Snížení

prohledat
56 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 19.02.2008 do 26.02.2008, založil/a Dave - ten pátý
řadit dle data
13:46:08
26.02.2008
Saky
ja to nemyslel nijka zle, samozrejme ze to splni svoji funkci pokud je to dobre udelane.. ale jen se me nelibi ze tomu nekdo rika LR nic vic..

jinak moje naprava je v podstate uplne to same nebot ja to mel driv nez Molcan, a Molcan v te dobe delaval ty svarence ze dvou shnilejch vlecek.. az kdyz videl ze to jde udelat za stejne penize komplet nove tak to zmenil.. jinka ja tgo delal vcetne trubek nove.. jinak jak vypada moje naprava ma ji clovek co si rika Netik a je z pribrami na nejakem zelenem rapidu a pak jeste dalsi dve jezdi postavil sem jich pet, a pak uz sem se nedostal k pokracovani..
09:01:19
23.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dave: 1. odkaz ve vyhledávači Google: www.pmautosport.cz/index. php?option=com...
08:19:15
23.02.2008
Dave - ten pátý
Nemáte na P.M. někdo mail??
16:57:37
22.02.2008
DuriQ
Saky: kedy nam ukazes konecne tu tvoju zadnu napravu ? celkom rad by som to videl 1 ked sme pri tych napravach 1
15:40:21
22.02.2008
Vena
->Tuner#2: naprosto souhlasím.je to super náprava a poctivě uďelaná,žádnej svařenec nobo co to! Saky origo je hold origo4 ale i tahle je OK.
09:50:36
22.02.2008
DuriQ
deathcat: ja ano keby som ich mal 3
09:14:01
22.02.2008
deathcat
-> Tuner#2: Souhlas taky myslím, že svůj účel tahle náprava plní. A za ty peníze bych nad origo LR ani nepřemýšlel
23:48:36
21.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dave: Eidy teď koupil jako poslední a stála 3750,- kus, takže přes 7000,- pár, ale je to bez ložisek, hřídelí a to k tomu musíš dodat ještě trubku z šikmého ramene. Proti LR je to pakatel, ale s kompletní nápravou se můžeš ke 20tKč a možná i víc, když to budeš chtít mít nové dostaneš. Jinak jako Saky, je to rádoby LR náprava, ale mě se líbí a svůj účel to splní. Dělá to už z nového plechu a je to udělaný pěkně.
23:30:42
21.02.2008
DuriQ
Pavel P@nkáč: pekna cena 1

