Nejlepší sériový kotouče/destičky

prohledat
574 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 03.02.2008 do 19.01.2022, založil/a vhml
řadit dle data
20:21:33
01.07.2020
Bukaj
-> saskyn2 01.07.20 11:20:41: Tak, tak 4

-> minno 01.07.20 10:32:30:

Po první jízdě (cca 100 km kolem komína) mohu říci, že oproti těm Ferodům to brzdí, neskřípe, nehučí a nevadne, když potřebuju, tak flekuje (i jedno krizové brzdění mám za sebou - jeden Superb, kterej na čtyřproudovce v zatáčce měnil pruhy bez blinkru a bez zrcátka...) takže za mne zatím dobrý - uvidím, jak budou prášit na disky a jak budou ubývat6
12:24:50
01.07.2020
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 01.07.20 11:20:41: jo ten lehkej predek a 130 brzdy, to kazdou chvili nekde hrnu, ale proste na to musim vic slapnout...
11:20:41
01.07.2020
saskyn2
-> Bukaj: Pokud to dáváš na starý kotouče tak na hodnocení po první jízdě je trochu brzo. Škodovka má sice hrozně malý brzdy, ale dohání to tím že je o polovinu lehčí než současný auta, takže souhlas ve finále to nebrzdí vůbec tak špatně.
10:32:30
01.07.2020
minno
-> Bukaj 01.07.20 10:28:00: Tak som zvedavý, ako tie TRW ohodnotíš.
10:28:00
01.07.2020
Bukaj
Tak nakonec jsem tam nedal Frenocar, ale ze zvědavosti rovnou ty TRW, co doporučil Minno1

Za chvíli jedu do práce s vlekem, když tu večer nebo zítra něco napíšu, tak jsem se nezabil3

Jinak zatím nejhůř ze všech aut, kterými jsem kdy jel, (nepočítám Multicar), brzdila Felicia Combi...

... škodovka se čtyřpísty je na tom srovnatelně s moderními vozy, jen nemá tak přeposilovaný posilovač (divné slovní spojení - něco jako "Stabilizujte stabilizátory!" "Stabilizátory stabilizovány.")2
10:12:18
01.07.2020
palinator
-> saskyn2:

Tak u 120 na dvoupístech dneska nemám žádnej problém smykem jet. 4 A odhadl bych to na stejnou ovládací sílu, jakou potřebuju u OI. Ale uznávám, Octa mi nijak zázračně nebrzdí. Ale mě to stačí, vzhledem k mému stylu jízdy a trasám, na kterých se nejčastěji pohybuju.
10:09:45
01.07.2020
saskyn2
-> palinator: Musíš to umět srovnávat se stejným autem. Samozřejmě brzdná síla je jiná u škodovky než u trojkový oktávky...a je to samozřejmě o zvyku, já jako mladej lítal litrem normoš smykem, dneska nechápu jak jsem na to mohl takhle dupat, jednak bych se dneska bál že to prošlápnu, druhak urvu sedačku3
10:02:19
01.07.2020
palinator
-> saskyn2 01.07.20 08:59:52:

A ty bys zase potřeboval sednout do Swifta, ten snad nemá ani posilovač brzd jak to nebrzdí. 3 A přitom ručka flekuje. Tam i na lehký přibrzdění se potřebuješ zapřít o sedačku. Úplně běžně se mi stává, že první křižovatku po tom, co se s tim rozjedu, projedu do odbočky asi 2x rychle, než jsem chtěl, protože to prostě ze zvyku nestihnu nabrzdit. 3 Jenže tam od roku 2001 do brzd nikdo nikdy nehráb. 47

Oproti tomu ATE 280 mm + ATE Ceramic a bubny jsou velká lahoda. 3 A fakt se kola nešpiněj, vepředu kvůli Ceramic, vzadu kvůli bubnům. 40
10:01:46
01.07.2020
Bukaj
Tak to, co jsem tam měl, bylo pravděpodobně stejné Ferodo, jako ty na fotce níže, jen jiná šarže (novější výroba, i dle krabičky, i dle potisku) - OS 3047. Činná plocha stejného tvaru a stejný tvrdý materiál třecího segmentu. A v tom je asi ten problém - místo, aby si destičky sedly kotouči, tak se snažily (docela úspěšně) rovnat kotouč 3

