
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hmotnost disků
-> vhml 07.03.18 17:14:35: To nepochybně, jen v té, která nikde běžně nekoluje. 

-> vhml: Co se stalo 2.5.1986?
-> Luky 07.03.18 17:02:57: ta noha stabiku ve tvaru velmi stihleho obdelniku je otaceci. Na placato ohybas jen nohu a neprenasis silu do stabiku. Na vejsku naopak prenasis veskerou silu. Uhlem natoceni tento pomer menis.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.03.18 17:12:08: v realu ani na fotce auta jsem to praveze nikdy neviděl. Ale v homologaci uz to je dobrejch 30 let:-)
-> vhml 07.03.18 16:58:34: Ty jsi to někdy do mého zveřejnění téhle fotky -> Tuner#2 - zrušená registrace 24.09.17 20:44:45: znal a viděl?
Pak klobou dolů, jseš větší znalec
Za ty stabíky díky, měl jsem tu vždy jak na Ačko, tak na LR starší dokumentaci a vzhledem k tomu, že jsem to nikdy nestavěl a neplatil za to, tak jsem o téhle poslední verzi nevěděl. Docela by mě zajímalo na jakém autě je tohle foceno??? Stejně řešený stabíky měl už Samohýl na užovce pohárovce, ale továrna to měla snad jen na užovce turbo (ten přední) a pak až na Háčkových autech pro okruhy. Že by to jelo někdy na rallye??? Nebo to bylo na 130LR/S? Co si vybavuju, tak ta slovenská má klasickej stabík. Tak nevím kde to reálně bylo...
Pak klobou dolů, jseš větší znalec

Za ty stabíky díky, měl jsem tu vždy jak na Ačko, tak na LR starší dokumentaci a vzhledem k tomu, že jsem to nikdy nestavěl a neplatil za to, tak jsem o téhle poslední verzi nevěděl. Docela by mě zajímalo na jakém autě je tohle foceno??? Stejně řešený stabíky měl už Samohýl na užovce pohárovce, ale továrna to měla snad jen na užovce turbo (ten přední) a pak až na Háčkových autech pro okruhy. Že by to jelo někdy na rallye??? Nebo to bylo na 130LR/S? Co si vybavuju, tak ta slovenská má klasickej stabík. Tak nevím kde to reálně bylo...
-> vhml 07.03.18 16:58:34: jo já taky, jsme svědky historického okamžiku a havlík dostane pochvalu před nastoupenou jednotkou

EDIT: jak ty stabíky fungujou?


EDIT: jak ty stabíky fungujou?
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.03.18 16:45:54: to se divím, ze takovej fanda LRy nezna jeji nejzákladnější dokumentaci a cekal jsem jak Havlika zdupes, ze objevuje ameriku.
historicdb.fia.com/car/sk oda-130-lr
historicdb.fia.com/car/sk oda-130-lr
-> vhml 07.03.18 16:17:26: Jak vidíš, tak asi to použito min. v jednom případě bylo 
Máš někde fotky toho stabíku?

Máš někde fotky toho stabíku?
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.03.18 16:04:39: protoze ve většině tech naskenovanejch homologacich, co se pohybujou po netu ta posledni VO chybí. Stejne tak je tam i predni a zadni stabik s nastavitelnou tuhosti z mista ridice :-)
Homologovane to je k 1.5.1986, ale vzhledem k udalostem 2.5.1986 to asi nikdy nikdo nepouzil.
Homologovane to je k 1.5.1986, ale vzhledem k udalostem 2.5.1986 to asi nikdy nikdo nepouzil.
-> havlik 07.03.18 08:55:12: Mazec, to jsem ani netušil že to je v papírech 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.09.17 20:44:45: Furt na to v té homologaci čumim a až ted jsem si to spojil k čemu to vlastně je:)) ale uznávam nikdy jindy jsem to taky neviděl.
-> Tuner#2: jasně. tak jinak.. je pozoruhodné že komplet může mít jen o kilo víc než kotouč.
-> Bery 31.01.18 11:36:28: Diskuze byla o kotouči... Certalový noboj je jiná písnička, ten koneckonců můžeš dát i na kotouč od Kašpara a těch 0,4kg nebude nějak zásadních. To Tě udělá jiná/těžší guma větší paseku...
není to tak horký, jen tam chybí ty 3-4 kila litiny alias naboj
-> J3STER: vždyť je samá díra... 

