Tvrdší tlumiče

prohledat
78 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 13.10.2007 do 28.03.2022, založil/a Meilo
řadit dle data
10:36:59
22.04.2022
webblogsa1
Příspěvek smazal moderátor - StepaNoFUN
upraveno 2x, naposled 22.04.2022 10:37:26
19:31:45
28.03.2022
StepaNoFUN
-> 11mAjA11: Transit Custom.
19:21:53
28.03.2022
11mAjA11
Tranzit nebo co za vehikl ?
19:19:07
28.03.2022
StepaNoFUN
Vytáhnu jednu mrtvolu...

Neustále řeším (zadní) tlumiče na svým služebáku. Jak je to naložený na maximum (spíš přeložený), tak to mám kvůli případnejm kontrolám od celňáků na měchách, tudíž to nevypadá jako naložená dodávka. Spíš jako prázdná a ještě zvednutá. Ale prostě když přejedu nějakej retardér, nebo jedu jen po hrbolatý cestě, tak je to jak na moři. Je to 280 (2,8t celková). Dal jsem tam tlumiče podle katalogu z 330/sport (Bilstein, neorigo, prej originální dodavatel). Pocitově pořád stejný. Dneska tu byl soused s faceliftem a s podvozkem se zvýšenou nosností (3450kg celková). Tak jsem si ofotil čísla a vin, že je zkusím objednat.

Nicméně když to hledám, tak mi vyskakuje jako náhrada Monroe a u těch je napsaná mimo jiné položka "Veličina" - TT32/15X159A u těch jeho a u těch mejch původních TT32/15X181. Dá se z toho nějak poznat tuhost, nebo je to jen nic neříkající označení.
20:18:01
13.02.2018
bibendum30
-> tunerlada: Ano,mám je v kartě auta.
18:44:42
13.02.2018
RomanTyle
Ted jsem je mu tam dával a rikal ze je problem sehnat dily ze stim bude koncit bohuzel osobne nevim kdy jinak tlumice musi byt ciste bez dalsich dilu a hlavne pistnice nesmi byt zrezla nebo nejak poskozena omlouvam se ale pisu to v mobilu.
21:26:34
01.02.2018
tunerlada
Obnovím tému s dotazem.. nechali jste si teď někdo dělat od p. Kurky tlumiče ? Dělá je ještě ? Děkuji
20:15:51
26.04.2016
Petrson
-> Robert 106: p. Kurka 604363094
20:13:02
26.04.2016
Robert 106
Já už tam ty Fenoxy taky mám a maximální slokojenost :-)



Ale co dozadu ? jinak ještě sem měl koupený Atesa zadní nevím jestli sem to tady už psal ale púlně nový sem je vzal za kámošem co má originály a srovnal sem to jako ty Atesa úplný bláto tak sem to zas vrátil - Někde je chyba už je dělají na hovno.