Uvidíme, co na to měkké Frenocary1
09:41:14
01.07.2020
Bukaj
-> Jarda: Jdu tam dát ty Frenocary - to je jistota a nebude mi jich líto pak vyhodit3
09:38:11
01.07.2020
Jarda - zrušená registrace
-> minno 01.07.20 09:13:51: jo SL jsou horsi, vystrasil jsi me

-> saskyn2: -> Bukaj: minno me nechal se svym autem projet, jel jsem teda vic, nez rozumne, abych mu to jeste neposkodil, ale brzdilo mu to tak nejak stejne, jako moje icer s chladaky brembo, sedl jsem do toho teda z moji ovce a pak kdyz se se do ni vratil, tak jsem malem prolitnul sklem, ale to se neda porovnavat RS brzdy (312 brembo max a textar, 257 brembo a textar) a 130 brzdy
upraveno 1x, naposled 01.07.2020 09:39:29
09:34:06
01.07.2020
Bukaj
Tak jsem mrknul do zásob a zjistil jsem, že kromě železné zásoby Osinků tam mám ještě 3 sady novějších desek - jedna z nich je právě TRWGDB939 - ty vypadají nejlépe - jako jediné mají "antivibrační" polep a větší plochu - nemají spodek desky do oblouku.

Pak nějaké Feroda (jiné, než jsem dával na auto), jejichž směs vypadá tvdrší (pocitově a na omak), takže by mohly méně prášit, mají menší styčnou plochu s kotoučem (vybrání z boků i dole) a nakonec slovenské Frenocar, které jsem kdysi jezdíval na 130L a co si pamatuju, tak fungovaly, respektive nikdy s nimi nebyl problém.

Teď které dát na auto na ty kotouče na dojetí?7
zvětšit Nejlepší sériový kotouče/destičky - obrázek od Bukaj vložen 01.07.2020 09:34:06
09:18:50
01.07.2020
minno
-> saskyn2 01.07.20 08:59:52: Zas to viem ale porovnať s inými autami, prípadne s 2p brzdami, čo som mal predtým (tam som používal Osinek platničky), takže nejakú tú súdnosť s porovnaním mám.



Ale je fakt, že každý to vnímame inak. Nevyskúšaš, nevieš. Ťažko hodnotiť za druhého.
09:17:15
01.07.2020
vhml
-> saskyn2 01.07.20 09:15:26: když to nebude prášit a nebude to brzdit hůř než obyčejný, tak budu spokojenej.

On ten Sharan brzdí nahovno obecně, ale na to si člověk zvykne. Mít na Fabii stejný brzdy jako na Sharanu je fajn, ale naopak to nějak nefunguje :-)
upraveno 1x, naposled 01.07.2020 09:18:01
09:15:26
01.07.2020
saskyn2
-> vhml 01.07.20 09:04:33: Nepráší, ale to je vše.
09:13:51
01.07.2020
minno
-> Jarda - zrušená registrace 30.06.20 20:06:13: Sorry. Zle som napísal. Už som to zeditoval. Išlo o Ferodo SL, nie Premier.
09:04:39
01.07.2020
Bukaj
-> saskyn2: Já bych taky vzal Osinky, ale jak jsem psal - bylo mi líto nových Osinků na staré kotouče, které hned, jakmile budu mít nové (stočené dvoupístové) poletí do šrotu.