-> Tuner#2: Tak to čumím. Chlazený je těžší jenom o půl kila o proti origo kotouči. Někdo mi říkal že chlazený kotouč je dvakrát tak těžký. Ihned si objednávám chlazené....
A tady tuším Eidyho s certal středem...
-> Bery 24.01.18 09:34:23: Hele tak ono to nebude tak horký, našel jsem porovnání na staré váze - stejné podmínky...
ted stavim novou nápravu, ale na ní budou větší kotouče, což bude rozdíl pár gramů... zvážim zvlášť, ale odhad tak 1,8-2 kg. vycházelo to napůl... a v tom náboji byly ještě dlouhý štefty.
-> Bery 24.01.18 07:25:04: A samotný kotouč? Nemám představu co váží náboj...
to je slušný rozdíl oproti certalovýmu náboji s chlazeným kotoučem. necelý 4,5 kg včetně ložišek..
-> Tuner#2: Ó děkuji. 

Částečně to souvisí a jeden člen to chtěl zjistit. Jde o kotouč s vnitřním chlazením od Kasparu. (kalmarmotorsport).
-> TT_daniel 09.10.17 12:59:16: slusne zavazia
-> Jindas 06.10.17 12:00:59: JJ vedli jsme o tom debatu na FB, ale nikdo to dobově nepamatuje. Sice tam jeden tvrdil, že to viděl už na RSu, ale když jsem se ptal kde, tak prý fotka z jízdy na okruhu a prý jí už nemá. Už vidím jak z dobové fotky za jízdy pozná, že to memá štefty a matice jako v tomhle případě. Viděl jsem origo fotku naživo a čuměl jsem jak puk. Tohle je jen přefocené, tak to možná není tak poznat.
-> Jindas 06.10.17 12:00:59: vypadá to tak
-> Killme: docela přesná váha. Nebo někdo nesundal závaží z disků?
-> Tuner#2: To je centrální matice?
Myslel jsem, že už jsem viděl všechno, ale tohle?
-> ZdenoR 05.07.17 21:49:26: A mě se to líbí, máš je doma?
-> U-Geen: To asi ne. Ale co jsem tak našel ceny jinde, tak je to podobný. Leda by všude nabízely kopie. Ale tak jsou úzký a jen litý, tam ta cena nebude taková. Chce to pohledat trochu víc.
-> Eidy: uz se delaj v Cine? No... asi jako vsechno :)
-> ZdenoR: Já bych řekl, že jsou.
-> ZdenoR: ano jo
-> Eidy: Původně jsem chtěl KN Minator, ale starší se nedaří sehnat a výrobce asi krachnul. Jejich ofiko email je mrtvý.
home.btconnect.com/knwhee lsltd/products.html
home.btconnect.com/knwhee lsltd/products.html
-> ZdenoR: Upřímně mi to k tvojí barvě moc nejde. Kdybys měl nějakou pastelku tak jako proč ne, ale k tý žlutý supermetalíze nevím, no.
-> ZdenoR 05.07.17 21:49:26: Za mě ano! Vzhledově to tak trochu imituje spinery (na autě budou pěkné) a 8kg není zas tak hrozných, moje Ronaly mají ještě víc 

Jo, 6x14", ale nevážil jsem je.
-> ochoda: asi jo. Nepér má myslím 6x14 ne?
-> ochoda 28.02.17 16:02:14: těžko říct takhle z hlavy. Našel jsem, že se dělaly jako 5,5x14" , 6x14" a 6x15"