rozborka vlecka

prohledat
1067 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 04.09.2006 do 05.11.2019, založil/a DOOlittle
řadit dle data
18:03:54
16.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony - zrušená registrace 16.01.17 17:17:35: To Tě nikdo nezměří, vlivem úhlu kývání se tento rozměr poměrně mění a proto jsou origo poloosy s tak velkou možností délkové roztažnosti.
17:17:35
16.01.2017
Antony - zrušená registrace
-> isti: na hřídeli vlečky je z vnější strany čtyřlístek, z vnitřní strany je příruba pro 6ks M8. A já potřebuju zjistit vzdálenost těchto přírub od sebe, tzn. od levé příruby přes převodovku k pravé 4
upraveno 1x, naposled 16.01.2017 17:19:11
16:17:40
16.01.2017
isti
-> Antony: Akých prírub?
16:14:54
16.01.2017
Antony - zrušená registrace
Nevíte někdo vzdálenost přírub od sebe na široký vlečce? Popř. mohl by to někdo změřit?
20:46:51
06.09.2016
doly120
-> Evž@: Kupoval jsem to v DS ložiska4
20:45:13
06.09.2016
Evž@
-> doly120: a kde?..nikde sem to nezahlíd
20:39:07
06.09.2016
doly120
-> Evž@: A jo,moje chyba3 Pouzdra se dají sehnat :)
upraveno 2x, naposled 06.09.2016 20:39:49
20:33:45
06.09.2016
Evž@
-> doly120: teď otázka co jo? :D
19:18:04
06.09.2016
doly120
-> Evž@: Jo :)
13:33:01
06.09.2016
Evž@
Dají se sehnat pouzdra do prstýnku?Nebo rovnou shánět jinej prsten.
zvětšit rozborka vlecka - obrázek od Evž@ vložen 06.09.2016 13:33:01
12:12:55
02.09.2016
Evž@
-> Dušan: jo diky.Chtěli jsme řezat ale byla možnost lisu tak to nakonec šlo.Ale rána slušná jak to povolilo.
upraveno 1x, naposled 02.09.2016 12:13:17
06:59:40
01.09.2016
Dušan
-> Evž@: odriznout flexou tak aby se neposkodila hridel a dat jiny naboj
22:11:49
31.08.2016
Evž@
Rozebírám už asi 2 týden jednu pěkně zahnilou vlečku.Všechno vícemeně šlo za pomocí tepla atd.První problém bylo povolit bubny což nakonec šlo za pomocí ultrapáky a speciálního trubkového klíče.Dostat podélné od šikmého to ani nekomentuju.Teď je problém že nemůžem sundat jeden unašeč z drážkovaní přitom druhý šel sundat rukou.Zkoušeli jsme stahovák atd..Drží fest.Tak nevím jestli za tím mám hledat korozi nebo něco jiného?Plamenem na to jít nechcem i když rychlé zahřátí náboje by nejspíš pomohlo ale je to pak o hubu na tom jezdit.
11:49:15
26.08.2016
Pavell
-> Rapi1: Taky možnost, jestli po tom autě nechceš moc3
23:21:56
25.08.2016
Rapi1
-> minno: -> Pavell: Autocsom na geometrii mal...ak sa k tomu dostanem zajtra tu postnem protokol...ako auto netaha na ziadnu stranu ale proste stale sa mi zda take neiste...alebo sa v tom pridte niekto odviest :-D aby ste ma ubespecili ze je to ok a som len rozmazleny z toho BMW :-D3
22:17:04
25.08.2016
Pavell
-> Rapi1: taky bych to viděl na řádnou geometrii.4
21:50:52
25.08.2016
miguelias
21:31:29
25.08.2016
minno
-> Rapi1: A geometriu máš OK? (mimochodom aj výmena silentblokov pozdĺžnych ramien môže mierne rozhodiť geometriu - zvlášť ak niektoré zo silentov sú napr. druhovýroba s mierne odlišnými rozmermi - ale nemalo by sa to stať).
