skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
rozborka vlecka
-> ochoda 29.12.14 22:56:05: tenhle brzdič neni moc kvalitní ta ručka u tutoho dlouho nefunguje
-> TAZ1500: www.autola.cz/24410-ford/
68915-brzdic-zadni-pravy-f
ord-mondeo-iii-do-2004 tak třeba ford...
predni kotouče už mam doma a zadni sou na ceste
-> ochoda 29.12.14 22:51:05: nejvic by se mi libylo 4 pistky s lankama nechci tam nic od vw
-> ochoda 29.12.14 22:51:05: nejvic by se mi libylo 4 pistky s lankama nechci tam nic od vw
-> ochoda: kotvu z lode ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> vhml 29.12.14 22:29:50: Jenže je to tak velkej profil, že to nebude znatelný.
-> TAZ1500: ...a jakou teda chceš ručku?
Hydraulická ti vadí, lankovou nechceš...
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> TAZ1500 29.12.14 22:31:04: A jednim prudkym zabrzděnim z normální rychlosti se rozhodně nemůžou brzdy přehřát a poškodit.
-> TAZ1500: Na nedělní vyjížďky absolutně vůbec nepotřebuješ dozadu kotouče, přední chlazený kotouče ani áčka. Za ušetřenou práci a peníze mi děkovat nemusíš...
-> ochoda 29.12.14 22:37:23: to prave nechci
-> TAZ1500: Tak to udělej jako kluci tady, ty maj vzadu (teď abych nekecal) třemy z octavie nebo golfa, tam je lanková ručka (viz. T2, Eidy, ...)
předky mam ted rozhozeny taky mel sem odklony na 0 ale myslim že jeste trochu do negativniho odklonu by mohli jit co se mi teda opticky na predku nelibí že je dost vysoko ale jak to snižit a zachovat dosavadní komford
dopředu chci chladaky hlavne kvuli tomu že 130kovy korouče se spatne schaní tak tam mam 120kovy stočeny aby tam večli 4 pistky a v lete sem dost intenzivne brzdil paní mi nedala prednost a od ty doby mě kope pedal brzdy čimš soudim že sice to brzdí paradne oproti 2 pistkum ale taky se to o dost vic zahříva takže davam chladaky z opla rekord a když už sem v tom tak dozadu pudou kotouče z 3ky bavoraka po par soustružnickych pracích tam sednou jak ulity jediny co mi stve že bude hydraulicka ručka a bude mi v aute trčet nadobka a valeček
-> Antony - zrušená registrace 29.12.14 22:14:39: právěže o to víc potřebuje áčka, když tam bude mít gumy co se vlní v bokách
-> TAZ1500 29.12.14 22:24:20: nižší profil. S úpravou zadních odklonů jde samozřejmě ruku v ruce i úprava předku, jinak budeš nešťastnej, že to nezatáčí.
-> TAZ1500 29.12.14 22:24:20: nižší profil. S úpravou zadních odklonů jde samozřejmě ruku v ruce i úprava předku, jinak budeš nešťastnej, že to nezatáčí.
-> TAZ1500: Jen technickej dotaz, je to auto na nedeleni výlety, sportovní jízdu neplánuješ, ale dopředu dáváš chlaďáky a dozadu kotouče? ...Já bych skusil dozadu dát kyvko pružiny, dle mě to zas tak nízko nebude.
jeste se zeptam jakej rozmer gum je idealní?
už podvazana neni měl sem tam tlumiče na kyvku (vlečkovy nikde nemely) tak sem ji projistotu podvazal aby se neroztrhly sportovní jizdu neplanuju vůbec je to auto k slunečnym nedelnim projizkam krajinou a momentalne předelavam brzdy ve predu na chladaky a vzadu na kotouče a když už na tom pracuju tak sem chtel trochu dorovnat napravu ale asi to zustane tak jak to je
-> TAZ1500: kyvkový domky se rozpadají, když nemáš podvázanou nápravu, což ty máš. Nevím jak moc sportovní svezení plánuješ, ale doopravdy na pneu 185/70 nepoznáš 1,5 stupňový Áčka, byť to budou michelinky.
s kyvkovyma to bude zase nizko a na fotkach je videt že mam predek taky dost vysoko pak by to vypadalo jako motorovej člun
a nebo tam supnout kyvkovy pruziny
gumy sou už vyhozeny momentalne tam sou převozni plechače s osvědčenym dezenem or6 a na jaře po renovaci kol se obujou micheliny 185/70 r 13
na 200% vím že ne kyvka ma takovej velkej silenblok ja tam mam normalni vlečkovej domek z jednoho kusu
-> Dušan 29.12.14 21:59:16: Nemusí být...
