Hmotnost disků

prohledat
625 příspěvků (zobrazeno 220 až 269) od 18.12.2005 do 30.01.2022, založil/a sep
řadit dle data
20:57:55
21.10.2013
castrol
-> U-Geen: tak na slovensku urcite, tu sa nedaju zohnat kola zapar
20:52:12
21.10.2013
U-Geen
-> castrol: cena 4 kol 40e. to se vyplati
upraveno 1x, naposled 21.10.2013 20:52:30
18:23:26
21.10.2013
castrol
-> U-Geen 21.10.13 15:48:41: daj vyrovnat ma stalo vyrovnanie 50e
15:50:12
21.10.2013
U-Geen
A podruhe

origo kola Subaru Impreza GT (mozna budou na prodej, je mi jich najednou na zimaky lito, jsou po odlaku)

vyrobce: Enkei

rozmer: 6.5x16

hmotnost: 7.5kg (bez laku teda :-)
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od U-Geen vložen 21.10.2013 15:50:12
15:48:41
21.10.2013
U-Geen
tak zas neco mimo

origo kola VW Golf (asi pujdou do hliniku, neb jsou trochu krivejsi nez jsem chtel)

vyrobce: ATS (pravdepodobne)

rozmer: 6x14

hmotnost: 7.0kg
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od U-Geen vložen 21.10.2013 15:48:41
22:20:55
20.10.2013
m8rinek
-> stepan: Jen tak mimochodem, helium sice vede, nicméně třeba metan má taky poloviční hustotu než vzduch a dát do pohybu jeho vyvíječ není tak složité jako u helia...
22:12:10
20.10.2013
stepan
-> m8rinek: Jako že by pak na závodech byli vzducholodě řady 742, jo? 40
22:09:48
20.10.2013
m8rinek
-> stepan: Aby pak nevznikal vztlak :D.
22:07:04
20.10.2013
Martin/125/
-> m8rinek: o(vy)hol(n)íš :D :D
22:05:44
20.10.2013
stepan
-> m8rinek: A co napustit heliem celou kabinu auta? Sice by pak řidič mluvil jak šmoula, ale úspora už by byla větší. 1
22:02:26
20.10.2013
m8rinek
-> T: to že je helium lehčí než vzduch je sice strašně fajn, ale hmotnostní rozdíl je tak strašně malinkej, že když se před jízdou pořádně o(vy)holíš, tak na tom budeš mnohem lépe ;).
19:43:28
20.10.2013
-> Eidy: : někdo sundavá i plastový kolečka pro nastavení tuhosti na tlumičích 40 3

jen jsem přetlumočil, co se ke mě dostalo,ale Zazaa už to vysvětlil 4
19:41:06
20.10.2013
Eidy
-> T: Tak neříkám, že je to zbytečný, ale rozhodně neměřitelný. Hmotnost vzduchu v rámu bude kolik? Objem bude řekněme 20 litrů, což znamená ukrutných 0,0258kg. Když ho nahradíme vodíkem, bude hmotnost objemu rámu úžasných 0,001779kg.