PS. Máte někdo nějaký kontakt na p.Kurku ?
08:31:44
26.04.2016
Kadelus
Zdarte, nějakej kontakt na toho pána co repasuje tlumiče? Je to ten z Chaber?
14:01:18
13.04.2016
Jiskra - zrušená registrace
Mám namontované ve předu Fenoxy a spokojenost zatím nevržou a jsou víc tuhé než origo. Stabilita se zlepšila a lépe auto drží směr. Za tu cenu za mě dobrý výsledek. Mam je ve spojení s origo pružinami, takže budou tlumiče víc namáhané, chtělo by to asi i jiné pera... (vůz je užovka 1977)
01:52:51
09.04.2016
Petr Urban
-> Trady: ateso je měkký šrot nefungující.
23:55:37
05.04.2016
dragon_cb_cz
-> Trady: Jetejch, pro repas u Kůrky použitelnejch PAL tlumičů je všude dost a ani nejetý nejsou nijak zásadně drahý (a sehnatelný jsou v pohodě)....
upraveno 1x, naposled 05.04.2016 23:56:01
20:22:10
01.04.2016
Trady
-> vhml: No jo, ale musi byt origo s matici, napr atesa co mam ja jsou u vršku kde je guferko zalisovane, tj nerozebiratelne, a taky se mi zdaji mozna i horis jak ty co sem vyndaval... ale jsem na nich uz asi 7 let a pohoda :D trosku se predek vice houpe no... lepsi jak kdyby skakal :D
15:59:20
30.03.2016
vhml
Vem jakýkoliv jetý tlumiče a nech je u p.Kurky zrepasovat.
15:57:02
30.03.2016
minno
-> Robert 106: tie žigulácke Fenoxy som mal a vŕzgali jak hovado.
20:58:36
22.03.2016
Robert 106
-> Maxx: to vím, jde mi spíš o kvalitu na tyhle starý auta něco dnes sehnat.
20:56:14
22.03.2016
Maxx
-> Robert 106: jezdil jsem je na spotřebáku a fungují,jen si myslím že jsem musel dělat nové spodní držáky.....
20:33:12
22.03.2016
ochoda
-> Robert 106: Co vím, tak fenox dělá na žiguly tlumiče a co si tak pamatuju tak je kluci docela používali a myslím, že nebyl problém. 6
20:31:43
22.03.2016
Robert 106
Ahoj chlapi když koupím přímo tyhle tlumiče tady v autodílech Krč.

Dobrý / špatný jde mi o tu značku sem trošku nedůvěřivý potom co sem koupil ATESA nový a oni po prvních 10m přestaly prakticky fungovat.



shop.autodilykrc.cz/cz-de tail-554077-tlumic-perovan i-predni-olej.html
13:15:58
23.02.2016
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: když jsem viděl ty tvoje nový přírůstky . . . 1

vlastní tlumiče ne, jen mě vyhovující plášť 4

bych teda rád, někdy . . .
12:24:52
23.02.2016
Eidy
-> Antony: Budeš si vyrábět vlastní tlumiče? :)
10:57:56
23.02.2016
Antony - zrušená registrace
-> Zdenek136: tak kdyby sis vzpomněl 4
10:54:43
23.02.2016
Zdenek136
-> Antony: Někde mám doma rozebraný přední tlumiče připravený na stříkání. Jestli chceš, tak ti to nafotím.
10:50:23
23.02.2016
Antony - zrušená registrace
-> Zdenek136:

-> Bukaj:

díky moc, a ta trubka je na ní vidět nějaký obrábění, nebo to je jen bezešvá tažená?
10:44:17
23.02.2016
Bukaj
-> Antony: -> Zdenek136: Jo, jen roura4
10:41:20
23.02.2016
Zdenek136
-> Antony: Pokud si dobře pamatuju, tak je to jen trubka s okem a závitem.
10:11:25
23.02.2016
Antony - zrušená registrace
Když rozdělám klasickej přední tlumič na eMko, vyndám vše a zbyde mi obal. Je to jen trubka o určitém průměru se závitem na konci? Nebo jsou vevnitř nějaké osazení, labyrint atd?
22:42:34
16.10.2007
Meilo
Zadní pružiny vyřešeno,respektive Saky vyřešil,když dal hlášku že bude dělat zadní pružiny.2 3 1
14:42:31
16.10.2007
deathcat
-> Tuner#2: Já vám k tomu zatím moc nepovím. :-)



Ale něco je vysvětlené tady

www.mk-racing.cz/avo.htm



Cituji :-)



