skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
rozborka vlecka
21:16:10
17.02.2011
17.02.2011
Kuladmin
-> minno: nahrat
21:14:59
17.02.2011
17.02.2011
minno
Obnovím tému, mám dosť veľký problém povoliť skrutky spájajúce pozdĺžne ramená so šikmými, už som urval jeden kľúč po nadstavení asi 80 cm trubkou :( vôbec to nechce ísť, naWDčkoval som to čo to šlo, ale tam sa toho WD skrz tie rozperné trubky aj tak moc nedostalo.....Máte nejaké ďalšie tipy ako na to? Čokoľvek, čo pomáha....
Vyliatie to celé brzdovkou ako tu už bolo písané nižšie je účinné?
Vyliatie to celé brzdovkou ako tu už bolo písané nižšie je účinné?
15:08:26
04.09.2006
04.09.2006
DOOlittle
-> DuriQ: jo jo... vzdy sa na tom dobre vedviesco
15:05:59
04.09.2006
04.09.2006
DuriQ
DOOlittle: nexces sa nam tu natom spravit ako si si poctivo vyberal oriesok na miesok
13:33:19
04.09.2006
04.09.2006
havlik
-> DOOlittle: ale jo v pohodě
13:32:37
04.09.2006
04.09.2006
DOOlittle
-> havlik: no co uz...
13:30:05
04.09.2006
04.09.2006
havlik
-> DOOlittle 04.09.06 13:27:48:
13:27:48
04.09.2006
04.09.2006
DOOlittle
-> all: zdoraznujem ze 19tok orechov mam asi 10 KS, ale kazdy inak sedi na danom srobe... preto som jeho volbe venoval specialnu pozornost
13:26:52
04.09.2006
04.09.2006
DOOlittle
-> Vojtik: uz som to oddelil niekto to uz skusal predo mnou a tak dost znacne ohlodal tie hlavicky tych srobov, ale ja som sa nenechal zastrasit... . polial som to brzdovkou uplne komplet, poriadne som po kazdom srobe mlatil kladivom zo vsetkych stran.... kazdemu som venoval tak 5 minut sustavneho busenia zo vsetkych stran... potom nasledovala volba spravneho orechu... kusok toho sesthranu tam este bol a ja som mal na povolenie max asi 2 pokusy a potom uz by som to asi fakt musel riesit nejak inak.... orech som nasiel (vysokopevnostny novy od tony c 19)jemne som ho tam naklepal a poriadne trhol pakou dlhou asi 50 cm... ozvalo sa skripnutie a bolo jasne ze povolil.... tak to som to opakoval u vsetkych.... takze sa mi o5 potvrdilo ze poriadne oklepat zahrdzaveny srob je zaklad uspechu
12:44:38
04.09.2006
04.09.2006
Vojtik
to je o náhodě, jestli to ve výrobě namazali, nebo ne, ale většinou ne.Jak píšu, tak se mi to dvakrát taky povedlo bez autogenu, ale u tý na nd nevim jak dál, asi fakt autogen, nebo flexa, ale chci ji na díly, takže radši autogen...
12:23:01
04.09.2006
04.09.2006
havlik
-> Vojtik: ale taky se to dá sundat i bez autogenu
12:22:03
04.09.2006
04.09.2006
Vojtik
-> havlik: ...pěkně rozjetý svině...
12:10:17
04.09.2006
04.09.2006
havlik
-> Vojtik: jo průchozí trubičky sou největší svině
12:08:32
04.09.2006
04.09.2006
Vojtik
on má ai větší problém s povolením dvou hlavních šroubů, co ty ramena spojujou.Jde to různě...Moje vlečka, co jsem přes zimu generálkoval a dával do 105 tak když jsem ji koupil vypadala hezky a šla velice snadno rozdělat, páč měla před pár lety měněna šikmá tamena a šrouby za funglovky, tenkrát šly asi ještě sehnat, tak šly povolit ráčnou. V Myšákovi je vlečka původní od výroby a na povolení jsem potřeboval matrovou páku, ale šlo to, páč byly šrouby zarezlý jen v těch průchozích trubičkách, ale mám doma ještě jednu vlečku na díly a tam jsem jeden šroub tou metrovou pákou ukroutil hned pod hlavou a na druhym mi prasknul ořech, takže asi bude muset pomoct autogen.Takže to zkus prolít WDčkem jak pod hlavama, tak do všech spár na té trubičce a několikrát zopakovat( tak v rozmezí jednoho dne) a po pár dnech zkusit povolit a když nic, tak autogen, páč dnes už nová šikmá ramena ani šrouby pravděpodobně neseženeš. Hodně štěstí
09:07:27
04.09.2006
04.09.2006
havlik
-> DOOlittle: musíš to rozbrat v tom místě jak jen ten hliníkovej(možná plastovej) sráč kterym se vymezuje nastavení geometrie ten je nejlepší rozbít jde to celkem jednoduše pak povolit ty dvě 10šrouby myslim který šli krze ten špalíček a vymlátit je a je to:)
08:51:42
04.09.2006
04.09.2006
FORM - zlomená ojnice
Já se zase stal šťasným majitelem už rozebrané vlečky, a uvítal bych tipy a triky jak tu hromadu dílů poskládat....
08:47:54
04.09.2006
04.09.2006
DOOlittle
stal som sa stastnym majitelom vlecky a rad by som vase tipy a triky, ako oddelit pozdlzne rameno od sikmeho.... riesenie ako autogen povazujem za najlepsie, ale najkrajnejsie