![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
6kvalt s130
-> TUNER: hmm, kdyz neco zjistis dej mi vedet..
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Pepino RS: No chtěl jsi přesnej typ tak ten nevim...Ale těch podélnejch převodovek z 21 bylo docela dost...Nevim jestli na 2 litr turbo dávali jen tu jednu,ale po netu se to určitě najde...
Jinak Myslim že to má docela těžkej stálej převod,takže to bude chtít aspoň těch 150 PS a velkej krouťák...Spíš bych šel ale vejš....
Jinak Myslim že to má docela těžkej stálej převod,takže to bude chtít aspoň těch 150 PS a velkej krouťák...Spíš bych šel ale vejš....
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> TUNER: typ na co typ ? kvuli prevodum ?
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Pepino RS: Jo,to vim...Jen nevim ten typ..Možná NG9...Ale nejsem si jistej...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> TUNER: pokus se nekdy o lepsi foto.. jo a je to prej z 21 Turbo..
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Pepino RS: Bohužel mam jen tuhle fotku a Pája si nepřál abych to fotil uvnitř,že to neni ještě dotažený do konce.
img57.imageshack.us/img57 /.../pja38do.jpg
A přesný označení převodofky bohužel nevim...
img57.imageshack.us/img57 /.../pja38do.jpg
A přesný označení převodofky bohužel nevim...
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> TUNER: nemohl by jsi sehnat fotky ty prevodovky ve skodovce a hlavne presnej typ ? predem dikec..
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Záleží jak s tim kdo jezdí.Poloosy tam má Klásek na tej Renckovej samo jiný než škodovácký.
Nejhorší pro všechno jsou rázy který to posílají veeelkym tempem do kopru...
Nejhorší pro všechno jsou rázy který to posílají veeelkym tempem do kopru...
Hmm s tema poloosama nevim. Kamos mel upravenej favo motor (cca na tech 90k) apodarilo se mu poloosu ukroutit 2x
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Karlos: Co jsme se kdysi bavili s Vráťou co má 1,8 T v erku, tak měnil vždy jen převodovku, poloosy to vydrželi. Samo pokud bude ta poloosa nějaká načatá a kousne se, tak se zničí i s malým výkonem. Viděl jsem taky blázna, který měl zadek zvedlý až do "nebe" a divil se, že mu tam vzadu něco mlátí - to pak ta poloosa když je takhle namáhaná nevydrží.
A jak řešíte pak třeba u tej poršáckej poloosy? To snesou třeba lobra takovej krouťák? Už jsem slyšel i o odkroucený rapidovský poloose pomocí favomotrou. Možná je to drb, když to vydrží 1,8T.
-> Pepino RS: Ta rencková krotila cca 190 koní a 280 Nm....Takže myslim na 1,8 T uplně ideální...
Jinak velikostí se dá srovnat s tou poršáckou....Akorát neni tolik široká,ale je vysoká...Proto se musí upravit karoserie....
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jinak velikostí se dá srovnat s tou poršáckou....Akorát neni tolik široká,ale je vysoká...Proto se musí upravit karoserie....
-> TUNER: ten renckovej je velkej ? a co to snese ? aby to nebylo z blata do louze..
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Zazaa: Vim vim.Tu z rencka jsem ve škodě už viděl.Ale mě by se líbila ta poršácká proto že se nemusí zasahovat do karoserie...Ale zase těch peněz....
To hraje do karet tej renckovej...
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> TUNER: spajzka co by mela vydrzet se tu uz resila .... prevodka se da dat typ 915 z Porsche (nekdo ji tu ted ma fungl novou) nebo se da se koupit jeta na ebay
pripadne se da vzit z nejakyho rencka tusim 25ka ? ve ktere jako jedne z mala se da otocit diferak aby se mohla dat na motor za zadni napravou :)
pripadne se da vzit z nejakyho rencka tusim 25ka ? ve ktere jako jedne z mala se da otocit diferak aby se mohla dat na motor za zadni napravou :)
-> magor-no1: never vsemu co se pise ve starejch svetech motoru..
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Pepino RS: neříkám co že tady někdo kecá , já akorát musm prohrabat stoh časopisů abych našel kde jsem to čet , jinak tohle jsem v archivu jen přelí já hledal něco k zadní nápravě na 130lr b
-> magor-no1: seber se a jed do archivu a tam je hromada "bezcnejch" papiru kde se dozvis co a jak a nebudes tady placat takovyhle blbosti .. nevo si sezen knizku 130RS.. a dozvis ze prvni 130 mnely prevodovku Hewland, nez skodovka postavila svuj vlastni 5 kvalt nez ho zakazali a zacly jezdit normylni 4 kvalty ze sperou a rovnejma zubama.. a vubec proc ti to tu pisu, podle tebe stejne kecam a vsichni okolo taky..
a jeste prikladam fotky prvniho 5 kvaltu z RS coz chtel videt tuner..
