkom OK, ale laik príde, odovzdá auto, zrobia mu tam čachre machre, miesto drahého oleja mu tam frcú kofolu a zákazník ochádza spokojne s dobrým pocitom domov
16:20:34
24.04.2008
24.04.2008
Majkl
-> minno: jenze lejzr doma nemam teda jo, ale tim si geosku neudelam
16:18:44
24.04.2008
24.04.2008
minno
-> petr s: ideálne je nedávať auto do servisu vôbec a zrobiť si všetko sám.
16:11:43
24.04.2008
24.04.2008
petr s
-> minno: Ale zase se jim nedivím ono když ti tam přijde celá rodinka a chytá na všechno tak bys je nejraději pozabíjel
16:11:12
24.04.2008
24.04.2008
Majkl
-> minno: jj to souhlasim, ale co vim tak v Auto-Jarov by si nemeli nic takoveho dovolit..
16:09:08
24.04.2008
24.04.2008
minno
-> Majkl: Ono celkovo by človek mal mať možnosť dohľadu v servise vždy, aj keď mu hoci len olej idú vymeniť, čo nie je síce náš prípad, ale tí zmrdi vedia robiť s takýmito "obchodmi" zázraky že by sa až človek čudoval
15:14:05
24.04.2008
24.04.2008
Majkl
-> Nwkt: ja jsem to potreboval udelat tak jsem jim musel verit :) a vyplatilo se, kdyz jsem auto prebiral, tak jsem si ho nekolikrat obesel a zkontroloval..
15:11:58
24.04.2008
24.04.2008
Nwkt
-> Majkl: Tak pokud by to nedělal někdo komu důvěřuju tak bych jel o dům dál
15:09:44
24.04.2008
24.04.2008
Majkl
-> Nwkt: ja jsem taky nechtel nechat Princeznu bez doheldu, ale oni ti to nedovoli tam asistovat..
-> petr s: nemenil..
-> petr s: nemenil..
14:58:14
24.04.2008
24.04.2008
Nwkt
-> Syny: Tak já bez osobního dohledu bych jim tam auto nenechal
14:35:17
24.04.2008
24.04.2008
Syny
-> zidlik: a proto az na geometrii pojedu, tak si vyzadam osobni dohled... :) Vsechno tam bude novy, takze kecy, ze to nejde povolit na me platit nebudou...
13:58:51
24.04.2008
24.04.2008
petr s
-> Majkl: Měnil jsi kapsy na ramenech?
13:57:14
24.04.2008
24.04.2008
Majkl
-> Labros: asi jo no, to me ale pak rekni jak je to mozny?
12:05:38
24.04.2008
24.04.2008
Labros
Majkl 24.04.08 12:01:42 napsal:
jako nevim proc to neslo sestelovat vic, to me nenapadlo se zeptat :)
No ale hlavně že jsi říkal že jste se bavili hodinu
jako nevim proc to neslo sestelovat vic, to me nenapadlo se zeptat :)
No ale hlavně že jsi říkal že jste se bavili hodinu
12:04:50
24.04.2008
24.04.2008
Labros
-> Majkl: tak asi byli v jednom z těch ramen už na konci oválný díry ;)
12:01:42
24.04.2008
24.04.2008
Majkl
-> minno: sam jsem jim rikal ze je vse nove a sami se mohli presvecit..
jako nevim proc to neslo sestelovat vic, to me nenapadlo se zeptat :)
jako nevim proc to neslo sestelovat vic, to me nenapadlo se zeptat :)
09:33:10
24.04.2008
24.04.2008
minno
-> zidlik: a hlavne sa boja že sa im vysype tá kocka v spoji rameno-nohavica pri kyvke :)
09:04:22
24.04.2008
24.04.2008
zidlik
na škodovce na geometrii udělaj tak možná sbíhavost vepředu na zadek skoro všude serou protože to podle nich nejde povolit a sou líný to skusit
08:24:55
24.04.2008
24.04.2008
minno
-> Majkl: tak to som veľmi zvedavý na tie hodnoty, potom porovnáme s mojimi, tiež mám A4 :)
Ináč nechápem, prečo by sa ti to nemalo dať všetko našteľovať do príslušných medzí, auto nebúrané a úchyty náprav si vyvárané tiež nemal, či?
Ináč nechápem, prečo by sa ti to nemalo dať všetko našteľovať do príslušných medzí, auto nebúrané a úchyty náprav si vyvárané tiež nemal, či?
