Dle mého názoru u zadomotorové škodovky je vzpěra přední nápravy zbytečná. Jednak je nápravnice a rošt kufru, ke kterému je přidělaná, dost pevná sama o sobě, druhak místo, kde se opírají pružiny není v karoserii ale v té nápravnici a třeťak je lehký předek.
Nehledě na to, že, jak psal Tuner2, při vzpěře na nápravnici tam nemáš jeden bezpečnostní prvek (rezerva) a při vzpěře v kufru to tam zabírá místo na náklad...
U Fa/Fel a podoně řešených aut ta vzpěra má smysl - tam se to kroutit může slušně (zvláště u těžkých motorů 1,6 a 1,9).
-> Shader 18.09.20 20:43:40: Mně tohle na 130LPG (navzdory původnímu mostu s vybráním pro stabík) dělá z výroby křivě navařená matice na jednom úchytu stabilizátoru k mostu. Stabilizátor vždy vyjede do boku a na jedné straně dře o tuhle hrazdičku na mostu