-> TAZ1500 29.12.14 21:58:12: Koukám na to a tohle vyřeší opravdu jen větší snížení. Otázka je zda je potřeba se dostat na negativní odklon, když tam máš Apola a sériový gumy. Já bych to nechal klidně na nule což dosáhneš snížením jak nic a lehce bych k tomu snížil i předek. Bude to pěkná sériovka a netřeba v tom hledat závodní ambice.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> TAZ1500 29.12.14 21:58:12: Koukám na to a tohle vyřeší opravdu jen větší snížení. Otázka je zda je potřeba se dostat na negativní odklon, když tam máš Apola a sériový gumy. Já bych to nechal klidně na nule což dosáhneš snížením jak nic a lehce bych k tomu snížil i předek. Bude to pěkná sériovka a netřeba v tom hledat závodní ambice.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> TAZ1500: na 100% jsou v tom domky z kyvky.
jo je to auto z karty tam je jeste na tech novejch pružinach ted sou tam už ty unaveny neni to tak vysoko
jo vlečkovy z kyvky se u vlečky rozpadaj ja sem použil komplet zadni napravu ze 130L ktera měla strasne malo najeto bohužel sem prisel k autu (na vrakovište) když už bylo bez motoru a prevodovky ale i tak se mi libylo že ta naprava neni rozvalena a ramena sou zdravy a dokonce nannich byla jeste puvodni barva tak sem to rozložil a složil z novych dilu a vyztužil nasadil na auto a když sem to poprví spustil ze zvedaku nastal šok a rok trapení
-> TAZ1500: Pokud je to u auta z tvé karty, tak se stávající světlou výškou Áčka fakt neudělaš. Musíš níž. A ohledně ramen, pokud jsi to vařil s citem a ne jak brambory, tak by se zkroutit neměly. .
jsi si jisty ze mas vleckovy domky ?
tak na nkaždy strane mam jinej počet podložek protože sem chtel mit odklony stejny na obou kolech když se podivaš na origo vlečku na aute tak kolikrat je poznad i od oka že každy kolo ma jinej odklon asi jak se povedlo svařit ramena popřípade přičku prevodovky napravu mam složenou spravně jen tak mě napada nemohly se ramena skroutit při navařovaní vyztuh??
-> TAZ1500 29.12.14 21:30:59: tak máš něco kurevsky špatně. Proč máš na každý straně jinak vysoký podložení, proč položkama ( totálně nevhodný). Dej tak kyvkový péra, vlečkový domky a zkontroluj správnost složení nápravy ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
přičku mam podloženou a to sakra dost na jedny strane cca 3cm a na druhy 2,5 cm když podložky vyndam tak se stane tatra efekt obrovsky Večka s vlečkama mam dost skušeností ale tenhle paskvil co mam na aute sem jeste nevidel nikdy se mi nestalo abych složil vlečku a byla do V spiš naopak sem jeste převařoval držaky kvuli velkym ačkum
-> TAZ1500 29.12.14 21:13:31: Podložit příčku a nebo to opravdu snížit což se unaveným pružinám říct nedá... Mám vlečku z nových dílů a přesto tam má skoro -3° odklon.
-> TAZ1500 29.12.14 21:13:31: tak podlož příčku. .
-> TAZ1500:
![78](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/78.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![51](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/51.gif)
![173](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/173.gif)
![78](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/78.gif)
ta vlečka je nestestí cely leto sem jezdil s pytlem pisku na sedačkach v doměni že se kola rozcapí do A a nic tak sem použil hodne unaveny pružiny z rapida a zadek je cca 2cm níž ale odklony se v podstate pořad drží na 0stupnu docela rad bych sel na 1 až 1stupen 30 minut otazka zni jak to províct?