A to se vyplatí. 1
19:35:07
20.10.2013
-> Zazaa: : takže helium nebo něco jiného na váhu nee ? tak to se ke mě nedostala informace koukám celá :-D :-/
19:27:07
20.10.2013
Zazaa
-> T: tlakovali se ale ne kvuli vaze , ale byla to detekce toho jestli nekde ten ram neprasknul ...
19:19:13
20.10.2013
-> Eidy: : aha, dobrá otázka.....u té rotační hmoty jsem to teda ochotern pochopit,ale jak vysvětlit, že jsem někde slyšel, že se snad i rámy v autech napouštěly nějakým prvkem pro váhu....nebo je to blbost ? 8
18:54:10
20.10.2013
Eidy
-> T: To je k prdu. Zmenšíš údaj na váze, ale hmotnost a energie se nezmění. Když vzducholoď na váze ukáže nulu, má teda hmotnost a energii nula? 4
18:47:16
20.10.2013
-> Eidy: : když se budu bavit o extrému, tak co dutinu napustit heliem nebo něčím takovým 4
18:39:38
20.10.2013
Karlos (WIO46)
-> Eidy: Jo to kdybych věděl. Ale kdysivá jsem o tom cosi v tomto smyslu někde četl.
21:36:26
19.10.2013
Eidy
-> Karlos (WIO46): A co je platná dutina, když jsou těžký? A co s tím má společného odstředivá síla?
13:32:58
19.10.2013
Karlos (WIO46)
-> Tuner#2: Ale zase tyhle origo kola z GTi mají snad v sobě kolem dokola dutinu se vzduchem, která něco ušetří, a při rotujícím kole to je pak díky odstředivce ještě víc.
19:37:53
18.10.2013
castrol
-> Tuner#2: pekna vaha
13:59:14
18.10.2013
Nwkt
-> Syny: To jsou ty angličani co to dávají z hlavy 3
13:56:17
18.10.2013
Syny
22,407463078 kg presne, abyste se nehadali 40
upraveno 1x, naposled 18.10.2013 13:56:31
13:55:07
18.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: 22,5 skoro 4
13:50:07
18.10.2013
Nwkt
-> Tuner#2: Hmm 22 kg 3 že bych zvážil tu mojí 17? Ta mi přišla lehčí než 16 co jsem měl předtim
13:08:16
18.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen: Jasný, navíc tady je to i daný rozměrem, ale netušil jsem až kam se to může vyhoupnout 9
13:04:45
18.10.2013
U-Geen
-> Tuner#2: tyhle origo kola jsou tezky jak prase... mam tu ted hlinik origo Audi, Speedline a jak je to pomerne plny, tak je to tezky. Origo japonsky kola jsou jina liga, vsechne Enkei co mi prosly rukama byly v ramci moznosti lehoucky.
12:55:31
18.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Origo kolo z VW Golf GTI



www.speedhunters.com/2013 /.../weight-style-rays-pro ject-gti



9 a my se tady bavíme zda 14kg i s gumou není moc 5
21:50:41
09.10.2013
m8rinek
-> vhml: Jo jo u nás ve škole už taky jede Creo, ale já už mam seminář za sebou, tak mam pech :D.
21:48:37
09.10.2013
vhml
-> m8rinek 07.10.13 14:09:40: když najdeš ty správný tlačítka tak je to zas jen vysunutí a rotace :-D



Já se jedu v pondělí přeškolovat z Wildfire 4 na ProE CREO 2. Vypadá to jako slušný omalovánky :-D
21:40:56
09.10.2013
duma
TTomas máš pravdu. Onehdá jsem se čertil. Jinak dá se udělat Hliníkové kolo lehčí že to opracuješ na minimum a vyřežeš je. Ale už stím snížíš tu pevnost co by mnělo mít. Jinak moje 7" dělítko Hliník váží 9 kg bez odlehčení a vyřezání. Ano je to váha ale kdo má na Elektron kolo za kus 12000Kč.?
14:09:40
07.10.2013
m8rinek
-> Syny: Tak já mam ProE docela rád, nedá Ti nic zadarmo, ostatní jsou takový moc uživatelsky zaměřený :D. Na to moje prcání to tak nějak stačí.
14:07:11
07.10.2013
Syny
-> m8rinek: No ProE ma docela historickou tu metodu automatickyho sitovani pro vypocty. A celej ProE bych rekl, ze uz je takova zombie v dnesni dobe. Ale co jsem porovnaval vysledky z ProE a ostatnich programu, tak se tedy, pravda, moc nelisil.
14:01:29
07.10.2013
m8rinek
-> Syny: No vidiš, nás to pro změnu v ProE nestihli naučit :D.



Bych pak mohl dodat různý varianty od opravdu těžkýho kola, přes vyřezaný blány, odlehčenej límec z venku, zevnitř, zeslabený stěny a tak. Věřim, že je tam někde jistě prostor pro sražení nějaký váhy a u těch ingotoidních hlín je to asi i docela třeba...
13:57:47
07.10.2013
Syny
-> m8rinek: Kdybych mel k dispozici Inventora Profika, tak bych te ji udelal, ale bohuzel v ramci setreni mame pouze Social edition 8
13:52:06
07.10.2013
TTomas
-> duma: Ze je to hlinik uvadim jasne a ty krize jsem uvedl jen jako vypoved o presnosti mereni. Pred nekolika lety jsme tu hmotnost tady spolu resili a ja poukazoval na to, ze ty hlinikove musi mit kolem 10kg. Ty jsi se certil a tvrdil, ze v zadnem pripade 10kg nemaji:)
13:46:36
07.10.2013
m8rinek
-> TTomas: Tak ono to tak nějak podvídá, při hustotě elektronu nějakejch 1800kg/m3 má moje dělítko 6,3kg, když to pak přepočítáš s hustotou 2700kg/m3 máš nějakejch 9,5kg v 9". Pak už jde jen o to jak moc někdo kolo odlehčil.



