rozborka vlecka

prohledat
1067 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 04.09.2006 do 05.11.2019, založil/a DOOlittle
řadit dle data
22:58:07
29.12.2014
TAZ1500
-> ochoda 29.12.14 22:56:05: tenhle brzdič neni moc kvalitní ta ručka u tutoho dlouho nefunguje
22:56:05
29.12.2014
ochoda
22:54:08
29.12.2014
TAZ1500
predni kotouče už mam doma a zadni sou na ceste

-> ochoda 29.12.14 22:51:05: nejvic by se mi libylo 4 pistky s lankama nechci tam nic od vw
22:53:41
29.12.2014
MOLSO
-> ochoda: kotvu z lode 40
22:51:47
29.12.2014
Antony - zrušená registrace
-> vhml 29.12.14 22:29:50: Jenže je to tak velkej profil, že to nebude znatelný.
22:51:05
29.12.2014
ochoda
-> TAZ1500: ...a jakou teda chceš ručku? 9 Hydraulická ti vadí, lankovou nechceš...
22:46:19
29.12.2014
stepan
-> TAZ1500 29.12.14 22:31:04: A jednim prudkym zabrzděnim z normální rychlosti se rozhodně nemůžou brzdy přehřát a poškodit.
22:44:15
29.12.2014
stepan
-> TAZ1500: Na nedělní vyjížďky absolutně vůbec nepotřebuješ dozadu kotouče, přední chlazený kotouče ani áčka. Za ušetřenou práci a peníze mi děkovat nemusíš...
22:39:56
29.12.2014
TAZ1500
22:37:23
29.12.2014
ochoda
-> TAZ1500: Tak to udělej jako kluci tady, ty maj vzadu (teď abych nekecal) třemy z octavie nebo golfa, tam je lanková ručka (viz. T2, Eidy, ...)
22:35:56
29.12.2014
TAZ1500
předky mam ted rozhozeny taky mel sem odklony na 0 ale myslim že jeste trochu do negativniho odklonu by mohli jit co se mi teda opticky na predku nelibí že je dost vysoko ale jak to snižit a zachovat dosavadní komford
22:31:04
29.12.2014
TAZ1500
dopředu chci chladaky hlavne kvuli tomu že 130kovy korouče se spatne schaní tak tam mam 120kovy stočeny aby tam večli 4 pistky a v lete sem dost intenzivne brzdil paní mi nedala prednost a od ty doby mě kope pedal brzdy čimš soudim že sice to brzdí paradne oproti 2 pistkum ale taky se to o dost vic zahříva takže davam chladaky z opla rekord a když už sem v tom tak dozadu pudou kotouče z 3ky bavoraka po par soustružnickych pracích tam sednou jak ulity jediny co mi stve že bude hydraulicka ručka a bude mi v aute trčet nadobka a valeček
22:29:50
29.12.2014
vhml
-> Antony - zrušená registrace 29.12.14 22:14:39: právěže o to víc potřebuje áčka, když tam bude mít gumy co se vlní v bokách



-> TAZ1500 29.12.14 22:24:20: nižší profil. S úpravou zadních odklonů jde samozřejmě ruku v ruce i úprava předku, jinak budeš nešťastnej, že to nezatáčí.
22:25:46
29.12.2014
ochoda
-> TAZ1500: Jen technickej dotaz, je to auto na nedeleni výlety, sportovní jízdu neplánuješ, ale dopředu dáváš chlaďáky a dozadu kotouče? ...Já bych skusil dozadu dát kyvko pružiny, dle mě to zas tak nízko nebude.
22:24:20
29.12.2014
TAZ1500
jeste se zeptam jakej rozmer gum je idealní?
22:22:36
29.12.2014
TAZ1500
už podvazana neni měl sem tam tlumiče na kyvku (vlečkovy nikde nemely) tak sem ji projistotu podvazal aby se neroztrhly sportovní jizdu neplanuju vůbec je to auto k slunečnym nedelnim projizkam krajinou a momentalne předelavam brzdy ve predu na chladaky a vzadu na kotouče a když už na tom pracuju tak sem chtel trochu dorovnat napravu ale asi to zustane tak jak to je
22:14:39
29.12.2014
Antony - zrušená registrace
-> TAZ1500: kyvkový domky se rozpadají, když nemáš podvázanou nápravu, což ty máš. Nevím jak moc sportovní svezení plánuješ, ale doopravdy na pneu 185/70 nepoznáš 1,5 stupňový Áčka, byť to budou michelinky.
22:12:51
29.12.2014
TAZ1500
s kyvkovyma to bude zase nizko a na fotkach je videt že mam predek taky dost vysoko pak by to vypadalo jako motorovej člun
22:09:17
29.12.2014
Dušan
a nebo tam supnout kyvkovy pruziny
22:04:30
29.12.2014
TAZ1500
gumy sou už vyhozeny momentalne tam sou převozni plechače s osvědčenym dezenem or6 a na jaře po renovaci kol se obujou micheliny 185/70 r 13
22:02:55
29.12.2014
TAZ1500
na 200% vím že ne kyvka ma takovej velkej silenblok ja tam mam normalni vlečkovej domek z jednoho kusu
22:02:01
29.12.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 29.12.14 21:59:16: Nemusí být...



