Nejlepší sériový kotouče/destičky

prohledat
574 příspěvků (zobrazeno 501 až 550) od 03.02.2008 do 19.01.2022, založil/a vhml
řadit dle data
18:57:45
16.02.2009
kury
Jen takový poznatek ještě .Dneska jsem šel vrátit ty TRW kotouče, že chci ty Feroda. Volali do třech poboček, kde by je měli mít a ve všech třech v tý krabici byli taky TRW. Takže bacha na to, až budete někdo chtít kupovat Feroda na 130ku. Já už na to seru a beru od Sakyho chladáky.
12:30:06
15.02.2009
Jerry
-> Pilot 105: nu jedine upravy jsou otvor na náboj a díry na uchyceni a jeste rozširit brzdic ne???
22:55:35
14.02.2009
kury
-> Pilot 105: Pěkný, díky za odpověd. Třmeny máš asi rozšířený viď?
22:29:22
14.02.2009
Pilot 105
Pro porovnání kotouč na S120, rozměry jsou stejé jako u 4p, až na průměr, ten je 247 mm.

Zbytek si každý domyslí, co je potřeba upravit.
zvětšit Nejlepší sériový kotouče/destičky - obrázek od Pilot 105 vložen 14.02.2009 22:29:22
22:25:35
14.02.2009
Pilot 105
22:22:25
14.02.2009
Pilot 105
Ať to nemusím stále psát přez SZ.

Kotouč je z Opla (kat. č. Brembo 08.2953.20), v Elitu na objednávku, cena byla cca před rokem a půl 725,–/ks, síla je 12,5, ale předem upozorňuji, že to není záměnné bez úprav!
19:27:44
14.02.2009
kury
Taky by mě zajímalo co to je za ty Bremba 12mm. Už mě to s těma kotoučema začíná srát. A nechci abych kotouče po pár závodech vyhazoval.
19:14:50
14.02.2009
suri
-> Nwkt: sorry nečítal som to díky za upozornenie
19:12:11
14.02.2009
Nwkt
-> suri: Tady jde o kotouče od Bremba co jsou podobný škodováckým, ale mají tloušťku 12 mm
19:10:25
14.02.2009
suri
-> Jerry: Brembo robí len na 120 www.elit.sk
19:08:38
14.02.2009
Jerry
-> Pilot 105: hoj, prosimte nemáš náhodou upřesnení tech kotouču od bremba 12mm????? mám s tím tedka prekérku, jak se tu piše tak na 130 bohužel Ferodo už nedělaj, jedine nejaký skládek, ale to je šance minimálni :-( a dávat 9mm je taky špaténka!
upraveno 1x, naposled 14.02.2009 19:09:08
12:37:41
14.02.2009
havlik
-> kury: 6
12:36:39
14.02.2009
kury
-> havlik: Já už tam taky našel po obvodu TRW a nejákej kod. To bych se z toho posral, takže v pondělí opět do obchodu3
12:02:03
14.02.2009
havlik
-> kury: no já to na těch kotoučích měl i vyraženo na obvodu normálně TRW4
23:26:18
13.02.2009
kury
-> havlik: No ty jo jsi to s tím TRW přivolal9 Dneska jsem si přinesl jiný kotouče. Na krabici Feroda, ale uvnitř papír TRW, Lucas a na kotoučích není vyraženo nic. Zatím co jsem měl Feroda, tak na nich bylo Ferodo i vyraženo a ještě nejáky psaní. Ty we tak ted nevím, co už mám dělat10 Kuwa to jsou feroda na 4P nesehnatelný bo co.
15:32:23
13.02.2009
suri
-> 105L: len dokedy a osinek no neviem brzdilo to nepískalo ale azbest nemusím
15:30:34
13.02.2009
105L
-> suri: to je sila, ale predne desky su v pohode nj zlatý OSINEK.8
15:23:46
13.02.2009
suri
-> 105L: s prepáčením nasr..nie do papule zadné pakne ani nie 500 km a odlepilo sa obloženie
14:12:43
13.02.2009
mb136gl
-> 105L: ja ich mám, aj brat a zatiaľ spokojnosť
14:09:29
13.02.2009
105L
A čo hovoríte na slovenské Frenocar?5 mal som ich a nepískali 7 podla mna na normálne jazdenie stačia.
zvětšit Nejlepší sériový kotouče/destičky - obrázek od 105L vložen 13.02.2009 14:09:29
23:25:00
12.02.2009
MOLSO
-> Majklsto: osineky brzdia lepsie ako seriove feroda a nepiskaju 4
22:58:48
12.02.2009
Majklsto
este by som mal drobnu otazocku k veci:ako sa umiestnili klasicke seriove komunisticke brzdove oblozenia osinek?lepsie ako ATE?porovnatelne alebo horsie?
18:40:22
11.02.2009
kury
-> havlik: Tak to by mi zase neudělali1 S nima je rozumná řeč a vždycky tam vybíráme jaká věc bude nejlepší. Takže desky vyhráli ATE a kotouče Feroda. Jen asi nedopatřením jsou na 2P10 Takže je bud vyměním nebo se při nejhorším bude soustružit.
18:24:16
11.02.2009
havlik
no bud rád že máš aspon ferodo:) mě přišli v krabici kotouče s označenim TRW:))
17:25:07
11.02.2009
kury
-> Nwkt: jj. Já tam zítra zajdu. Ona je s nima rozumná řeč, ale holt škodovky moc nedělaj, tak asi myslel, že je to stejný a já vůl se na to podíval až doma.
17:14:11
11.02.2009
Nwkt
-> kury: Reklamovat, já koupil normálně feroda na 4P 4
17:12:36
11.02.2009
kury
hmm. Tak Havlík nekecal10 Objednal jsem si v obchodě Feroda na 130ku a koukám 252mm10 Ted abych honil někoho se soustruhem
21:04:09
10.02.2009
Majklsto
-> suri: dik
19:20:23
10.02.2009
CpEaRjHaY-průserář
-> Nwkt: Díky4
19:14:47
10.02.2009
Nwkt
-> CpEaRjHaY: Elit
19:13:07
10.02.2009
CpEaRjHaY-průserář
A kde se dají sehnat u nás kotouče Brembo??Chěl bych dát ty nechlazený na dvoupíst na zadní nápravu.