06:25:08
24.04.2008
24.04.2008
Majkl
tak jsem vcera byl na Geo v Auto-Jatov, super pristup, super prijemny lidi, pokecal jsem s prijimacim techikem o autech, dalsi si me tam odchytil a kecalo se dal :) naprosta spokojenost. Dostal jsem A4ku s hodnotama (hodim vecer k autu) a za souosost, sbihavost a odklony vcetne serizeni svetel jsem zaplatil krasnych 780Kč! takze opravdu doporucuju Auto Jarov..
jinak nektere hodnoty uz se nepodarilo dat do "pripustnych mezi" ale udelali to na maximum co se dalo, tak uvidime jestli to bude nejaka zmena :)
jinak nektere hodnoty uz se nepodarilo dat do "pripustnych mezi" ale udelali to na maximum co se dalo, tak uvidime jestli to bude nejaka zmena :)
23:08:15
23.04.2008
23.04.2008
Syny
-> minno: tak druhovyrobni blatnik
22:50:10
23.04.2008
23.04.2008
minno
-> Syny: myslim ze nie, neviem.
22:36:38
23.04.2008
23.04.2008
Syny
-> minno: vytrzeny z kastle?
08:37:42
23.04.2008
23.04.2008
Jozka
-> Majkl: Nevím, jestlis to mezitím nevyřešil a jaký máš možnosti, ale nahrubo jsem to kdysi po výměně ramen i poloos dělal dvěma kulatinami, upravenými tak, aby zapadly do důlků "hřídelí". V pravým úhlu jsem na ně nabodoval plechový pásky a spoutal je do páru 0.4mm ocelovou strunou.
S autem jsem pojezdil na rovině tam a zpět, aby se srovnalo řízení, s pomocníkem natáhl strunu na jedný straně, pak na druhý, rozdíl od oka "sklepnul" a bylo hotovo..
S autem jsem pojezdil na rovině tam a zpět, aby se srovnalo řízení, s pomocníkem natáhl strunu na jedný straně, pak na druhý, rozdíl od oka "sklepnul" a bylo hotovo..
08:19:39
23.04.2008
23.04.2008
Jozka
-> Labros: Za Majklem jsem asi nikdy nejel, ale ta 1203 byla výživná, ta karosérie byla vůči směru jízdy natočená fakt hodně, nebál bych se tvrdit tak 6-8°. Přitom se s tím neloudal, jezdil přes kilo a ani s nijak nezápasil s volantem, takže nápravy asi rovnoběžný měl.
Jinak auto, který dělalo 4 stopy už jsem viděl, do servisu (-> VeTëV: spolužák má taky servis, bohužel 30km daleko) ho dovezli na geometrii, že se sjíždí pneu. Byl to brutálně "na tupo" svařenej předek z Jetty se zadkem golfu. Už jsem nebyl u toho, když to sdělovali šťastnýmu majiteli, ale málem prý mu volali sanitku...
-> Syny: Jednou jsem se setkal se Š100, kde se nápravnice s mostem sešla tak šťastně, že to v rámci vůlí těch 4 šroubů natáčet šlo. Tedy naklepat buď dopředu, nebo dozadu tak ve 2mm rozsahu. Ale to byla rarita, zrovna posledně jsem měl co dělat, abych vůbec všechny šrouby do těch kostek natočil..
Jinak auto, který dělalo 4 stopy už jsem viděl, do servisu (-> VeTëV: spolužák má taky servis, bohužel 30km daleko) ho dovezli na geometrii, že se sjíždí pneu. Byl to brutálně "na tupo" svařenej předek z Jetty se zadkem golfu. Už jsem nebyl u toho, když to sdělovali šťastnýmu majiteli, ale málem prý mu volali sanitku...
-> Syny: Jednou jsem se setkal se Š100, kde se nápravnice s mostem sešla tak šťastně, že to v rámci vůlí těch 4 šroubů natáčet šlo. Tedy naklepat buď dopředu, nebo dozadu tak ve 2mm rozsahu. Ale to byla rarita, zrovna posledně jsem měl co dělat, abych vůbec všechny šrouby do těch kostek natočil..
17:35:50
22.04.2008
22.04.2008
VeTeV
-> minno: holt spoluzaci ze zakladky jsou dobra vec kor kdyz maj autoservis a bydlej 5min od baraku pesmo
17:34:14
22.04.2008
22.04.2008
minno
-> VeTëV: no to je sice pekne, ale takeho nemam Teda o niekom by som vedel, co robi doma geosky, ale tomu by som uz auto v zivote nezveril
17:27:09
22.04.2008
22.04.2008
VeTeV
-> minno: mas si najit kamose ktzerej to dela :-)) a dat mu na pivo a delat si to sam
17:17:55
22.04.2008
22.04.2008
minno
Ale ja tým mechanikom geometričom aj tak nejako nedôverujem, najradšej by som si to robil sám doma, mal by som to najlepšie.....ale bohužiaľ taká stolica asi nebude najlacnejšia :) V servisoch odrbú, kde len môžu.... Ako aj raz pred pár rokmi, už som to tu viac krát písal....Auto po geometrii a zbiehavosť na prednej náprave zrobená naprd :( resp. vôbec....A drali sa mi gumy :(
17:14:01
22.04.2008
22.04.2008
minno
-> Syny: ano spravne.