Vena: zadna naprava ma stala 7500,- czk nemyslim origo LR
22:20:06
21.02.2008
Saky
-> Vena: no jeden o koze druhej o voze.. jeden mluvite o LRove naprave original a druhej o jakemstakems svarenci kterej s LRou ma spolecne jen uhel kyvani a drzaky,, jinak je to vlecka a tim padem cenove uplne nekde jinde.. origo LRa vyjde skutecne na nejakych cca 40 a tezko ji budes shanet komplet od nekoho vzdy dela nekdo jen kus a zbytek se nejak alternativne shani..
22:15:31
21.02.2008
Vena
-> Dave: P. M. bydlí v Třanovicích,cca 20km od Frýdku-Místku (Východní část ČR skoro u hranic se Slovenskem) Skutečnou cenu Zadní nápravy,nevím měl jsem to po známosti... ale 40-50tis je krapet PŘEHNANÉ!!! Když koupíš tu co já,(aby ti tam sedly origo pružiny a tlumiče) tak počítám že do 15tis se musíš vpoho vlézt,i s kotoučema... Ale jak říkám ten člověk má fakt hodně práce,Nedávno od něj odjelo eRSo a když jsem předevčírem u něj byl,říkal že už má zakázky na další závoďáky... já čekal na převaření nosníků př. nápravy, převaření ůchytú na tu jeho zadní nápravu asi půl roku ne-li dýl...,a na rám asi taky tak. Ale každopádně se s nim zkontaktuj a uvidíš co ti řekne,možná že ti to udělá4
19:25:12
21.02.2008
Pavel P@nkáč
-> Dave: ta zadni naprava vyjde komplet tak na 40-50 tis to pro studenty neni....
19:14:09
21.02.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: ze som uz odzeral tu cast do ktorej sa dava ten doraz10
18:13:35
21.02.2008
deathcat
-> Dave: Cenu za ramena té ala LR počítej kolem 8 tis. Je to jen za samotná ramena, držáky a výstuhy. Pokud použiješ tu variantu s miskou pružiny na rameni nemusíš řešit tlumiče s miskou přímo na tlumiči. Což by byli další nemalé peníze.
17:40:20
21.02.2008
Dave - ten pátý
Hoši všem vám moc děkuji za vaše příspěvky - ano vzduchovej podvozek by mi hodně ulehčil práci, ale... Jsem zatím ještě student z paneláku a na takovýhle akce ještě nemám koruny a hlavně prostory - mám auto u kamarádovýho dědy ve stodole, kde spinká i pes, takže to neni moc oki (pesek mi už poškrábal haubny, zničil tahokov a vytrhal elektriku k zadnímu čelu, takže ještě jednou něco a kupuji si kulovnici...)261 A když k tomu připočtu že to je cca 5-6km od mého bydliště a jezdí tam autobus jednou denně, tak už jsem nachodil více km do garáže a zpět než jsem s tím autem najel...3 3 3 Ale zpět k tématu - co se týče podvozku, tak asi zvolím variantu pana Molčana, protože sodle mě se i s tím autem budu moct pořádně projet než v případě se vzduchem... Nevíte někdo kde ten chlapík sídlí a kolik by ta úprava stála? O předku jsme se bavili že cca 5000,-, ale ta LR náprava dozadu? Nebo všechny úpravu k tomu potřeba? Jestli si někdo stavěl nebo staví závoďáka přez tohoto pána tak ho prosím o radu... (teď narážím na tebe...-> Vena: 3 4
17:32:37
21.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> deathcat: Podle mě co auto to originál. Já mám zespoda těch boulí kam "chodí" horní rameno spodek vytřený tlumexem a když jsem měl pokusně jeden rok otočené misky dorazů, tak díky tomu důlku při velké díře šel doraz až dovnitř a na horním ramenu jsem měl šmouhu od tlumexu. Takže ono při velkém snížení to tam opravdu může mlátit. Když jsem předělal dorazy, tak od tý doby klid.
17:12:59
21.02.2008
deathcat
Je zajímavé, že Petrovi rameno nikdy nemlátilo do kastle a to je auto sakra na zemi.
16:59:06
21.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> DuriQ: Je to logické, že to neovlivní viz. 12:12:16

21.02.20084 ale pozitivum, že to nejde do kasle tam je.



-> gabo00000: A co Ti brání tam dorazy mít aby to neschytával tlumič?
16:39:19
21.02.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> DuriQ: ja est enikdy ajami som stretol...az sa mi ohla piestnica tlmica10 ale rameno sa karoserie ani nedotklo8
16:17:35
21.02.2008
DuriQ
Crestik: jj rozkreslil som si to malo by to byt suma fuk :)