Jinak já mám teď na autě na předku destičky COSID nebo jak se to píše a naprostá spokojenost.Je to ještě stará dederonská výroba na warťáky1
19:00:04
10.02.2009
ondie
-> vhml: ok,díky.
12:27:36
10.02.2009
suri
-> Majklsto: pred rokom 1100sk DS 2500
10:50:21
10.02.2009
vhml
-> Pilot 105: A z čeho jsi použil ten 12mm kotouč? Já v katalogu Bremba hledal a nic pěknýho nenašel. A brzdiče máš pak rozšířený? Kdyžtak mi napiš do ID...
10:37:21
10.02.2009
Pilot 105
-> vhml: Chlaďáky Brembo cca 1500,-/ks, nebo 12,5 mm kotouč cca 700,-/ks, takhle jsem to řešil já, hlavně kvůli legalitě (na STK nic nepoznají narozdíl od chlaďáků). Osobně si myslím, že 9 mm kotouč zkroutíš (když ho přehřeješ) tak jako tak a je jedno co koupíš za značku, levnější kotouče se ale kroutí už od pohledu.:)
10:16:39
10.02.2009
vhml
-> Pilot 105: o těch 2p jsem věděl, ale zase mi moc nelíbí, že maj ,,jenom" 9mm. Ale jestli říkáte, že ferodo to dělá stejně, tak je to asi jedno. A je na tom ta kvalita znát vzhledem k dvojnásobný ceně?
10:01:13
10.02.2009
havlik
-> Pilot 105: neřikam že ne:)
09:56:00
10.02.2009
Pilot 105
-> havlik: Brembo má průměr 252 mm, síla 9 mm, právě koukám do katalogu.;)
09:53:48
10.02.2009
havlik
-> Pilot 105: ono nevim jak brembo ale ferodo snad má oboje ty kotouče uplně identický jak 2p tak 4p
09:50:13
10.02.2009
Pilot 105
-> vhml: Ano, ale pouze na 2p, není problém upravit. Cena cca 500,-/ks.
09:48:16
10.02.2009
vhml
-> Pilot 105: a brembo dělá nechlazený? Já myslel, že jenom chlaďáky
09:46:16
10.02.2009
Pilot 105
-> vhml: Kotouče Brembo, destičky ATE.
09:23:01
10.02.2009
vhml
-> ondie: jak žerou ti nepovím, jelikož máme nějaký podivný kotouče na kterejch skončili už 4 sady destiček a z kotouče neubyla ani desetina...
23:59:43
09.02.2009
FORM - zlomená ojnice
-> Syny: Já na to kašlu, vydloubal jsem originály z vosku a nechal je u soustružníka stáhnout o těch 5mm na obvodu. životnost je o kus nižší, ale zase jsou to originály.
upraveno 1x, naposled 10.02.2009 00:08:47
23:57:52
09.02.2009
FORM - zlomená ojnice
-> Syny: Myslím že je dělají jen menší, tedy 247x9 na 4p a 252x9 na 2p, v originále mají být těch 247x9,5. Flákají to a šetří si práci, obrobí je stejně na 2p i 4p, jen v posledním úkonu je stáhnou po obvodu trochu víc.
23:53:14
09.02.2009
Syny
-> FORM: ja mam feorda na 2p a chci dat 4p :( Oni se nedelaj ty mensi a 9,5mm? Nevim jestli nechat ubrat ty moje nebo shant na 4p...



Jinak - Lucasy po 10 000km krivy - stoceno - 10 000km a jsou znova krivy... Nasrat, uz to nejak doklepu a pak to pude cely pryc...
upraveno 2x, naposled 09.02.2009 23:54:15
23:51:36
09.02.2009
FORM - zlomená ojnice
-> Syny: člověče, ani s nimi problémy nemám, zatím moc nekopou. Zatím se na nich najezdilo jen pár tisícovek. Kdyžtak mám v záloze jedny Feroda a na kábro půjdou stočené 2 pístové originály. Jsou jen o 0,5mm tenčí než se dávaly z prvovýroby, dnes je snad taky dělají jen 9mm tlusté stejně jako kotouče na 2p.
23:26:10
09.02.2009
Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 4P taky
23:25:31
09.02.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Ale zda se ze to delaj jen 2 pistovy kotouce 8
23:15:29
09.02.2009
Syny
-> FORM 09.02.09 19:33:28: 3 3 3

Kotouce Lucas 69 Uz podruhy (po presostruzeni) je mam krivy... Nechapu...
Extreme Tyres