valecky 22mm - zkusenosti

prohledat
119 příspěvků (zobrazeno 101 až 119) od 04.02.2008 do 11.03.2015, založil/a COL
řadit dle data
18:14:53
04.02.2008
pyroman
-> Syny: ok díky
18:12:51
04.02.2008
Syny
-> pyroman: je to dost rozdil... Cim mensi plocha tim lip, takze 19 je lepsi... Pokud mas posilovac na 19ku THV nemusis predelavat nic a pokud mas posik na 22 THV musis prendat trn pokud tam chces 19ku THVcko... Mno a meli by se prohodit okruhy - spodni s hornim... Ale to se tyka 2p. Na 4p se 22THV nedaval, takze tam nevim...
18:10:01
04.02.2008
pyroman
jinnak když už sme u 19 nebo 22...jak je to s průměry u HBV? je rozdíl, když místo 19 bych použil 22 a co všechno se musí případně předělat
18:07:23
04.02.2008
pyroman
-> COL: tak průměr pístků pro 2p je 46 mm a pro 4p to je 34 mm dle toho co píšou zde skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=112
18:04:09
04.02.2008
Syny
-> COL: pokudm as novy druhovyrobni tak ty sou snad krivy uz v kramu... Kamarad koupil vleckovy - druhosku a mel je krivy uz kdyz odjizdel ze servisu kde mu je nandali...
18:01:56
04.02.2008
COL
A s kroucenim nema nikdo problem?? Vzdyt na to stacilo na miste poradne slapnout a z bubnu mam sisky....

A vedel by nekdo ty prumery pistku prednich brzdicu u 2p a 4p?
17:59:55
04.02.2008
COL
-> vhml: Beral mam vzadu take, daval jsem ho tam jeste s 19tkama a proti puvodnim paknam jsem nepozoroval zadnou znatelnou zmenu... Jinak diky za info.
17:58:26
04.02.2008
Syny
jedine co by mohro u chladaku hrat roli je to ze maj vic materialu a tim vetsi moment pri jizde, ale myslim, ze to by na brzdeni predku zas az takovej vliv mit nemelo...
17:51:05
04.02.2008
vhml
My jezdíme 22mm na obou autech. Na 140LS ve předu seriovej 4píst, vzadu 22mm s Beral obložením. A klidně by to sneslo dozadu něco lepšího. Na Enteprise jsou vepředu 2písty a vzadu 22mm. Na suchu je to akorát vyvážený, na vode je to se zimákama trochu přebržděný. Za běžný jízdy to ale nepoznáš a když jedeš střelbu tak s tím počítáš...
17:20:37
04.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: JJ je to tak, pedál trochu změkne, ale je to díky prasatům1
15:21:01
04.02.2008
Syny
-> Milos: A jakej je rozdil mezi funkci brzd na chlazenem kotouci a na jednoduchem? Desticky mas tak jako tak kousek od kotouce a pusobi na ne tak jako tak stejna sila...

To ze zpusobuji ty prasatka, pac te to v zadu brzdi vic...
15:13:46
04.02.2008
Milos
kedysi som mal klasika 4p a vzadu 19ky, potom som spravil upgrade na chladene 4p a vzdau 22, a rozdiel je v tom ze nie tak lakho dam predne kolesa do "fleku" a pedal zabera nizsie a akoby maksie, ale ci je to pouzzitim tych 22 prasat alebo vpredu chladakmi , to neviem9
14:29:28
04.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> COL: Už jsme se o tom bavili. Auto dle mě brzdí vyváženě a i v zatáčkách nemám problém. Chod pedálu je proti 2P a 19mm rapidně jiný, je měkčí/pružnější, ale zas se dají brzdy dle mě lépe dávkovat. S bubnama problém nemám, na STK byla souměrnost brzd i vzadu a to po třech letech jen letního ježdění.
11:37:50
04.02.2008
Karel.
-> COL: já taky ne, ale jasný je, že 2 pístek má větší průměr, protože tam jsou jen dva, ale to víš, takže nic1
11:13:55
04.02.2008
COL
jakej je prumer pistku u 2p a jakej u 4p, nemam tu ted nic po ruce?
11:02:25
04.02.2008
Karel.
-> COL: já jezdil s 22 prasatama a ve předu byly 2 písty, komplet nový trubky atd porstě vše new a nevýhoda byla v tom, že se mi zdál zadek přebržděnej cítil jsem, že dřív zaflekuju zadkem a předek se sepne až pozdějc, se 4 pístama mám zkušenost s 19 prasatama a nemůžu si stěžovat, dle mě ideál, ale zkusím v létě i 22 tak jsem zvědavej, se 4 pístkama by to mohlo brzdit dobře, že by to nemuselo být přebržděný, jinak o bubny bych fakt neměl strach4
10:15:17
04.02.2008
COL
-> Trax: "Normalni kombinace" to je - ovsem delala se jen rok a neco a pak se od ni upustilo - a nikdo mi nedokazal rici proc. Takze pak se normalni kombinaci pro 4p stal prumer 19mm. A protoze se to auto chova jinak, zajimaji mne zkusenosti lidi, co to maji - nejlepe tech, co maji zkusenosti s obojim. Napr. mne zajima jak moc a zda je problem s tim krivenim bubnu, anzto bych nechtel vzdy k nadrzi benzinu kupovat jeste sadu bubnu :o).
10:05:51
04.02.2008
Trax
-> COL: Ale to je snad normalni kombinace 4p a prasatka 22mm. Takze v tom by nemel bejt problem. Ja mam vzadu 19mm a brzi to o trochu min...
10:01:41
04.02.2008
COL
Jake kdo ma zkusenosti?



Ja je o vikendu namontoval, zadek ted brzdi vyrazne vic (auto se pri brzdeni znatelne mene naklani dopredu), otazka je jestli to uz neni moc - to musim vyzkouset nekde na rovince. Dal uz nevyhody - podle ocekavani se prodlouzil chod brzdoveho pedalu - holt ta budnova brzda proste asi nejakou pruznost ma, a co je horsi, zvyraznil se rozdil delky chodu s pritazenou a povolenou ruckou (samostavy jsou tam asi pul roku novy, ale nejaky vakl tam vzdy bude). No a jak jsem na to na miste hamtal, aby prozkoumal delku chodu a pruznost pedalu, tak jsem ze zanovnich bubnu udelal slusny sisky (ze by jeden z duvodu, proc ty valecky stahli?) :o/, takze si pri brzdeni z vyssi rychlosti pripadam zvukove jako ve vlaku.
Extreme Tyres