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
a jeste prikladam fotky prvniho 5 kvaltu z RS coz chtel videt tuner..
-> magor-no1:
ach jo www.foltyn.cz/car/skoda18
0rs.htm
![51](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/51.gif)
-> magor-no1: Vždyť Pepino píše že 200RS má škodovácké nápravy a motor 720, který měl buď 1,8l (180RS) a nebo 2,0l (200RS), ale nápravy to němělo z Porsche... Nás tady učit nemusíš.
ale 130 není 200 protože ve ve dvoustovce nebyl motor obsahu třinácet
-> Tuner#2: to bude tim ze ne jen tuhle knizku jsem studoval..
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Pepino RS: Přesně tak, jako kdyby jsi četl z knihy 130RS...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2: tak tak 200 mnela napravy novy konstrukce od skodovky.. kdysy sem i vedel kdo ji zkonstruoval, prevodovka byla porsche 5kvalt a motor 720, ten podvozek z 200 pak podedila 130 ale pak take prosel modernizaci-uchyceni lozisek..
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> magor-no1: Co já vím, tak nápravy 200RSo mělo Škodovácký, ale jen převodovka byla z Porsche - nápravy jsou hodně podobné 130RS.
-> magor-no1: To nemusíš,to je fakt...
-> Pilot 105: ná pravy to mělo určitě porše , to vím nedávno jsem je prohlížel ve škodováckém archivu , ale na tu převodovku se ještš pozeptám a podívám
-> magor-no1: Ne Tatra, ale Porsche.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
do do škody RS 200 dávaly pětikvalt tatra , ten by to moch vydržet
-> TUNER: kdyz to najdu poslu ti to ! ale mam to na disky kterej skapal a nevim zda pujdou obnovit straceny data.. jinak zkus www.hewland.com to je jasny ze ten obal je slabej..
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Pepino RS: jj
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Pepino RS: Nemáš někde foto jak aspoň vypadá?Docela by mě to zajímalo...Protože když jsem chtěl něco postavit abych mohl zvýšit o pár (desítek) koní tak mi sixta řekl že klidně něco postaví ale bez jakýkoliv záruky...Problém je v obalu,kterej to už pak nepobírá a mění se vůle...Poté to jde rychle do kopru. :-((
Takže je to asi na bázi převodofky alá RS...?
Takže je to asi na bázi převodofky alá RS...?
-> Bery: myslys nikiho ?
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Kvido2: v dnešní době není nic problém,stačí mít dostatek peněz...
O tom Hewland se tu jeden závodník zmiňoval,že ho bude mít,ale vzhledem k pořizovací ceně z tého hasí séšlo:-)
O tom Hewland se tu jeden závodník zmiňoval,že ho bude mít,ale vzhledem k pořizovací ceně z tého hasí séšlo:-)
sekvencni razeni neni problem dodelat.......
nejaka konkretni nabidka vyrobce????
nebo pretavbove sady???
nebo pretavbove sady???
-> TUNER: ne to je soucasna kdyby sis ji objednla ted by ti ji vyrobil ale pasovala by do skodovky jako prdel na hrnec. jinak samozrejmne vim o jeste jedny Hewland co jezdila v A5 a tu ma znamej doma i s vrakem A5, ale to je obycejny H.. a na ni jezdila 180 konova 1,8 16V origo skodovka
tech prevodovek je vic sam vim asi o trech-ve skodovkach amimo skodovacky muzeum..
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Pepino RS: Přímo škodováckou?
A nějaká historie tý převodofky?
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Pepino RS: ja jednu samosvornu prevcu mam
ale jazdit na tom teda neni kto vie co po meste
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> TUNER: je to Hewland stavena na 400Nm .. tak si udelej obrazek sam..
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Pepino RS: Sekvenci bych bral....Ale asi by dlouho nevydržela...
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Šestka byla řešená přes páčku sytiče...nebo tak něco...Vráťa to měl v Carbonu,ale praskala ta hřídel tak to šlo ven....
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bery: i kdyz vim o petikvaltu za 130 000 a ma sekvencni razeni..
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Pepino RS: já vím,proto to píšu
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bery: 45 000 je az moc, teda kdyz tam das samosvor tak ne..
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Kvido2: na co 6ku??nech si postavit dobrý 5ti q a nebudeš přemýšlet o 6ce....a dáš za něj kolem 45.000
-> strucy: chtel to slyset tak sem mu to rekl..
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Ty verze bez zpatecky jsou hrozne bastly, tedy ty s 6tkou dobastlenou za 5tku bez dalsiho ulozeni hridele. A pro normalni motor to nema cenu a motor s vetsim kroutakem bych na ne nedaval.... zivotnost bude mizerna.
-> Pepino RS:
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)