Ad. tlmiče a pneu - mám sériové PAL tlmiče a pneu podobné ako ty, len ešte vyšší rozmer (yokohama 175/70 R13 na 5J) a s vlnením zadku pri situácii ako opisuješ nemám problém, ale tak ono tiež záleží v akej rýchlosti tie myšičky robíš1
-> rsvancara 25.08.16 19:25:58: 3
19:32:53
25.08.2016
Zeke-ten šestý
-> rsvancara: pravdu máš3
19:25:58
25.08.2016
rsvancara
-> Zeke-ten šestý: I z toho se dá potrhat smíchy (pokud to není na tvém autě) :D
19:02:12
25.08.2016
Zeke-ten šestý
-> miguelias: do doby než ti upadne kolo3
18:56:20
25.08.2016
miguelias
Ale notak hoši, s kyvkou je větší sranda. 1
18:30:14
25.08.2016
Rapi1
takze silenty som dnes vymenil a povedal by som,ze sa to zlepsilo...este asi bude treba doladit tuhost tlmicov a snad to bude ok...ostatne avanie prisudzujem uz zrejme gumam aj ked su to Yokohama A539 rozmer 175/60R13 ale len na disku 5J...
10:17:43
25.08.2016
Dušan
-> minno: na kyvce se nic "nehybe", tam se to vsechno vyvraci 3
08:01:35
25.08.2016
minno
-> Rapi1: Nesprávne silentbloky sú dosť podstatná závada u vlečky :)
Pretože práve toto je jedna z hlavných predností vlečky - skrz tvrdý silentblok pozdĺžneho ramena + menší uhol kývania polnápravy je koleso vedené podstatne presnejšie a náprava lepšie drží stopu, na rozdiel od kyvky, u ktorej sa to hýbe do všetkých strán ako sprosté a zadok potom odskakuje.
00:03:32
25.08.2016
Rapi1
-> Eidy: neboli prave ani roztrhnute ani spuchrele.Len som generalkoval napravu tak sa vsetko menilo...bohuzial skladom vleckove neboli tak som pouzil kyvkove...
-> minno: ok tak ja to prehodim dufam ze sa to zlepsi...inak uz neviem vsetko je vymenene za nove
22:00:40
24.08.2016
minno
-> Rapi1: V tvrdosti tých silentblokov je dosť zásadný rozdiel. Na vlečku určite kyvkové nedávať. A na kyvku v sériovom prevedení určite nedávať vlečkové.
21:13:04
24.08.2016
Eidy
-> Rapi1: A nebyly původní silenty roztržený nebo hodně zpuchřelý?
20:29:44
24.08.2016
Rapi1
-> Eidy: -> rsvancara: ok takze to skusim prehodit....zaujimave je ze to robilo auto aj pred gereralkov v origo zloeni...ale mozno to zasa robili tlmice...dnes som prehodil seriovky za spaxy a zlepsilo sa to no nie uplne...Takze zajtra asi prehodim tie silenty...aj ked sa mi nezda ze by v tych silentoch bol tak zasadny rozdiel...
20:19:49
24.08.2016
Eidy
-> Rapi1: Podle mě sis odpověděl sám. Kyvkový je měkčí a kola jdou hodně do stran.
19:13:18
24.08.2016
rsvancara
-> Rapi1: Nedělal bych to. Ale opačně - dát vlečkové silenty na kyvku, toho bych se nebál.
19:08:09
24.08.2016
Rapi1
Prosim,je moc velky pruser ked sa na vlecke pouziju silenty pozdlznych ramien z kyvky?Auto uz mam zlozene ale pri zatoceni vlavo a hned nasledne v pravo (mysicka pri obchadzani kanala) sa zadok auta akoby vlnil...je to take zuvackuve...diky za rady4
11:57:00
21.08.2016
Milan 136
Taky uz jsem byl na urazovce s kusem kladiva v dlani3
19:51:51
19.08.2016
rsvancara
-> minno: Slovy klasika: Je vůbec s
podivem, jak živelně a nevědecky se dosud v Liptákově pracovalo. Bouraly se zdi,
trhala se prkna z podlahy, na problémy, na které se mělo jít intelektem, šlo se motykou. Pravda, v některých případech se použilo i modernějších vědeckých metod....3
11:55:21
19.08.2016
Evž@
-> minno: těma kladivama to šlo pěkně,v podstatě hned :D.Na vypáčení to možná chtělo větší páku.