A zabrušovat pak zánovní azbestové destičky na desce by se mi zrovna nechtělo3
09:04:33
01.07.2020
vhml
-> saskyn2 01.07.20 08:59:52: hele ate ceramic teda brzdí aspoň jako obyč destičky? Já o nich tuhle přemejšlel, že pak prej nejsou zamrdaný kola. Protože obyč ATE na sharanu práší dost.
08:59:52
01.07.2020
saskyn2
-> Bukaj: Páč stejnou službu neudělají, viz to co tu popisuješ. Pak trávíš čas sundaváním a laborováním a nedej bože když si kvůli těm 300 rozbiješ hubu. A nechci ti kazit radost ale Mino tu píše že osinky nikdy nejezdil, takže to nedokáže porovnat. Mě sem taky x krát přijede borec co tvrdí jak má ate ceramic a voe jemně se opřeš o pedál a hned rána vo sklo voe, sednu do toho a brzdí to jak obyčejná seriová jebka, kdybych mu půjčil svoje auto tak se asi pochčije, prostě nemá porovnání resp. porovnává to s původními z 3/4 shnilými jo proti těm to brzdí no...ale jak chceš, je to samozřejmě tvoje volba, já osobně bych vzal osinky a měl 80t klid.

Jinak v dnešní době si ty výrobci ty desky běžně přeprodávají, třeba textar a trw a ferodo úplně běžně, moc bych se divil kdyby zrovna takové málo prodejné zboží na š130 a w353 všichni vyráběli, takže se může stát že v krabičce trw si koupíš zrovna ty samé feroda o kterých tu ted tvrdíš jak nebrzdí...
upraveno 1x, naposled 01.07.2020 09:06:11
07:57:35
01.07.2020
Bukaj
-> minno 30.06.20 17:32:02: Díky za tip, právě jsem je objednal, tak pak poreferuju 4



-> saskyn2 28.06.20 09:20:32: No, občas se někde objeví cca za 500-1000 Kč, ale Bazoš, Aukro apod - to je na dlouhé lokte, navíc poštovné atd.

Cena je pro mne též rozhodující - když téměř stejnou službu udělají destičky za 250, tak proč kupovat něco za trojnásobek (natož něco spešl, jako zde zmíněné DS2500 za pětinásobek).

Kdybych to měl na auto pro radost, tak budiž, ale na auto, kde destičky měním co dva roky (po 80 tisících) mi to přijde jako vyhazování peněz.

Osinků doma mám 3 sady, ale ty si šetřím pro druhý (a třetí?) vůz, zvažoval jsem, že je dám i na 130LPG, ale až po výměně kotoučů...



Takže to, co doporučil Minno (funkční a běžně dostupné destičky za cca 400) je přesně to, co jsem potřeboval 5
20:06:13
30.06.2020
Jarda - zrušená registrace
-> minno 30.06.20 17:32:02: a zrovna pakny ferodo premier brzdi pekne, desky jsem jeste nenamontoval a nepotesil jsi me...
17:32:02
30.06.2020
minno
-> Bukaj 27.06.20 23:19:32: Opakujem, čo som tu písal už viackrát. Na mojich 4p brzdách používam výhradne TRW GDB939. Mením ich po cca 60 tkm (ešte nezodraté na doraz). Aktuálne mám tretiu sadu , najazdené na nich 130 tkm. To myslím o niečom vypovedá. Nikdy žiadny problém s ničím a brzdia veľmi slušne. A kotúče držia jedny po celý čas (tiež TRW). Osineky platničky som na 4p nejazdil, tak neviem porovnať brzdný účinok, ale mal som po zástavbe 4p chvíľu Ferodo SL a to bola bieda.
upraveno 1x, naposled 01.07.2020 09:12:54
21:03:01
28.06.2020
MVM
Jednou už jsem to sem dával. Dřív jsem tvrdil že bych si RH na auto nikdy nedal. No po tom,co jsem to dal na služební auto,se kterym se lítá, tak zjišťuji že to hezky funguje..

www.elit.cz/produkty/road house.html
20:58:25
28.06.2020
StepaNoFUN
Teď jsem na služebák dal šanci TRW. Origa 2x po sobě přesně 40tis, tak uvidíme...
20:48:47
28.06.2020
11mAjA11
Když se nic pořádně neočistí a zůstanou desky viset a přehrejou se tak pak nebrzdi to je celkem normální jev.