Kolik vážej třeba Vostrýho dělítka těžko říct, moje vyřezaný kolo by po přepočtu na hlínu vycházelo na nějakejch 7,65kg a to už tak nějak snesitelný je...



V 7" by to pak vycházelo ještě o něco pozitivněji...



Kdyby měl někdo zájem udělat nějaký pevnostní analýzy s různě odlehčenejma dělítkama, tak bych mohl poskytnout model...
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od m8rinek vložen 07.10.2013 13:46:36
13:00:30
07.10.2013
duma
Ahoj to je pravda ale taky musíš uvest že to je hliník a to druhé že je Elektron. Hold váha je rozdílná nové Elektron kola jsou již hodně drahá ale dokážu je také udělat.Martin
14:28:45
04.10.2013
TTomas
Jeden prodavajici na skodateamu zvazil hlinikove delitka od Dusika a uvadi u 8" 9,6kg a u 9" dokonce 10,5kg. Jelikoz u MTX krizu 7,5/13 uvadi 4,1kg a ja skutecne nameril 4,35kg, tak mu vaha asi moc nekeca.
23:26:13
01.10.2013
Petr Urban
rallyinzert.cz/index.php/ inzerce?page=show_...

Na ten rozměr velice slušná váha.
11:42:39
29.09.2013
m8rinek
-> TTomas: Zkusim to zvážit na nějaký sofistikovanější váze, ale jinak mi součty seděj ;). A je pravda, že ten jeden límec je fakt slaboučkej a defakto stejně těžkej jako moje 2" límce...
upraveno 1x, naposled 29.09.2013 11:43:24
09:52:26
29.09.2013
TTomas
-> m8rinek: Tohle jsem nameril ja. Stredy mas nejaky tezky a ty limce zas nejaky lehky:)



Delitko – stred – 4970g

Delitko – stred kriz – 3680g



limec 3.5" – 2100g

limec 2" – 1660g

limec 0,5" – 860g
22:27:55
26.09.2013
m8rinek
-> Luky: Kolo mělo dvě rozteče, když jsem ho koupil, jak k nim přišlo nevim...



Nedávno byly na prodej dělítka a tam byla malá rozteč nacpaná do do 4lístku, takže na 4x130 kolo defakto nepoužitelný. Škoda ho...
22:24:15
26.09.2013
Luky
-> m8rinek 26.09.13 20:29:57: zajímavá prasečina s tím převrtáním... 4x98?
22:19:49
26.09.2013
m8rinek
-> ZdenoR: Tak tohle jsou zrovna dva originály pocházejíc ze stejného modelu, jen každý byl obroben pro jiný účel...
22:18:02
26.09.2013
ZdenoR
-> m8rinek: Už chápu proč mají někteří těch kol několik. Každé je originál. 6
20:29:57
26.09.2013
m8rinek
Konečně se povedlo dohnat límec do páru, kolo moc do páru není, nicméně jsou tam docela zajímavý rozdíly.

9x13" oboje

-vyřezané 5,1kg celek, 1kg límec

-plné 6,3kg celek, 1,5kg límec



Že je tam navíc hmotnost na středu, ok, ale ta váha 0,5kg navíc na límci je docela brutus :))).
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od m8rinek vložen 26.09.2013 20:29:57
19:42:03
23.07.2013
Zazaa
Revolution RFX - 3dilne podle seskladani



7.5x15 - 6.9kg

9x15 - 7.1kg

10.5x15 - 7.3kg
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od Zazaa vložen 23.07.2013 19:42:03
17:04:44
11.07.2013
Zazaa
AllyCat Rallye Special

7x13 - 5,2kg

8x13 - 5,8Kg



foto ilustracni
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od Zazaa vložen 11.07.2013 17:04:44
Extreme Tyres