-> TAZ1500 29.12.14 21:58:12: Koukám na to a tohle vyřeší opravdu jen větší snížení. Otázka je zda je potřeba se dostat na negativní odklon, když tam máš Apola a sériový gumy. Já bych to nechal klidně na nule což dosáhneš snížením jak nic a lehce bych k tomu snížil i předek. Bude to pěkná sériovka a netřeba v tom hledat závodní ambice. 4
21:59:16
29.12.2014
Dušan
-> TAZ1500: na 100% jsou v tom domky z kyvky.
21:58:12
29.12.2014
TAZ1500
jo je to auto z karty tam je jeste na tech novejch pružinach ted sou tam už ty unaveny neni to tak vysoko
21:54:31
29.12.2014
TAZ1500
jo vlečkovy z kyvky se u vlečky rozpadaj ja sem použil komplet zadni napravu ze 130L ktera měla strasne malo najeto bohužel sem prisel k autu (na vrakovište) když už bylo bez motoru a prevodovky ale i tak se mi libylo že ta naprava neni rozvalena a ramena sou zdravy a dokonce nannich byla jeste puvodni barva tak sem to rozložil a složil z novych dilu a vyztužil nasadil na auto a když sem to poprví spustil ze zvedaku nastal šok a rok trapení
21:51:02
29.12.2014
Antony - zrušená registrace
-> TAZ1500: Pokud je to u auta z tvé karty, tak se stávající světlou výškou Áčka fakt neudělaš. Musíš níž. A ohledně ramen, pokud jsi to vařil s citem a ne jak brambory, tak by se zkroutit neměly. .
21:48:33
29.12.2014
Dušan
jsi si jisty ze mas vleckovy domky ?
21:41:38
29.12.2014
TAZ1500
tak na nkaždy strane mam jinej počet podložek protože sem chtel mit odklony stejny na obou kolech když se podivaš na origo vlečku na aute tak kolikrat je poznad i od oka že každy kolo ma jinej odklon asi jak se povedlo svařit ramena popřípade přičku prevodovky napravu mam složenou spravně jen tak mě napada nemohly se ramena skroutit při navařovaní vyztuh??
21:35:46
29.12.2014
Antony - zrušená registrace
-> TAZ1500 29.12.14 21:30:59: tak máš něco kurevsky špatně. Proč máš na každý straně jinak vysoký podložení, proč položkama ( totálně nevhodný). Dej tak kyvkový péra, vlečkový domky a zkontroluj správnost složení nápravy 4
21:30:59
29.12.2014
TAZ1500
přičku mam podloženou a to sakra dost na jedny strane cca 3cm a na druhy 2,5 cm když podložky vyndam tak se stane tatra efekt obrovsky Večka s vlečkama mam dost skušeností ale tenhle paskvil co mam na aute sem jeste nevidel nikdy se mi nestalo abych složil vlečku a byla do V spiš naopak sem jeste převařoval držaky kvuli velkym ačkum
21:23:52
29.12.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TAZ1500 29.12.14 21:13:31: Podložit příčku a nebo to opravdu snížit což se unaveným pružinám říct nedá... Mám vlečku z nových dílů a přesto tam má skoro -3° odklon.
21:21:37
29.12.2014
Antony - zrušená registrace
-> TAZ1500 29.12.14 21:13:31: tak podlož příčku. .
21:14:58
29.12.2014
Nwkt
-> TAZ1500: 9 51 173 78
21:13:31
29.12.2014
TAZ1500
ta vlečka je nestestí cely leto sem jezdil s pytlem pisku na sedačkach v doměni že se kola rozcapí do A a nic tak sem použil hodne unaveny pružiny z rapida a zadek je cca 2cm níž ale odklony se v podstate pořad drží na 0stupnu docela rad bych sel na 1 až 1stupen 30 minut otazka zni jak to províct?
12:46:23
11.08.2014
minno
obidve uši
zvětšit rozborka vlecka - obrázek od minno vložen 11.08.2014 12:46:23
12:46:01
11.08.2014
minno
Takto má po správnosti vyzerať ucho na priečke a sila materiálu.
zvětšit rozborka vlecka - obrázek od minno vložen 11.08.2014 12:46:01
22:23:01
10.08.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jo když nepudou podobrym tak jsem to plánoval nějak takle :))
22:02:15
10.08.2014
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Peťa Klíč: Destruktivne jdou ty silenty vyndat tak, ze odvrtasi gumu a vyrazis stredovou trubku. Pak vezmes pilku, sundas platek, das ho do oka ramene, spojis pilku a preriznes vnejsi trubku silentbloku. Musis opatrne abys nestrejchnul rameno. Tu vnejsi trubku staci nariznout a pak rozervat nejakym vyrazecem...



