Samosvorný diferenciál

prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 21.09.2023 do 25.09.2023, založil/a Pavel.R5
řadit dle data
17:00:24
25.09.2023
Bery
záleží jak se k tomu chováš asi.. dávali jsme před rokem poslední evoluci mrkve kovaný. 2 lamely nový do svoru, nějakou tvrdší pruzinu a protože jsem pořád nadával na hlučnost 4,tak mám podle mě jiný soukolí. Ale k tomu se nikdo nevyjádřil...ani faktura... ale co já poslední dobou najezdim...

jinak to je vlastně origo. druhá mrkev tam je. 2x jsme štelovali svor. počítat km se mi nechce.
11:21:45
25.09.2023
vhml
-> Bery 22.09.23 08:52:25: po kolika kilometrech to repasuješ?
10:02:57
25.09.2023
m8rinek
Kluci na eSku s kyvkou měli se Sixtovo diferákem problém, že při propružení rozlamoval kameny. Chtěli to řešit nějakým dodatečným obrobením a nakonec koupili Kalmar a jezdí...
08:52:25
22.09.2023
Bery
ze začátku jsem jezdil sixtu, o kalmaru se ještě nevědělo.. už jsem starej:-)..na morave to dělal Bartášek? u zlína tam máte ještě někoho...Krotký??



Sixtu jsem prodal a šel ke Kalmaru a mám ty převodovky 2, celkově 3. 4,54 v rapidu,4,25 do LR Kalmar za mě životnost super, nastavení, přístup - jezdím tam rád- pro olej, pro díly, na pokec... zaplatíš a vrátí se ti to pak zážitkem. po x závodech to vyndám a odvezu na kontrolu a mezi tím - když jezdím, tak jezdím.



já olej měním po 200 ostrých km a dolů řadím se spojkou,ale ně pokaždý to stíhám...ale funguje to, je to zážitek.



Pak pan Kalousek klonuje SP Kalmar se sérií, nebo s nějakým upraveným rovným zubem aby si nekupoval celý hewland. Ale s tím nemám zkušenost



Ale pořád mušís na spoustu věcí přijít sám a stojí to...
20:35:24
21.09.2023
Pavel.R5
Tak samozřejmě cena rozhoduje taky, tak jak u každé nemalé investice.Ale taky už mně není 20, takže dost dobře znám pořekadlo,,Nejsem tak bohatý, abych kupoval levné věci,,.

Proto nějaké shánění jetého diferenciálu vylučuji a řeším nákup nového.

Poptávám dva ověřené výrobce a chtěl bych nějakou zkušenost.

EIDY Doporučujeme Kalmar.Takže první názor který jsem chtěl slyšet.

A čekám dál.Třeba někdo napíše že zná lidi co jezdí i Sixtu a je bezproblémový nebo naopak.Co případný repas, mají oba lamely nějaké specifické nebo nějaké které dokážeš sehnat kdekoliv na netu?

Přístup k zákazníkovi, který z prodejců líp poradí jak nastavit na jakou disciplínu atd...

Prostě otázka zní- Od koho jedeš svor a proč ses rozhodl zrovna pro tento?



Jinak, převodovka, má soukolí dle homologace,SP 4,22.Disciplína kopec,slalom.Kola malá 175/50 R13.
19:42:33
21.09.2023
Bery
když každému vyhovuje něco jinyho. cena, kvalita, přístup..co čekáš. co zbytek převodovky? motor? kola? disciplina...
15:42:17
21.09.2023
Pavel.R5
Ano, má psáno trvale skladem.A kdyby rozhodovala pouze cena, tak se přece nedotazuji a rovnou koupím.

Spíš jsem čekal nějakou praktickou radu.Ale dík
14:41:42
21.09.2023
Bery
Tak ho kup, pokud jdeš po lepší ceně, je to tvé.

Pokud to tam není napsané trvale...že by Sixta žil aktualizacema...ale svět se mění:-)
12:48:34
21.09.2023
Pavel.R5
-> StepaNoFUN: Zrovna u diferenciálů má na webu napsáno - skladem.
12:44:03
21.09.2023
StepaNoFUN
-> Pavel.R5: Protože Sixta toho má moc. Hlavně s opravama převodovek moderních krámů. :-(
12:01:56
21.09.2023
Eidy
Před lety jsem měl podobný dotaz. Závodníci mi jednoznačně doporučili Kalmara kvůli materiálu a životnosti. A jsem spokojený. Hlavně po doladění svornosti. S Kašparem se dá domluvit.
11:52:07
21.09.2023
Pavel.R5
Měl bych dotaz na kluky co jezdí se samosvorem, popř. mají zkušenosti s repasema atd.

Na koho se obrátit Kalmar,Sixta nebo někdo jiný?

Poslední dobou vidím že hodně lidí bere Kalmar i přes vyšší cenu oproti Sixtovi, proč?

Díky za každou radu

6
upraveno 2x, naposled 21.09.2023 11:53:12
Extreme Tyres