gabo00000: este si nestretol tu pravu..... jamu ja som ramena uz parkrat dobre preplieskal o kasnu... 4
16:11:22
21.02.2008
Crestik
-> DuriQ: no, taky bych řekl, že to jen vyzeralo :- ) Přece když máš dva body, v tomhle případě díry pro čepy, tak je uplně jedno, jestli je spojíš horním obloukem, spodním obloukem v případě otočení ramena, přímkou, ....
15:59:58
21.02.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> DuriQ: jj je to len aby to rameno nemlatilo do kasne ale ja mam napr 230ky pruziny seriove bez dorazov a rameno mi nemlati...doraz mi robia tlmice...co je dost smutne10
15:57:48
21.02.2008
DuriQ
Tuner#2: takze mozno to bude konc hovadina ale aspon jednu vyhodu to ma ako pisal vena... nebude ti mlatit rameno do kasne
15:56:23
21.02.2008
DuriQ
Tuner#2: mno ziatial som to skusal prirovnavat na rozobratej naprave a opricky to vyzeralo ze to nieco da zo seba... zatial som to na auto nenahodil...
14:59:20
21.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vena: To já vím 1 ale nechápu právě jak ovlivní snížení. Byla to řečnická otázka a poukaz na chybu4
14:53:54
21.02.2008
Vena
->Tuner#2: otočení horního ramene slouží jen k tomu aby ti rameno nebilo o kastli,při propružrní když to hodňe snížíš...
12:12:16
21.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> DuriQ: Jak pomůže otočené horní rameno na snížení, když je pružina opřená v nápravnici a ve spodním ramenu?
12:00:05
21.02.2008
DuriQ
Dave: co ti mozem poradit ja tak je to taky optoticky ojeb... zozen si stare blatniky z uzovky... tie maju lem ulozeny o par cm nizsie... chce to jemne upravit blatniky k obrazu svojmu :) dalsia z ciest je otocit horne rameno zase daky centacik nizsie... a potom sa uz len hrat s dlzkou pruzin ja mam volnu dlzku 230mm ale ja mam zase trochu iny rozmer koleciek :) tie prerobene blatniky ti pomozu najviac 4
23:14:08
20.02.2008
exwrcteam
to vena jj kufr je slabina:) mensi veci:))) so
22:40:37
20.02.2008
Pavel P@nkáč
JA jsem skousel snad vsechno mozny, zkracovani dorazu, otaceni misek, jine dorazy vsechno na prd:D ted mam zapustenou napravu tak jsem zvedavej az se svezu:) jinak velke snizovani na deni jezdeni je nesmysl...
20:23:50
20.02.2008
Vena
Jo a jestli chceš mít kastli ok tak na jízdu na dorazech zapomeň!

Viděl jsem 120ku co jezdila na 15kolech a na dorazech asi 3 roky.Když jsem otevřel př. kapotu9 Týpek měl dotálně popraskanou (né shnilou ale popraskanou!) kastli kolem tlumiču,a jak se napojuje podlaha ke kufru,otřesný pohled.
20:18:07
20.02.2008
Vena
No tak já to mám vyřešeno takto: misky dorazů jsem otočil a přivařil zpět.místo dorazů jsem použil gumy do pružin(podobné jak se dávají do zadních pružin,když máš kola do A)říkám podobné,protože do předních musí být o něco tenší a menší průměr... abych neohnul stabilizátor o most,jednoduše jsem ve spodní části mostu (tam kde by se stabil, dotýkal) vyřezal kousky plechu a místo nich jsem tam navařil žlábky....,mám to u auta na fotce ale není to moc vidět...,jestli chceš můžu to líp nafotit a hodit to sem. Co se týče jízdních vlastností,je to super! Akorát musíš dát tvrdší tlumiče. A kapku brát ohledy na spodní ramena,už jsem párkrát zadřel :( Co se týče vevaření nápravy výš do auta,je to super řešení,u eLeRa mi to dělal Peťa Molčan,dalo by se to uďelat i doma pomocí přípravků atd,ale bez větších zkušeností z karosařinou,bych to raději nezkoušel no Jestli to budeš chtít udělat od P.M. počítej s dlouhou čekací dobou,má toho fakt hodně,ten chlapík maká od rána do večera,stavby závoďáků výroba náprav atd atd....
19:00:07
20.02.2008
exwrcteam
www.tuningxcars.com/membe rs/.../foto007.jpg