" Profesionální závodní jednokomorové vysoce odolné tlumící jednotky AVO v řadě MOTORSPORT se vyrábějí s průměrem těla 40 nebo 50 mm. Tlumící jednotky Single adjustable mají 8 stupňů nastavení pomocí ovladače na těle tlumiče (odraz/stlačování současně), tlumící jednotky Double adjustable mají 8 stupňů nastavení pomocí ovladače na těle tlumiče a 16 stupňů nastavení na odděleném zásobníku pro stlačování, tlumící jednotky Triple adjustable mají 8 stupňů nastavení pomocí ovladače na těle tlumiče pro odraz, 16 stupňů nastavení na odděleném zásobníku pro rychlé stlačování a 16 stupňů nastavení pro pomalé stlačování. Varianty Double a Triple mají oddělené zásobníky kapaliny."
13:24:29
16.10.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pilot 105: To vím, proto jsem je musel poslat zpět a on je upravil4 On nám to deathcat pak poví, jak se to štěluje 40
13:21:19
16.10.2007
Pilot 105
-> Tuner#2: Ale ty máš kapaliny (ty se snad ani s regulovatenou tuhostí nedělají) u plynokapalin to je trochu jinak.
13:16:17
16.10.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pilot 105: A tím se štěluje tuhost? Myslel jsem, že ta se ladí mechanicky nějakou úpravou průtokových mezer, alespoň tak to popisoval Hušek, když jsme je posílali na přitvrzení.
13:12:59
16.10.2007
Pilot 105
-> Tuner#2: Pěnění oleje brání právě ten plyn, proto tam je.4
13:04:08
16.10.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pilot 105: A kam by jsi v předu dal tu nádobku? Vzadu u uchycení ala LR jo, ale v předu by to nešlo a navíc nemá ta nádobka náhodou jinou funkci? Někde jsem četl, že to brání pěnění oleje?
12:49:11
16.10.2007
Fifa
Saky ma pravdu v tom ze subjektivne jde velmi tezko poznat rozdil mezi tlumici. Ovikendu jsem vymenil skoro nejete tlumice Delphi(2500km) za pritvrzene serie a rekl bych ze je predek na velkych nerovnostech lepe "filtruje" hupy. Ale tezko rict, rozdil jde to opravdu spatne poznat.SEm zvedav jak se to bude chovat po vymene pruzin.Tomu jeste ale musi predchyzet vyztuzeni ramen ktere jeste nemam provedeno. Mam "jen" zgeneralkovanou napravu.
12:31:52
16.10.2007
Pilot 105
-> Tuner#2: Pochybuji, že by to řešil podobně jako u Spaxů, když u ostatních má nádobky, je to podle mě pro něj jednodušší řešení, ale je možné, že se mýlím.4
12:16:32
16.10.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pilot 105: Spaxy taky žádnou nádobku nemají a mají stavitelnou tuhost a navíc už stojí 14.000,- dle slov prodejce na finále Tuning cupu, kde měl Rieger stánek. Co vím, tak Petrovo tlumiče vypadali jinak než tyhle4
12:00:28
16.10.2007
Pilot 105
-> Tuner#2: A víš jistě, že jsou tohle tlumiče s nastavitelnou tuhostí? Podle mě ne, ty stavitelné u sebe mají většinou tlak. nádobku s plynem.4 Ale stačí si do HP zavolat, mě to je vcelku jedno, já bych 11 tis. za tlumiče na 120cu nedal.:)
11:37:30
16.10.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pilot 105: Ne, ne, Petr měl ty závodní, tyhle se stavitelnou tuhostí tehdy ještě nebyli.4 Proto to bylo tak tvrdé a měl jen přední.
02:33:58
16.10.2007
Pilot 105
-> m8rinek: Tyhle tlumiče už Hušek vyrábí nějaký ten pátek, dokonce je už někdo tady na webu testoval. Tuším, že to byl Petr F. a rychle je z auta sundal, prý jsou na naše silnice příliš tuhé (začala mu praskat karoserie), což mi potvrdil i p. Hušek, jsou to tlumiče určené na okruhy. Ještě dělá variantu Racing za zhruba 23000,-, bohužel verzi Sporting už nevyrábí, cenovka byla cca 4500,- a dalo se na nich jezdit i po těch našich tankodromech, bez nutnosti mít vyrámované auto.:(
22:20:11
15.10.2007
m8rinek
-> Saky: Hawk