-> Tuner#2 - zrušená registrace 10.08.14 19:22:41: Jj, souhlas pane inzenyre z oboru mechaniky a strojnictvi.
20:55:42
10.08.2014
stepan
-> Peťa Klíč: Nalisovat ve velkym svěráku jdou, ale vylisovat bych řek že nepudou.
19:34:08
10.08.2014
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 10.08.14 19:22:41: Já rozumím problematice namáhání vlečky i vaření výztuh, jen jsem poukázal na to, že je tam mám už od výroby 4
19:27:11
10.08.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
p.s. myslite kuci že ty silenty ze šikmýho ramena vylisuju ve svěráku? jsou takový chatrnější ,,
19:26:09
10.08.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Tuner#2: jako vemu to šuplerou,, a není problém ty uši udělat z něčeho tluščího 4
19:22:41
10.08.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu 10.08.14 19:12:12: Raději nic, tohle je už demence...



-> Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč) 10.08.14 19:13:12: Psal jsem to tady jako první, další lidi to potvrdili. Ten plech ucha je nějaký tenký, možná jen klame fotka, ale...



-> Antony - zrušená registrace 10.08.14 19:16:57: Hlavní problém u šikmého ramena je propadnutí místa, kde je plech nejširší a je do něj vevařená patka na spoj s podélným. Proto je tam potřebná L/A výztuha a dobře to V místo provařit narozdíl od Véčka na druhém konci. Tohle sice asi nevadí (i když ty kolmé svary na délku ramena taky nejsou košér), ale ani to ničemu zásadně u vlečky nepomůže.
19:20:57
10.08.2014
Kocvin
-> Tuner#2: Mám je na té fotce nasazený naopak 4
19:16:57
10.08.2014
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 10.08.14 19:10:15: člověče i já mám na MTX navařený po stranách výztuhy, co se ti tady nelíbí. A já je nedodělával. . .
19:13:12
10.08.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Tuner#2: jaks na to došel? ta příčka je původní z toho auta, pochybuji že s ní někdo něco dělal, byla v roce 09 opískovaná,, dávaly se nový pouze šikmý ramena a jedno dlouhý protože se zkroutilo ,,
19:12:12
10.08.2014
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tuner#2: A treti tam ma kratky rozperny trubicky 3 3
19:10:15
10.08.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kocvin 10.08.14 18:59:17: To je banda tady... Jeden má šikmý ramena vystužený úplně nesmyslně kde to není třeba a druhej je má opačně (teda pokud nemáš na fotce levou stranu prohozenou za pravou).



Taky bych šel cestou jiné příčky. Tahle smrdí nějakým kutilstvím jak jsem psal hned v prvním postu.
19:02:12
10.08.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
mně to kocvinovo ucho přijde úplně stejný jako to moje 3



každojistě s tou nápravou se 20 let nic nedělalo, dokud mi neruplo levý šikmý 4
18:59:17
10.08.2014
Kocvin
-> Peťa Klíč: Má to i jiný tvar kdo ví kdo s tím co dělal.. Vyfotil jsem to z podobného úhlu pro porovnání..

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Vysoký ani né :)
zvětšit rozborka vlecka - obrázek od Kocvin vložen 10.08.2014 18:59:17
Extreme Tyres