Takto má po správnosti vyzerať ucho na priečke a sila materiálu.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jo když nepudou podobrym tak jsem to plánoval nějak takle :))
-> Peťa Klíč: Destruktivne jdou ty silenty vyndat tak, ze odvrtasi gumu a vyrazis stredovou trubku. Pak vezmes pilku, sundas platek, das ho do oka ramene, spojis pilku a preriznes vnejsi trubku silentbloku. Musis opatrne abys nestrejchnul rameno. Tu vnejsi trubku staci nariznout a pak rozervat nejakym vyrazecem...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 10.08.14 19:22:41: Jj, souhlas pane inzenyre z oboru mechaniky a strojnictvi.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 10.08.14 19:22:41: Jj, souhlas pane inzenyre z oboru mechaniky a strojnictvi.
-> Peťa Klíč: Nalisovat ve velkym svěráku jdou, ale vylisovat bych řek že nepudou.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 10.08.14 19:22:41: Já rozumím problematice namáhání vlečky i vaření výztuh, jen jsem poukázal na to, že je tam mám už od výroby ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
p.s. myslite kuci že ty silenty ze šikmýho ramena vylisuju ve svěráku? jsou takový chatrnější ,,
-> Tuner#2: jako vemu to šuplerou,, a není problém ty uši udělat z něčeho tluščího ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu 10.08.14 19:12:12: Raději nic, tohle je už demence...
-> Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč) 10.08.14 19:13:12: Psal jsem to tady jako první, další lidi to potvrdili. Ten plech ucha je nějaký tenký, možná jen klame fotka, ale...
-> Antony - zrušená registrace 10.08.14 19:16:57: Hlavní problém u šikmého ramena je propadnutí místa, kde je plech nejširší a je do něj vevařená patka na spoj s podélným. Proto je tam potřebná L/A výztuha a dobře to V místo provařit narozdíl od Véčka na druhém konci. Tohle sice asi nevadí (i když ty kolmé svary na délku ramena taky nejsou košér), ale ani to ničemu zásadně u vlečky nepomůže.
-> Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč) 10.08.14 19:13:12: Psal jsem to tady jako první, další lidi to potvrdili. Ten plech ucha je nějaký tenký, možná jen klame fotka, ale...
-> Antony - zrušená registrace 10.08.14 19:16:57: Hlavní problém u šikmého ramena je propadnutí místa, kde je plech nejširší a je do něj vevařená patka na spoj s podélným. Proto je tam potřebná L/A výztuha a dobře to V místo provařit narozdíl od Véčka na druhém konci. Tohle sice asi nevadí (i když ty kolmé svary na délku ramena taky nejsou košér), ale ani to ničemu zásadně u vlečky nepomůže.
-> Tuner#2: Mám je na té fotce nasazený naopak ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 10.08.14 19:10:15: člověče i já mám na MTX navařený po stranách výztuhy, co se ti tady nelíbí. A já je nedodělával. . .
-> Tuner#2: jaks na to došel? ta příčka je původní z toho auta, pochybuji že s ní někdo něco dělal, byla v roce 09 opískovaná,, dávaly se nový pouze šikmý ramena a jedno dlouhý protože se zkroutilo ,,
-> Tuner#2: A treti tam ma kratky rozperny trubicky
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Kocvin 10.08.14 18:59:17: To je banda tady... Jeden má šikmý ramena vystužený úplně nesmyslně kde to není třeba a druhej je má opačně (teda pokud nemáš na fotce levou stranu prohozenou za pravou).
Taky bych šel cestou jiné příčky. Tahle smrdí nějakým kutilstvím jak jsem psal hned v prvním postu.
Taky bych šel cestou jiné příčky. Tahle smrdí nějakým kutilstvím jak jsem psal hned v prvním postu.
mně to kocvinovo ucho přijde úplně stejný jako to moje
každojistě s tou nápravou se 20 let nic nedělalo, dokud mi neruplo levý šikmý![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
každojistě s tou nápravou se 20 let nic nedělalo, dokud mi neruplo levý šikmý
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)