Jarin-22 21.03.06 08:38:08 napsal:
Já bych řešení viděl takhle: motor vzadu podél, převodovka favorit.
vývod jedné poloosy vede kardanem dopředu na další diferencial. Tudíž by
favo převodovka fungovala jako mezinápravový diferák a nechalo by se
zavařit. Jako nejdostupnější se mi jeví diferáky z fordu sierra ze zadku,
má to i bitelný poloosy, jeden v předu a jeden v zadu. Co vy na to.?
Jeden staly prevod v prevodovke (neviem kolko maju favority... 4.11:1?) a dalsi prevod v differencialoch na napravach... vysledna max rychlost 50km/h... 2x staly prevod. Prevodovka by musela mat prevod 1-1.5:1 aby sa s tym dalo chodit normalnou rychlostou....
Ale aj to uz mam vymyslene :)
P.S.: diferaky.... Subaru diferak z 90tych rokov sa da otocit v skrini (zadny dif) ale tym padom budu zuby zaberat na opacnej vybehovej hrane... velke 8.8 palcove ford diferencialy to vydria az k nejakym 600Nm, ale vazia tonu :)
Tak isto aj toto mam vymyslene :)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
diferencial na stavbu buggy 4x4
A co ARO? nebo GAZ, ty se daj koupit levně ve vojenských výprodejích.
-> Pepino RS: To je na mě moc přemejšlení, kdybch viděl aspon jak to vypadá. 

-> Jarin-22: tak si ho vyrob .. nic na tom neni a kdyz zapojis logicky a kostrukcni mysleni vyrobis ho i bez planku...
-> Pepino RS: a hodláš se podivat? 

-> Jarin-22: jo tak po tom saem se nekoukal..

-> Pepino RS: Jo to je možný, já to beru čistě teoreticky, nezajímám se o to. Jo a před časem sem ti psal, o tom LR přípravku, nenašel si to někde nahodou?
-> Jarin-22: vetsinou se to dela ze mezi napravovej diferak ma prevod 1:1 a az napravovy to zpomalujou..

-> ps: já nevim, kdo ví, jak je diferák u sierry zpřevodovanej, i kdyby 1/2 tak to bude dobrý, dyt bugina má mít sílu a myslim, že 80 km/h je až dost někde v terenu.
-> Jarin-22: Akorát s favoritovou skříní uprostřed to pojede tak 30 je to další převod 1/4
-> Dracek: Multikara by asi vyšla dost draho. M25 s předkem se sežene funkční okolo 70 000,-

-> ps: většinou diferák jde otočit aby se točil správně.-> Pepino RS: o tom nic nevim, nějak sem nad tim nebádal. ale to už by se dalo vyřešit. jinym tipem předního diferáku.
a cotak starsie typy subaru....AWD ...a mas po probleme
-> Jarin-22: hlavne predek se musi tocit ryclejc- pry az o 40% ale to cislo nemam potvrzeny...

-> Dracek: Tak ho dáš vzhůru nohama a točí se dobře
no taky sem o tom premejslel, ale jak to bude s diferakama. kdyz si to predstavim. tak vlastne se kazdy bude tocit jinym smerem? kdyz se zadni diferak trebas ten fordovej otoci do predu.
Já bych řešení viděl takhle: motor vzadu podél, převodovka favorit. vývod jedné poloosy vede kardanem dopředu na další diferencial. Tudíž by favo převodovka fungovala jako mezinápravový diferák a nechalo by se zavařit. Jako nejdostupnější se mi jeví diferáky z fordu sierra ze zadku, má to i bitelný poloosy, jeden v předu a jeden v zadu. Co vy na to.?
-> Dracek: Subaru je nejlepší volba....

asi to vyhraje suzuki swift 4x4. bugatka holt bude mit motor vepredu. abych to nemusel slozite predelavat.
-> Dracek: jestli s tim budes jezdit jen v terenu, tak se na diferak vyflakni a udelej to na tvrdo,jako to maj zavodni bugyny.
na uzávěrku se vy... normálně to udělej na tvrdo... zavař diferák...
pak je to dost psina 


ty jo t805
to uz je pro moje ucely trosku brutalni

-> Dracek: a co takhle motor tatra a prevodovka z kaceny-nakladak s motorem ze 603.. ja uz o tom taky premyslel ale pak s toho seslo.. spis bych pouzil podvozek z oktavky, teda na to co jsem chtel stavet ja..

-> Dracek: ač sem pod timto skvostem několikrát ležel,tak nevim....
ale neřikej mi,že nenajdeš nějaký norm. auto,ze kterýho bys to použil i s kardanem,který by jsi třeba zkrátil.... budu přemýšlet z čeho by se dalo...
ale neřikej mi,že nenajdeš nějaký norm. auto,ze kterýho bys to použil i s kardanem,který by jsi třeba zkrátil.... budu přemýšlet z čeho by se dalo...

mno to ne. budu muset zavitat nekam na vrakoviste neco obhlidnout. nevi nekdo jake ma lada niva?
no ja bych vedel s profi buggy za profi cenu-) ale to asi slyset nechces..
jo motor v zadu.
z bezneho auta klidne, ale vubec nevim jak je to tam s uzaverkama. nejlepci by bylo proste jen na packu, zadna elektrika. motor tam bude asi ze 100 kuli jednoduchosti. prave nejdriv musim vyresit napravy abych pak podle toho zacal navrhovat konstrukci ramu. no a potom nejak mezinapravovou uzaverku :(
fuj to bude prace, ale jestli se do toho dam, tak at je to masina
z bezneho auta klidne, ale vubec nevim jak je to tam s uzaverkama. nejlepci by bylo proste jen na packu, zadna elektrika. motor tam bude asi ze 100 kuli jednoduchosti. prave nejdriv musim vyresit napravy abych pak podle toho zacal navrhovat konstrukci ramu. no a potom nejak mezinapravovou uzaverku :(
fuj to bude prace, ale jestli se do toho dam, tak at je to masina
co neco z nejakeho bezneho serioveho auta, resp chces mit motor vzadu?
ahoj. marně po netu hledám z jakého auta sehnat diferenciály s uzavěrkou na stavbu věčí buggy.
jediné co znám a připadalo by v uvahu je multicar ale ty budou moc těžké
takže pokud vás něco napadá uvítam rady. popř fotky
jediné co znám a připadalo by v uvahu je multicar ale ty budou moc těžké
takže pokud vás něco napadá uvítam rady. popř fotky