21:51:08
15.10.2007
zdenekz
-> Saky: souhlasím,nejdřív dát do pořádku uchycení,vyměnit silentbloky,vyztužit ramena,vyměnit domorobo zkracovaný pružiny za originální a dát místo vyteklejch a vymlácenejch tlumičů nový.Toto je můj postup.
21:43:02
15.10.2007
Saky
proste kazdej si vzdycky mysli ze kdyz vymeni tlumice a pruziny tak udela ze skodovky zavodaka srovnatelnyho s dnesnimi vozy.. pritom vetsina lidi ma tlumice nikdy nemeneny, gumy typu OR 34 atd...vyhnily ramena, vyhnily uchyceni vse se krouti jak krava, a tuzsim podvozkem jde vse do kytek mnohem rychleji. kdyz si date tohle nejdriv do poradku tak zjistite ze zas takovej rozdil mezi tlumicema a pruzinama neni... urcite ne v beznem provozu kdy potencial zavodnich tlumicu stejne nevyuzijete.. jenze v tom je prave ten problem.. jeden radi vem to, druhej vem to, to je super protoze to zrovna dotycny vetsinou ma.. ale myslim si ze vetsina ridicu tady by nepoznala rozdil mezi tlumicema jednotlivejch znacek natoz pruzinama.. vse je subjektivni a kdyz nekdo da za neco 10 nebo vic tak to prece musi bejt znat.. ja tvrdim ze vyztuzeni naprav, pripadne jejich uprava a dani auta do OK stavu je daleko vic znat a pro 95pct lidi tady ma vetsi vyznam nez nejake pruziny a tlumice.. a pro ty co uz to maji pak samozrejme prichazeji tlumice a pruziny..
21:32:19
15.10.2007
Saky
-> Nwkt: nevim cemu rikas horsi.. budou tuzsi.. a nejlepsi jsou experti ktery ji pak jeste nahrejou autogenem a zarovnaj.. tim ji popustej.. a jeste lepsi sou ty co vedi ze ji popustej a pak ji ohratou jeste chladej ve vode-)
21:28:11
15.10.2007
Nwkt
-> Saky: Předpokládam, že k horšímu
21:25:53
15.10.2007
Saky
predni pruziny k HPckum jsou o 4pct tuzsi nez serie a kratsi volnou delku tady nemam.. za jizdnima vlastnostma jsou hlavne tluice ani ne tak pruziny... ty 4pct na tuhosti na to nemaji vliv, tam je akorad problem ze pokud se seriovy riznou a zkratej tak to rapidne zmeni jejich vlastnosti..
17:53:52
15.10.2007
Meilo
-> m8rinek: Serie na zadku je jen dočasné řešení.Vždyt to znáš,pomalu ale jistě.Pokud jsou u HP i pružiny bylo by to super.V opačném případě v knížce od Plška je několik variant pružin.Tet jsem navrážel dost peněz do motoru a řezaný pružiny nechci.
17:43:50
15.10.2007
m8rinek
-> deathcat: tak nějak to myslim na tvoje auto myslim že ok u Meila mi to přijde (zatim) jako zbytečná investice

17:42:39
15.10.2007
m8rinek
-> Meilo: jen tak, tyhle lidi jezděj na přitvrzenejch seriich:

www.skoda110r.cz/article. php?id=445

www.skoda110r.cz/article. php?id=314

www.skoda110r.cz/article. php?id=81

jejich auta fungujou, podvozek chválej, když se koukneš na výsledky třeba z podzimních Běšin jejich jména najdeš na bedně v kategoriich H1 a H2, na amaterský závody to tedy asi stačí, samozřejmě s HPčkama budeš dál....
[ Zobrazit příspěvky smazané moderátory ]
Extreme Tyres