skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
6kvalt s130
22:26:15
20.04.2006
20.04.2006
Pepino RS
-> TUNER: hmm, kdyz neco zjistis dej mi vedet..
22:22:01
20.04.2006
20.04.2006
TUNER
-> Pepino RS: No chtěl jsi přesnej typ tak ten nevim...Ale těch podélnejch převodovek z 21 bylo docela dost...Nevim jestli na 2 litr turbo dávali jen tu jednu,ale po netu se to určitě najde...
Jinak Myslim že to má docela těžkej stálej převod,takže to bude chtít aspoň těch 150 PS a velkej krouťák...Spíš bych šel ale vejš....
Jinak Myslim že to má docela těžkej stálej převod,takže to bude chtít aspoň těch 150 PS a velkej krouťák...Spíš bych šel ale vejš....
22:02:18
20.04.2006
20.04.2006
Pepino RS
-> TUNER: typ na co typ ? kvuli prevodum ?
21:44:00
20.04.2006
20.04.2006
TUNER
-> Pepino RS: Jo,to vim...Jen nevim ten typ..Možná NG9...Ale nejsem si jistej...
21:28:02
20.04.2006
20.04.2006
Pepino RS
-> TUNER: pokus se nekdy o lepsi foto.. jo a je to prej z 21 Turbo..
21:21:16
20.04.2006
20.04.2006
TUNER
-> Pepino RS: Bohužel mam jen tuhle fotku a Pája si nepřál abych to fotil uvnitř,že to neni ještě dotažený do konce.
img57.imageshack.us/img57 /.../pja38do.jpg
A přesný označení převodofky bohužel nevim...
img57.imageshack.us/img57 /.../pja38do.jpg
A přesný označení převodofky bohužel nevim...
19:57:20
20.04.2006
20.04.2006
Pepino RS
-> TUNER: nemohl by jsi sehnat fotky ty prevodovky ve skodovce a hlavne presnej typ ? predem dikec..
16:23:46
20.04.2006
20.04.2006
TUNER
Záleží jak s tim kdo jezdí.Poloosy tam má Klásek na tej Renckovej samo jiný než škodovácký.
Nejhorší pro všechno jsou rázy který to posílají veeelkym tempem do kopru...
Nejhorší pro všechno jsou rázy který to posílají veeelkym tempem do kopru...
14:12:17
20.04.2006
20.04.2006
RadstaR
Hmm s tema poloosama nevim. Kamos mel upravenej favo motor (cca na tech 90k) apodarilo se mu poloosu ukroutit 2x
10:55:13
20.04.2006
20.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Karlos: Co jsme se kdysi bavili s Vráťou co má 1,8 T v erku, tak měnil vždy jen převodovku, poloosy to vydrželi. Samo pokud bude ta poloosa nějaká načatá a kousne se, tak se zničí i s malým výkonem. Viděl jsem taky blázna, který měl zadek zvedlý až do "nebe" a divil se, že mu tam vzadu něco mlátí - to pak ta poloosa když je takhle namáhaná nevydrží.
09:57:28
20.04.2006
20.04.2006
dial K for Karlos
A jak řešíte pak třeba u tej poršáckej poloosy? To snesou třeba lobra takovej krouťák? Už jsem slyšel i o odkroucený rapidovský poloose pomocí favomotrou. Možná je to drb, když to vydrží 1,8T.
17:07:49
19.04.2006
19.04.2006
TUNER
-> Pepino RS: Ta rencková krotila cca 190 koní a 280 Nm....Takže myslim na 1,8 T uplně ideální...
Jinak velikostí se dá srovnat s tou poršáckou....Akorát neni tolik široká,ale je vysoká...Proto se musí upravit karoserie....
Jinak velikostí se dá srovnat s tou poršáckou....Akorát neni tolik široká,ale je vysoká...Proto se musí upravit karoserie....
16:24:05
19.04.2006
19.04.2006
Pepino RS
-> TUNER: ten renckovej je velkej ? a co to snese ? aby to nebylo z blata do louze..
15:46:58
19.04.2006
19.04.2006
TUNER
-> Zazaa: Vim vim.Tu z rencka jsem ve škodě už viděl.Ale mě by se líbila ta poršácká proto že se nemusí zasahovat do karoserie...Ale zase těch peněz.... To hraje do karet tej renckovej...