Já si je na Alhbru před skoro 10lety nedal protože, sem na Zimmermany měl a nehleděl co budou stat, v té době sem Fremax kotouče neznal a neměl sem k nim přístup, kdyby jo tak si je namontuju, brzdy sem na Alhambre dělal 1x po dobu co sem ji vlastnil, na 206 jsou a fremaxy a Icery a brzdi kupodivu dobře.

Až na Golfu umře to co tam je teď tak na něj půjdou taky Fremaxy a Icery. A když sme u těch Starilnu chodil do Kelly jeden zákazník který nic jiného nebral a montoval to na taxikarske Ovce pro polovinu drozkaru z OV a nic jiné nechtěl že to je parádní , že to nekope a funguje..takže asi tak..dneska je skoro jedno co koupi člověk v nějaké +/- stejně cenově hladině je to v podstatě nastejno, Textar je kvalita a cenově mnohdy dostupná, Brembo taky dobře, TRW je takový průměr v aftermarketu, a správná montáž je půl úspěchu..1
upraveno 1x, naposled 28.06.2020 20:49:19
20:28:57
28.06.2020
Jarda - zrušená registrace
-> 11mAjA11 28.06.20 19:14:51: ja dal k zimmermannum desky mastersport a mel jsem po nich, zacalo to kopat jak prase a na kotouci uplne vytrhane kousky, tak jsem to cele vyhodil a dal TRW a desky starline, myslel jsem, ze to zase budou ty OK icery a ono ne, ale co cekat za 260,-kc nejak to funguje... alespon to nekope

-> saskyn2: vsak pisu ze pred cca 5 lety jsem ty icery mel v krabicce starline, ted co tam bylo a dal jsem na feldu nevim, ale prasi to teda sakra vic a hrozne piska a brzdi hur, proste ve vsem trochu horsi, nez ty icery

-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.06.20 19:42:26: u 130 nevim, ale videl jsem vymenu desek na felde, kde mechanik nechal zarezla voditka, ani to nerozhybal, nevycistil a nenamazal... servis patril k STK
upraveno 1x, naposled 28.06.2020 20:40:46
20:00:26
28.06.2020
saskyn2
To nic proti nikomu ale nemám čas pak řešit reklamace na nějakou sracku. Samo když si to přinese zákazník tak to klidně namontuji to pak není můj boj
19:56:31
28.06.2020
saskyn2
-> 11mAjA11: A když jsou icery tak super tak proč si teda na svoje dáš zimmermann? 3 A jestli je pro někoho 700 za kotouč moc tak se nezlobte ale je social a má jezdit mhd já takový lidi rovnou vyhazuju...Ale dle vkusu každého soudruha
19:42:26
28.06.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> 11mAjA11 28.06.20 19:14:51: Jak může montáž ovlivnit brzdný účinek? 10 když teda pominu, že tam někdo desky neusadi pořádně a neodmasti kotouč...
19:14:51
28.06.2020
11mAjA11
Kotouče Fremax a desky Icery a funguje to, hlavně to nevadne při intenzivním brzdění jak třeba TRW.

Znova opakuju že sme toho prodávali tuny a nikdy se nic nevrátilo (správná montáž je velice důležitá).

Já osobně si na své dávám Zimmermanny, najezdil sem na nich na Alhambře bezmála 100tkm a nikdy nekopaly, nepiskaly a i když orezly jak sfine jak auto stálo tak se obrzdily a fungovaly. Jenže cenou byly (jsou) hodně mimo možnosti velké většiny uživatelů vozidel.
16:15:57
28.06.2020
palinator
-> 11mAjA11:

