skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
silentblok
jestli myslíš ten držák na převodovku, tak ten jsem si varáběl sám, ale dá se použít i původní originál
-> Vojtik: a to se dá koupit i s tim plechem nebo ten musiš vyrobit?
-> Dušan: jinak vejška je dobrá, ale chce to tročku podložit jak je vidět z jednoho obrázku, aby se eliminovala škvíra mezi silentblokem a spodním držákem, páč ten držák jde šikmo a ten silentblok je širší a uprostřed by se asi prohnul a snížil, nrbo tak něco, tak se tam z pásoviny musí odělat taková spešl podložka. Z fotky je to ale pěkně zřetelný a výške je pak prakticky stejná jako orginal
BNeni to zas takovej šutr, ¨je to zhruba stejná tvrdost gumy, jako u motorovýho škodováckýho, ale má větší plochu, tak je pevnější, ale hlk tam asi bude, ale včera jsem to projel asi 3 km, a zas nějaký extra pazvuky jsem neslyšel, -> Dušan: je to na Karosy řady 700 a používá se na motor i převodovku ( dva na motor a dva na převodovku a jsou všechny stejný)
-> Dušan: No vyřešenej:)) počkej jakej budeš mít v autě hluk, jestli s tim jezíš denně....origo je takova měká paštíka, ale tohle bude jak šutr

-> Pavel Korbelář: myslím že je problém se silentblokama vyřešenej
-> Vojtik: ta výška toho silentbloku je stejná jako u originálu ? já jen aby se převodovka nedotkla příčky

-> Vojtik: ta výška toho silentbloku je stejná jako u originálu ? já jen aby se převodovka nedotkla příčky
-> Dušan: stejna otazka:))
móóóc pěkný, zítra jedu koupit silentblok
. Říkáte Karosa 700 - motorovej ?

-> Vojtik: Já zkoušel několik variant. Začínal jsem od jednoho motorového silentbloku pak za použití dvou a skončil jsem taky u hranatého. A to jsem šel tak daleko, že jsem zkoušel i různé tvrdosti. :o)
-> Tommy:-): esi tech cilembloku na karosu mas dost urco se mnou s nejakyma pocitej

-> Fén: jj, ale tenhle karosáckej má daleko větší plochu, než škodováckej, taky jsem nejdřív plánoval kulatej, ale pak jsem natrefil na ten z Karosy a ukázal se jako ideální řešení

silentblok motoru jako ze skodovky?s karosy to nejde!! to sem se dival
aha tak se v nejblizssi dobe skusim vyrobit..

Ono jde použít i silentblok motoru. :o)
nemáš za co, na autě by to mělo taky jít udělat, jednodušší budeš mít použít horní držák původní a poupravit ho, já jsem chtěl origo zachránit, tak jsem si s tim takhle pohrál, musíš si to ale dobře vyměřit, abys pak neměl špajsku šejdrem

dik!!!
diky za info pokusim se neco takovyho vyrobit a na fotky sem se dival nevypada to spatne a muzu to udelat i kdyz mam prevodovku na aute?a poslal bysme jeste nejaky detajnejsi foto teda jestlimas?dik moc!!!!
jo, jde tam, mám ho tam a dnes jsem to byl prvně projet a paráda, řadička už vubec nelítá a zadek se zdá takový stabilnější. Pod převodovku stačí jeden, musíš zkrátit ty šrouby, co z něho koukaj, udělat z pásoviny horní držák na převodovku, nebo upravit původní vyvrtáním 12,5 mm díry přesně doprostřed a stejnym vrtákem protáhneš ještě i díru v vříčce na držáku silentbliku, je tam uušim 10mm, tak ji protáhneš na 12,5 a pak už to jde tak nějak samo. silentblok s horním držákem přišroubuješ do příčky,( mezi silentblok a držák silentbloku na příčce je vhodný ještě udělat takovou podložku, která vymezí prostor mezi silentblokem a tim držákem) dáš převodovku, přiděláš k ní a je hotovo. Z fotek to snad bude dobře poznat
a matady nejakej odkaz?
-> Tommy:-): Vojtik je jeden clovek tady co sehnal furu novych napisu na masku

a kdo je vojtik?dik!!
Vojtik to má
prosim opomoc nekdo mi rikal ze de dat s karosy na 5q silentblok nevite nekdo o tom neco?diky!!