15" 195-45 ... chovani standartni ale kousilinek od dorazu.. jinak pokud nechces kazdej mesic rovnat susplechy pod autem tak takovydle snizeni nedoporucuju radsi dej arjrajd..
16:42:27
20.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dave: V předu pružiny od Sakyho 250tky s uřízlým mrtvým závitem a v kufru 50kg muziky a baterka. když jsem to teď vyndal, tak je předek o 1,5cm výš. 1 A zadek mám vlastní vyrobené pružiny. Vše mám v popisu.
16:29:51
20.02.2008
deathcat
-> Dave: No na zadek si kup od Molčana nápravu alá LR
16:25:57
20.02.2008
Dave - ten pátý
-> Tuner#2: Jinak jestli se můžu zeptat, jak jsi snížil tu tvojí žlutou krásku ty?
16:23:18
20.02.2008
Dave - ten pátý
No jo, tak předek by šel navařit do auta - o tom jsem už taky slyšel a teď už i vím kdo to dělá (za tyto informace moc děkuji!!4 ) No ale co s tím zadkem?21 To bude asi trošku jiný oříšek...
16:13:44
20.02.2008
havlik
-> Tuner#2: tak cenovka je asi rok stará jinak taky mi to nepřijde tak hrozný ono práce s tim asi nebude málo
11:49:42
20.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: To zas tak hrozný není, když si někdo nevěří, tak proč ne.4
11:48:58
20.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Crestik: Tak ale ono fakt ty něměcký káry jezdí po dorazech, ale to auto má většinou spodek v chromu včetně motoru a na sraz to přijede na podvalu - dle mě auto k ničemu.
22:22:10
19.02.2008
Klubko_
jeste je tu jedno reseni a sice pouzit predni blatniky z uzovky. Ty maj lem prave o ty 2 cm min vykrojenej jak eMka, ale zas otazka esi ty 15ctky nepolezou ven, protoze ty blatniky sou zas ussi. Ja to tak mam na sve sade, ale ne teda tak nizko.
20:09:38
19.02.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Crestik: nieje to bezva ale ja to neriesim...preco by som sa mal ja do toho starat ako to on ma...mna to vôbec nesere4
19:29:44
19.02.2008
havlik
-> Tuner#2: molčán mam za to chce 5000
18:58:23
19.02.2008
Crestik
gabo00000 19.02.08 18:27:03 napsal: -> TC:

-> Tuner#2: kamos s kotrym chodim von ma 2ku golfa na dorazoch a jazdime s tym v pohode.....zatial sa mu nic na napravach nerozpadlo ale bohvie ako by to bolo zo shade


to je bezva řešení, jezdi po dorazech....ještě mu poraď, že kdysi se používalo jako pružící prvek šlachy...
18:27:03
19.02.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> TC: 1



-> Tuner#2: kamos s kotrym chodim von ma 2ku golfa na dorazoch a jazdime s tym v pohode.....zatial sa mu nic na napravach nerozpadlo ale bohvie ako by to bolo zo shade8
18:19:32
19.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TC: Pak je tu ještě Molčan, který už jich udělal desítky, pokud si na to netroufne.



A nebo je tu varianta nechat to na těch dorazech a dát tvrdé tlumiče a jezdit s tím co nejméně. Ty auta v německé stylu taky mají štelovací podvozek ještě doupravený a jezdí po dorazech, neb tam gumu od lemu dělí ne centimetr, ale kolikrát milimetr a sebemenší propružení, znamená lem blatníku v pr***

1 ale pak už je to opravdu jen šoukár a svezení je s tím utrpení než radost.
18:14:13
19.02.2008
-> gabo00000: byl jsi rychlejší než já3 proto sem to pak smazal, protože mi bylo jasné že tohle mi odpovíte1
18:00:05
19.02.2008
-> Tuner#2: -> gabo00000: ale jasně, že posunutí nápravy je nejlepší řešení, já to myslel co do provedení, že to neni sranda a neměl by to dělal pokud o tom něco neví4
17:57:02
19.02.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> TC: Co a flexa je to najdôlezitejsie1 +- nejaky rozum a meradla..ale do toho by som sa ani ja nepustal..ale ked chce mat medzeru medzi lemom a kolesom 2cm...bude musiet1
15:38:04
19.02.2008
gabo000000 - zrušená registrace
takto to mam je a ma zrezanych 2.5zavytu z origo pruzina odstranene dorazi...takto to NEROBTE! ohol som si na novom origo tlmici piestnicu10 ked to chces este nizsie jedine zapustit napravu ..tvrdsie pruziny k tomu samozrejme aj tlmice a skratene dorazy ..potom uz podla toho s tymi dorazmi ako to bude stat ..aj misky uz podla toho upravis aby to kusa perovalo... a ked chces zninit aj zadok tam to budes zas riesit Acka a podobne blbosti2
zvětšit Snížení - obrázek od gabo000000 - zrušená registrace vložen 19.02.2008 15:38:04
Extreme Tyres