Co jsem jel s kámošovou Ovcí TDI 81 kW, tak to měl komplet na Fremax brzdách a přišlo mi, že to teda nebrzdí.
15:59:41
28.06.2020
saskyn2
-> 11mAjA11: špini to jako kráva x jsem viděl odlepenejch to fakt raději starline. Jako já bych si to na auto nedal, ale když se to někomu líbí...
15:28:40
28.06.2020
11mAjA11
-> saskyn2: s tím že Icer je odpad bych byl opatrný, v kombinaci kotoucu Fremax jsou za málo peněz spousta muziky a fungují perfektně, za mého působení v Benexu sme těch desek prodali tuny a nikdo nepřišel s tím že nefungují nebo že fungují spatne..já mám TeXtary ve 4p a jsou super , jak na chladaku tak na plném kotouči.
11:04:03
28.06.2020
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 28.06.20 09:20:32: icer je starline (mozna jen nekdy)

starline na felde mi piska a ubyvaji, to tydle na rapidu ne, ty jsou fajn - 70tis.km maji, na felde jim davam tak kolem 30

icer dela prvovyrobu na vlaky, tak to asi takovej srac nebude...

master sport nedokaze nabodovat plech paken, aby to neulitlo po par stovkach km, stejne tak se mi utrhlo oko tlumice
upraveno 2x, naposled 28.06.2020 11:11:16
09:42:51
28.06.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bukaj 27.06.20 23:19:32: takhle to bylo před 5ti roky. Bohužel ATE coby nejlepší sériová deska se už nedělá a Textar a Brembo asi padá z jedné linky dle vizuální i materiálové podobnosti. Co jde reálně sehnat dnes netuším, přešel jsem kompletně na DS2500.



skoda-virt.cz/cz/.../7574 6-nejlepsi-seriovy-kotouce -desticky?gotopost=3...
upraveno 1x, naposled 28.06.2020 09:43:10
09:30:15
28.06.2020
Kocvin
-> Bukaj: Stále jsou k mání i jiní novodobí výrobci.. Co tak zběžně u nás vidím, tak TRW, Brembo a Tomex, jen aby to nebylo z bláta do kaluže.. A co jsem koukal na netu, tak jsou k mání i levnější A.B.S. Ty mají většinou takovou měkkou a jakoby dost prašnou směs, takže by mohly fungovat zhruba jako ty polské, které si zmiňoval..
09:24:47
28.06.2020
saskyn2
-> Matsoft: Ono zrovna starline brzdy nejsou úplně špatný a fungujou celkem fajn, jediný co tak bohužel většinou pískaj, ale pro nenáročný zákazníky jdoucí jen po ceně bych je klidně doporučil
09:21:40
28.06.2020
Matsoft
-> saskyn2: starline desky mi aspon brzdily a hned.. na rapidu.. Narozdil od Bendix a nejakych slovenskych...
09:20:32
28.06.2020
saskyn2
-> Bukaj: A kolik se teda prodávají ty osinky? I kdyby litr, tak za to že to bude brzdit a fungovat bez sraní by mi to stálo.

-> Jarda: Icer i mastersport je odpad ještě hluboko pod starline.
09:03:09
28.06.2020
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 27.06.20 23:19:32: a co mas ted za znacku? na zlutym mam icer, na bazovi osinek a brzdi to nejak stejne, nekde mam koupeny ferodo premier a myslim nekde jeste nove osinky

Jedine opravdu nefunkcni desky, ktere navic znicily kotouce byly mastersport.
23:39:11
27.06.2020
Bukaj
-> saskyn2: Právě, že doteď to fungovalo, ať jsem dal, co jsem dal, skoro stejně - kromě Osinků tedy, nad ty nebylo. jen kde brát, když už se třicet let neprodávají? Osinkových paken a dvoupístových destiček je všude pytel, ale těch pro W353/130 moc není...7
23:29:22
27.06.2020
saskyn2
-> Bukaj: A není lepší si připlatit a sehnat další sadu origo osinků? Nevím vůbec co se to dneska prodává, ale obávám se že dnešní eko materiály se jim nikdy nevyrovnají...