07:31:39
19.04.2006
19.04.2006
Zazaa
-> TUNER: spajzka co by mela vydrzet se tu uz resila .... prevodka se da dat typ 915 z Porsche (nekdo ji tu ted ma fungl novou) nebo se da se koupit jeta na ebay
pripadne se da vzit z nejakyho rencka tusim 25ka ? ve ktere jako jedne z mala se da otocit diferak aby se mohla dat na motor za zadni napravou :)
pripadne se da vzit z nejakyho rencka tusim 25ka ? ve ktere jako jedne z mala se da otocit diferak aby se mohla dat na motor za zadni napravou :)
18:27:49
16.04.2006
16.04.2006
Pepino RS
-> magor-no1: never vsemu co se pise ve starejch svetech motoru..
22:29:16
14.04.2006
14.04.2006
magor-no1
-> Pepino RS: neříkám co že tady někdo kecá , já akorát musm prohrabat stoh časopisů abych našel kde jsem to čet , jinak tohle jsem v archivu jen přelí já hledal něco k zadní nápravě na 130lr b
14:14:38
14.04.2006
14.04.2006
Pepino RS
-> magor-no1: seber se a jed do archivu a tam je hromada "bezcnejch" papiru kde se dozvis co a jak a nebudes tady placat takovyhle blbosti .. nevo si sezen knizku 130RS.. a dozvis ze prvni 130 mnely prevodovku Hewland, nez skodovka postavila svuj vlastni 5 kvalt nez ho zakazali a zacly jezdit normylni 4 kvalty ze sperou a rovnejma zubama.. a vubec proc ti to tu pisu, podle tebe stejne kecam a vsichni okolo taky..
a jeste prikladam fotky prvniho 5 kvaltu z RS coz chtel videt tuner..
a jeste prikladam fotky prvniho 5 kvaltu z RS coz chtel videt tuner..
15:54:47
13.04.2006
13.04.2006
Pilot 105
-> magor-no1: ach jo www.foltyn.cz/car/skoda18
0rs.htm
15:38:24
13.04.2006
13.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> magor-no1: Vždyť Pepino píše že 200RS má škodovácké nápravy a motor 720, který měl buď 1,8l (180RS) a nebo 2,0l (200RS), ale nápravy to němělo z Porsche... Nás tady učit nemusíš.
15:01:23
13.04.2006
13.04.2006
magor-no1
ale 130 není 200 protože ve ve dvoustovce nebyl motor obsahu třinácet
13:16:09
13.04.2006
13.04.2006
Pepino RS
-> Tuner#2: to bude tim ze ne jen tuhle knizku jsem studoval..
12:12:10
13.04.2006
13.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pepino RS: Přesně tak, jako kdyby jsi četl z knihy 130RS...
12:02:18
13.04.2006
13.04.2006
Pepino RS
-> Tuner#2: tak tak 200 mnela napravy novy konstrukce od skodovky.. kdysy sem i vedel kdo ji zkonstruoval, prevodovka byla porsche 5kvalt a motor 720, ten podvozek z 200 pak podedila 130 ale pak take prosel modernizaci-uchyceni lozisek..
11:29:36
13.04.2006
13.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> magor-no1: Co já vím, tak nápravy 200RSo mělo Škodovácký, ale jen převodovka byla z Porsche - nápravy jsou hodně podobné 130RS.
20:10:26
12.04.2006
12.04.2006
TUNER
-> magor-no1: To nemusíš,to je fakt...
18:55:39
12.04.2006
12.04.2006
magor-no1
-> Pilot 105: ná pravy to mělo určitě porše , to vím nedávno jsem je prohlížel ve škodováckém archivu , ale na tu převodovku se ještš pozeptám a podívám
01:41:07
04.04.2006
04.04.2006
Pilot 105
-> magor-no1: Ne Tatra, ale Porsche.
23:13:10
03.04.2006
03.04.2006
magor-no1
do do škody RS 200 dávaly pětikvalt tatra , ten by to moch vydržet
19:07:28
01.04.2006
01.04.2006
Pepino RS
-> TUNER: kdyz to najdu poslu ti to ! ale mam to na disky kterej skapal a nevim zda pujdou obnovit straceny data.. jinak zkus www.hewland.com to je jasny ze ten obal je slabej..