15:12:48
22.04.2008
22.04.2008
Syny
jdou nastavit 3 veci - sbihavost, souosost a odklon... (u zadni napravy odklony nenastavis - ty jsou omezeny konstrukci napravy - Acka a Vcka :) ). U predni zas nejde souosost, pac ta je vymezena ulozenim v karoserii.
Pisu to spravne?
Pisu to spravne?
13:23:47
22.04.2008
22.04.2008
minno
-> Tuner#2: nie, práveže zbiehavosť je na protokole zvlášť.
-> petr s: uhol jazdnej osy sa mi zas nechce veriť že by bol 0, lebo viem že zadná náprava je trochu mimo. Takže bohvie čo to na tom protokole vôbec je :(
-> petr s: uhol jazdnej osy sa mi zas nechce veriť že by bol 0, lebo viem že zadná náprava je trochu mimo. Takže bohvie čo to na tom protokole vôbec je :(
09:26:44
22.04.2008
22.04.2008
petr s
-> Tuner#2: úhel je souosost
09:22:32
22.04.2008
22.04.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno: To by jsi to napřed musel přeložit ale dle mě posunutí bude zbíhavost a úhel bude ta souosost? Ale fakt nevím, to jsi se měl zeptat na geošce.
09:02:08
22.04.2008
22.04.2008
Labros
-> Jozka: to se stava celkem casto, ze jedes za autem a vidis porad jeden bok. I kdyz vetsinou ne tolik jako u Majkla
21:46:30
21.04.2008
21.04.2008
minno
-> Tuner#2: -> DuriQ: -> Syny: hm, tak toto som si veru nikdy na žiadnom aute nevšimol, lepšie povedané ani nevšímal.
Mňa by skôr zaujímalo, čo značia tieto hodnoty čo mi vytlačili na protokole z poslednej geometrie:
- v Predu: posunutie kolies: namerané: 0 st. 20 min., nastavené: 0 st. 15 min.
???
- vzadu: uhol jazdnej osy: 0 st. 0 min.
- vzadu: posunutie kolies: 0 st. 6 min.
???
Mňa by skôr zaujímalo, čo značia tieto hodnoty čo mi vytlačili na protokole z poslednej geometrie:
- v Predu: posunutie kolies: namerané: 0 st. 20 min., nastavené: 0 st. 15 min.
???
- vzadu: uhol jazdnej osy: 0 st. 0 min.
- vzadu: posunutie kolies: 0 st. 6 min.
???
17:34:16
21.04.2008
21.04.2008
Syny
Proste je to tim ze zadni naprava nejde "rovnobezne s autem", pak se to dorovnava za jizdy volantem a auto jede vlastne natoceny do strany...
15:33:58
21.04.2008
21.04.2008
Jozka
Jak tak čtu, tak v těch servisech vykládaj lidem pořád pěkný ptákoviny.. Ten stroj dopočítává pokud vím úhlopříčky a na to potřebuje jen polohu kol a už ne kontrolní otvory. Ale to jen na okraj, to už jste vyjasnili.
Jinak jsem kdysi pravidelně po ránu jezdil za jednou Š1203 a bylo mi na ní cosi divno. Až jednou jsem jel nějak víc probuzenej a došlo mi, že vidím pořád její levej bok, i když jedeme oba rovně..
Jinak jsem kdysi pravidelně po ránu jezdil za jednou Š1203 a bylo mi na ní cosi divno. Až jednou jsem jel nějak víc probuzenej a došlo mi, že vidím pořád její levej bok, i když jedeme oba rovně..
13:29:37
21.04.2008
21.04.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 20.04.08 10:18:36: To je vidět na první pohled, nejlépe na dálnici, když jede auto rovně, tak vidíš, jak zadek je hozený jinde než předek - prostě 4 stopé vozidlo a že jich alespoň u nás jezdí - hlavně takový ty vraky dotažený a svařený ze dvou aut.
13:26:38
21.04.2008
21.04.2008
DuriQ
minno: je to vidno... vypada to ako by to auto islo jemne po rovine driftikom takym jemnuckym
11:47:42
21.04.2008
21.04.2008
minno
-> Nwkt: mne to bokom nejde, len ta utopenost zadnych kolies sa trochu lisi
11:44:57
21.04.2008
21.04.2008
Nwkt
-> minno: Pokud to je extrém tak to vidět je, jel jsem za nějakym žigulem a ten jel fakt bokem
09:53:32
21.04.2008
21.04.2008
minno
-> gim: tak na mojom by si to zbadal aj z kilometra