Ferodo je mrdka všeobecně, na novější auta dávám origo, textar, zimmermann, ale jak to funguje na škodovce ti neřeknu
upraveno 1x, naposled 27.06.2020 23:31:00
23:19:32
27.06.2020
Bukaj
Vrátím se k původnímu názvu tématu:

Po výměně brzdových destiček a kapaliny na 130LPG auto hůře brzdí - pedál zabírá stejně, jako předtím, do určitého tlaku na pedál auto brzdí stejně, jako se starými destičkami, ale při postupném zvyšování tlaku na pedál dospěji do bodu, kdy brzdný účinek jakoby poklesne (lehoulinké téměř neznatelné "proklouznutí") a při dalším zvyšování tlaku na pedál už nedochází ke zvýšení brzdného účinku.7

Myslel jsem si, že si to sedne, ale ani po ujetí cca 2000 km se to nezlepšuje.8

Navíc při jakémkoli brzdění slyším od kol šustění, chrčení, nebo jak to nazvat - prostě oproti původním destičkám je to hlučné. Doteď jsem se s něčím takovým nesetkal, ať jsem jezdil na jakýchkoli destičkách, co mi zrovna v krámě prodali...

...je to dost nepříjemné, zvláště při krizovém brzdění, nebo s naloženým vlekem...

Naskýtá se otázka - jaké sériové běžně sehnatelné brzdové desky jsou bezproblémové?

Originál Osinky si šetřím na druhý vůz a zásoby nasyslených sad různých výrobců došly.

Posledních pár let jsem dojížděl "načaté" sady z preventivních výměn a rozebraných aut (vesměs destičky polské výroby) a ani s nimi nebyl nikdy problém - snad kromě toho, že ty polské docela dost špinily ráfky - větší otěr...

To, co tam mám teď a nefunguje, jsou nějaká Feroda...

Kotouče jsem neměnil.7
21:13:38
16.10.2019
darklord
-> Šediváček: jop, tam mi to vychadza zatial najlacnejsie co som objavil za pomoci googla. Zaujimalo ma, ci nahodou niekto nema daco, co sa na nete napr moc nevyskytuje
20:23:02
16.10.2019
Vojťas
-> darklord 16.10.19 14:53:05: od zdroje ? www.renovak.cz/rnsfcp461h -brzdove-desticky-ferodo-r acing-2500-pro-4-pistove-b rzdice-skoda-292916.html



ted to pocitam a tohle taky ne 3 ale zase je na ne snad spoleh, ale ja tam byl osobne....
upraveno 2x, naposled 16.10.2019 20:33:27
15:32:12
16.10.2019
darklord
-> Tuner#2: speedpro v ziadnom pripade, ale to ty vies 3 A pytal som sa na 130kove, babrat sa mi s tymi zigulackymi nechce (a btw cenovy rozdiel speedpro lada ds2500 oproti 130kovym z ineho eshopu je asi 15EUR, to mi za tie problemy a nervy fakt nestoji). Navyse vsetko s cim sa babrem casom dospeje k problemu, radsej kupim to co pasuje bez upravy a nikdy s tym nebude dalsi problem 40



Skorej ma zaujima ci sa daju niekde zohnat lacnejsie ako za 112EUR vratane postovneho.
upraveno 2x, naposled 16.10.2019 15:33:30
15:07:09
16.10.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> darklord 16.10.19 14:53:05: speedpro desky na Žigula, ale musíš upravovat.
14:53:05
16.10.2019
darklord
Mate niekto napad kde zohnat DS2500 na 130 za najrozumnejsiu cenu vcetne postovneho do bratislavy?
11:14:52
28.05.2015
m8rinek
-> vhml: Materiál může bejt správnej, ale tlakem na co nejrychlejší výrobu se jednotlivý technologický operace zkracujou, takže ideální je kotouč ze kterýho bylo odstraněný vnitřní pnutí třeba teplem a následnou deformací, kterej je přerovnanej... Případně dobovky, ze kterýho pnutí zmizelo jednoduše časem. O kvalitě a vhodnosti původní litiny si nedělám iluze... Takže defakto asi koupit cokoli krom vyloženě srágor typu stárlajn...
Extreme Tyres