6497 příspěvků (zobrazeno 4701 až 4750) od 23.09.2007 do 16.09.2024, založil/a T
řadit dle data
19:59:08 17.03.2011
T
tak mi to nedalo a musel jsem ho vyndat a povedlo se díky za rady...jen stačilo tam natlouct pořádnej štoubovák :-)
jinak tohle je nové gufero...značka nevím-dobré, špatné? jinak pružinka neni ta tenká...mylsim, že afro100 mi to radil, nebo kdo? to neni ono, že? :-/
19:50:18 17.03.2011
CpEaRjHaY-průserář
-> T: Nebo tam zašroubuj dva vrutry a vytáhni ho za ně
19:49:50 17.03.2011
suri
-> T: nie je čo zničiť , normálne ho rozsekni
19:48:28 17.03.2011
kamikaze
Kolmo, musíš ho ohnout, to modrý je plech v guferu, tím že ho navrtáš, tak ho líp ohneš, ale jak říká suri, tak by to mělo taky jít. Zničit tam můžeš jedině povrch pod guferem, ale na to si dáš pozor
-> T: normalne tam strc hruby srobovak a vypac o hranu ...
19:44:10 17.03.2011
T
-> suri: : ok,zkusím zítra...neni tam kde co zničit?
19:39:31 17.03.2011
suri
-> T: normálne sekáčom ho rozsekni a vyber , alebo zatlč šroubovák medzi nohavicu a gufero , ohneš ho a vypáčiš
19:36:28 17.03.2011
T
-> kamikaze: ? no já to mam taky z auta venku ale na vrtání se bojim právě ale jestli nepřijde jiný rada, tak to tak dopadne.....a to jis vrtal kolmo? nebo šikmo nějak?
19:33:57 17.03.2011
kamikaze
-> T: Já tak dělal na obou nohavicích, ale měl jsem je venku z auta. Jinak se mi je nepodařilo sundat, on je v nich plech a ten když opatrně rozvrtáš, tak je pak ohneš a vyndáš
19:29:29 17.03.2011
T
-> kamikaze: : to jsem právě vyčetl a to se mi moc nechce
19:26:28 17.03.2011
kamikaze
-> T: Já ho vrtal, ale není to asi zrovna košér
19:23:32 17.03.2011
T
to gufero z poloosy vůbec nejde, nějaký fígl?
10:42:04 14.03.2011
Tomáššš
-> Minik03: ako pise JOZKA
10:01:10 14.03.2011
Jozka
-> Minik03 13.03.11 17:11:16: pod žárovej pozink (máčení, šopování) opískovat, lépe přilne, pod galvanickej jak kdy.. rez a mastnotu z dílů "vyperou" (občas tak, že chybí část materiálu), ale zbytky barvy často vadí, zvlášť pokud je kvalitní, zůstanou její ostrůvky i po zinkování.
-> minno: Mno, zatim to vidím jen na nějaké letní projížďky, ale myslím, že se časem nechám zlomit nějakým hobby rally, takže toho chci už teď mít co nejvíc připraveného. Pozink bych měl mít za velmi hezkou cenu. Jak nejlíp ty díly na pozink připravit, mám to zatím jen odrbané flexovým kartáčem, má cenu dát to ještě pískovat, nebo se před zinkováním používá nějaka "žravá" chemie.
A barva - alkyton ne-e? Vím, že ho zde mnoho lídí chválí.
16:57:21 13.03.2011
suri
-> Minik03: vzhľadom na malú cenu tak by som volil pozink a na to epoxidový základ a vrch
16:28:28 13.03.2011
minno
-> Minik03: Zalezi,co od toho ocakavas a ake bude mat to auto vyuzitie a kolko chces do toho investovat.Idealna uprava pozink+dvojzlozkova mokra farba.Na pouzivanie len v lete ti pozink netreba.Naopak ak s tym chces jazdit aj v zime,pozink je vyhodou.Na len letne jazdenie za slnka posluzi dobre akakolvek farba.
11:59:49 12.03.2011
Minik03
Konečně jsem se zase dostal do dílny, abych trošku pokročil. Spodní ramena mám na cestě k pískování a řeším jakou povrchovou úpravu zvolit. Prosím o takovou menší anketku zda:
jen tak čistě teoreticky...ramena pokud se nepletu, tak se dělají úzká a široká...jaký je v nich rozdíl? že se třeba nedávaní úzká horní ramena na emko, místo podkládání kozlíků je to veliký rozdíl, nebo proč? nebo jsem vymyslel kravinu
22:27:54 24.02.2011
Mr.Lumpy
-> T: a potom hezky odvrtávat
11:40:34 19.02.2011
T
-> myschaak AZNP K.Hora: : nic z toho...teda hořák nemam.....takže došlo na pilku :-D
21:40:02 18.02.2011
myschaak AZNP K.Hora
brzdovka,WDčko,plynovej hořák....
16:00:59 18.02.2011
T
-> havlik: : neřeknu
jen se nudim občas,tak jsem doma vyhrabal staré nápravy co sjem našel a dělam rozborku,ale asi mně ta poslední natolik bavila, že možná nějakou postavim jen tak, buď na někdy a nebo ji bude někdo chtít
15:57:53 18.02.2011
havlik
-> T: co zase tvoříš za nápravu?
15:49:47 18.02.2011
T
-> minno: : jojo
-> 105: , -> Eidy: : no tak toho sjem se bál ale asi to jinak nepůjde, že mlácení nepomohlo, zničil jsem s tim už jedno rameno
13:24:59 18.02.2011
Eidy
-> T: natočit matku opačně a mlátit. A nebo plátkem říznout. Protože tam samozřejmě není mezera, musíš řezat do silentbloku ve svisláku, abys neřezal do tý trubky navařený v rameni.
11:06:25 18.02.2011
105
-> T: ten horni kdyz je moc zarezlej tak se bohuzel musi platkem pilky urezat mezi ramenem a hlavici svislyho cepu... spodni excentr jde zpravidla vysroubovat
11:00:42 18.02.2011
minno
-> T: na prednej náprave? myslíš čapy? horný a spodný excenter?
10:28:30 18.02.2011
T
jak vyndat šrouby, co mi spojují ramena s těhlicí? ten dolejší a hořejší? mazadla a palice nepománá....už jsem jedno rameno zničil :-( jiné nápady?
21:53:58 09.02.2011
Eidy
-> Hruška: Když ty tlumiče budou v dobrým stavu tak jo.
20:52:17 09.02.2011
Hruška
To už by šlo?
20:52:02 09.02.2011
Hruška
Tak oprava budou to pružiny 250 mm rallyové
20:06:08 09.02.2011
vhml
-> Hruška: porid prvne tlumice
19:39:19 09.02.2011
afro100
-> Hruška: nameles si drzku
19:37:42 09.02.2011
Hruška
Měl bych na vás chlapy dotaz dají se použít pružiny 220mm na sériový tlumiče když upravím dorazy? pružiny by byli ze speedpro asi.
17:17:24 09.02.2011
T
-> 105: , -> afro100: : kamarád se na to ptal,alni nevím proč ale odpověď teda asi je že jde nějak
20:24:38 07.02.2011
afro100
-> T: presne ti to nepoviem, zalezi aka prevodovka ci 4q alebo 5q ... inak kamarat ma/-l motor 1500 z taza v rapidovi, takze nejak to urcite ide
20:19:00 07.02.2011
105
-> T: nekdo ma v umyslu delat zadohraba s motorem v predu ?