08:49:10
19.08.2016
minno
Minule jeden sused vyberal poloos z feldy motykou1 A moc mu to nešlo. Kde robil chybu?3
08:39:03
19.08.2016
Shader
-> Pavell: Nápodobně 4. Většinou to dělám trhem a poloosa je hned venku.
08:24:53
19.08.2016
rsvancara
-> Pavell: Taky tak, opřu, zaberu, cvakne...
08:05:58
19.08.2016
Pavell
Ja je sundavam větší zahnutou montpákou a jde to krásně4
07:58:55
19.08.2016
minno
Kladivom na kladivo som asi ešte nikdy nebúchal, a ani som netušil to, o čom tu píšete, ale ktosi to tu kedysi spomínal, že tak demontuje poloosi, tak som to napísal.
Ja používam sekáčik a kladivo, proste je potrebný klinovitý predmet na vloženie medzi poloos a prevodovku.
20:19:50
18.08.2016
stepan
-> Jirik_Tuňák1983: Já měl takhle kousek kladiva pod kolenem. Vyndat to v nemocnici šlo, a potom dva stehy...
16:40:53
18.08.2016
Jirik_Tuňák1983
Táta takhle klepal něco kladivem přes kladivo a kousek toho kladiva se odštípl a zasekl se mu do prstu vedle kloubu. Má to tam do dneška, páč to kvůli nenarušení hybnosti prstu nelze vyndat ani operativně.
16:00:52
18.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 18.08.16 15:07:43: Bacha na to, kdyz jsem to tady zduraznil u testovani svodu na brzde, tak me m8 malem zadupal do zeme, ze jsem nepochopil podstatu videa (co by bylo jasne i diteti z prvni tridy)... 5
15:07:43
18.08.2016
Nwkt
-> minno: Klepat kladivem na kladivo? 1 Máš rád svoje oči? 3
13:48:40
18.08.2016
minno
-> Evž@: Len tak rukou vysunúť to nejde, je to zaistené pružným krúžkom v planetovom kolese diferenciálu.
Treba to vyklepnúť von tak ako píšeš, majzlom medzi poloosu a veko prevodovky a klepnúť kladivom. Prípadne dve kladivá, jedno medzi poloos a veko a druhým po ňom klepnúť a musí to vyskočiť.
13:42:49
18.08.2016
Nwkt
-> Evž@: Jenom pružinkou, pokud nejde, tak rozebrat kloub a pak vyklepat z druhý strany přes něco
13:41:25
18.08.2016
Evž@
Jak dostanu poloosu ven z převodovky?Bylo mi řečeno že by měla jít normálně vysunout.Zkoušel sem to i větší silou(majzl mezí víko a poloosu) ale radši sem toho zanechal.Není to nijak pojištěné?
17:22:07
09.03.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony - zrušená registrace 09.03.16 17:18:59: Přesně tak, respektive oni se ani tak nekroutí do vrtule jako spíš se propadne ten vevařený úchyt pro spoj s podélným. Proto je strašně důležité dát L/A výztuhu a správně jí navařit, ne to co je tady většinou vidět 4 Jinak k tomu co psal minno bych ještě přidal prohnutou příčku. Nikdy bych tomu nevěřil, ale i příčka se může prohnout a pak to dělá Áčka taky.
17:18:59
09.03.2016
Antony - zrušená registrace
-> minno: Najdou se i ohnutá šikmá ramena, nicméně při použití výztuh, nových podélných ramen, správném spoji i pružin se není čeho bát.
17:15:45
09.03.2016
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Michal130: Hlavní problém je spoj těch ramen a vymačkání podélnejch ramen. Trochu se obávám, že zas přijde na lámání trubiček, achjo 3 3
Extreme Tyres