23:45:08
31.03.2006
31.03.2006
strucy
-> Pepino RS: jj
15:19:36
31.03.2006
31.03.2006
TUNER
-> Pepino RS: Nemáš někde foto jak aspoň vypadá?Docela by mě to zajímalo...Protože když jsem chtěl něco postavit abych mohl zvýšit o pár (desítek) koní tak mi sixta řekl že klidně něco postaví ale bez jakýkoliv záruky...Problém je v obalu,kterej to už pak nepobírá a mění se vůle...Poté to jde rychle do kopru. :-((
Takže je to asi na bázi převodofky alá RS...?
Takže je to asi na bázi převodofky alá RS...?
10:57:12
31.03.2006
31.03.2006
Pepino RS
-> Bery: myslys nikiho ?
08:25:34
31.03.2006
31.03.2006
Bery
-> Kvido2: v dnešní době není nic problém,stačí mít dostatek peněz...
O tom Hewland se tu jeden závodník zmiňoval,že ho bude mít,ale vzhledem k pořizovací ceně z tého hasí séšlo:-)
O tom Hewland se tu jeden závodník zmiňoval,že ho bude mít,ale vzhledem k pořizovací ceně z tého hasí séšlo:-)
22:33:08
30.03.2006
30.03.2006
Kvido2
sekvencni razeni neni problem dodelat.......
22:32:19
30.03.2006
30.03.2006
Kvido2
nejaka konkretni nabidka vyrobce????
nebo pretavbove sady???
nebo pretavbove sady???
22:25:50
30.03.2006
30.03.2006
Pepino RS
-> TUNER: ne to je soucasna kdyby sis ji objednla ted by ti ji vyrobil ale pasovala by do skodovky jako prdel na hrnec. jinak samozrejmne vim o jeste jedny Hewland co jezdila v A5 a tu ma znamej doma i s vrakem A5, ale to je obycejny H.. a na ni jezdila 180 konova 1,8 16V origo skodovka tech prevodovek je vic sam vim asi o trech-ve skodovkach amimo skodovacky muzeum..
21:16:41
30.03.2006
30.03.2006
TUNER
-> Pepino RS: Přímo škodováckou? A nějaká historie tý převodofky?
19:48:35
30.03.2006
30.03.2006
DuriQ
Pepino RS: ja jednu samosvornu prevcu mam ale jazdit na tom teda neni kto vie co po meste
18:47:01
30.03.2006
30.03.2006
Pepino RS
-> TUNER: je to Hewland stavena na 400Nm .. tak si udelej obrazek sam..
17:48:27
30.03.2006
30.03.2006
TUNER
-> Pepino RS: Sekvenci bych bral....Ale asi by dlouho nevydržela...
17:47:54
30.03.2006
30.03.2006
TUNER
Šestka byla řešená přes páčku sytiče...nebo tak něco...Vráťa to měl v Carbonu,ale praskala ta hřídel tak to šlo ven....
16:43:52
30.03.2006
30.03.2006
Pepino RS
-> Bery: i kdyz vim o petikvaltu za 130 000 a ma sekvencni razeni..
09:41:25
30.03.2006
30.03.2006
Bery
-> Pepino RS: já vím,proto to píšu
09:14:21
30.03.2006
30.03.2006
Pepino RS
-> Bery: 45 000 je az moc, teda kdyz tam das samosvor tak ne..
23:48:01
29.03.2006
29.03.2006
Bery
-> Kvido2: na co 6ku??nech si postavit dobrý 5ti q a nebudeš přemýšlet o 6ce....a dáš za něj kolem 45.000
22:18:38
29.03.2006
29.03.2006
Pepino RS
-> strucy: chtel to slyset tak sem mu to rekl..
22:03:58
29.03.2006
29.03.2006
COL
Ty verze bez zpatecky jsou hrozne bastly, tedy ty s 6tkou dobastlenou za 5tku bez dalsiho ulozeni hridele. A pro normalni motor to nema cenu a motor s vetsim kroutakem bych na ne nedaval.... zivotnost bude mizerna.
22:03:35
29.03.2006
29.03.2006
strucy
-> Pepino RS: